کافه های تهران

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/14
بازدید: 17098
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

یکی از تفریحات پرطرفدار شهرنشینی، به خصوص برای پایتخت نشینان، کافه گردی است. در شب های پرهیاهو تهران یکی از لذت بخش ترین کارها مخصوصا برای نسل جوان، یافتن کافه ای دنج و نوشیدن یک فنجان نوشیدنی خوش طعم به همراه دوستان و یا قرارهای عاشقانه است تا استرس و خستگی کل روز را از بین ببرد. با لحظه آخر همراه باشید تا بهترین کافه تهران را به شما معرفی کنیم.

معرفی کافه های تهران

کافه های کلاسیک تهران

بسیاری از افراد به دنبال کافه هایی کلاسیک با محیطی دنج و آرام هستند تا در آرامش کارهای روزانه خود را انجام  دهند یا همراه دوستان خود محیطی گرم و صمیمی ساعاتی را سپری کنند. در اینجا قصد داریم تعدادی از کافه های کلاسیک معروف در پایتخت را به شما عزیزان معرفی کنیم.

کافه های کلاسیک شمال تهران

با خواندن کافه های شمال تهران دلتان می خواهد هر چه زودتر به این کافه ها بروید و ساعاتی را در آن جا بگذرانیم چرا که علاوه بر فضای زیبا منو غذایی خوبی دارند پس با ما همراه باشید تا با چند کافه دوستداشتنی آشنا شوید.

کافه سم بی سم 

کافه سم بی سم 

با وجود شهر آلوده تهران حداقل در هفته یکبار احتیاج داریم تا هوایی تازه و تمیز تنفس کنیم، کافه سم بی سم با وجود فضای زیبا و اکسیژن دهی خوب این امکان را فراهم کرده تا یک روز را با خانواده و دوستان در این مکان بگذرانید و از فضای زیبای آن لذت ببرید و هوای تازه تنفس کنید. برای کسانی که علاقه به گل و گیاه دارند این فضا بسیار آنان را حیرت زده کرده و دل کندن از این فضا بی نظیر را برایشان سخت می کند. بعد از بخش جذاب گل و گیاه این کافه نوبت به بخش خوشمزه آن می رسد که منو خاص آن شما را به حیرت می آورد. جالب است بدانید منو این کافه طبق موازنه هرم غذایی نوشته شده است. این کافه از محصولات طبیعی در غذاها و نوشیدنی ها استفاده می کند تا شما ساعاتی از روز خود را به طور سالم و در محیطی آرامش بخش بگذرانید.

منو ساندویچ های سالم این کافه شامل تست بیکن، تست بوقلمون، کروسان توت فرنگی، کروسان آووکادو، برتسل تخم مرغ، برتسل کره و گودا، فلوت بیکن، فلوت بوقلمون و مرغ می باشد.

منو اسموتی ها نیز از اسموتی سبز، اسموتی قرمز و زرد تشکیل شده است.

اگر زمان عصر و صبح را برای رفتن به کافه انتخاب کردید از منو جذاب کیک ها غافل نشوید این منو شامل کیک گردو، چیز کیک، کیک سیب و دارچین، کوکی بادام زمینی و کوکی براونی است. در این کافه انواع گرم نوش و سردنوش های جذابی وجود دارد که به تنهایی یا در کنار غذای خود سفارش دهید. ساعت پذیرش این کافه از ساعت 9 صبح تا 11 شب است.

تلفن: 26854627-021

آدرس: تهران، نیاوران بعد از سه راه یاسر به طرف تجریش عمارت سین هشتم پلاک 311

کافه ژوان

کافه رستوران ایتالیایی بلوکازا

ساعاتی از روز خود را به گذراندن در محله های ایتالیا اختصاص دهید! کافه رستوران ایتالیایی بلوکازا با فضای داخلی که شبیه به کوچه های ایتالیا است این امکان را برای مشتریان خود به وجود آورده تا چند ساعتی را در ایتالیا بگذرانند و خوردن غذاهای ایتالیایی لذت ببرند.

منو این کافه شامل صبحانه، پیش غذا، انواع برگر، انواع پیتزا، استیک، پاستا و غیره می باشد. در کنار غذای خود می توانید از انواع و اقسام نوشیدنی های گرم و سردی که در این رستوران وجود دارد میل کنید. پذیرش این کافه از ساعت 12 تا 24 می باشد.

تلفن: 22001331-021

آدرس: پاسداران، خیابان دولت، بعد از کاوه، نبش باقری

کافه رستوران ایتالیایی بلوکازا

کافه ونیز

حالا که گذرمان به ایتالیا افتاده از کافه نقلی و خوشرنگ ونیز نباید غافل شویم. سبک خاص این کافه با درو دیوار رنگی و شاد هر کسی رو به خودش جذب می کند. متفاوت بودن و سبک اروپایی این کافه باعث شده تا یک لوکیشن منحصر به فرد برای عکاسی داشته باشید.

منو کافه ونیز مانند دیگر کافه ها بسیار متنوع می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است. در هر ساعاتی از روز می توانید طبق سلیقه خود سفارش خود را ثبت کنید و در فضای رویایی کافه میل کنید.

تلفن: 22000032-021

آدرس: تهران- فرشته (خیابان فیاضی) خیابان شبدیز پلاک 1/9

کافه های کلاسیک غرب تهران

اگر ساکن غرب تهران هستید و یا گذرتان به غرب تهران افتاده رفتن به این کافه ها را فراموش نکنید و روز زیبایی را برای خود بسازید و خاطره ای به یاد ماندنی ثبت کنید.

کافه ونیز

کافه ماستا

کافه ای در دل بازارچه سنتی ستارخان که بعد از کلی خرید استراحت در این کافه انرژی شما را دو برابر می کند. در واقع اسم این کافه "ما سه تا " اس که بعد از شنیدن آن حس دوستی و محبت در ذهنتان خطور می کند. فضای دنج و خودمانی این کافه باعث شده تا ساعت ها بنشینید و از خوردن غذا و نوشیدنی خود لذت ببرید. 

بازارچه سنتی ستارخان - بازار سنتی ستارخان یکی از جامع ترین مکان هایی است، که می تواند برای خرید در تهران انتخاب نمایید. روی لینک کلیک کنید تا بیشتر با این مجموعه تجاری آشا شوید.

تلفن: 44246094-021

آدرس: بازار سنتی ستارخان، فاز یک، طبقه بالا، ورودی غربی، پلاک 119

کافه لمیز

کافه قصر یخ

اگر به شدت گرمایی هستید و به دنبال فضای هیجان انگیز می باشید کافه قصر یخ پیشنهاد ما به شماست. در ضمن همه جای کافه با یخ پوشیده نشده است. بعد از ورود به کافه با فضای یخی آن روبرو می شوید یخ های این کافه پشت دیوارها مخفی شده اند حالا تصمیم با شماست که از سرما یخ بزنید و نوشیدنی گرم بنوشید و یا مثل بقیه کافه در کافه عادی آن خوش بگذرانید. برای رفتن به بخش یخی این کافه باید ورودی پرداخت کنید. نگران لباس گرم نباشید کافه یخ این امکان را برای شما فراهم کرده تا از کاپشن های گرم آن جا استفاده کنید و از سرما نلرزید. پذیرش این کافه هر روز از ساعت 10 تا 10 شب است.

تلفن:88377015

آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، روبروی میلاد ن، نبش مسجد جامع شهرک غرب

کافه قصر یخ

کافه راک

اگر طرفدار موسیقی راک هستید این کافه برای شما ساخته شده است. فضای جالب و هنری این کافه در کنار منو جذاب آن یک کافه خوب را در کنار هم تشکیل داده اند. درو دیوار این کافه با عکس های خوانندگان معروف و قدیمی پوشیده شده است. بعد از نشستن در جی دلخواهتان نگاهی به سقف این کافه بیندازید که شما را بسیار جذب می کند. سقف این کافه به شکل گیتار در آمده و طرف دیگر یک ست کامل درام از سقف آویزان شده است. علاوه بر فضای هیجان انگیز موسیقی هایی که پخش می شود شما را بیشتر به وجد می آورد. منو این کافه از لیست غذاها و نوشیدنی ها تشکیل شده که شما به توجه به سلیقه خود می توانید سفارش دهید.

کافه راک

تلفن: 88369196-021

آدرس: شهرک غرب، بلوار دریا، خیابان گلها، نبش توحید 3

کافه لانجین( بلوار دادمان)

این کافه نیز دارای شعبات بسیار زیادی در سرتاسر تهران است. این شعبه در دو طبقه تأسیس شده که مشتریان بیشتر ترجیح می‌دهند تا از طبقه دوم استفاده کنند. خدمات بسیار زیادی در این کافه ارائه می‌شود و کیفیت غذا بسیار بالا است. علاوه‌بر این، برخورد کارکنان این کافه یکی از نکات مثبت آن محسوب می‌شود. در این کافه انواع کیک و شیرینی به مشتریان ارائه می‌گردد که دارای طعمی بی‌نظیر است.

در منوی غذایی این کافه می‌توان انواع پاستا چیکن آلفردو، چیز برگر، ماشروم برگر دبل، کارامل ماکیاتو و سالاد سزار را مشاهده کرد. علاوه‌بر این امکان سفارش پیتزا و پاستا و انواع نوشیدنی‌های سرد و بستنی نیز در این کافه وجود دارد. از این کافه می‌توانید در وعده‌های غذایی مختلف مانند صبحانه، ناهار و شام استفاده کنید. این کافه نیز به عنوان یکی از بهترین کافه‌های تهران شناخته می‌شود.

