بهترین رستوران های مشهد

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1402/06/27
بازدید: 3431
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

مشهد یکی از شهرهای بسیار دیدنی و جذاب در  شمال شرق ایران محسوب می‌شود. این شهر به علت داشتن مراکز تفریحی، مذهبی، طبیعی و تاریخی توانسته گردشگران بسیار زیادی را جذب خود نماید. بیشتر گردشگرانی که به این شهر سفر می‌کنند، از گردشگران خارجی و غیربومی هستند. به همین خاطر شهرداری شهر مشهد همواره تلاش کرده تا برای جذب و رفاه گردشگران و زائران مراکز تفریحی و رفاهی بسیار زیادی را تاسیس نماید. یکی از این مراکز رفاهی رستوران‌ها و سفره‌خانه‌ها است. ما در این مقاله قصد داریم تا بهترین رستوران‌های مشهد را به شما معرفی کنیم. شهر مشهد یکی از شهرهای زیارتی ایران بوده که البته با داشتن طبیعتی فوق‌العاده زیبا دارای مراکز رفاهی بسیاری است. رستوران‌های موجود در این شهر دارای انواع مختلفی هستند که با توجه به کیفیتشان، می‌توان آن‌ها را تقسیم‌بندی کرد. بی‌شک پیدا کردن یک رستوران مناسب و در شأن گردشگران کار بسیار سختی خواهد بود. به همین دلیل گردشگران به یک راهنمای جامع در خصوص آشنا شدن و پیدا کردن نشانی بهترین رستوران‌های شهر مشهد نیاز خواهند داشت. شما می‌توانید در رستوران‌های مختلف از غذاهای بومی و غیربومی و از رنگ‌ها و طعم‌های مختلف میل کنید.

رستوران های مشهد

رستوران پسران کریم

اگر شما می‌خواهید بهترین طعم از غذای چلو گوشت و ماهیچه را امتحان نمایید رستوران پسران کریم را به شما معرفی می‌کنیم. این رستوران به دلیل پخت بسیار عالی این غذا زبانزد تمامی گردشگران و افراد بومی است. از طرفی دیگر این رستوران به دلیل کیفیت بسیار عالی و سرویس‌دهی خوب توانسته خود را در لیست بهترین رستوران‌های مشهد جای دهد. رستوران پسران کریم، به دلیل کیفیت بالا همواره مشتریان زیادی دارد. به همین خاطر توانسته در چند نقطه از شهر مشهد شعبه‌های مختلفی ایجاد کند. اما شعبه مرکزی و اصلی این رستوران دارای بنایی بسیار قدیمی و البته خاصی است. 

  • آدرس: بلوار سجاد، خیابان فرهاد، فرهاد ۲۲، انتهای کوچه سمت راست
  • تلفن: ۰۵۱۳۷۶۲۳۴۵۰

رستوران معین درباری

رستوران معین درباری یکی دیگر از رستوران‌های بسیار قدیمی و در عین حال لاکچری در شهر مشهد بوده که قدمت آن به حدود ۱۰۰ سال پیش برمی‌گردد. این رستوران مناسب برای خوردن و میل کردن انواع غذاهای اصیل و سنتی ایرانی و بومی این منطقه است. این رستوران معمولا یکی از رستوران‌های شلوغ در شهر مشهد به شمار می‌رود؛ به همین دلیل اگر به این رستوران مراجعه کردید باید مقدار زمان زیادی را داخل رستوران برای خالی شدن میز صرف کنید.

  • آدرس: مشهد، خیابان پاسداران یا همان جم، بین پاسداران ۲ و ۴ 
  • شماره تلفن: ۰۵۱۸۵۹۸۸۹۸

