شهربازی های تهران

زمان مطالعه: 7 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/10
بازدید: 43152
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

شهربازی به مراکزی گفته می شود که مجهز به تعدادی تجهیزات و وسایل سرگرم کننده می باشد که خانواده ها و افراد مختلف در گروه های سنی می توانند احساساتی نظیر: هیجان، ترس، شادی و اضطراب را همزمان تجربه نمایند. شهربازی‌های تهران به 2 صورت سرپوشیده و سرباز طراحی شده اند. مزیتی که شهربازی های سرپوشیده در مقایسه با نوع سرباز آن دارد، این است که در هر 4 فصل سال می توانند به مردم خدمت رسانی کنند؛ اما میزان هیجان در آن ها کمتر از شهربازی های سرباز می باشد. فضای باز شهربازی ها، بر میزان شور و نشاطی افراد می افزاید و سطح آدرنالین آن ها را بالاتر می برد.

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

  1. بهترین شهربازی تهران برای بزرگسالان
    1. سرزمین عجایب (واندرلند)
    2. شهربازی فان تایم پالادیوم
    3. شهربازی فان لند
    4. شهربازی امیر تهران
    5. شهربازی مگا مال
    6. سرزمین رویایی آناهید
    7. شهربازی دریاچه چیتگر
    8. سرزمین شگفت‌انگیز پارک نهج‌البلاغه
  2. شهربازی های تهران برای کودکان
    1. شهربازی ژوپیتر
    2. ارم؛ معروف ترین شهربازی پایتخت
    3. شهربازی چمران (بولینگ عبدو)
    4. شهربازی شاهد
    5. سرزمین شادی
    6. شهربازی فان تایم تجریش
    7. شهربازی صبامال
    8. شهربازی شاهین
    9. شهربازی هورا پارک
    10. شهربازی شهر خورشید (هایپرسان)
    11. شهربازی تهران مال
    12. شهربازی بسیج
    13. شهربازی رازی
    14. شهربازی بیلینو
    15. شهربازی تیراژه 2
    16. شهربازی بعثت
    17. سند لند یا سرزمین شن
    18. شهربازی هپی سیتی
    19. کاربازیای برج میلاد
    20. کیدزگاردن بام لند
    21. باغ علم نوجوان باغ کتاب
    22. روبوکیدز
    23. شهربازی برج میلاد
    24. شهربازی بیلینو
    25. شهربازی پارک پرواز
    26. شهربازی المهدی
    27. شهربازی پامچال
    28. شهربازی ایران مال
  3. شهربازی‌های تهران چه بازی‌هایی دارند؟
  4. محبوب ترین تجهیزات و وسایلی که در اغلب شهربازی ها وجود دارند عبارت اند از :
  5. شهربازی‌های سرپوشیده تهران کدامند؟
  6. کدام شهربازی در تهران باز است؟
  7. بهترین شهربازی تهران کدام است؟
  8. بزرگترین شهربازی تهران کدام است؟

شهربازی‌های تهران

بهترین شهربازی تهران برای بزرگسالان

شهربازی‌های مخصوص بزرگسالان اغلب دارای بازی‌ها و فعالیت‌هایی هستند که برای بزرگسالان جذابیت دارند، مانند بازی‌های کامپیوتری پیشرفته، بازی های واقعیت مجازی، بولینگ، پینت‌بال و غیره. همچنین، شهربازی‌های مخصوص بزرگسالان معمولاً دارای رستوران‌ها، کافه‌ها و بارهایی هستند که شما می‌توانید در کنار سرگرمی، از غذا و نوشیدنی‌های مورد علاقه خود لذت ببرید. شهربازی‌های معروف مخصوص بزرگسالان عبارتند از: شهربازی های سرزمین عجایب، فان تایم، فان لند، مگامال، سرزمین آناهید، شهربازی امیر، هورا پارک، ایران مال، پارک ارم و پارک چیتگر که در ادامه اطلاعات کامل و آدرس و شماره تلفن آنها را قرار داده ایم.

پارک های تهران - معرفی کامل پارک های تهران + فیلم های زیبای آن!

سرزمین عجایب (واندرلند)

یکی از شهربازی های محبوبی که در غرب تهران وجود دارد سرزمین عجایب می باشد. این شهربازیِ 400 مترمربعی از لحاظ سیستم کارتی در ایران پیشتاز بوده و نخستین بار در این مجموعه از این سیستم استفاده شد. هنگام ورود به سرزمین عجایب باید این کارت های اعتباری را تهیه نمایید و به هر مقداری که تمایل دارید آن را شارژ کنید تا بتوانید از وسایل بازی استفاده نمایید. 140 بازی در این شهربازی وجود دارد که برخی از آن ها عبارت اند از: ماشین فرفره، سفینه گردان، رالی، تیراندازی لیزری، مینی بولینگ، بالن، هواپیما، موتور کوبنده و چرخ و فلک. از امکانات که در سرزمین عجایب وجود دارد و گردشگران تور داخلی می توانند از آن بهره ببرند می توان به پارکینگ، سرویس بهداشتی، سالن برگزاری تولد، آتلیه عکاسی، بوفه و نقاشی صورت کودک اشاره کرد.

  • آدرس سرزمین عجایب (واندرلند): میدان پونک/ بلوار اشرفی اصفهانی/ بعد از پل همت/ مرکز خرید تیراژه/ طبقه سوم
  • تلفن سرزمین عجایب : 44492000
  • وب سایت سرزمین عجایب : www.wonderlandiran.ir
  • ساعات کاری سرزمین عجایب :  16 الی 24

سرزمین عجایب

شهربازی فان تایم پالادیوم

احتمالا نام مرکز خرید پالادیوم را تاکنون شنیده اید، دراین مرکز خرید یک شهربازی مهیج وجود دارد که شهربازی فان تایم نامیده می شود. این شهربازی در وسعت 300 مترمربع حدود 50 بازی متنوع دارد که افراد در گروه های سنی مختلف می توانند در آن به بازی و سرگرمی بپردازند.