آدرس: شهرک غرب، بلوار دادمان، پلاک ۳۶

تلفن: ۰۲۱۸۸۰۷۳۲۸۳

ساعت کاری: 11:30-7

آیدی اینستاگرام@langineofficial:

کافه لانجین

کافه ویونا (سعادت آباد)

از بهترین کافه رستوران‌های تهران که دارای شعبات متعددی در تهران است و از یک محیط دنج بهره می‌برد کافه ویونا نام دارد. این کافه دارای تنوع و کیفیت منوی بسیار مناسبی است که باعث شده تا در بین مشتریان محبوبیت زیادی کسب کند و وعده‌های غذایی که در این کافه به مشتریان ارائه می‌شود شامل صبحانه، میان وعده، ناهار و شام است.

علاوه‌بر این امکان استفاده از انواع نوشیدنی‌های سرد و ساندویچ‌های مختلف در این کافه فراهم است. از مهم‌ترین بخش‌های پرطرفدار منوی آن می‌توان به شیک نوتلا و کیک نوتلا اشاره کرد. صبحانه‌های خوشمزه با قیمت مناسب یکی از مهم‌ترین مزیت‌ها و نقاط مثبت کافه ویونا است. در منوی صبحانه می‌توانید انواع کرؤسان، وافل مخصوص و گرانولا را سفارش دهید.

آدرس: سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، انتهای بلوار سعادت آباد، نبش چهار راه بهزاد، مجتمع تندیس

تلفن: ۰۲۱۲۶۷۶۳۲۱

ساعت کاری:11:59-8

آیدی اینستاگرام@viuna_cafe_saadatabad:

کافه ویونا سعادت آباد

 

کافه های کلاسیک مرکز تهران

مرکز شهر تهران به کافه های زیبا و خاص معروف بوده که همیشه پاتوق افراد جوان و دانشجویان است. در ادامه تعدادی از این کافه ها را معرفی خواهیم کرد.

کافه ای که به طعم خاص قهوه هایش معروف است!

قطعا نام کافه لمیز به گوشتان خورده است. کافه ای معروف که در سطح شهر چندین شعبه دارد و به دکور زیبا و طعم خوب کافه هایش معروف است. مشتریان کافه لمیز از طعم خاص قهوه ها در کنار قیمت مناسب و برخورد خوب پرسنل این کافه بسیار تعریف کرده و در هر جایی از شهر باشند قطعا اولین انتخاب آنها این کافه است.

منوی این کافه دارای تنوع بالایی بوده و شامل انواع نوشیدنی‌های گرم (اسپرسو، قهوه دمی، کارامل ماکیاتو، ماچا لاته و...)، نوشیدنی‌های سرد مانند (آمریکانو سرد، کاپاچیلو، کافه ژلاتو و...)، کیک، کروسان های خوش طعم لمیز و... می‌ باشد.

تلفن: ۰۲۱۶۶۴۶۲۲۰۵

آدرس: تهران، ضلع شمال شرقی چهارراه ولیعصر، پلاک ۱۴۳۵، کافه لمیز 

کافه لمیز

کافه نادری

قدیمی ترین کافه تهران، معروف به کافه‌ نادری که با وجود فضای بسیار ساده‌اش، طرفداران بسیاری دارد. کافه نادری با دکور ساده و قدیمی خود به افرادی که برای اولین بار وارد این کافه می شوند این حس را میدهد که به گذشته سفر کنند و پخش موسیقی ایرانی حس و حالی متفاوت به فضا می بخشد. این کافه نوستالژیک در گذشته پاتوق چهره‌های ادبی این سرزمین بوده است. هنرمندانی همچون صادق هدایت، جلال آل‌احمد و نیما یوشیج از مشتریان دائمی در دهه ۳۰ و ۴۰ شمسی بوده اند و مهم ترین عامل شهرت کافه همین مسئله است.

کافه نادری از دو سالن تشکیل شده است. سالن اول به عنوان کافه و سالن بعدی برای رستوران و صرف غذا می باشد. در منوی کافه غذاهای اصیل ایرانی و همچنین غذاهای فرنگی (استیک با سس قارچ) به چشم میخورد. همچنین نوشیدنی‌ هایی نظیر (قهوه موکا، چای ماسالا، شکلات داغ)، کیک و... در کافه نادری سرو می شود. 

شاتوبریان غذای معروف و محبوب کافه و پیشنهاد میکنیم حتما بستنی‌های منحصر به فرد آنجا را امتحان کنید که محبوب‌ترین دسر مشتریان کافه است. بخش منو است. در رابطه با کیفیت غذاها با توجه به نظر مشتریان، متوسط بوده و قیمت‌ها نیز نسبتا گران هستند. ناگفته نماند جای پارک در نزدیکی کافه سخت پیدا می‌شود.

تلفن: ۰۲۱۶۶۷۲۰۷۹۱

آدرس: خیابان جمهوری، پایین‌تر از چهارراه استانبول، بین خیابان سی تیر و چهارراه استانبول، پلاک ۵۲۴، کافه نادری

کافه نادری

کافه بروژ

کافه بروژ در نزدیکی پارک دانشجو، پاتوق بسیاری از هنر دوستان است که موسیقی زنده همیشه در کافه پخش می شود. وقتی وارد کافه می شوید گویی به کافه های دهه هفتاد اروپا رفته اید و این بخاطر طراحی خاص و هنرمندانه کافه بروژ است. در کافه بروژ  این امکان را به شما می دهند تا داخل محیط کافه سیگار بکشید. همچنین شهرت این کافه بیشتر بخاطر منوی فرنگی آن می باشد. اگر به آنجا رفتید حتما  پنه آلفردو را برای یک بار هم که شده امتحان کنید.

بنا به گفته مشتریان کافه، قیمت غذاها  با توجه به کیفیت آن ها مناسب بوده و در دسته کافه های نسبتا خوب قرار دارد.

تلفن: ۰۲۱۶۶۴۵۱۹۸۵

آدرس: چهارراه ولیعصر، خیابان بزرگمهر، پلاک ۱۶

کافه بروژ

کافه هرمان

کافه رستوران هرمان یکی از انتخاب های خوب برای افرادی است که ساعت های زیادی را صرف خرید لباس در حوالی هفت تیر کرده اند و حال به دنبال مکانی خوب و آرام برای رفع خستگی و نوشیدن یک فنجان نوشیدنی خوش طعم هستند. این کافه با طراحی مدرن و شیک در دو طبقه ساخته شده است و استعمال دخانیت در آن ممنوع می باشد. کافه هرمان با محیط گرم و آرام خود بهترین انتخاب برای خانواده و جمع های دوستانه است. این کافه به استیک های لذیذش معروف می باشد. با توجه به کیفیت خوب غذاها قیمت ها مناسب و مقرون به صرفه بوده؛ همچنین برخورد خوب پرسنل و تمیز بودن محیط کافه از ویژگی های بسیار بارز این کافه است.

تلفن: ۰۲۱۸۸۸۲۲۳۷۲

آدرس: میدان هفت تیر،خیابان قائم مقام،خیابان مشاهیر،تقاطع لطفی

کافه هرمان

سام کافه( شعبه فرشته)

این کافه دارای شعبه‌های دیگری نیز در تهران است و دلیل اصلی اینکه سام کافه به عنوان کافه‌های خاص تهران شناخته می‌شود دکوراسیون متفاوت و ترکیب دیوار‌های بتنی و استفاده از تابلو‌های خاص بر روی دیوار است. این طراحی و دکوراسیون، فضای بصری بسیار جذابی را به وجود آورده است. به دلیل اینکه فضای آشپزخانه جدا از فضای کافی نیست.

بنابراین به راحتی می‌توانید مراحل آماده‌سازی سفارش خود را ببینید. در منوی این کافه انواع نوشیدنی‌ها بر پایه قهوه وجود دارد. از معروف‌ترین گزینه‌های موجود در منوی غذایی سام کافه می‌توان به تست آووکادو، سالاد فیتنس و ماست میوه‌ای اشاره کرد. در این کافه میان وعده مانند شیر برنج و شیره انگور نیز در نظر گرفته شده است. امکان استفاده از وعده‌های غذایی ناهار و شام در کافه سام وجود دارد.

آدرس: خیابان فرشته، سام سنتر، طبقه اول

تلفن: ۰۲۱۲۶۵۳۸۴۲

ساعت کاری:11-8

آیدی اینستاگرام@samcoffeeroasters:

سام کافه( شعبه فرشته

کافه رستوران موگه

در صورتی که به دنبال متفاوت‌ترین کافه‌های پایتخت می‌گردید که دارای یک دکوراسیون جذاب و مبلمان‌های راحتی عربی باشد، می‌توانید به کافه رستوران موگه مراجعه نمایید. این کافه از کافه‌های معروف تهران است و در منوی آن انواع کیک و بستنی و نوشیدنی‌های سرد و گرم و انواع سالاد و غذا مانند سالاد سزار و استیک مرغ وجود دارد.