رستوران معین درباری

رستوران معلق مشهد

رستوران معلق مشهد یک رستوران بسیار عالی و شیک بوده؛ که می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای افرادی باشد که به دنبال هیجان و غذای خوب، به صورت همزمان هستند. اگر شما دچار بیماری زخم معده نیستید و یا ترس از ارتفاع ندارید، به سراغ این رستوران بروید. چرا که رستوران معلق مشهد شما را تا ارتفاع ۴۰ متری به سمت بالا برده و فقط در جهت عمودی، بالا یا پایین می‌شود. رستوران معلق مشهد با ظرفیتی در حدود ۳۲ نفر، ۱۰ خدمه و با وزن کلی ۹ تن طراحی شده است. همچنین شما می‌توانید در هنگام میل کردن غذا از پخش موسیقی زنده این رستوران نهایت لذت را ببرید. از دیگر ویژگی‌های این رستوران می‌توان به موقعیت آن اشاره کرد. رستوران معلق به دلیل قرارگیری در ارتفاعی در حدود ۴۰ متری می‌تواند مکانی مناسب برای دیدن شهر مشهد باشد. همچنین شما در طول خدمات‌دهی توسط این رستوران بیمه حوادث خواهید شد.

  • آدرس: مشهد - کیلومتر ۱۰ جاده شاندیز - مشهد داخل دهکده شاندیز

رستوران باغ زیتون مشهد 

اگر شما جزء افرادی هستید که علاقه‌ای خاص به طعم بی‌نظیر غذاهای ایتالیایی دارید می‌توانید به سراغ رستوران باغ زیتون در شهر مشهد بروید. این رستوران با توجه به کیفیت غذایی که دارد یکی از بهترین رستوران‌ها در شهر مشهد به حساب می‌آید. البته با توجه به کیفیت غذاهای موجود در این رستوران، قیمت نهایی آن کمی بالاتر از حد معمول خواهد بود.

  • آدرس: مشهد، سجاد، بهار ۱۰ خیابان ۱۰/۳
  • تلفن: 05137621382

غذاهای سنتی مشهد - لیست کاملی از پرطرفدارترین غذاها به همراه دستور پخت

رستوران باغ زیتون مشهد 

چلوکبابی امید مشهد

اگر بخواهیم یکی از چلوکبابی‌های خوب مشهد را درون این لیست قرار دهیم، آن چلوکبابی امید مشهد نام دارد. چلوکبابی امید مشهد نیز قدمتی بیش از ۱۰۰ سال داشته و جزء یکی از قدیمی‌ترین چلوکبابی‌های این شهر به حساب می‌آید. این چلوکبابی به دلیل داشتن کباب‌های بسیار خوشمزه که دارای طعمی بسیار فوق‌العاده‌اند، بسیار معروف و زبان‌زد است.

  • آدرس: خیابان فداییان اسلام، فداییان اسلام ۲۱، بین شهید عرفانی ۱ و ۳
  • تلفن: 05132222550

رستوران ایتالیایی لیو

اگر شما قصد سفر به مشهد را دارید و عاشق غذاهای ایتالیایی از جمله پنه و پننی هستید، رستوران معروف ایتالیایی لیو انتخابی فوق‌العاده مناسب برای شما به حساب می‌آید. اگر شما می‌خواهید ساعاتی آرام و دلنشین داشته باشید به رستوران لیو سری بزنید. در این رستوران علاوه‌بر محیطی آرام، غذاهای متنوع و خوشمزه‌ای در زمینه غذاهای ایتالیایی پخته و سرو می‌شود. 

  • آدرس: مشهد، میدان آزادی، میدان پارک، نبش ازادی یک، جنب تالار و رستوران رویال طلای
  • تلفن: 05136021427

رستوران ایتالیایی لیو

رستوران شایان شاندیز 

اگر شما از آن دسته از افرادی محسوب می‌شوید که عاشق غذاهای کبابی مخصوصا شیشلیک هستید، به رستوران شایان شاندیز مشهد سری بزنید. این رستوران به دلیل پخت و سرو شیشلیک‌های خوشمزه توانسته مشتریان بسیار زیادی را جذب خود نماید. نکته بسیار مهم در خصوص این رستوران قیمت غذای آن است. این رستوران با توجه به کیفیت غذایی که دارد جزء یکی از گران‌ترین رستوران‌ها در مشهد به حساب می‌آید. 

  • آدرس: شهر مشهد، نرسیده به شاندیز، قبل از میدان پدیده 
  • تلفن: 05134282708

رستوران سدروس

رستوران سدروس یا بهتر است بگوییم رستوران‌های سدروس جزء رستوران‌های بسیار معروف و بزرگ در شهر مشهد هستند. این رستوران دارای چند شعبه مختلف بوده که شما در هر نقطه از مشهد و با کمترین فاصله زمانی می‌توانید خود را به این شعب برسانید.