  • آدرس شهربازی فان تایم پالادیوم: زعفرانیه/ خیابان مقدس اردبیلی/ مرکز خرید پالادیوم/ طبقه سوم
  • تلفن شهربازی فان تایم پالادیوم: 22661377
  • وب سایت شهربازی فان تایم پالادیوم: funtime-iran.com
  • ساعات کاری شهربازی فان تایم پالادیوم: 10 الی 23

شهربازی فان تایم پالادیوم

مرکر خرید پالادیوم تهران - یکی از بهترین و لوکس ترین مراکز خرید موجود در پایتخت ایران، مرکز خرید پالادیوم تهران می باشد.

شهربازی فان لند

شهربازی فان لند در یک مجتمع تجاری، فرهنگی، تفریحی و ورزشی الماس هروی قرار گرفته است. این شهربازی جزء بهترین شهربازی‌های سرپوشیده در ایران به شمار می‌رود. وسعت این شهربازی به ۳ هزار مترمربع می‌رسد و در بین طبقات سه، چهار و پنج مجتمع تجاری الماس قرار دارد. در این شهربازی ۲۵۰ عدد دستگاه جدید و مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرند که برای تمام سنین نیز مناسب هستند. در شهربازی فان لند سینما چند بعدی، غرفه‌های گریم و عکاسی، اتاق وحشت، پیست بازی ماشین نیز به چشم می‌خورند.

  • آدرس شهربازی فان لند: تهران، میدان هروی، مجتمع الماس هروی

شهربازی فان لند

شهربازی امیر تهران

شهربازی امیر جایی است که می توانید به همراه خانواده خود روزی پرنشاط را رقم بزنید. سالن های بازی امیر در 2 طبقه و در مساحت 3 هزار مترمربع قرار گرفته است. در این مکان 150 نوع بازی وجود دارد که می توانید هر یک را انتخاب کنید و اوج هیجان را در این مکان تجربه کنید.

  • آدرس شهربازی امیر: خیابان شهید مدنی/ تقاطع سبلان/ بالاتر از سینما شاهد/ مجتمع تجاری امیر/ طبقه 4 و 5
  • تلفن شهربازی امیر: 77698635
  • ساعات کاری شهربازی امیر: 16 الی 22:30

شهربازی امیر تهران

شهربازی مگا مال

اولین و تنهاترین شهربازی سرپوشیده که با ارتفاع بالغ بر ۱۳ متر در طبقه سوم یک مجتمع بنا شده شهربازی مگا مال نام دارد. منظره‌ای که شما در هنگام قرارگیری در طبقه سوم مگا مال می‌بینید فوق‌العاده بوده و نظیر آن را در جایی نخواهید دید. وسعت این شهربازی به ۶ هزار مترمربع می‌رسد و از جدیدترین دستگاه‌ها نیز در این شهربازی استفاده شده است.

  • آدرس شهربازی مگا مال: تهران، بزرگراه شهید ستاری، شهرک اکباتان فاز دو، میدان شهید صارمی

جاهای دیدنی تهران - لیستی از زیباترین جاذبه های تهران را در لینک مشاهده می نمایید. 

سرزمین رویایی آناهید

از جدیدترین شهربازی که در تهران افتتاح شده می‌توان به سرزمین رویایی آناهید اشاره کرد. این شهربازی در طبقه همکف برج آناهید قرار گرفته و وسعت آن به ۴۵۰۰ مترمربع می‌رسد. شما در این شهربازی ۸۰ نوع دستگاه مدرن و پیشرفته بازی را می‌بینید، که برای تمام سنین مناسب هستند. از امکانات این شهربازی باید به ترن هوایی، باشگاه بیلیارد، دستگاه جایزه‌ای، سالتو، باشگاه بولینگ، اتاق گریم، اتاق تولد و فودکورت اشاره نمود.

  • آدرس سرزمین رویایی آناهید: تهران، سه راه تهرانپارس، ابتدا خیابان دماوند، برج آناهید

سرزمین رویایی آناهید

شهربازی دریاچه چیتگر

این شهربازی که با نام شهربازی دریاچه شهدای خلیج فارس نیز نامیده می‌شود ۱۳ دستگاه مهیج برای شما تهیه کرده است. این دستگاه‌ها در همه رنج سنی آماده شده و شما می‌توانید در این شهربازی در کنار خانواده ساعات خوبی را سپری نمایید. امکاناتی که این شهربازی برای شما در نظر گرفته برج هیجان، هرم هیجان، پیست پرش در آسمان، سوله بازی و جایزه، خانه وارونه، سرسره سقوط آزاد، سرسره رودخانه خروشان، رول گلایدر، اسکای فلایر، کارتینگ، سافاری پارک وحشت و سینما پرواز هستند.

  • آدرس شهربازی دریاچه چیتگر: تهران،اتوبان شهید خرازی، دریاچه چیتگر

پارک جنگلی چیتگر - معرفی تفریحات و امکانات پارک جنگلی چیتگر تهران

سرزمین شگفت‌انگیز پارک نهج‌البلاغه

از دیگر شهربازی‌ها، که در بوستان نهج‌البلاغه قرار دارد می‌توان به سرزمین شگفت‌انگیز اشاره کرد. با وجود قرار گرفتن انواع دستگاه‌های هیجانی اوقات شادی را برای شما در کنار خانواده یا دوستان رقم می‌‌زند. از دستگاه‌هایی که در این سرزمین شگفت‌انگیز قرار گرفته‌اند باید به پیست پرش در هوا، قایق پرش آب، راپل هوایی، سافاری پارک وحشت اشاره کرد. سافاری این پارک مانند سافاری‌های دیگر نبوده و در این مکان شما باید از یک تونل وحشتناک با پای پیدا بگذرید. این شهربازی امکانات دیگری مانند سینمای ۶ بعدی، باغ هنر، زمین اسکیت، سالن آمفی تئاتر را نیز در خود جای داده است.