کیفیت و تازگی مواد اولیه در این کافه رستوران باعث شده تا طرفداران زیادی داشته باشد. به عقیده بسیاری از مشتریان که از کیک‌های این کافه استفاده کرده‌اند، طعم کیک‌های این کافه رستوران را بسیار متفاوت بیان می‌کنند. علاوه‌بر این امکان استعمال قلیان با معروف‌ترین تنباکو‌ها در این مکان وجود دارد.
آدرس: کامرانیه شمالی، خیابان لواسانی، ابتدا آریا پلاک ۳

تلفن: ۰۲۱۲۶۱۲۵۸۴۳

ساعت کاری: 12-11:30

آیدی اینستاگرام@cafe_mough:

کافه رستوران موگه

کافه روبرتو

فضای داخلی کافه روبرتو کاملاً مدرن با رنگبندی‌های روشن و بسیار آرامش بخش است. استفاده از صندلی‌های راحت و متفاوت باعث شده تا این مکان به عنوان مکانی برای قرار‌های دو نفره و دوستانه باشد. نکته‌ای که در رابطه با کافه روبرتو وجود دارد این است که آشپزخانه این کافه دارای دیوار نیست، بنابراین می‌توانید تمامی مراحل سفارش خود را ببینید.

در این کافه صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شود و از مهم‌ترین مواد غذایی در منوی آن می‌توان به بشقاب غذا و انواع ساندویچ‌های بیکن و استیک اشاره کرد. در بخش سالاد منوی این رستوران نیز شاهد سالاد سیب زمینی، و سالاد سزار هستیم. انواع قهوه‌های دمی و قهوه اسپرسو نیز برای علاقه‌مندان سرو می‌گردد.

از مهم‌ترین بخش منوی این رستوران می‌توان به لاته، آمریکانو و تست فرانسوی کاراملی نمکی اشاره کرد. شیرینی‌های بسیار باکیفیت و خوشمزه‌ای در این کافه رستوران تهیه می‌شود، به همین دلیل بهترین کافه رستوران‌های تهران شناخته می‌شود و از این شیرینی‌ها می‌توان به کرؤسان بادام و اسپرسو بالا اشاره داشت.

آدرس: پاسداران، بوستان دوم، پلاک ۴

تلفن: ۰۲۱۲۶۷۰۱۸۳۰

ساعت کاری:11-9

آیدی اینستاگرام@roberto.cafe:

کافه روبرتو

کافه دارچین

این کافه در حقیقت یک پاتوق بسیار مناسب و دوست داشتنی است که در شمال تهران قرار دارد. به دلیل فضای داخلی جذاب و دیدنی که دارد به عنوان بهترین کافه‌های تهران شناخته می‌شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های کافه دارچین می‌توان به تهیه انواع غذا با مواد اولیه با کیفیت و جای پارک مناسب اشاره کرد. در این رستوران امکان سرویس صبحانه نیز وجود دارد.

در منوی این رستوران می‌توانید انواع صبحانه انگلیسی و املت کلاسیک را ببینید. از غذای اصلی کافه دارچین می‌توان به چیکو ویچ، چابا گوشت و پاستا آلفردو اشاره داشت. امکان استفاده از وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام در این کافه وجود دارد. شما می‌توانید از انواع نوشیدنی‌های گرم مانند اسپرسو و موکا نیز در این کافه استفاده کنید. چای و دمنوش، اسموتی، بستنی و شربت مهمان نیز در منوی کافه دارچین در نظر گرفته شده است.

آدرس: فرمانیه، خیابان عسگریان، تنگستان یکم، مرکز خرید فرمان

تلفن: ۰۲۱۲۸۲۳۵۹۵

ساعت کاری:10:30-10:30

کافه رئیس

کافه رئیس

این کافه نیز دارای شعبات زیادی در سرتاسر تهران است و به عنوان کافه‌های خاص تهران شناخته می‌شود. شعبه سئول در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرد و به دلیل فضای باز و فضای داخلی بسیار جذاب، طرفداران زیادی دارد. شعبه سئول در فاصله بسیار کمی از مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب قرار گرفته است و به همین دلیل گزینه بسیار مناسبی برای افرادی بوده که به این مجموعه مراجعه می‌کنند.

در منوی کافه رئیس می‌توانید انواع صبحانه و میان وعده را ببینید و از نوشیدنی‌های گرم و سرد استفاده کنید. ساندویچ فیله رئیس و ساندویچ چیکن آلفردو بسیار محبوب و دوست داشتنی هستند. در منوی کافه رئیس می‌توانید سیمیت گردو و سیمیت تخم مرغ با ژامبون بره را نیز ببینید. انواع تست تخم مرغ با پنیر و تست بره بوقلمون نیز در این رستوران طبخ می‌شود.

آدرس: سئول؛ نرسیده به چهارراه یاسمین، روبه‌روی سفره خانه باربد پلاک ۶۰

تلفن: ۰۲۱۸۸۶۰۲۵۷۱

ساعت کاری: 12-8

آیدی اینستاگرام@raeescoffee:

کافه های کلاسیک مرکز تهران

مرکز شهر تهران به کافه های زیبا و خاص معروف بوده که همیشه پاتوق افراد جوان و دانشجویان است. در ادامه تعدادی از این کافه ها را معرفی خواهیم کرد.

کافه هرمان

کافه لمیز

این کافه در چهارراه ولیعصر به عنوان یکی از چندین شعبه کافه لمیز در حال فعالیت است. در سایر اقصی نقاط تهران شعبات زیادی از این کافه وجود دارد که به عنوان مثال شعبه‌های زیادی در سعادت آباد، جردن، توچال، انقلاب، فرمانیه، فاطمی، میدان ونک و پاسداران وجود دارد. در صورتی که علاقه زیادی به نوشیدن قهوه دارید حتماً پیشنهاد می‌شود تا به این کافه سری بزنید.

منوی کافه لمیز انواع مواد غذایی با قیمت‌های مناسب و دانشجویی را دارد و شامل نوشیدنی‌های گرم مانند اسپرسو، قهوه، کارامل ماکیاتو می‌شود. به دلیل نقاشی‌ها و طراحی منحصربه‌فرد این کافه بر روی دیوار و دارا بودن یک نمای آجری در داخل کافه جذابیتی بسیار چشم نواز در آن وجود دارد. در فضای داخلی این کافه میز‌های گرد با صندلی‌های کرم رنگ را می‌بینید که در کنار کتابخانه‌های بزرگ و گلدان‌هایی روی میز قرار گرفته‌اند.

آدرس: ضلع شمال شرقی چهارراه ولیعصر پلاک ۱۴۳۵

تلفن: ۰۲۱ ۶۶۴۲۲۰۵

ساعت کاری: 17:30-8:30

آیدی اینستاگرام@lamizcoffee:

کافه لمیز

کافه گل رضاییه

در صورتی که به دنبال یک کافه نوستالژیک و خاطره‌انگیز هستید پیشنهاد می‌شود تا به خیابان سی تیر مراجعه کنید. این کافه پاتوق شخصیت‌های بزرگ تاریخی مانند صادق هدایت و فروغ فرحزاد بوده است. این کافه دارای قدمت بسیار زیادی بوده به طوری که سال تأسیس آن به ۱۳۱۰ برمیگردد و دارای یک محیط قدیمی و بسیار آرام و لذت بخش است و بر روی دیوار آن تصاویر و عکس‌های بازیگران و خوانندگان قدیمی و وسایل جالبی وجود دارد.

به دلیل اینکه این کافه دارای مشتریان زیادی است پیشنهاد می‌شود تا از قبل اقدام به رزرو میز مورد نظر خود نمایید. وعده‌های غذایی مختلفی مانند صبحانه، ناهار و شام در این رستوران سرو خواهد شد که دارای کیفیت بسیار بالایی نیز هستند. در منوی این کافه می‌توانید انواع کتلت و جوجه کباب، چلو گردن، خوراک میگو، چلو خورش کرفس و خورشت قیمه را ببینید. از کافه‌های مرکز تهران می‌توان به کافه گالری نیز اشاره داشت.

آدرس: خیابان جمهوری، خیابان سی تیر بالاتر از موزه آبگینه

تلفن: ۰۲۱۶۷۰۷۲۹۰

ساعت کاری:4-10

کافه گل رضاییه

کافه های کلاسیک شرق تهران:

محله شرق تهران دارای کافه هایی معروف و خاص بوده، که بسیاری از افراد وسوسه می کند تا مسافت زیادی را به سمت شرق بروند تا برای یک بار هم شده غذاها و نوشیدنی منحصر به فرد کافه ها را امتحان کنند.

 کافه چیمنی تهران پارس

چیمنی با ارائه نوع خاص از بستنی ها به سرعت مشهور شد و طرفداران زیادی پیدا کرد. در این بستنی،  نانی  با دستور پخت کافه، درست می کنند و  سپس  بستنی، خامه و انواع میوه و شکلات را اضافه می‌کنند. همین فرمول و ترکیب میوه و بستنی به همراه نان مخصوص طعمی بی نظیر دارد که برای عاشقان بستنی و خوراکی های شیرین، تجربه ای لذت بخش است. حجم لین بستنی به صورتی است که اگر یک عدد از آن را به صورت امل میل کنید، گویی یک وعده غذا خورده اید و دیگر تمایلی برای ناهار و یا شام نخواهید داشت. چیمنی در مناطق مختلف تهران شعبه های بسیاری دارد و یکی از شعبه‌های شلوغ این کافه، شعبه تهرانپارس است. در چیمنی به دنبال قهوه داغ یا انواع دسر نباشید. اما میتوانید انواع  مختلف چیمنی، با توجه به علاقه تان  انتخاب کنید. مشتریان ثابت کافه چیمنی هر بار یک طعم جدید را از منوی آن سفارش می دهند، پیشنهاد میکنیم شما هم طعم های مختلف این بستنی را امتحان کنید زیرا هر کدام در نوع خود عالی و خاص هستند.