آدرس شعبات: 

  • شعبه 1: بلوار سازمان آب - شهید صادقی 13
  • شعبه 2: بلوار ۱۷ شهریور شمالی، نبش ۱۷ شهریور شمالی و ۱۲
  • شعبه 3: خیابان رضا شهر، چهاراه دعبل خزایی
  • شعبه 4: جاده شاندیز نبش ویرانی ۳

رستوران نسیم لبنان

همان‌طور که گفتیم شهر مشهد یکی از شهرهای مذهبی در ایران بوده که گردشگران خارجی بسیار زیادی به این شهر سفر می‌کنند. بیشتر افرادی که به شهر مشهد مراجعه می‌نمایند از کشور عراق و لبنان هستند. به همین خاطر رستوران‌های عربی بسیاری در این شهر دیده می‌شوند. اما اگر بخواهیم یکی از بهترین و پرطرفدارترین رستوران‌های عربی در شهر مشهد را به شما بگوییم، باید به رستوران نسیم لبنان اشاره کنیم. شما می‌توانید از غذای شاورما را با طعمی بی‌نظیر و عالی در این رستوران لذت ببرید.

  • آدرس: شهر مشهد بین ۳ راه ادبیات روبه‌روی جهاد دانشگاهی
  • تلفن: 05138484010

کافه های مشهد - بعد از بازدید از جاذبه های گردشگری مشهد و شهربازی های مشهد، کافه ها بهترین گزینه اند

رستوران نسیم لبنان

رستوران بام کوهسر

یکی از رستوران‌های مدرن و البته مناسب برای دورهمی‌ها رستوران بام کوهسر نام دارد. این مجموعه در قالب دو بخش آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران بوذه که شامل کافه و رستوران اصلی می‌شود. رستوران بام کوهسر یکی از رستوران‌های موجود در بام شهر مشهد است که منظره‌ای فوق‌العاده از شهر را به نمایش قرار می‌دهد. شما می‌توانید با مراجعه به این رستوران انواع غذاهای ایرانی و غیر ایرانی را امتحان کرده و از مزه فوق‌العاده آن‌ها لذت ببرید. 

  • آدرس: مشهد، انتخاب بلوار هاشمیه مجتمع کوهسر 
  • تلفن: 05138811291

رستوران الماس 

اگر شما جزء آن دسته افرادی هستید که در روزهای گرم به این شهر سفر کرده و بعد از زیارت حرم امام رضا (ع)؛ به دنبال یک رستوران مناسب در نزدیکی حرم هستید، رستوران الماس گزینه‌ای عالی خواهد بود. این رستوران در منوی غذایی خود هر نوع غذایی که به ذهن شما می‌رسد را قرار داده است. پس شما می‌توانید غذایی با توجه به سبک و سلیقه خود میل نموده و از طعم آن‌ها لذت ببرید. 

  • آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۴ و ۶ 
  • تلفن: 05138542683

رستوران مهستان شاندیز 

اگر بخواهیم یکی از بهترین و عالی‌ترین رستوران‌های موجود در مشهد را به شما معرفی کنیم بدون شک رستوران مهستان شاندیز جزء آن‌ها خواهد بود. این رستوران ویژگی‌های مختلف و متنوعی را در خود جای داد. یکی از این ویژگی‌ها وجود دو فضای کاملا جدا و متفاوت برای فصل‌های زمستان و تابستان است. 

  • آدرس: رستوران مهستان شاندیز یکی از رستوران‌های معروف در نزدیکی منطقه شاندیز است که دسترسی بسیار راحتی نیز دارد.
  • تلفن رستوران مهستان شاندیز: 05138696666

رستوران مهستان شاندیز 

رستوران قصر درویش

رستوران قصر درویش یکی از مجلل‌ترین و شیک‌ترین رستوران‌های موجود در سطح شهر مشهد است. همچنین این رستوران دارای  ۴ سالن بزرگ بوده که به همین دلیل جزء بزرگ‌ترین رستوران‌های موجود در شهر مشهد به شمار می‌آید. 

