مراکز خرید استانبول

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1402/08/28
بازدید: 5880
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

مراکز خرید استانبول ترکیه یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری این شهر توریستی هستند و سالیانه افراد زیادی برای خرید و تفریح از این مراکز خرید در استانبول دیدن می کنند. استانبول یک مقصد جذاب و محبوب برای افرادی است که عاشق سفر و خرید هستند. مراکز خرید این شهر همه روزه میزبان مسافران زیادی هستند و با طراحی و معماری زیبای خود افراد را مجذوب خود می کنند. در ادامه این مقاله از لحظه آخر قصد داریم درباره بهترین مراکز خرید استانبول صبحت کنیم و مناسب ترین مراکز خرید استانبول که در سفر خود به این شهر می توانید از آن بازدید کنید را معرفی کنیم.

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

  1. بهترین مراکز خرید استانبول
    1. مرکز خرید آکمرکز؛ یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید استانبول
    2. مرکز خرید مال آف؛ یکی از مراکز خرید استانبول در قسمت اروپایی
    3. مرکز خرید وادی؛ زیباترین مرکز خرید شمال استانبول
    4. مرکز خرید کاپیتول؛ یکی از بهترین مراکز خرید بخش اسیایی استانبول
    5. مرکز خرید ایستینیه؛ یکی از محبوب ترین مراکز خرید استانبول
    6. مرکز خرید توریوم؛ یک مرکز خرید مدرن در استانبول
    7. مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی؛ یکی از مرکز خریدهای استانبول
    8. مرکز خرید پالادیوم
    9. مرکز خرید زورلوسنتر
    10. مرکز خرید اوت لت آسیا؛ یکی از مراکز خرید در استانبول در بخش آسیایی
    11. مرکز خرید اوت لت ایرپورت؛ یک مرکز خرید شیک در استانبول
    12. لذت خرید در استانبول مرکز خرید اوت لت کاله
    13. مرکز خرید اوت لت ویاپورت آسیا؛ تجربه ای خاص در یک مرکز خرید استانبول
    14. مرکز خرید اوت لت فکس سیتی؛ یکی از مراکز خرید استانبول با قیمت مناسب
    15. مرکز خرید اوت لت اپتیموم؛ یکی از مراکز خرید استانبول آسیایی
    16. مرکز خرید اوت لت استار سیتی؛ لذت خرید از بهترین برندها
    17. مرکز خرید اولیویوم؛ یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید استانبول ترکیه
    18. تنوع پوشاک و قیمت مناسب در مرکز خرید بی اوغلو ایش
    19. مرکز خرید فروم؛ یکی از بزرگ ترین مراکز خرید استانبول
    20. مرکز خرید جواهیر؛ یکی از مراکز خرید استانبول در قسمت اروپایی
    21. مرکز خرید کانیون مال
    22. مرکز خرید خیابان استقلال؛ یکی از شلوغ ترین مراکز خرید استانبول
    23. پاساژ چیچک؛ مکانی نوستالژیک با کافه‌های قدیمی
    24. مرکز خرید اوت لت ونیزیا؛ مکانی که با الهام از ونیز طراحی شده
    25. مرکز خرید اوت لت 212؛ گشت و گذار خرید در بخش اروپایی استانبول
    26. خرید در استانبول در مرکز خرید آکباتی
    27. مرکز خرید کاپاسیتی؛ یکی از مراکز خرید محبوب استانبول
    28. مرکز خرید آک یاکا؛ پاتوق برندهای معروف خارجی
    29. مرکز خرید جان پارک؛ یکی از مراکز خرید گرانقیمت استانبول
  2. بهترین زمان برای خرید از مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول

بهترین مراکز خرید استانبول

شهر استانبول با مراکز خرید فروانی که دارد میزبان بسیاری از برندهای معروف در زمینه پوشاک، لوازم خانگی، خورد و خوراک و اجناس الکترونیکی هست. کشور ترکیه نیز یکی از بهترین تولید کننده های پوشاک در سطح جهان به شمار می‌رود. بهترین مراکز خرید استانبول، برند‌های بزرگی را در دل خود جای داده‌اند که برخی از این برندها ترکیه ای و برخی دیگر خارجی هستند. این مراکز خرید مقصد مناسبی برای افرادی است که به قصد خرید به استانبول سفر می‌کنند و می‌توانند محصولات مورد نظر خود را در این امکان بیابند. در ادامه به معرفی معروف‌ترین و بهترین مراکز خرید استانبول می‌پردازیم.

مرکز خرید آکمرکز؛ یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید استانبول

یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید استانبول، مرکز خرید آکمرکز است که در خیابان نیسپتیه منطقه بشیکتاش قرار دارد. این مرکز در سال 1996 میلادی به عنوان بهترین مرکز خرید جهان انتخاب شده و موفق گردید جایزه بین­المللی طراحی و توسعه را از آن خود نماید. تنوع محصولات عرضه شده در مغازه‌های متعدد مرکز خرید آکمرکز سبب گشته گردشگران رضایت بسیار زیادی از بازدید خود از این مجتمع داشته باشند. این مرکز خرید را میزبان بسیاری از برندهای مطرح بین‌المللی می‌دانند و انواع محصولات آرایشی، پوشاک، ورزشی، الکترونیکی و اسباب‌بازی در آن ارائه می‌شوند.