  • آدرس شهربازی شگفت‌انگیز پارک نهج‌البلاغه: تهران، غرب، بعد از خروجی یادگار، فاز دوم بوستان نهج‌البلاغه

سرزمین شگفت‌انگیز پارک نهج‌البلاغه

شهربازی های تهران برای کودکان

در زندگی شهری که اکثر خانواده‌ها در آپارتمان زندگی می‌کنند و بچه‌ها بیشتر با بازی‌های موبایلی، اینترنتی سرگرم‌اند، امکان فعالیت و بازی برای کودکان کمتر شده است و به همین دلیل، شهربازی به یکی از نیازهای آن‌ها تبدیل شده که شامل فعالیت و تخلیه انرژی می‌شود. در شهربازی، بچه‌ها مهارت های مختلفی را یاد می گیرند، با کودکان دیگر بازی می‌کنند و ارتباطات اجتماعی خود را تقویت می کنند، رعایت صف، نظم، استقلال و قدرت انتخاب را یاد می‌گیرند. همچنین، کودک در این مکان‌ها با ترس‌هایش مواجه می‌شود و تجارب جدید را در حین بازی فرا می گیرد. در ادامه تعدادی از شهربازی های تهران که برای کودکان مناسب است را به همراه اطلاعات کامل و آدرس و عکس آنها آورده ایم.

شهربازی ژوپیتر

یکی از شهربازی های سرپوشیده تهران در مرکز خرید کورش قرار دارد که دسترسی بسیار خوبی را برای شهروندان تهرانی و گردشگران تور تهران رقم می زند. در این مکان به طور تقریبی 110 وسیله مهیج وجود دارد که کودکان می توانند از آن ها لذت ببرند و ساعات خوشی را پشت سر بگذارند. چرخ و فلک، کاروسل، مینی بولینگ، فوتبال دستی، بازی های کامپیوتری، دارت، چکش قدرتی و بسکتبال تنها تعدادی از سرگرمی های موجود در این مکان می باشد. خوب است بدانید که امکان خرید آنلاین بلیت هم وجود دارد. در شهربازی ژوپیتر کافی شاپ، رستوران و فودکورت هم وجود دارد که برای رفع خستگی و نفس تازه کردن می توانید از آن ها بهره ببرید. همچنین بازدیدکنندگان برای پارک کردن ماشین های خود می توانند از پارکینگ مجتمع استفاده کنند و با خیالی آسوده به گشت و گذار بپردازند.

  • آدرس، تلفن و آدرس سایت شهربازی ژوپیتر: بزرگراه ستاری شمال/ مجتمع تجاری تفریحی کوروش/ طبقه دوم
  • شماره تماس: 49788
  • سایت:  familyjupiter.com
  • ساعات کاری شهربازی ژوپیتر: 11 الی 23
  • شهربازی ژوپیتر

ارم؛ معروف ترین شهربازی پایتخت

یکی از معروف ترین شهربازی تهران "پارک ارم" می باشد که در زمینی به وسعت 72 هکتار گسترده شده و بزرگترین پارک ایران به حساب می آید. مجموع 3 شهربازی با فضاهای باز و سرپوشیده در مجموعه ارم وجود دارد که حدود 75 دستگاه تفریحی متنوع نظیر: سفینه، رنجر، ستاره گردان، چرخ و فلک، تاب زنجیری، سقوط آزاد، سالتو و پاراتاور را در خود جای داده است. نخستین صخره نوردی متحرک کشورمان نیز در این شهربازی قرار گرفته است. سالن شهربازی سرپوشیده ارم "قلعه سحرآمیز" نام دارد که مکان مناسبی برای روزهای بارانی و سردِ سال می باشد. البته افراد زیادی هم ترجیح می دهند که در روزهای گرم سال هم به این سالن سرپوشیده بروند. در قلعه سحرآمیز حدود 110 بازی گوناگون از جمله صندلی پرنده، بازی های کامپیوتری و شبیه سازی شده وجود دارد.
جابجایی بین شهربازی های ارم از طریق تله سیژی که از روی دریاچه ی مجموعه عبور می کند امکان پذیر است. جالب است بدانید که پارک ارم فضای سبز هم دارد که گردشگران می توانند علاوه بر بازی کردن، پیک نیک هم کنند و روزی خاطره انگیز را رقم بزنند. رستوران، کافه و بوفه های بستنی و تغذیه نیز جزئی از این پارک به حساب می آید.

پارک ارم تهران - یکی از قدیمی ترین و بزرگترین پارک های ایران پارک ارم می باشد.

  • آدرس پارک ارم تهران:  کیلومتر 4 اتوبان تهران-کرج/ بعد از اتوبان شهید ستاری/ کنار گذر راست پل اتوبان شهید باکری
  • ساعات کاری پارک ارم تهران: 18 الی 24

پارک ارم تهران

شهربازی چمران (بولینگ عبدو)

در مجموعه فرهنگی- ورزشی- تفریحی چمران، یک شهربازی سرپوشیده با وسعت 1500 متر در خود دارد. شاید برایتان عجیب باشد که بدانید این شهربازی دارای ترن هوایی هم می باشد. سینما هفت بعدی، فایربال، فریزبی، ایرهاکی، شبیه ساز فرمول یک فراری، شبیه ساز هواپیمای جنگی، مسابقات اتومبیلرانی و فوتبال دستی از دیگر بخش های این شهربازی می باشد.

  • آدرس شهربازی چمران (بولینگ عبدو): خیابان شریعتی/ بالاتر از پل صدر
  • تلفن شهربازی چمران (بولینگ عبدو): 22205341
  • ساعات کاری شهربازی چمران (بولینگ عبدو): 15 الی 23:30

بولینگ عبدو

شهربازی شاهد

یکی از شهربازی های کوچک تهران در شمال غرب شهر واقع شده است. این شهربازی در پارک شاهد قرار داشته و با بازی های هیجان انگیزی که در خود دارد، سبب شور و نشاط کودکان می شود.

  • آدرس شهربازی شاهد: پونک/ سردار جنگل/ تقاطع میرزا بابایی/ پارک شاهد
  • تلفن شهربازی شاهد: 44401077

شهربازی شاهد تهران

سرزمین شادی

شهربازی سرزمین شادی در سال 1394 در مجتمع تجاری تفریحی الماس هروی راه اندازی شد. این شهربازی در 3 طبقه طراحی شده و 3 هزار مترمربع وسعت دارد. در حدود 250 دستگاه در سرزمین بازی قرار گرفته که افراد با رِنج سنی مختلف می توانند از آن ها بهره ببرند. سرویس بهداشتی، سالن جشن و تولد، واحد عکاسی، آتلیه عکاسی، واحد گریم و بوفه از امکاناتی است که در این مکان می توانید مورد استفاده قرار دهید.