  • آدرس: میدان تقی آباد، خیابان کوه سنگی، بعد از بیمارستان قائم 
  •  تلفن: ۰۵۱۳۸۴۰۳۵۲۵ 

رستوران رضایی مشهد

رستوران رضایی یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌ها در مشهد به شمار می‌رود. اولین شعبه این رستوران در سال 1337 در بهترین و مناسب‌ترین محله‌ شهر مشهد یعنی در خیابان نخریسی تاسیس و افتتاح گردید. این رستوران به دلیل کباب‌های فوق‌العاده خوشمزه‌ای که دارد تبدیل به یکی از معروف‌ترین رستوران‌های شهر شده است. این رستوران در چند شعب و نقطه از شهر مشهد فعالیت می‌کند.

آدرس شعبات:

  • آدرس 1: مشهد، آخوند خراسانی (خاکی)، بین چهارراه خسروی و میدان گنبد سبز مشهد، میدان آزادی (پارک)
  • آدرس 2: مشهد، خیابان آبکوه، تقاطع آبکوه و کلاهدوز، نبش تقاطع
  • آدرس 3: مشهد، اواسط خیابان دریادل
  • آدرس 4: مشهد، خیابان فداییان اسلام (نخریسی) شعبه اصلی
  • آدرس 5: مشهد، جنب میدان تلویزیون، ابتدای بلوار شهید منتظری، بعد از پمپ بنزین 

رستوران رضایی

رستوران بابا قدرت مشهد

این رستوران یکی از رستوران‌های بسیار معروف مشهد بوده که با تاریخ این شهر گره خورده است. رستوران بابا قدرت در بنای کاروانسرای تاریخی این شهر فعالیت کرده که این مورد باعث شده تا گردشگران علاوه‌بر میل غذا از فضای آن نیز دیدن نمایند. این قسمت از سه بخش عمده که شامل بازارچه سنتی، چای خانه سنتی و رستوران سنتی بابا قدرت می‌شود، تشکیل شد. شما می‌توانید انواع و اقسام غذاهای سنتی و اصیل ایرانی را در رستوران بابا قدرت مشهد میل کنید.

  • آدرس: انتهای بازار امام رضا (ع)، میدان ۱۷ شهریور، بلوار صدر، نبش صدر ۱۶ 
  • تلفن: 05133440803

رستوران راستگو مشهد

اگر شما عاشق کباب برگ هستید و می‌خواهید در مشهد نیز آن را امتحان کرده و میل نمایید به سراغ رستوران راستگو بروید. همچنین این رستوران علاوه‌بر کباب برگ‌ دارای کباب‌های خوشمزه همراه با کیفیت مناسبی است که می‌تواند انتخابی مناسب برای سرو ناهار یا شام به شمار رود.

  • آدرس: مشهد، بلوار وکیل آباد بعد از پل هاشمیه بین وکیل آباد ۲۳ (سید مرتضی) و ۲۵ (مفید) 
  • تلفن رستوران راستگو مشهد: 05136016696

کافه و رستوران تراس 

یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین رستوران‌های شهر مشهد رستوران تراس است. این رستوران که همراه با کافه آن اداره می‌شود یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین کافه و رستوران در بین گردشگران به حساب می‌آید. این کافه و رستوران به تازگی و در سال ۱۳۹۸ در شهر مشهد تاسیس و افتتاح گردید؛ با این حال یکی از شلوغ‌ترین کافه و رستوران‌ها در مشهد به شمار می‌رود. شما می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، سنتی، فرنگی و ایتالیایی را در این کافه و رستوران بیابید و از مزه فوق‌العاده آن‌ها نهایت لذت را ببرید. همچنین شما می‌توانید در کافه تراس این مجموعه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک، دسر و صبحانه‌ای به صورت بوفه میل کرده و از طعم لذیذ آن‌ها بهره‌مند شوید. از طرفی این کافه علاوه‌بر منو بالا، دارای منو شام و ناهار نیز بوده که جداگانه در اختیار شما قرار می‌گیرند. کافه و رستوران تراس دارای فضایی بسیار شیک، آرام و در عین حال مدرن است. یکی از دلایل بسیار مهم در خصوص محبوبیت این کافه و رستوران؛ حجم بسیار بالای غذا، تنوع منو و کیفیت مطلوب خوراکی‌ها در کنار فضای دلنشین آن به حساب می‌آید.