تلفن: ۷۷۸۷۳۴۷۰

آدرس: بین فلکه اول و چهارراه تیرانداز بین خیابان ۱۵۴ و ۱۵۶ غربی پلاک ۸۲ جنب بانک سینا

 کافه چیمنی تهران پارس

کافه رستوران خشت بهشت

کافه رستوران خشت بهشت یکی از بهترین و شیک ترین کافه های شرق تهران است که در محدوده خیابان پیروزی قرار دارد و علاقمندان به قلیان و فضای سنتی میتوانند این کافه را اولویت قرار دهند. فضای این کافه علاوه بر میز و صندلی با تخت های سنتی و دکور زیبایش بسیار برای مهمانان جذابیت دارد. از ویژگی های خوب کافه خشت بهشت، اختصاص دادن فضایی جداگانه برای سیگار کشیدن است. و این امر سبب شده تا بوی سیگار سایر افراد  را آزار ندهد. تنوع غذایی و نوشیدنی در کافه بسیار بالاست و طبق هر سلیقه و سن وسالی میتوانید به این کافه بروید و با خیال راحت سفارش دهید. انواع دمنوش، نوشیدنی سرد یا گرم، کیک، دسر، غذاهای سنتی و البته قلیان در کافه بهشت سرو می شود. با توجه به نظر افرادی که به این کافه رفته اند، قیمت ها با توجه به کیفیت و حجم غذاها مناسب و قابل قبول است.

تلفن: ۳۳۳۰۰۴۸۰

آدرس: خیابان پیروزی، جنب کوچه ایلخان،پلاک ۵۲۴،کافه رستوران سنتی خشت

کافه رستوران خشت بهشت

کافه بار ژوزک

اگر به دنبال تنوع و تست کردن غذاهای خاص با تنوع بالا هستید حتما به کافه بار ژوزک سر بزنید. در این کافه می توانید انواع و اقسام قهوه از جمله آمریکانو تا لاته، کارامل ماکیاتو، آیس لاته، قهوه یونانی سفارش دهید. صبحانه پرطرفدار کافه ژوزک که شامل املت ایرانی، صبحانه انگلیسی، صبحانه آلمانی، کروسان صبحانه، اسکرمبلد با سوسیس، تست مربا آلبالو، وافل صبحانه و... می‌شود بسیار معروف است. دلیل این شهرت و محبوبیت را میتوان دغدغه‌ مدیریت کافه بار دانست زیرا شما در هر ساعت از روز، میتوانید صبحانه سفارش دهید و حتی در ساعات عصر هم شما از املت حسابی این کافه می توانید میل کنید. همچنین سالاد (سالاد اسفناج، سالاد سبز، سالاد میوه)، انواع اسنک (اسنک فیله، اسنک سزار)، کیک و شیرینی های متنوع (کیک خرمایی، کیک هویج، مافین)، کوکتل (موهیتو، کوکتل ترش)، ، چای و دمنوش و آب‌میوه طبیعی، شیک‌، اسموتی و پیتزا نیز طرفداران فراوانی دارد. از جمله امکانات این کافه باید به اینترنت رایگان و نزدیکی به پارکینگ عمومی اشاره کرد که دغدغه مهمانان خود را تا حد زیادی کاهش داده است.

تلفن: ۰۲۱۷۷۷۳۰۱۵۰

آدرس: تهران، تهرانپارس، خیابان ۱۴۲ غربی، بین خیابان رشید و ۱۱۳، پلاک ۱۰۸، کافه بار ژوزک

کافه بار ژوزک

کافه رستوران برزن

این کافه به عنوان یکی از کافه‌های جذاب با دکوراسیون مدرن شناخته می‌شود که بسیار جوان پسند و چشم نواز است. در منوی این کافه رستوران می‌توانید انواع صبحانه و میان وعده را ببینید. علاوه‌بر این امکان سفارش انواع نوشیدنی‌های سرد و بستنی و انواع پیتزا و کیک و شیرینی نیز وجود دارد. از نوشیدنی‌های بسیار معروف این کافه می‌توان به نوشیدنی‌های سرد کافئین دار مانند لاته و هایپ اسپرسو اشاره کرد. کوکتل و عرقیجات نیز در منوی این رستوران دارای طرفداران بسیار زیادی است.

آدرس: فلکه اول تهرانپارس، خیابان ۱۴۶ شرقی، پلاک ۷۵

تلفن: ۰۲۱۷۷۷۳۷۵۹۲

ساعت کاری: 10-11

آیدی اینستاگرام@barzancafe:

کافه پوینت

یکی دیگر از کافه‌های دنج و بسیار دوست داشتنی که در منطقه هفت حوض نارمک قرار دارد کافه پوینت بوده که این کافه به دلیل زیبایی‌اش مورد استقبال قرار گرفته است. در این کافه انواع غذا‌های فرنگی مانند سیب زمینی پنیری و پلمبیر مخصوص طبخ می‌شود.

از وعده‌های غذایی که می‌توانید در این کافه استفاده کنید صبحانه و انواع میان وعده است. انواع نوشیدنی‌های گرم مانند چای و شیر عسل و نوشیدنی‌های سرد مانند لیموناد و موهیتو نیز در منوی این کافه به چشم می‌خورد. در صورتی که به کافه پوینت مراجعه کردید پیشنهاد می‌شود تا از کیک، شیرینی و دمنوش‌های این کافه استفاده کنید.

آدرس: نارمک میدان هفت حوض، کوچه عظیمی نیا پلاک ۱۲

تلفن: ۰۲۱۷۷۹۷۱۲۹۸

ساعت کاری:11-8

آیدی اینستاگرام@cafeepoint:

کافه پوینت

کافه ژیوا

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث شده تا بسیاری از افراد کافه ژیوا را انتخاب کنند، منوی صبحانه متفاوت آن است. از مزایای این کافه می‌توان به کارکنان مجرب، قیمت مناسب، پخش موسیقی و امکان استعمال دخانیات اشاره کرد.

به دلیل دسترسی آسان و به علت دارا بودن جای پارک مناسب در اطراف کافه گزینه بسیار مناسبی برای ساکنین شرق تهران به شمار می‌آید. فضای این رستوران کاملاً آرام و لذت بخش است و مکانی کاملاً مناسب را برای مطالعه فراهم می‌آورد. در منوی این کافه انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد وجود دارد. از غذای اصلی این کافه می‌توان به پنه آلفردو و چیزبرگر اشاره کرد.

آدرس: تهرانپارس، بین تیرانداز و رشید( ضلع شمال غربی چهارراه تیرانداز) کافه ژیوا

تلفن: ۰۲۱۷۷۸۶۵۹۷۳

ساعت کاری:12-8

آیدی اینستاگرام@cafejina:

کافه ژیوا

کافه من و بابام

یکی دیگر از کافه‌هایی که در شرق تهران قرار دارد و دارای نام جالبی است، کافه من و بابام خواهد بود. این کافه دارای ظاهری سنتی بوده و در زمان مراجعه به آن به یاد خانه‌های قدیمی مادربزرگ‌ها خواهید افتاد. این کافه دارای مشتریان بسیار زیادی است و در منوی آن انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و انواع قهوه وجود دارد.

محیطی بسیار آرام و لذت بخش در کنار کارکنان مجرب و دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل عمومی از مهم‌ترین مزیت‌های این کافه به شمار می‌آید. در زمان مراجعه به این کافه می‌توانید از فضای پارک مناسب مجاور آن نیز استفاده کنید. از دیگر کافه‌های معروف تهران می‌توان به کافه‌ فامیل، کافه مسعودیه تهران، کافه تهرون و کافه راستگو اشاره کرد.

آدرس: تهران نو، خاقانی، نقشه حافظ کافه من و بابام

تلفن: ۰۲۱۷۷۱۷۳۱۰۳

ساعت کاری: 12-8

آیدی اینستاگرام@cafemanobabam:

کافه های روباز تهران

برای فصل گرم سال، بیشتر افراد تمایل دارند تا در فضایی باز بنشینند و از محیط پیرامون خود لذت ببرند.

کافه های روباز غرب تهران

غرب تهران یکی از محله های پرتردد پایتخت است که شامل مراکز تفریحی و تجاری بسیاری می باش. به همین خاطر دغدغه افراد این محدوده پیدا کردن کافه هایی مناسب با محیطی آرام است. در ادامه شما را با تعدادی از این کافه ها آشنا می کنیم.

کافه رستوران پاسارگاد

یکی از بهترین کافه های روباز تهران، کافه رستوران پاسارگاد است. این کافه سرویس بسیار خوبی برای چای، قلیان و انواع نوشیدنی دارد. همچنین جای پارک آسان دغدغه بسیار از افراد را برای آخر هفته ها حل کرده است. محیط زیبای این کافه در غرب تهران گزینه بسیار خوبی برای برگزاری دورهمی ها و جشن تولد است.

تلفن: ۰۲۱۴۴۲۶۶۹۵۸

آدرس: تهران، پل يادگار امام، بين جلال آل احمد و سازمان آب، پاساژ پاسارگاد، کافه رستوران پاسارگاد

کافه رستوران پاسارگاد

کافه ژوان

کافه ژوان با داشتن حیاط دلباز انتخاب خوبی برای نسل جوان است. این کافه بخش مورد علاقه افراد سیگاری است. گفتنیست کارکنان حرفه‌ای و خوش برخورد کاه ژوان در فضای داخل با دکوراسیون مدرن نیز پذیرای مشتریان هستند.