  • آدرس شهربازی سرزمین شادی: میدان هروی/ مجتمع تجاری تفریحی ورزشی الماس هروی/ طبقه سوم، چهارم، پنجم
  • تلفن سرزمین شادی: 70332297
  • ساعات کاری سرزمین شادی: 15 الی 23

سرزمین شادی

شهربازی فان تایم تجریش

یکی دیگر از شعبات فان تایم در مرکز خرید ارگ تجریش قرار دارد. فان تایم تجریش که برای گروه های سنی کودک و نوجوان تاسیس شده، دارای طراحی زیبا و خاصی می باشد که محیطی شاد را مهیا ساخته است. مساحت کلی این شهربازی در حدود 2 هزار مترمربع می باشد و 115 بازی گوناگون را در خود جای داده است. در این مجموعه امکاناتی نظیر: آتلیه عکاسی، سرویس بهداشتی، نقاشی صورت کودک، سالن برگزاری تولد و پارکینگ وجود دارد.

مرکز خرید ارگ تجریش - در خیابان سعد آباد سازه ای با نمای خاص و منحصر به فرد جلوه می کند که توجه ها را به سوی خود جلب کرده است. این سازه مرکز خریدی مجلل می باشد که ارگ تجریش نام گرفته است

  • آدرس فان تایم تجریش: میدان تجریش/ خیابان سعدآباد/ مجتمع تجاری ارگ تجریش/ طبقه سوم
  • تلفن فان تایم تجریش: 22396487
  • وب سایت فان تایم تجریش: funtime-iran.com
  • ساعات کاری فان تایم تجریش: 12 الی 23

شهربازی فان تایم تجریش

شهربازی صبامال

یکی دیگر از شهربازی های تهران واقع در مجتمع تجاری تفریحی صبامال بوده که بیش از 80 بازی را در خود جای داده است. علاوه بر کودکان و خردسالان، بزرگسالان هم این امکان را دارند که به بازی و تفریح بپردازند.

  • آدرس شهربازی صبامال: میدان حر/ خیابان کارگر جنوبی/ مجتمع تجاری صبامال
  • تلفن شهربازی صبامال: 65829548
  • ساعات کاری شهربازی صبامال: 16 الی 23

   شهربازی صبامال

شهربازی شاهین

این شهربازی با تعداد محدود وسایل بازی که دارا می باشد، اوقات خوب و خوشی را برای کودکان رقم می زند. نزدیک ترین ایستگاه مترو به این مکان بازی، طرشت می باشد.

آدرس شهربازی شاهین: خیابان ستارخان/ خیابان سازمان آب

تلفن شهربازی شاهین: 44223452

مترو تهران - آشنایی با خطوط مترو تهران + دانلود جدیدترین نقشه مترو تهران با کیفیت بالا + (معرفی ایستگاه های ویژه افراد دارای معلولیت)

شهربازی شاهین

شهربازی هورا پارک

 پاساژ سمرقند در جنت آباد جنوبی نیز یکی از شهربازی های سرپوشیده تهران را در خود جای داده است. این شهربازی در مساحت 1500 مترمربع قرار دارد و با بخش های جذاب خود، کودکان را به خود ترغیب می کند. اگر خسته شدید می توانید از غرفه های موجود در این مکان، نوشیدنی یا خوراکی خریداری نمایید و نفسی تازه کنید.

  • آدرس شهربازی هورا پارک: جنت آباد جنوبی/ نبش بلوار لاله/ پاساژ سمرقند/ طبقه سوم

تفریحات تهران - بهترین تفریحات تهران که می توانید اوقات فراغت شاد و لذتبخشی در کنار خانواده و دوستان خود داشته باشید.

  • تلفن شهربازی هورا پارک: 44623944
  • ساعات کاری شهربازی هورا پارک: 17 الی 22:30

شهربازی هورا پارک

شهربازی شهر خورشید (هایپرسان)

در جنوب تهران و در مجتمع تجاری تفریحی هایپرسان یکی دیگر از شهربازی های سرپوشیده تهران واقع شده است. این مکان می تواند ساعاتی شاد و لذتبخش را برای کودکان و نوجوانان بسازد. اگر قصد دارید با وسایل حمل و نقل عمومی به این مکان بروید، خوب است بدانید که مترو جوانمرد قصاب در نزدیکی آن قرار دارد.

  • آدرس شهربازی هایپرسان: بزرگراه آزادگان/ خیابان فداییان اسلام/ بین خیابان غیبی و مختاری
  • تلفن شهربازی هایپرسان: 35064

ساعت کاری مترو تهران - از ساعت حرکت تمام خطوط متروی تهران با خبر شوید!

شهربازی شهر خورشید (هایپرسان)

شهربازی تهران مال

در مجتمع تجاری تفریحی تهران مال، یک شهربازی 7000 هزار مترمربعی تاسیس شده که فضایی شاد و مفرح را برای خانواده ها فراهم ساخته است. این شهربازی دارای وسایل بازی مدرن و به روزی می باشد که شاید برخی از آن ها را در هیچ یک از شهربازی های تهران ندیده باشید.

آدرس شهربازی تهران مال: بزرگراه شهید همت/ شهرک گلستان (راه آهن)/ تقاطع بلوار امیرکبیر و کاج

تلفن شهربازی تهران مال: 88899777

شهربازی تهران مال

شهربازی بسیج

پارک بسیج از پارک های زیبایی است که یک شهربازی را در خود جای داده است. چشم انداز تماشایی این پارک باعث گشته که شهربازی آن مکانی لذتبخش برای تفریح باشد و در بالای وسایل بازی آن نمای زیبایی از اطراف را بتوانید تماشا کنید. علاقه مندان می توانند از طریق مترو میدان بسیج به این شهربازی بروند.

آدرس شهربازی بسیج: اتوبان افسریه/ نبش شهید محلاتی

تلفن شهربازی بسیج: 33102003

شهربازی بسیج

شهربازی رازی

بوستان رازی از پارک های بزرگی است که در مرکز شهر قرار دارد و بازی های زیادی برای سرگرمی در این مکان قرار گرفته است.