  • آدرس: مشهد، بلوار وکیل آباد، بلوار امامت، بین امامت ۶ و ۸

جاهای تفریحی مشهد - هم زیارت و هم سیاحت

کافه و رستوران تراس 

خانه استیک تنور

یکی از متفاوت‌ترین و خاص‌ترین رستوران‌ها در شهر مشهد خانه استیک تنور نام دارد. اگر شما عاشق خوردن غذای استیک هستید پیشنهاد می‌شود به سراغ این رستوران بروید. این رستوران با داشتن کادری مجرب همواره تلاش کرده تا بهترین غذاها را از جمله استیک‌های بی نظیری را آماده نموده تا شما از طعم این غذاها نهایت لذت را ببرید. 

  • آدرس: مشهد خیابان کلانتری، انتهای نوفل لو شاتو، جنب استخر راد

رستوران خانه گیاهی 

اگر شما عضو افراد وجترین به حساب می‌آیید و در داخل شهر مشهد به سر می‌برید، بدون شک رستوران خانه گیاهی برای رفاه شما تاسیس شده است. این رستوران در واقع مناسب برای افرادی بوده که عاشق غذاهای گیاهی و سالم هستند. این رستوران اولین و تنها رستوران در شهر مشهد به شمار می‌رود که مخصوص افراد گیاهخوار است که شما می‌توانید انواع غذاهای گیاهی را میل کنید. شما می‌توانید در این رستوران انواع غذاهای گیاهی، با طعم و مزه متفاوت را در محیطی آرام، ساده و صمیمی میل کرده و نهایت لذت را ببرید. اگر شما هم عاشق گیاهخواری هستید و در شهر مشهد سکونت دارید به سراغ این رستوران بروید.

  • آدرس: مشهد، هاشمیه ۲۸، پلاک ۳۶

رستوران خانه گیاهی 

کافه و رستوران دیوار 

یکی از کافه رستوران‌‌های بسیار محبوب در شهر مشهد که طرفداران بسیار زیادی را نیز به خود اختصاص داده کافه و رستوران دیوار نام دارد. این کافه و رستوران مکانی مناسب برای قرارهای کاری و دورهمی‌های دوستانه به حساب می‌آید چرا که از محیطی دوستانه و دنج برخوردار است. همچنین شما می‌توانید از وعده صبحانه این کافی شاپ محبوب نیز میل کنید. 

  • آدرس: مشهد، بلوار وکیل آباد، بلوار امامت، بین امامت ۶ و ۸
  • شماره تلفن: 09153095210 - 05138475453

رستوران ارم شاندیز 

یکی از رستوران‌های معروف شهر مشهد که قدمتی بسیار طولانی مدت نیز داشته رستوران ارم شاندیز نام دارد. این رستوران دارای سابقه‌ای ۳۶ ساله است. این رستوران از محبوب‌ترین رستوران‌های موجود در این شهر به حساب می‌آید؛ چرا که دارای محیطی بسیار سنتی بوده و همچنین غذاهایی با کیفیت بسیار عالی را برای شما ارائه می‌دهد. این رستوران از دو فضای بسیار عالی و منحصربه‌فرد تشکیل شد. شما می‌توانید غذای خود را در محیط باز و روی تخت‌های سنتی میل نموده و از آن لذت ببرید. همچنین می‌توانید در صورت تمایل در فضای سرپوشیده داخلی رستوران همراه روی میز و صندلی مدرن نشسته و غذای خود را میل کنید. این رستوران باتوجه به ارائه خدمات مختلف و انواع غذاهای باکیفیت از قیمت بسیار مناسب و مقرون به‌صرفه‌ای نیز برخوردار است. شما می‌توانید در این رستوران شیشلیک و چلو ماهیچه معروف آن را میل کنید و از مزه آن لذت ببرید. 

  • آدرس: مشهد، جاده شاندیز، نرسیده به میدان دوم، حاشیه سمت چپ خیابان

رستوران شورورزی مشهد

اگر شما در مشهد هستید و می‌خواهید درون یک رستوران لاکچری و لوکس غذای خود را میل کنید، سری به رستوران شورورزی بزنید. این رستوران جزء آن دسته از رستوران‌های مشهد بوده که میز سالاد بار و اردو مشهوری نیز دارد. شما می‌توانید در این رستوران انواع غذاها را سفارش داده و با کیفیت بسیار مناسب و عالی میل کرده و نوش جان نمایید. اگر به این رستوران سری زدید حتما غذاهای چلو گوشت، میگو و استیک آن را نیز امتحان نموده و ار مزه بی‌نظیر آن لذت ببرید.