صبحانه کافه ژوان، بسیار پرطرفدار و معروف است. منوی صبحانه که شامل صبحانه سنتی، پیتزا تخم‌مرغ و اسفناج، صبحانه مکزیکی، پنکیک موز و نوتلا، فریتاتا اسفناج، املت بیکن و قارچ و... می‌شود. پیش غذا، شامل (سوپ، ژولین اسفناج، سیب‌زمینی مخصوص با پنیر ویژه)، برای غذای اصلی میتوانید (بشقاب میکس گریل، چیکن پارمزان، شنیسل مرغ، استیک با سس فلفل)، منوی پرطرفدار پیتزا که شامل (پیتزا مخصوص، پیتزا استیک، پیتزا سبزیجات)و منوی بسیار خوبی برای علاقمندان به ساندویچ و انواع برگر (استیک پستو، رست بیف با نان مخصوص ژا،‌گرند برگر ژا) دارد که میتوانید، سفارش دهید. نوشیدنی‌های گرم و سرد کافه ژوان بسیار خوشمزه و جذاب است. از جمله نوشیدنی های آن میتوان به  موکا، کافه لاته، اسپرسو، کافی فراپاچینو، لیموناد، آیس کافی و غیره، چای و دمنوش‌ها، کوکتل‌ها و شیک‌ها اشاره کرد.

در ضمن در این کافه جای پارک به راحتی پیدا می شود و در هر زمان و ساعتی که به کافه بروید مشکل جای پارک نخواهید داشت.

تلفن: ۰۲۱۸۶۱۲۸۶۴۰

آدرس: تهران، سعادت آباد، ابتدای بلوار دریا، نرسیده به خیابان صرافها جنوبی، پلاک ۷۵، کافه ژوان

کافه ژوان

کافه رستوران رنسانس

کافه رستوران ایتالیایی رنسانس دارای که شامل حیاط و طبقه همکف‌ و اول می‌شود. در منوی این کافه انواع سالاد و پیش غذا (بروسکتا بادمجان، سزار سوخاری، سالاد یونانی)، منوی اسموتی (سامبا، فلورانس، استوایی)، غذای اصلی (استیک مخصوص، شاتوبریان، چیکن تندوری، میکس گریل)، همچنین منوی کاملی از انواع پیتزا، پاستا، میلک شیک، کیک و دسر، نوشیدنی گرم و سرد، چای و دمنوش و آب‌میوه طبیعی در رستوران رنسانس وجود دارد. صبحانه بخش‌ بسیار پرطرفدار این کافه است که از  املت ایرانی تا املت قارچ و سبزیجات تا، پنکیک آمریکایی، بشقاب سرد و وافل را می توانید پیدا کنید. قیمت غذاها و انواع نوشیدنی ها تقریبا متوسط رو به بالا است. کشیدن سیگار در فضای باز کافه فراهم است و همچنین به‌راحتی می‌توانید خودروی خود را در اطراف کافه پارک کنید.

تلفن: ۰۲۱۸۸۵۶۵۶۰۰

آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، بعد از بیمارستان آتیه، نرسیده به فلامک، پلاک ۴۱، کافه رستوران رنسانس

کافه رستوران رنسانس

کافه های روباز شمال تهران

در شمال تهران کافه های بسیاری با محیطی بسیار خاص و زیبا وجود دارد. این کافه ها با منو و دکور خاصشان نظر هر فردی را به خود جلب می کنند و بهترین مکان برای قرارهای کاری و دوستانه هستند.

کافه گودو یاس

 قطعا نام کافه گودو به گوشتان خورده است. این کافه‌ از جمله مکان های جذاب تهران می توان به این کافه اشاره کرد. همان بدو ورود شاهد دکوری جالب خواهید بود. حیاط نسبتا بزرگی که در وسط آن حوضی با آب شفاف قرار دارد و داخل حوض پر از بشقاب و فنجان چینی و قاشق و چنگال است. در گوشه ای از حیاط کافه، فلوکس قورباغه‌ای با بدنه زنگ‌زده به چشم میخورد جذابیت کافه را دوچندان کرده است. علاوه بر فضای بسیار دلنشین و خاص بیرونی کافه،  فضای داخلی آن با دکوراسیون هنرمندانه، روزهای خوب گذشته را برایتان به تصویر کشیده است و گویی به گذشته سفر کرده اید.

در کافه گودو یاس علاوه بر ناهار و شام، صبحانه نیز سرو می‌شود. لازم به ذکر است که اگر در روز تعطیل تصمیم گرفتید به کافه گودو بروید، به احتمال زیاد با محیط بسیار شلوغی مواجه می‌شوید پس بهتر است قبل از رفتن رزرو کرده و یا می توانید تا  خالی‌شدن میز منتظر بمانید. این کافه منوی کاملی از انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم تا غذاهای بسیار لذیذ ایرانی مثل کباب تابه‌ای، خورش هویج، آش رشته، لوبیا پلو و… شامل می شود. همچنین انواع دمنوش، عرقیجات، يخ‌تنی‌ها (مثل بستنی و فالوده)، قهوه و نان‌ لقمه‌ها نیز سرو می شود. قیمت‌ها در کافه گودو یاس مقداری گران‌تر از حد معمول است و منوی غذاها به‌ صورت روزانه متغیر بوده و ثابت نیست.

تلفن: ۰۲۱۸۸۹۴۲۵۷۳

آدرس: تهران، خیابان محمدی، بن‌بست گل ياس، کافه گودو یاس

کافه گودو یاس

کافه عمارت روشنان

کافه عمارت روشنان در ساختمانی قدیمی که قدمت آن را به اواخر دوره قاجار و اوایل دوره پهلوی اول بازمیگردد. این کافه شامل دو حیاط زیبا با نام‌های حیاط سایه و حیاط آفتاب، محلی بسیار مناسب برای استراحت هستند. در حیاط آفتاب سه حوض قدیمی با محیطی دلنواز به چشم میخورد. اگر در زمستان به این عمارت بروید وسایل گرمایشی مناسب فراهم است و می توانید در حیاط یه نوشیدنی گرم میل کنید. البته در فصل بهار و پاییز زیبایی این محیط قابل وصف نیست. در داخل عمارت یک کتاب‌فروشی کوچک و زیبا برای عاشقان کتاب به چشم میخورد.

این کافه منوی حبی برای میان‌وعده، صبحانه، نوشیدنی گرم و سرد و بستنی را دارد. با انواع لاته، دمنوش پرتقال رزماری، چای ماسالا، چیزکیک با سیب و دارچین و گردو و… پذیرای مهمانان خود هستند. قیمت‌ها در این کافه نسبتا بالا است.

تلفن: ۰۲۱۲۲۲۰۶۷۱۵

آدرس: تهران، بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، خیابان نوری، کافه عمارت روشنان

ساعت کاری:12-12

آیدی اینستاگرام: roshanan_mansion@

کافه عمارت روشنان

کافه چای‌ بار

کافه چای‌ بار، کافه‌ای بسیار جذاب در ساختمان کلاه‌فرنگی باغ انجمن خوشنویسان است، که به دوره قاجار باز میگردد. در فضای باز کافه می توانید از میز و صندلی‌ استفاده کنید و یا از فضای داخل استفاده کنید. در فصل گرم سال، سایبان ها مانع از تابش مستقیم آفتاب می‌شوند و در فصل سرد سال نیز با تعبیه‌ی وسایل گرمایشی می توانید  از امکانات این فضا استفاده کنید.

توچال - یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری و مکان های تفریحی تهران

جوی آب کوچکی که از وسط حیاط می‌گذرد آرامش غیر قابل وصفی به محیط کافه داده است و باعث می شود برای دقایقی از زندگی شهری دور باشید و  حس‌وحال خوبی پیدا می‌کنید. منو متنوع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های بسیار جذابی شامل انواع چای و دمنوش، قهوه، نوشیدنی‌های سنتی و... است. منوی بسیار خوشمزه و جذاب صبحانه‌ که انواع صبحانه ایرانی، انگلیسی، فرانسوی، آمریکایی، املت، پنکیک، خوراک لوبیا و... را در خود جای داده است. میان‌وعده‌ها نیز انواع ساندویچ‌ نظیر چیز‌استیک، ساندویچ مرغ تندوری، ساندویچ بادمجان کبابی، رول‌های فلافل یا کباب را شامل می‌شود. بشقاب‌های کافه چای بار نیز بسیار معروف است؛ بشقاب مزه (حمص، فلافل، بادمجان کبابی و...)، بشقاب نون و پنیر (نان سنگک، پنیر، گوجه، خیار، گردو، کشمش)، حمص با چیپس پیتا و دسرهایی همچون کرامبل کیک، پای سیب، براونی و... را نیز ارزش یک بار امتحان کردن را دارد. با توجه به نظر افرادی که به کافه چای بار رفته اند، قیمت‌های این کافه نسبتا گران است.

  • تلفن: ۰۲۱۲۲۲۱۰۳۱۱

  • آدرس: تهران، بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، پلاک ۱۴۵، کافه رستوران چای‌ بار

کافه چای‌ بار

کافه رستوران نگیما

کافه رستوران نگیما، علاوه بر فضای کلاسیک طبقه‌ اول که محیط یک رستوران ایرانی را به زیبایی طراحی کرده است شامل  کافه و رستوران فرنگی طبقه بالا نیز می باشد. از بخش های پر طرفدار آن می توان به روف گاردن طبقه دوم کافه اشاره کرد، که با توجه به شرایط هوا، سقف آن باز و بسته می‌شود. سیگار و قلیان در قسمت  روف گاردن آزاد است.  یکی از بهترین پیشنهاد ها برای برگزاری جشن تولد و دورهمی‌های قطعا کافه رستوران نگیما می باشد.