  • آدرس شهربازی رازی: خیابان قزوین/ نرسیده به میدان رازی/ بوستان رازی
  • تلفن شهربازی رازی: 09365189032

شهربازی رازی

شهربازی بیلینو

یکی از شهربازی های متفاوت تهران که در بوستان نهج البلاغه واقع شده "شهربازی بیلینو" می باشد که افراد در آن می توانند افزون بر بازی کردن، به یادگیری کار با دستگاه های راه سازی و ساختمانی نیز بپردازند و تجربه ای مهیج داشته باشند. یکی از بخش های محبوب این شهربازی، دستگاه های کنترل از راه دور می باشند که تمامی آن ها از اروپا وارد ایران شده است.

  • آدرس شهربازی بیلینو: بزرگراه همت/ اشرفی اصفهانی/ خیابان گلستان/ خیابان پارک/ خیابان استاد نظری
  • تلفن شهربازی بیلینو: 44633153

شهربازی بیلینو

شهربازی تیراژه 2

این شهربازی سرپوشیده موقعیتی را برای شرق نشینان تهران مهیا ساخته تا بتوانند ساعات شاد و لذتبخشی را در کنار خانواده تجربه کنند. چندین دستگاه بازی در این مکان وجود دارد که بنا بر سلیقه می توانید هر یک را انتخاب نمایید. رستوران ها و فودکورت های خوبی در این مکان وجود داشته که می توانید برای رفع خستگی و یا رفع گرسنگی در آن ها غذا میل کنید. همچنین امکان خرید کردن یا فیلم دیدن نیز در این مجتمع وجود دارد. شهر کتاب و هایپراستار از دیگر قسمت های تیراژه 2 می باشد که مورد استقبال قرار گرفته است.

  • آدرس شهربازی تیراژه 2: اتوبان امام علی جنوب/ خروجی شهید مدنی/ جنب مترو شهید مدنی
  • تلفن شهربازی تیراژه 2:   77560541
  • ساعات شهربازی تیراژه 2:   10 الی 23

شهربازی تیراژه 2

مرکز خرید تیراژه - معرفی یکی از بهترین مراکز خرید غرب تهران به همراه (آدرس و عکس)

شهربازی بعثت

یکی از قدیمی ترین شهربازی های تهران شهربازی بعثت می باشد که تعداد اندکی وسیله بازی دارد ولی همچنان بین مردم محبوبیت دارد. با وجود این که تنها 17 وسیله بازی در این پارک قرار دارد، اما محیطی شاد و هیجان انگیز را ایجاد کرده است.

  • آدرس شهربازی بعثت: میدان شوش/ خیابان صابونیان/ خیابان احمد سمیعی/ جنب پارک بعثت
  • تلفن شهربازی بعثت: 55062254

شهربازی بعثت

شهربازی های دیگری هم در سراسر تهران وجود دارد که شاید شهرت کمتری دارند ولی می توانید لحظات خوبی را در آن ها سپری کنید.

* نکته:این نکته را در نظر داشته باشید که استفاده از وسایل موجود در شهربازی ها برای افراد زیر ممنوع می باشد:

  • بیماران قلبی عروقی
  • بیماران مبتلا به سرع
  • خانم های باردار
  • کسانی که تا 1 ماه قبل عمل جراحی مهمی انجام داده اند.

افرادی هم که در سلامتِ کامل هستند، باید نکات ایمنی را رعایت کنند تا از بروز حوادث تلخ و ناگوار جلوگیری به عمل آید.

توجه! یکی دیگر از شهربازی های مهیج تهران، شهربازی ایران مال می‌باشد، که می‌تواند اوقات بسیار خوشی را برای شما رقم بزند.

سند لند یا سرزمین شن

اگر کودک شما نیز هوس کرده تا با شن بازی کند و قلعه‌ای بسازد اما وقت رفتن به استان‌های شمال کشور را ندارید، می‌توانید سری به سند لند یا سرزمین شن بزنید. در طبقه اول مگا مال شهربازی وجود داشته که کودکان ۳ تا ۹ سال می‌توانند به آن‌جا رفته و به بازی با ماسه بپردازند. شما نیز در هنگامی‌که کودکتان در حال بازی بوده می‌توانید به فروشگاه، هایپر مارکت، پردیس سینمایی و فضای ورزشی مگا مال سری بزنید.

  • آدرس سند لند یا سرزمین شن:  تهران، بزرگراه شهید ستاری، شهرک اکباتان فاز دو، میدان شهید صارمی

سند لند یا سرزمین شن

شهربازی هپی سیتی

شهربازی هپی سیتی در طبقه C2 مجتمع تجاری اداری شمیران سنتر واقع شده و وسعت این شهربازی ۱۴۰۰ مترمربع بوده است. ۸۱ دستگاه و بازی جدید برای تمام سنین در این شهربازی تهیه گردید. شما در هنگام بازی در این مکان می‌توانید به فروشگاه مجتمع تجاری شمیران سری بزنید. از امکانات دیگری که در شهربازی هپی سیتی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید فودکورت، هایپرمارکت، سینما و کافی‌شاپ خواهند بود.

  • آدرس شهربازی هپی سیتی: تهران، اقدسیه، بلوار ارتش، مجتمع تجاری اداری شمیران سنتر

شهربازی هپی سیتی

کاربازیای برج میلاد

شهربازی کاربازیای یا به‌طور درست شهر مشاغل افراد کوچک از جذاب‌ترین شهربازی‌های قرار گرفته در تهران و برای کودکان بوده است. شهربازی کاربازیای در طبقه منفی یک برج میلاد قرار دارد، این شهربازی محیطی را با مشاغل مختلف برای کودکان آماده کرده تا کودکان بتوانند در هر شغل نقشی کوتاه را بازی کنند. سن مناسب برای بازی در این شهربازی ۳ تا ۱۳ سال در نظر گرفته شد. این شهربازی با ایجاد غرفه‌های متنوع در هر نوع حیطه شغلی و حرفه‌‌هایی مانند موسیقی، آواز، بازیگری، تعمیرکار ماشین، پلیس، دکتر، آتش نشانی و اداره پست سعی کرده کودکان را با این مشاغل آشنا کند تا آن‌ها بتوانند ساعاتی در شغل مورد علاقه خود بازی نموذه و تجربه‌ای جدید کسب کنند.