  • آدرس: مشهد، بلوار شهید صادقی یا همان سازمان آب، نبش شهید صادقی ۱۵

شهربازی های مشهد - بهترین شهربازی های مشهد برای داشتن لحظاتی شاد و مهیج

رستوران شورورزی مشهد

رستوران تشریفات مشهد

این رستوران یکی از رستوران‌هایی به شمار می‌رود که آوازه آن در تمامی نقاط شهر مشهد پیچیده است. این رستوران در طرقبه مشهد قرار گرفته و از محبوب‌ترین رستوران‌های این منطقه به حساب می‌آید. رستوران تشریفات مشهد دارای محیطی شیک، مدرن و خاص بوده که باعث می‌شود تا چشم هر گردشگری را به خود جذب کند؛ و باعث توقف چند دقیقه‌ای مشتریان در این رستوران گردد. این رستوران شامل کافی شاپ، کافه سنتی و رستوران سنتی است که شما می‌توانید با توجه به منوی هر کدام از آن‌ها هر غذایی که دوست دارید را میل نمایید.

  • آدرس: رستوران تشریفات مشهد در یکی از بهترین مناطق مشهد یعنی طرقبه قرار گرفته است. این رستوران در ۵۰۰ متری مانده به جاغرق و قسمت سمت چپ این جاده واقع گردید.
  • شماره تلفن: 05133383534

رستوران هتل درویشی

اگر بخواهیم این لیست را کامل‌تر کرده و آن را اراه دهیم باید رستوران هتل درویشی را حتما درون آن قرار دهیم. رستوران هتل درویشی مشهد مجموعه‌ای از چند رستوران بوده که با سبک و ویژگی‌های مختلفی تاسیس شده‌اند. همین موضوع باعث می‌شود تا افراد بسیاری را با سلیقه‌های مختلف جذب خود کند. این مجموعه شامل رستوران آتریوم، رستوران روف گاردن، فست فود فیروزه، چایخانه سنتی برکه، رستوران ارغوان، کافی شاپ مرکزی، کافی شاپ اسپا و کافی شاپ بیلیارد می‌گردد.

  • آدرس: مشهد، خیابان امام رضا (ع)  و بین اما رضا ۲۴ و ۲۶

دیزی سرای سید جاغرق

این رستوران یکی دیگر از رستوران‌های معروف در طرقبه بوده که در سال ۱۳۷۴ افتتاح شد. شما می‌توانید در این رستوران دیزی‌های خوشمزه‌ای را میل کنید. تعریف و وصف این دیزی‌ها در تمامی منطقه طرقبه و البته شهر مشهد پیچیده است. شما می‌توانید دیزی‌های این رستوران را همراه با ترشی‌های بی‌نظیر سید نیز میل نمایید.

  • آدرس: اگر شما عاشق دیزی هستید و می‌خواهید این غذای خوشمزه را همراه با انواع ترشیجات میل کنید به منطقه طرقبه و ابتدای جاده جاغرق بروید.
  • تلفن تماس: 05134253351

دیزی سرای سید جاغرق

رستوران اطلسیه

یکی دیگر از رستوران‌های معروف در دل مشهد رستوران اطلسیه مشهد بوده که دارای ظاهری بسیار شیک و در عین حال خاص است. همین موضوع باعث شده تا گردشگران بسیار زیادی را جذب خود نماید. علاوه‌بر طراحی خاص این رستوران، غذاهای فوق‌العاده و خوشمزه آن نیز باعث شده تا طرفداران خاص را به خود اختصاص دهد. اگر می‌خواهید لیستی از بهترین رستوران‌های مشهد را همراه خود داشته باشید این رستوران را نیز در لیست خود بگذارید. 