بهترین فودکورت های تهران - معرفی بهترین فودکورت های تهران به همراه (عکس+آدرس)

منوی کافه رستوران نگیما، تمام سلیقه ها را در نظر گرفته و به همین دلیل مشتریان این کافه افرادی با سلیقه ای متفاوت و سلیقه های مختلف است. محبوب ترین غذای رستوران نگیما همبرگرهای لذیذ آن است. انواع سالادها با سس‌های خوش طعم و ترکیبی فیل سرآشپز نیز مشتریان ثابت خو را دارد. در منوی صبحانه با وجود بشقاب های متنوع و زیبا هر فردی را وسوسه میکند تا برای یک بار هم که شده آن را تست کند. صبحانه‌ ایرانی،  صبحانه‌ فرانسوی و قهوه‌های برند «alba» در منو صبحانه وجود دارد. اسموتی و نوشیدنی‌های سافت، فراپه و شیک‌ها، چای و دمنوش و غذای اصلی (پاستا چیکن، لقمه وج، لقمه بیف، سالاد کینوا، بشقاب رست بیف) نیز در منوی کافه به چشم میخورد.

از ویژگی های بارز این کافه رستوران می توان به برخورد مناسب کارکنان، نظافت بسیار خوب محیط، سرویس بهداشتی تمیز، جای پارک مناسب و محیط زیبایش اشاره کرد.

تلفن: ۰۲۱۲۲۲۴۱۹۳۱

آدرس: تهران، بلوار قیطریه، خیابان محمد حسین خراسانی، پلاک ۱۳/۲، کافه رستوران نگیما 

کافه رستوران نگیما

کافی شاپ درسا

کافی شاپ درسا، که در بالای خانه درسا قرار دارد، یک کافه تراسه است . فضای کافه درسا بزرگ نیست اما دکوراسیون و محیط زیبای آن برای مشتریان جذابیت و آرامش خاصی دارد. سقف متحرک برای این کافه تعبیه شده تا در هوای گرم و سرد پذیرای مهمانان باشد. این کافه انواع قهوه، انواع شیک و نوشیدنی‌های سرد، چای و دمنوش، ساندویچ‌های سرد (کراسان بوقلمون، مرغ و کرفس)، سالادها (سالاد تابستان، سالاد سزار) و شیرینی و دسر (چیزکیک، تارت سیب، براونی با بستنی) در منوی خود جا داده است و با توجه به نظر مشتریان قیمت‌ ها نسبتا گران است. پارکینگ اختصاصی کافه، دغدغه افراد را برای جای پارک مناسب را از بین می برد.

تلفن: ۰۲۱۲۶۶۴۳۲۵۵

آدرس: تهران، خیابان شریعتی بالاتر از یخچال، خانه درسا، طبقه سوم، کافی شاپ درسا

کافی شاپ درسا

کافه ریبار

این کافه در موزه زمان قرار گرفته و به دلیل چیدمان و طراحی بسیار زیبا و دلنشینی که دارد فضایی بسیار بی‌نظیر را برای استراحت به وجود آورده است. از این کافه می‌توانید به منظور نوشیدن قهوه در فضای باغ نیز استفاده کنید. در منوی کافه ریبار می‌توانید انواع غذا‌های سرد و گرم را ببینید اما موضوع مهمی که در رابطه با منوی این کافه وجود دارد این است که وعده صبحانه را نیز می‌توان در آن سرو کرد. انواع آبمیوه‌های طبیعی، املت، عدسی و مربا در منوی صبحانه کافه ریبار به چشم می‌خورد. غذا‌های دیگری مانند پنه آلفردو و سالاد سزار این کافه دارای معروفیت زیادی است.

آدرس: خیابان ولیعصر، زعفرانیه، موزه زمان، کافه ریبار

تلفن۰۲۱۲۲۴۶۸۶۴

ساعت کاری:11:45-8

آیدی اینستاگرام:@ribarcafe

کافه گراند حیات

این کافه از کافه‌های محبوب و دوست داشتنی پاسداران است که در فضایی باز و دلنشین اقدام به ارائه خدمات به مشتریان می‌کند. دارا بودن یک تراس دنج با گلدان‌های بسیار زیبا و برخورد مناسب و حرفه‌ای کارکنان در کنار غذای با کیفیت، از مزایای اصلی کافه گراند حیات به شمار می‌آید. در این کافه قلیان نیز سرو می‌شود و به دلیل اینکه فضای باز کافه به سرعت پر می‌شود، پیشنهاد می‌شود تا از قبل اقدام به رزرو کنید.

منوی این کافه شامل انواع پاستا، ساندویچ و انواع سالاد است؛ علاوه‌بر این نوشیدنی‌های سرد مانند شربت زعفران و شربت خیار سکنجبین نیز در منوی این کافه در نظر گرفته شده است. در صورتی که به قهوه و اسموتی علاقه دارید می‌توانید از انواع تروپیکال انبه، موهیتو و سامرتایم کافه استفاده کنید.

آدرس: خیابان پاسداران، خیابان نگارستان هشتم، نبش چهارراه اول، پلاک ۲۶

تلفن: ۰۲۱۲۲۸۴۱۶۳۴

ساعت کاری:11-11:45

آیدی اینستاگرام@grand_hyatt_pasdaran:

کافه گراند حیات

کافه باغ کاریز

یکی دیگر از بهترین کافه‌های روباز که در غرب تهران قرار دارد و دارای محیطی دنج و آرام است کافه باغ کاریز خواهد بود. از امکانات این کافه باغ می‌توان به اینترنت رایگان، فضای باز و امکان استعمال دخانیات اشاره کرد. به دلیل چیدمان صندلی‌ها در دور حوض آب بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا اوقات فراغت خود را در این کافه بگذرانند.

در منوی کافه باغ می‌توانید انواع غذا‌های اصلی مانند پنینی سبزیجات، استراگانوف، اسکندر کباب و پیتزا را مشاهده کنید. علاوه‌بر این انواع سالاد و صبحانه نیز در این کافه سرو می‌شود. نوشیدنی‌های سرد و گرم مانند آب میوه‌های فصل و آیس لاته نیز از مهم‌ترین گزینه‌ها در منوی آن به شمار می‌آید.

آدرس: خیابان شریعتی، خیابان دولت، نبش نعمتی یا کیکاووس، باغ خانه شاعران، کافه باغ کاریز

تلفن: ۰۲۱۶۶۰۱۳۶۴

ساعت کاری:11:30-9

آیدی اینستاگرام@kariz.garden.cafe:

کافه باغ کاریز

کافه رستوران روف سنتر

این کافه رستوران یکی دیگر از کافه رستوران‌های روباز غرب تهران است که دارای فضای بسیار دنجی است. علاوه‌بر فضای داخلی این کافه رستوران یک تراس زیبا و بزرگ دارد که صرف یک غذای لذیذ را بسیار لذت بخش خواهد کرد. در منوی این کافه رستوران می‌توانید انواع پیش غذا مانند فرنچ فرایز، گارلیک برد و انواع سالاد سزار و سالاد مخصوص روف را مشاهده نمایید.

علاوه‌بر این منوی کافه رستوران روف سنتر شامل پیتزا استیک، چیکن باربیکیو، مخصوص روف، ماشروم برگر و پاستا است و در منوی نوشیدنی‌های این رستوران نیز می‌توان به انواع شیک، دمنوش، قهوه و ماکتیل اشاره کرد. امکانات بسیار زیادی مانند اینترنت و تحویل رایگان در محل، اجرای موسیقی نیز در این کافه در نظر گرفته شده است.

آدرس: سعادت آباد، بلوار فرحزادی، نرسیده به میدان کتاب، گلستان ۱، پلاک ۷۵

تلفن: ۰۲۱۲۳۵۱۶۴۰

ساعت کاری: 12-12

آیدی اینستاگرام@centerroof:

کافی شاپ درسا

کافه های روباز بام لند

یکی از دغدغه های افراد زمانی که به سمت دریاچه چیتگر می روند انتخاب کافه ای مناسب برای صرف غذا و نوشیدنی است. در ادامه قصد داریم تعدادی از کافه های با کیفیت و معروف بام لند را به شما معرفی کنیم.

کافه شمرون

کافه شمرون که شعبه‌های زیادی در پایتخت دارد و از کافه های معروف و پرطرفدار است. یکی از شعبه های آن در بام لند قرار دارد. کافه شمرون بزرگ‌ترین کافه ی بام لند محسوب می‌شود که دارای دو فضای سرپوشیده و روباز می باشد.  بسیاری از افراد، برای بهره بردن از محیط اطراف کافه با چشم انداز جذاب دریاچه، محیط بیرونی کافه را انتخاب می‌کنند. این کافه منوی متنوعی از از صبحانه و میان‌وعده تا نوشیدنی سرد و بستنی، صبحانه، پیتزا و نوشیدنی گرم در بر دارد.