  • آدرس کاربازیای برج میلاد: تهران، بزرگراه شهید حکیم، برج میلاد

برج میلاد - مرتفع ترین برج ایران، یکی از قدیمی ترین جاذبه های تهران می باشد که شهرت جهانی دارد.

کاربازیای برج میلاد

کیدزگاردن بام لند

کیدزگاردن یک شهربازی سرپوشیده بوده مخصوص کودکان که در مجتمع تجاری بام لند واقع شده است. این شهربازی با دارا بودن انواع بازی‌ و با استفاده از دستگاه‌های مدرن و پیشرفته محیطی متفاوت را برای بازی کودکان ایجاد کرده تا آن‌ها بتوانند از این وسایل به‌طور هیجانی و بدون هیچ خطری استفاده کنند. از امکانات تفریحی که کیدزگاردن برای کودکان تهیه کرده می‌توان به ترامپولین، سرسره، فوتبال دستی، پل معلق، دستگاه‌های الکترونیکی، ماشین و موتور شارژی اشاره کرد. همچنین شما می‌توانید چهره کودکان خود را به وسیله گروه گریم در این مجموعه، گریم کنید و از آن‌ها عکس بگیرید. در این پارک شما به راحتی به رستوران‌ها و کافه‌های متعدد، مرکز خرید بام لند، سالن سینمایی و تئاتر دسترسی خواهید داشت، این گزینه برای شهری که ترافیک‌های سنگین دارد در گذراندن یک روز فوق‌العاده در کنار خانواده و دوستان کمک شایانی می‌کند.

  • آدرس کیدزگاردن بام لند: تهران، انتهای اتوبان همت غرب، ضلع غربی دریاچه چیتگر، مجتمع تجاری بام لند، ورودی A

کیدزگاردن بام لند

باغ علم نوجوان باغ کتاب

بزرگ‌ترین شهربازی علمی که در ایران بنا شده، شهربازی باغ علم نوجوان در بلوک D در طبقه اول باغ کتاب تهران است. در این شهربازی کودکان و نوجوانان با والدین خود همراه با بازی‌های علمی از اطلاعات جدید آگاهی پیدا می‌کنند. امکاناتی که باغ علم نوجوان باغ کتاب برای دوستداران علم و دانش فراهم کرده می‌توان به تونل باد، آینه صوتی، تفنگ لیزری و دستگاه‌های این شهربازی اشاره کرد. در این باغ شما همایش‌های علمی، جشن تولد علمی، باشگاه سلامت_ آموزش و فروشگاه‌های علمی را مشاهده می‌نمایید.

  • آدرس باغ علم نوجوان باغ کتاب: تهران، بزرگراه شهید همت، مسیر شرق به غرب، بعد از خروجی بزرگراه حقانی، خروجی باغ کتاب، طبقه اول
  • آدرس دیگر باغ علم نوجوان باغ کتاب: تهران، مترو حقانی، بعد از ده دقیقه پیاده ‌وی در میان باغ موزه دفاع مقدس، بعد از پل، باغ کتاب تهران

باغ کتاب تهران - راهنمای دقیق باغ کتاب + زمان بازدید

باغ علم نوجوان باغ کتاب

روبوکیدز

روبوکیدز نام اولین شهربازی که در ایران بوده که از تعامل ربات‌ها تشکیل شده است. این شهربازی متشکل از فناوری‌های نو که به ‌دست مهندسان خوش ذوق و خلاق ایرانی به ‌وجود آمد. این جوانان که از شرکت دانش بنیان آرسام وابسته به دانشگاه صنعتی امیرکبیر، این مجموعه را طراحی و اجرا کرده‌اند. شهربازی روبوکیدز دو شعبه دارد؛ شعبه اول آن مرکز خرید گالریا و شعبه دیگر آن در باغ کتاب قرار گرفته‌اند. در این شهربازی کودکان از طریق تعامل با ربات‌ها با دنیایی دیگر از فناوری آشنا می‌شوند. در این شهربازی ربات‌هایی به نام آرسو و سام که از سیاره‌ای به‌ نام روبونوس آمده‌اند با کودکان شروع به تعامل می‌کنند. این ربات‌ها از کودکان می‌خواهند تا آن‌ها را از سیارشان نجات دهند زیرا موجودات ضد قهرمان و انرژی خواری به ‌نام هیولوسی‌‌ها قرار دارد از آن‌ها فرار کنند.

آدرس روبوکیدز: تهران، ولنجک، خیابان سیزدهم شرقی، پلاک پنج، مرکز خرید گالریا، واحد ۴۰۹

روبوکیدز

شهربازی برج میلاد

از هیجانی‌ترین قسمتی که در برج میلاد قرار گرفته شهربازی آن نام دارد، که با دارا بودن دستگاه‌ها و قسمت بولینگ و بیلیارد؛ انتخابی درست برای گذراندن یک روز تعطیل در کنار دوستان و خانواده خواهد بود. این شهربازی مناسب برای تمام رده سنی بوده، شما در شهربازی برج میلاد به ایرهاکی، فوتبال دستی، کافه و رستوران و بازی‌های کامپیوتری دسترسی خواهید داشت.

  • آدرس شهربازی برج میلاد:  تهران، بزرگراه شهید حکیم غرب، ورودی برج میلاد

قیمت بلیط برج میلاد - شما میتوانید برای دیدن قیمت بلیط برج میلاد تهران روی لینک کلیک کنید.