  • آدرس: رستوران اطلسیه مشهد در مرکز شهر مشهد و در بلوار خیام شمالی، بر بام مجتمع وصال، جنب الماس شرق قرار گرفته است.
  • شماره تماس: 05137114761

رستوران قصر هدیش مشهد

اگر می‌خواهید به سراغ یک رستوران خوب و در عین حال ساده بروید رستوران قصر هدیش می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای انتخاب شما باشد. این رستوران دارای دکوراسیون بسیار ساده اما شیک است و معماری خلاقانه و زیبایی دارد. در این رستوران شما می‌توانید انواع غذاها، پیش غذاها و دسرها را سفارش دهید و آن‌ها را میل کنید و از مزه آن‌ها لذت ببرید.

  • آدرس دقیق رستوران قصر هدیش مشهد: خیابان فرامرز عباسی، خیابان جانباز، جنب مجتمع کیان سنتر
  • شماره تلفن: ۰۵۱۳۶۰۹۱۷۷۵ 

رستوران امید مشهد دانش

از دیگر چلوکبابی‌های عالی و درجه یک در شهر مشهد رستوران امید مشهد است که در این چلوکبابی می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و اصیل را میل کرده و از طعم آن‌ها لذت ببرید.

  • آدرس دقیق رستوران امید مشهد دانش: خیابان فداییان اسلام فداییان اسلام ۲۱ بین شهید عرفانی ۱ و ۳
  • شماره تلفن: ۰۵۱۳۳۴۲۲۱۶۵ و ۰۵۱۳۳۴۱۰۹۸۲

بهترین زمان سفر به مشهد - اگر قصد سفر به مشهد رو داری در این فصل ها به اون سفر نکن

رستوران امید مشهد دانش

رستوران احسان مشهد

اگر علاقه‌مند به رستوران‌گردی، کشف جاهای جدید و خوردنی‌های جدید هستید سری به رستوران احسان مشهد بزنید. شما می‌توانید در این رستوران غذاهای بسیار مدرن و لذیذی را میل کرده و از طعم بی‌نظیر آن‌ها لذت ببرید. اگر می‌خواهید غذایی با کیفیت عالی همراه با قیمت بسیار مناسب میل کنید پیشنهاد ما به شما رستوران احسان مشهد است. غذاهای موجود در این رستوران می‌تواند شما را شگفت‌زده نماید. 

  • آدرس: رستوران احسان مشهد در یکی از بهترین مناطق مشهد و در نزدیکی هتل هما قرار گرفته است. این رستوران در خیابان احمدآباد، مقابل هتل هما قرار دارد.
  • شماره تلفن: ۰۵۱۳۸۴۰۲۲۶۰

رستوران کلبه

رستوران کلبه یکی از رستوران‌های بسیار محبوب و دوست داشتنی در بین رستوران‌های شهر مشهد بوده؛ که با ارائه انواع غذاها توانسته افراد مختلفی را جذب خود کند. به همین خاطر شما می‌توانید هر نوع غذایی که بخواهید در این رستوران پیدا کرده و آن را میل کنید. این رستوران دارای انواع غذاهای فست فودی، چلوکبابی، سنتی و ایتالیایی است. 

  • آدرس: رستوران کلبه یکی از محبوب‌ترین رستوران‌ها در مشهد بوده که با توجه به موقعیت جغرافیایی که دارد توانسته گردشگران بسیار زیادی را جذب خود کند. این رستوران در هاشمیه ۱۸، دور میدان وصال، کنار بانک صادرات قرار گرفته است.
  • شماره تلفن: ۰۵۱۳۸۸۳۱۸۵۵

سخن پایانی 
مشهد یکی شهرهای توریستی در ایران است که سالیانه گردشگران بسیار زیادی را جذب خود می‌کند. به همین خاطر شما می‌توانید بهترین هر چیزی را در این شهر پیدا کنید. بی‌شک رستوران‌های موجود در شهر مشهد به قدری زیاد هستند که نمی‌توان لیستی کامل از آن‌ها را بیان کرد. اما ما در این مقاله سعی نمودیم تا تعدادی از بهترین رستوران‌های مشهد را به شما معرفی کنیم.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید! جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
عجیب ترین قوانین هواپیمایی که از وجود آن‌‌ها بی خبرید!
عجیب ترین قوانین هواپیمایی که از وجود آن‌‌ها بی خبرید!
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.4 از 5 | از 101 کاربر