ساندویچ مرغ و بادمجان، ساندویچ مرغ پستو و پیتزا پپرونی کافه شمرون بسیار معروف است. اگر قصد دارید وعده صبحانه را در این کافه امتحان کنید، پیشنهاد میکنم که حتما اسکرامبل اِگ با بیکن، بشقاب ایرانی، املت قارچ اسفناج و پنکیک را امتحان کنید. غذاهای فرنگی محبوب کافه شمرون نیز به پاستا پنه آلفردو با مرغ، اسپاگتی کربونارا با بیکن و استیک مرغ، می توان  اشاره کرد. قیمت خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های در کافه شمرون بالا است.

تلفن: ۰۲۱۴۰۴۴۷۳۴۲

آدرس: تهران، همت غرب، خروجی کاشان جنوب، میدان موج، بلوار موج، بلوار صدف، مجموعه بام لند، بلوک b، طبقه دوم، کافه شمرون

کافه شمرون

کافه ایلی

کافه ایلی در نزدیکی دریاچه چیتگر از جمله کافه های پر طرفدار است که به قهوه، نوشیدنی‌های گرم و سرد (چای و دمنوش‌های گیاهی و نوشیدنی‌های تازه) بسیار خوش طعمش شهرت دارد. همچنین کیک‌ها و دسرها (چیزکیک، فوندانت شکلاتی، کیک هویج و...) و انواع ساندویچ و سالاد (رست بیف و قارچ، کلاب کلاسیک، سالاد پنیر ریکوتا و سس پستو) نیز بسیار خوش مزه بوده و برای هر سلیقه ای غذاهای متنوعی در نظر گرفته شده است. فضای داخلی کافه بسیار زیبا و جذاب است.  می‌توانید از محیط بیرونی کافه نیز استفاده کنید و منظره دریاچه لذت ببرید. برای افرادی که تمایل دارند تا در فصل سرد سال در محیط بیرون سفارش خود را سرو کنند وسایل گرمایشی تعبیه شده تا بتوانند با آرامش ساعاتی را بگذرانند.

تلفن: ۰۲۱۴۰۴۴۷۹۹۴

آدرس: تهران، مجموعه تجاری بام لند، بلوک A، کافه ایلی

کافه ایلی

کافه دوکاتی

کافه دوکاتی کافه ای دو طبقه، که بهترین گزینه برای عاشقان موتور سواری است.  محیطی با المان‌های مربوط به موتورسواری  تا بتوانند لحظه‌های خوبی را در این محیط دلنشین تجربه کنند. طبقه پایین کافه فضای سرپوشیده و روباز را با هم دارد و طبقه بالا  بالکنی زیبا با دکوراسیونی جذاب طراحی شده است. منوی کافه شامل انواع نوشیدنی گرم و سرد، انواع ساندویچ (پنینی مرغ، پنینی سالامی و...)، صبحانه (صبحانه ایرانی، صبحانه انگلیسی، پنکیک و...)، سالاد (سالاد سزار، سالاد اسفناج و سالاد سبز) و دسر می باشد.

تلفن: ۰۲۱۴۰۴۴۷۱۵۰

آدرس: تهران، اتوبان همت، ضلع شرقی دریاچه چیتگر، مجموعه تجاری بام لند، بلوک A، طبقه اول، کافه دوکاتی

کافه دوکاتی

کافه های روباز مرکز تهران

قطعا گذر هر یک از ما برای یک بار هم که شده به مراکز تهران افتاده است. مرکز شهر تهران به نسبت مناطق دیگر شلوغ تر بوده و تردد در آنجا بیشتر است. اما باید گفت که بهترین کافه ها با جذابیت فوق العاده در همین منطقه وجود دارد. به همین خاطر کافه های این منطقه همیشه شلوغ بوده و مشتریان بسیاری دارد. برای آشنایی با تعدادی از این کافه همراه ما باشید.

کافه روحی

کافه روحی، که شامل شعبه‌های مختلفی در شهر تهران است از معروف‌ترین کافه های پایتخت بوده و یکی از بهترین شعبه های آن، در باغ نگارستان می باشد. برای استفاده از کافه باید مبلغی را بابت ورود به باغ بپردازید. علاوه بر گشت‌ و گذار در محیط دلنشین باغ ، می توانید از منوی متنوع کافه یک غذا یا میان وعده جذاب انتخاب کنید. از ویژگی های کافه روحی علاوه بر کیفیت غذایی خوب، باید به قیمت های تقریبا مناسب آن اشاره کرد.

چیدمان میز و صندلی‌ها در فضای باغ، وجه تمایز این کافه با دیگر کافه های روباز می باشد. کافه روحی، منوی بسیار متنوعی  برای هر سلیقه و سن و سالی، شامل نوشیدنی‌های ایرانی، قهوه، دمنوش، بستنی، سالاد (سالاد سزار و سالاد اسفناج)، صبحانه (سینی املت، عدسی، صبحانه سرد) و چند نوع کیک می‌شود. غذاهایی همچون املت، نیمرو، کشک و بادمجان، کوکو سیب‌زمینی، کوکو سبزی و آش جو در نظر گرفته است.

باغ نگارستان - باغ موزه نگارستان یکی از بناهای قدیمی شهر تهران می باشد که در سال 1222 به دستور فتحعلی شاه قاجار ساخته شد. برای دید تصاویر و اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک کنید.

دسترسی به این کافه بسیار راحت است. اگر با مترو قصد رفتن به کافی روحی را دارید، باید در ایستگاه بهارستان پیاده بشوید و تنها پنج دقیقه پیاده تا کافه فاصله دارید. اگر با خودرو شخصی نیز راهی کافه شدید، بهتر است خودروتان را در پشت مترو پارک کنید تا مشکل جای پارک نداشته باشید.

تلفن: ۰۲۱۳۳۹۰۰۱۳۸

آدرس: تهران، ميدان بهارستان، خيابان دانشسرا، خيابان شريعتمدار رفيع، باغ نگارستان، کافه روحی

کافه روحی

کافه باکارا

کافه باکارا کافه‌ ای با حال و هوای متفاوت حوالی خیابان انقلاب قرار دارد. این کافه در ساختمان قدیمی با دکوراسیون قدیمی، جای خود را در قلب پایتخت نشینان باز کرده است. با وجود حوض بزرگ آبی‌رنگ، تلویزیون قدیمی کنار حوض، توپ‌های پلاستیکی نوستالژیک، تلفن‌های قدیمی جذابیتی دو چندان به این کافه افزوده است. برای روزهای گرم سال، در فضای باز کافه مه‌پاش قرار می دهند که محیط را خنک و مطبوع می‌کند. وسایل گرمایشی نیز برای فصول سرد در نظر گرفته شده تا مهمانان کافه در هر فصلی از سال از حیاط کافه بهره ببرند. کارکنان خوش‌برخورد با رفتار حرفه ای، منوی عالی و متنوع و... سبب شده تا کافه باکارا همیشه پر از مشتری باشد؛ به‌طوری که گاهی اوقات باید منتظر بمانید تا میز خالی شود.

منوی کافه شامل انواع برگر (ماشروم برگر، جوسی برگر، دبل چیزبرگر)، پیش غذا و سالاد (سالاد سزار، سیب‌زمینی آلفردو)، غذای اصلی (کته شامی کباب، چیکن پنینی، استیک مرغ، پنه پستو، بشقاب سوخاری) و... می‌باشد که بنا به گفته مشریان، قیمت‌ها کمی بالا است. اگر به کافه باکارا رفتید، پیشنهاد می کنیم حتما نوشیدنی‌های سرد اعم از شیک موکا، شیک نوتلا، آیس موکا، عرق بهارنارنج زعفران، اسپرایت، آیس لاته را امتحان کنید.

تلفن: ۰۹۳۷۶۶۸۴۳۲۴

آدرس: تهران، بالاتر از ميدان انقلاب، خيابان كارگر شمالي، کوچه رهنما، پلاک ۱۹، کافه باکارا

کافه بار ژوزک

کافه سفال آنسو

کافه سفال آنسو همانطور که از نامش پیداست، محل مناسبی برای تجربه سفالگری است. این کافه برای زنده نگه داشتن هنرهای اصیل ایرانی، علاوه بر محیطی با دکور نوستالژی و دلنشین، با این ایده جذاب سعی کرده تا دقایق خوبی را برای مهمانان خود رقم بزند. این کافه که در خانه‌ای قدیمی با حوض و آب نمایی که در وسط حیاط قرار دارد سبب شده تا آرامشی وصف نشدنی در کافه موج بزند.

انواع نوشیدنی‌های گرم (قهوه‌ها) و سرد، کیک‌های متنوع، دسر، میان‌وعده‌ها و سالاد های متفاوت در منوی کافه به چشم می خورد. گیشنهاد می کنیم حتما یک بار برای سرو صبحانه به این کافه بروید. منوی صبحان آن شام؛ شامل املت قارچ، سوسیس و تخم‌مرغ، کیان (نیمرو، سوسیس، بیکن، لوبیا گرم و قارچ) و سودابه (کره، سه نوع مربا، خامه و عسل) می باشد. قیمت‌ها کافه سفال نسبت به حجم و کیفیت غذاها خوب است.

بعد از صرف نوشیدنی و میان‌وعده می‌توانید به فروشگاه محصولات هنری کافه سر بزنید. کلاس‌های آموزشی «باریستا»، «خوشنویسی»، «نقاشی»، «آموزش راه‌اندازی کافه» و «نویسندگی» در این مکان برگزار میشود. طبقه زیرزمین و اول این کافه را به کارگاه‌های سفالگری اختصاص داده اند تا علاقمندان بتوانند در این کلاس ها شرکت کنند. این کافه برای مشتریان خود، ۲۰ دقیقه آموزش رایگان دارند تا در کنار صرف یک میان وعده تجربه متفاوتی را برایتان رقم بزنند.