شهربازی بیلینو

شهربازی بیلینو یکی دیگر از شهربازی‌های واقع شده در استان تهران بوده که توانسته دستگاه‌های بازی مناسبی را جهت بازی کودک و نوجوان و همچنین بزرگسال تهیه نماید. بیلینو اولین پارک عمرانی و همچنین اولین شهربازی تخصصی روباز در استان تهران است. بیلینو این امکان را به کودکان می‌دهد تا آن‌چه را که با وسایل بازی تا به حال تجربه کرده‌اند را با وسایلی واقعی اما بدون هیچ خطری برای آن‌ها نیز تجربه کنند. بیلینو برای کودکان با دستگاه‌ها و مصالح ساختمانی واقعی مانند جرثقیل، بیل مکانیکی، ماشین خاک برداری تهیه کرده تا آن‌ها بتوانند از این طریق به‌طور عملی و واقعی ساختن را تجربه کنند. همچنین دستگاه‌های رادیو کنترلی مانند ماسه بازی کودکان، جرثقیل و نوار نقاله، دستگاه جابه‌جایی توپ، ماشین حمل الوار، لودر و ... برای تجربه کودکان و حتی بزرگسالان تعبیه شده‌اند.

  • آدرس شهربازی بیلینو: تهران، بوستان نهج‌البلاغه، بین فاز دو، در جنب مسیر دوچرخه‌سواری

شهربازی بیلینو

شهربازی پارک پرواز

از دیگر شهربازی‌های روباز در تهران می‌توان به شهربازی پارک پرواز اشاره کرد. این شهربازی فقط برای کودکان ۲ تا ۱۲ سال مناسب خواهد بود. از امکاناتی که این شهربازی برای کودکان در نظر گرفته می‌توان به ماشین برقی، قطار کودک، جامپینگ بادی، اکروجت، چرخ و فلک، کشتی صبا، مری گوراند، سرسره بادی و چهار دستگاه جدید دیگر نیز اشاره کرد.

  • آدرس  پارک پرواز: تهران، سعادت آباد، بالاتر از چهارراه سرو، میدان بهرود، جنب مجتمع تجاری پرواز

شهربازی پارک پرواز

شهربازی المهدی

شهربازی المهدی از دسته شهربازی‌های روباز تهران بوده که در نزدیکی میدان آزادی قرار گرفته است. شما به غیر از این شهربازی در پارک المهدی، دریاچه‌ مصنوعی که امکان ماهیگیری و قایق سواری را برای شما فراهم کرده را نیر مشاهده نمایید. امکانات دیگر شهربازی المهدی باشگاه بدنسازی، محوطه بازی کودکان، کلینیک گل و گیاه، پیست اسکیت، فروشگاه شهر کتاب، خانه اخبار، خانه شهروند و مرکز خود اشتغالی و ... هستند.

  • آدرس شهربازی المهدی:  تهران، جنوب شرقی میدان آزادی، پارک المهدی

شهربازی پامچال

پارک آزادگان نام دیگر شهربازی پامچال بوده که عده‌ای از افراد این نام را بر آن نهاده‌اند. وسعت این شهربازی به بیش از هزار مترمربع می‌رسد و دارای دستگاه‌های مهیج و سرگرم‌کننده بوده است. از امکاناتی که این شهربازی برای تجربه‌ای هیجانی برای شما تهیه کرده می‌توان به استخر توپ، زمین بازی کودکان، سالن آمفی‌ تئاتر، مجموعه گل‌ و گیاه، مجموعه ورزشی و قصر بادی که در قسمت سرپوشیده و بسته پارک قرار گرفته تا کودکان در تمام طول سال به راحتی بتوانند از این قصر بادی استفاده کنند اشاره کرد. این شهربازی همچنین برای راحتی شما پارکینگی اختصاصی نیز تعبیه نمود.

  • آدرس شهربازی پامچال: تهران، سه راه افسریه، شهرک مشیریه، خیابان بوعلی غربی، بوستان پامچال

شهربازی پامچال

شهربازی ایران مال

شهربازی ایران مال یک شهربازی سرپوشیده بوده و در طبقه دوم بازار بزرگ ایران (ایران مال) واقع شده است. شما در این شهربازی ترن هوایی، مسابقات قهرمانی بازی‌های الکترونیک، سالن نمایش کودکان، اتاق مادر و کودک، خدمات سرگرم کننده برای کودکان و نوجوانان، برگزاری مسابقات متنوع مانند مسابقات نقاشی شعر خوانی را مشاهده خواهید کرد. در این شهربازی اتاقی تعبیه شده با ‌عنوان اتاق جشن تولد که مناسب کودکان و نوجوانان بوده آن‌ها می‌توانند در این اتاق جشن بگیرند. ایران مال در کنار شهربازی فوق‌العاده خود شما را می‌تواند سرگرم خرید در مغازه‌های متنوع، رستوران‌ و کافه گردی نیز نماید. ایران مال از مرکز خرید، شهربازی، باغ کتاب، باغ دیدار، پردیس سینمایی، مجموعه ورزشی و باغ ماهان تشکیل شده است.

  • آدرس شهربازی ایران مال: تهران، انتهای اتوبان شهید همت غرب، اتوبان شهید خرازی، بازار بزرگ ایران

شهربازی ایران مال

شهربازی‌های تهران چه بازی‌هایی دارند؟

محبوب ترین تجهیزات و وسایلی که در اغلب شهربازی ها وجود دارند عبارت اند از :

  • ترن هوایی: ترن هوایی را می توان یکی از مهیج ترینِ این وسایل به شمار آورد که در واقع یک خط آهنی طولانی و پر پیچ و خم می باشد. شیبی که این وسیله در نقاط مختلف دارد هیجان آن را چندین برابر می کند. ترن هوایی باید با دقت خاصی ساخته شود تا وسیله سواری روی آن دچار واژگونی نشود. این وسیله از محبوب ترین تجهیزات موجود در شهربازی ها می باشد.

سفر به زیباترین شهرهای داخلی با لحظه آخر
  • چرخ و فلک: چرخ و فلک ها وسیله محبوب دیگری است که در شهربازی ها وجود دارند. این وسیله در شکل ها و اندازه های گوناگون وجود دارد و حرکتی دایره وار را انجام می دهد. صندلی هایی که برای چرخ و فلک در نظر گرفته می شود، دارای محافظ های ویژه ای هستند که از برهم خوردن تعادل فرد در طول حرکت پیشگری می کند.