تلفن: ۰۲۱۸۸۸۰۳۷۱۴

آدرس: تهران، خیابان ویلا، خیابان ورشو، پلاک ۱۱، کافه سفال آنسو

کافه سفال آنسو

کافه خانه فرهنگ و هنر مانا

یکی از کافه‌های رو باز در مرکز شهر تهران، که امکان نشستن در فضای باز و داخل را برای مشتریان خود فراهم کرده است، کافه خانه فرهنگ و هنر مانا است. از ویژگی های این کافه می توان به در و پنجره‌های چوبی، دیوارهای آجری و حیاط دل‌باز، میز و صندلی های کلاسیک و… اشاره کرد که لذت حضور در این کافه را برای مهمانان خود را چندین برابر کرده است. 

با وجود وسایل گرمایشی مناسب، امکان استفاده از فضای باز کافه در هوای سرد وجود دارد. جالبتر از همه اینکه پتوهای تمیزی برای استفاده به مهمانان کافه می دهند تا با آرامش و به راحتی ساعاتی در حیاط کافه به سر ببرند. در طبقه پایین کافه، موزه خیمه شب بازی وجود دارد که بسیار جذاب است. نمایش‌های خیمه شب بازی، دوره‌های کتا‌ب‌خوانی و بسیاری از فعالیت های فرهنگی از دیگر ویژگی های این کافه است که در این محل فرهنگی برگزار میشود.

در منوی این کافه، علاوه بر صبحانه متنوع، انواع کیک و سالاد، غذاهای سنتی مانند آش رشته، کشک و بادمجان،‌ آب دوغ خیار، آش ترخینه، کباب تابه‌ای و کله جوش به چشم میخورد که بسیار پرطرفدار است. غذاهای فرنگی در مافه مانا سرو می شود که می توان به بشقاب مانا، پاستا آلفردو، بوریتو مرغ، پنینی مخصوص استیک و…  اشاره کرد. اگر در فصل تابستان به این کافه رفتید حتما نوشیدنی‌های خنک نظیر شربت‌ها، شیک‌ها و آب‌میوه‌ها را امتحان کنید. نوشیدنی‌های گرم مانند قهوه‌ها و دمنوش‌ها، سبب محبوبیت کافه مانا شده است.

گاهی در حیاط کافه موسیقی زنده اجرا می شود تا تجربه متفاوتی را برای افراد رقم بزند. قیمت انواع نوشیدنی و غذاها در کافه هنر مانا، با توجه به قیمت و کیفیت سفارشات کاملا مناسب می باشد.

تلفن: ۰۲۱۸۸۹۹۶۲۷۳

آدرس: تهران، بلوار كشاورز، خيابان وصال، کوچه شاهد، پلاک ۶، کافه خانه فرهنگ و هنر مانا

کافه خانه فرهنگ و هنر مانا

کافه نزدیک کتاب

در خیابان کریمخان کافه‌های بسیار زیادی به چشم می‌خورد اما در صورتی که به دنبال یک کافه روباز می‌گردید کافه نزدیک کتاب می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد. این کافه دارای یک محیط مناسب و نسبتاً بزرگی است که در فضای بالکن آن تعداد زیادی میز و صندلی در نظر گرفته شده که در برخی از مواقع نیز صدای موسیقی زنده در این کافه طنین انداز خواهد شد.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این کافه می‌توان به جداسازی محلی برای افراد سیگاری اشاره داشت. در منوی این رستوران تنوع زیادی از قهوه را شاهد هستید. از معروف‌ترین گزینه‌ها در منوی کافه نزدیک کتاب می‌توان به چیز کیک و کیک هویج اشاره کرد. انواع ساندویچ رست بیف و ساندویچ فیله پارمزان و حمص، سالاد گوشت و بلوچیز در منوی آن در نظر گرفته شده است.

آدرس: خیابان کریم خان زند، بین ایرانشهر و ماهشهر، شماره ۱۳۴ طبقه اول

تلفن: ۰۲۱۸۸۳۲۷۳۰۰

ساعت کاری: 11-10

آیدی اینستاگرام@cafenazdikketab:

کافه نزدیک کتاب

حیاط شماره ۶۵

در کوچه‌های اطراف میدان فردوسی خانه‌های قدیمی وجود دارد که در این محله، کافه حیاط ۶۵ شهرت پیدا کرده است. این کافه دارای یک فضای بسیار ساده با طاقچه‌های قوس دار قدیمی بوده که می‌تواند نظر هر کسی را به خود جلب نماید. در فضای داخلی و بیرونی این کافه می‌توانید کتابخانه‌های ساده با طراحی‌ها و ‌ایده‌های جذابی را ببینید و از امکاناتی که برای کافه حیاط ۶۵ در نظر گرفته شده است بخاری دیواری و پتو برای فصل زمستان خواهد بود.

در فصل تابستان نیز امکان استفاده از سایبان و پنکه‌های آبی وجود دارد. در منوی این کافه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، چای لاته، هات چاکلت، لیموناد، لیمو نعنا، سالاد مخصوص حیاط با پنیر، سالاد کینوا و سس انبه، کیک تیرامیسو، پای سیب وجود دارد. در صورتی که قصد استفاده از خدمات این کافه را داشتید می‌توانید علاوه‌بر صبحانه در وعده‌های ناهار و شام نیز از این کافه استفاده کنید. انواع پاستای آلفردو و پاستای پنیر و ساندویچ‌های مختلف از غذا‌های این کافه محسوب می‌شوند.

آدرس: خیابان انقلاب، نرسیده به میدان فردوسی، خیابان موسوی نبش کوچه اعتماد مقدم

تلفن: ۰۲۱۸۸۳۰۲۸۴۲

ساعت کاری: 11-9

آیدی اینستاگرام@no65yard:

حیاط شماره 65

کافه دایموند

این کافه از با سابقه‌ترین کافه‌های تهران است که در یک خانه قدیمی بازسازی شده قرار دارد و پیش از ورود به این کافه نیز تحت تأثیر نمای این کافه قرار خواهید گرفت. توجه داشته باشید به منظور استفاده از فضای باز، باید از قبل اقدام به رزرو کنید. بسیاری از میز‌هایی که در فضای باز تعبیه شده‌اند مجهز به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی هستند.

بنابراین در فصول مختلف سال می‌توانید از این کافه استفاده کنید. در منوی کافه دایموند می‌توانید انواع پیش غذا مانند سوپ روز و بیف اسپرینگ را ببینید. انواع قهوه و نوشیدنی مانند عرقیجات و کافی نیز در منوی این رستوران در نظر گرفته شده است. امکان استفاده از وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام در کافه دایموند وجود دارد.

آدرس: پایین‌تر از خیابان نجات الهی، خیابان فلاح پور، شماره ۳۳ کافه دیاموند

تلفن: ۰۲۱۸۸۸۹۰۱۹۶

ساعت کاری: 12-10

آیدی اینستاگرام@cafediamond:

کافه های روباز شرق تهران

کافه های روباز در شرق تهران نسبت به مناطق دیگر پایتخت کمتر است و اکثر کافه ها در این منطقه سبک کلاسیک دارند.

کافه پادنا

یکی از کافه های روباز در شرق تهران،کافه رستوران پادنا در محدوده چهار‌راه سرسبز می باشد که دارای دو قسمت سرپوشیده و روباز است. بخش روباز کافه پادنا این امکان را به مهمانان خود می دهد تا اگر قصد کشیدن سیگار دارند در این مکان بنشینند. منوی این کافه نیز تنوع بسیاری دارد و انواع نوشیدنی سرد و گرم (لاته، چای ماسالا، کارامل ماکیاتو، آیس آمریکانو)، اسموتی و ماکتیل (بلو ماکتیل، اسموتی ترش، منگوبری)، چای و انواع دمنوش (چای سیاه، هفت افسانه، رویای شبانه)، نوشیدنی خنک سنتی (خیار سکنجبین، بهار نارنج)، میلک شیک، کیک و انواع دسر (وافل نوتلا و میوه، کیک شکلاتی) در منوی کافه به چشم می خورد.

در رابطه پیش‌غذا می توان به (نان سیر، سیب‌زمینی با پنیر) که دراین کافه به خوشمزگی سرو می شود اشاره کرد، ساندویچ (چیکن گرم، هات داگ بیکن، ژامبون تنوری) این کافه نیز مشتریان ثابت خود را دارد، منوی همبرگر شامل (چیزبرگر، ماشروم برگر) و همچنین انواع سوخاری (بشقاب سوخاری، مرغ دو تکه)، پیتزا آمریکایی، پیتزا ایتالیایی، استیک و پاستا و سالاد در این کافه با قیمت مناسب موجود است.

تلفن: ۰۲۱۷۷۰۹۳۰۸۹

آدرس: تهران، نارمک، بزرگراه رسالت، چهارراه سرسبز، نبش میدان ۴۷، کافه پادنا

کافه پادنا

جاهای دیدنی تهران - معرفی محبوب‌ترین و زیباترین مکان‌های دیدنی تهران + ویدئو و آدرس!

نظرات کاربران

  1. سحر منیری سحر منیری 1402/10/04
    0 نفر پسندیدند
    من بیشتر کافه های تهران و رفتم و به نظرم کافه ویونا توشون از همه بهتره

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.8 از 5 | از 103 کاربر