چرخ و فلک

  • ماشین سواری: ماشین سواری نزد کودکان و خردسالان محبوبیت بسیار زیادی دارد. این وسیله را به دلیل ساختاری که دارد و با سقف در ارتباط است، معمولا در شهربازی های سرپوشیده می بینیم و یا اگر در شهربازی های سرباز وجود داشته باشد، برای آن فضایی سرپوشیده در نظر می گیرند.
  • تاب سواری: تاب ها در هر مکانی که باشند، توجه ها را به خود جلب می کنند. اما تاب های موجود در شهربازی کمی با تاب های معمولی تفاوت دارند. این تاب ها از یک سقف گردان آویزان هستند و هنگامی که افراد بر روی آن می نشینند، شروع به حرکت می کند و کم کم به ارتفاع بالاتر می رود.

تاب سواری

  • تونل های وحشت: تونل های وحشت از ترسناک ترین قسمت هایی است که در شهربازی های تهران وجود دارند. این تونل ها به صورت کم عرض و پیچ در پیچ تعبیه شده که در نقاط مختلف آن عروسک ها و کاراکترهای ترسناکی با ظاهری عجیب جلوی شما ظاهر می شوند و سبب ایجاد ترس در شما می گردند. در برخی موارد مسیر تونل را باید به صورت پیاده بپیمایید و در مواردی هم سوارِ قطاری دسته جمعی می شوید و به راه می افتید.
  • سرسره ها: سرسره های طویلی در شهربازی ها وجود دارند که پایین آمدن از آن ها بسیار لذتبخش است.

سرسره ها

شهربازی‌های سرپوشیده تهران کدامند؟

اگر شما نیز اهل گردش در شهربازی‌ها هستید حتماً سری به شهربازی‌های سرپوشیده تهران بزنید. این شهربازی‌ها انتخابی درستی برای بازی کودکان و بزرگسالان به‌طور همزمان خواهند بود. شهربازی سرپوشیده با انواع بازی‌ها شما را ساعت‌ها در خود درگیر می‌کند. از شهربازی‌های سرپوشیده که در تهران قرار دارند می‌توانی شهربازی شهر شادی، شهربازی ژوپیتر، هورا پارک، شهربازی خورشید، شهربازی قلعه جادویی ارم و شهربازی سرزمین عجایب یا واندرلند که یکی از بهترین شهربازی‌های سرپوشیده تهران است را نام برد. از شهربازی سرپوشیده تهران می‌توان به سرزمین عجایب (واندرلند) اشاره کرد. این مجموعه تفریحی مورد توجه اکثر افراد بوده و دسترسی آسان به این شهربازی تاثیر زیادی در این محبوبیت داشته است. در این شهربازی ۱۴۰ دستگاه تهیه شده تا همه با هر سلیقه‌ای از بازی لذت ببرند. از دستگاه‌های قرار گرفته در این شهربازی می‌توان به بال پرنده، ماشین برقی، فوتبال دستی، پرتاب دارت، خلبان کوچولو، ماشین کوبنده، مکس فلایت، اوت لایت و بازی‌های ویدیویی اشاره نمود.

  • آدرس شهربازی واندرلند: تهران، میدان پونک، بلوار اشرفی اصفهانی، بعد از پل همت، مرکز خرید تیراژه ۱

شهربازی‌های سرپوشیده تهران

کدام شهربازی در تهران باز است؟

  • شهربازی پامچال از شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۶ عصر الی ۱۲ شب، پنجشنبه و روزهای تعطیل از ۶ الی ۱ بامداد
  • شهربازی کاربازیای در تمام طول هفته از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب
  • شهربازی کیدزگاردن در تمام طول هفته از ۱۰ صبح الی ۱۰:۳۰ شب
  • شهربازی باغ علم نوجوان شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۹ صبح الی ۹ شب، پنجشنبه و جمعه از ساعت ۹ صبح الی ۱۰ شب
  • شهربازی روبوکیدز در تمام طول هفته از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب
  • شهربازی سرزمین شگفت‌انگیز دریاچه چیتگر شنبه تا پنجشنبه، از ساعت ۲ الی ۱۰:۳۰ شب، جمعه و روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ الی ۱۰:۳۰
  • شهربازی هپی سیتی در تمام طول هفته از ساعت ۱۱ صبح الی ۱۱ شب
  • شهربازی امیر شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۴ عصر الی ۱۰:۳۰ شب، پنجشنبه و جمعه ۱۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب

بهترین شهربازی تهران کدام است؟

شهربازی‌های متعددی در استان تهران قرار دارند که هر کدام ویژگی منحصربه‌فرد خود را دارد. اما از بهترین شهربازی‌های تهران می‌توان به شهربازی ارم،‌ فان تایم ارگ تجریش، شهربازی سرزمین عجایب، شهربازی روبوکیدز و شهربازی ایران مال اشاره داشت.

بزرگترین شهربازی تهران کدام است؟

تمامی شهربازی‌های تهران دارای دستگاه‌های بازی مختلفی هستند و امکانات مختص خود را دارند. اما اگر بخواهیم بگوییم بزرگترین شهربازی تهران کدام است باید بگوییم که سرزمین عجایب را می‌توانیم با بیش از 8 هزار متر مربع مساحت، بزرگترین شهربازی تهران بدانیم. این شهربازی معروف که در سال 1382 تاسیس شد، سالانه کودکان  و نوجوانان بسیاری را به همراه خانواده‌های خود به این سمت خود جذب می‌کند.

کلام آخر...

شهربازی‌های سرپوشیده و روباز زیادی در تهران قرار دارند، که یک روز به‌ یادماندنی را برای شما در کنار خانواده و دوستان رقم خواهند زد. شما در هنگام ورود به این شهربازی‌ها اگرچه حتی بی‌حوصله و خسته باشید؛ اما دیدن دستگاه‌ها و شور و نشاط مردم در این شهربازی‌ها حتماً می‌تواند شما را سرحال بیاورد.

سوالات متداول

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید! جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بیشتر بخوانید
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
عجیب ترین قوانین هواپیمایی که از وجود آن‌‌ها بی خبرید!
عجیب ترین قوانین هواپیمایی که از وجود آن‌‌ها بی خبرید!
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.7 از 5 | از 122 کاربر