  • ساعات کار مرکز خرید آکمرکز استانبول از ساعت 10 صبح تا 10 شب است
  • آدرس: استانبول، منطقه‌ ی بکیشتاش، مرکز خرید آک مرکز

تجربه سفری هیجان انگیز به توریستی ترین شهر ترکیه

مرکز خرید آکمرکز

مرکز خرید مال آف؛ یکی از مراکز خرید استانبول در قسمت اروپایی

مرکز خرید مال آف واقع در منطقه بشیکتاش را می‌توان یکی از مدرن‌ترین مراکز خرید استانبول دانست. ساخت این مرکز خرید مدرن و جذاب در سال 2011 آغاز شد و در سال 2014، بزرگ‌ترین و معروف‌ترین برندهای جهان، فعالیت خود را در آن آغاز کردند.

طبقه اول این مرکز خرید به لوازم‌آرایشی و بهداشتی، انواع پوشاک و محصولات مورد نیاز بانوان اختصاص دارد. در این طبقه می‌توانید از فروشگاه‌های برندهای معتبر و متعددی از جمله تویز شاپ و ویکتوریا سیکرت بازدید کرده و خرید نمایید. طبقه دوم این مرکز خرید، مختص پوشاک و محصولات مورد نیاز آقایان است. پس از گشت‌ و گذار و خرید در طبقات اول و دوم، سری به طبقه سوم مال آف استانبول بزنید. این طبقه محل استقرار رستوران‌ها، کافه‌ها و فست فودی‌های متعدد و متنوع بوده که می‌توانید غذا بخورید. در این طبقه علاوه‌بر فست فود، انواع غذاها و دسرهای سنتی و معروف کشور ترکیه نیز سرو می‌شوند.

برای گشت و گذار در این مرکز خرید در استانبول ترکیه باید زمان زیادی را در نظر بگیرید؛ زیرا این مکان علاوه‌‌بر فروشگاه‌های متعدد، 16 سالن سینمایی مجهز و بروز، پیست اسکی روی یخ و امکانات تفریحی بسیار زیاد و مختلفی نیز دارد. همچنین جالب است بدانید بزرگ‌ترین شهربازی سرپوشیده ترکیه نیز در این مرکز خرید واقع گردید.

  • ساعات کار مرکز خرید مال آف ساعت 10 صبح تا 10 شب
  • آدرس: استانبول، منطقه باشاک شهیر، محله ضیا گکالپ، بلوار سلیمان دمیرال، شماره 7

بلک فرایدی در ترکیه - تاریخ دقیق بلک فرایدی 2023 + معرفی بهترین مراکز خرید

مرکز خرید مال آف

مرکز خرید وادی؛ زیباترین مرکز خرید شمال استانبول

مرکز خرید وادی استانبول را می‌توان یکی از زیباترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید استانبول دانست. این مرکز خرید در ساریر، محله ماسلاک، محله‌ی آیازآقا، خیابان کمربورگاز واقع شده است. مرکز خرید وادی که در سال 2017 میلادی افتتاح گردید و در جوار جنگل بلگراد قرار دارد. همچنین این مرکز خرید استانبول از چشم­ انداز برخوردار است. معروف‌ترین و معتبرترین برندهای جهان و ترکیه نظیر جین‌ماوی، زارا، برشکا، ماوی، مانگو، دسا و پنتی درحال فعالیت در این مرکز خرید هستند.

مرکز خرید وادی استانبول، هشت برج لوکس و امکانات فراوانی نظیر استخر، سالن بدنسازی، سوپرمارکت، مهدکودک و زمین‌بازی دارد. فود کورت این مجموعه انواع غذاهای گوناگون بین‌المللی، آسیایی و ترکی را به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجتمع تجاری – مسکونی به‌طورکلی از سه بخش تشکیل شده است.

به‌جز بخش‌های تجاری و مسکونی، بخش دیگری به نام پارک وادی استانبول نیز در این مجتمع قرار دارد. این پارک مساحتی در حدود 74 هزار مترمربع داشته و بیش از 800 آپارتمان را در خود جای داد. مرکز خرید وادی استانبول را می‌توان یکی از بهترین مراکز برای خرید لوازم‌خانگی، لوازم ورزشی، کفش، کیف و پوشاک دانست. این مجتمع دارای یک هتل بزرگ پنج ستاره، سالن‌های سینما و سینماهای دوبعدی و سه‌بعدی است.

  • ساعات کار مرکز خرید وادی استانبول از ساعت 10 صبح تا 10 شب
  • آدرس: استانبول، منطقه ساری‌یر، جاده آذربایجان، محله ایازآقا

جاهای دیدنی استانبول - لیستی از جاهای دیدنی استانبول را در لینک مشاهده کنید. 

مرکز خرید وادی استانبول

مرکز خرید کاپیتول؛ یکی از بهترین مراکز خرید بخش اسیایی استانبول

مرکز خرید کاپیتول در محله آلتونی زاده منطقه اسکودار استانبول قرار دارد. این مرکز خرید در سال 1993 افتتاح گردید و تبدیل به اولین مرکز خرید مدرن بخش آسیایی شهر استانبول شد. برای افرادی که در هتل‌های بخش آسیایی اقامت دارند، بازدید و خرید از مرکز خرید کاپیتول یکی از بهترین انتخاب‌ها است. این مرکز خرید دارای 6 طبقه بوده و میزبان برندهای مطرح جهان و ترکیه است. بیشتر فروشگاه‌های این مجموعه، محصولاتی نظیر بدلیجات، ساعت، لوازم ‌آرایشی و بهداشتی، کیف، کفش و پوشاک عرضه می‌نمایند.

همچنین این مرکز خرید دارای رستوران‌ها و فست فودهای مطرحی نظیر کی اف سی، استار باکس و برگر کینگ است. اگر می‌خواهید غذاهای سنتی ترکیه را امتحان نمایید، رستوران‌های سنتی ترکیه نیز شعبه‌هایی در این مجموعه دارند. از دیگر امکانات این مرکز خرید در استانبول می‌توان به پارکینگ اختصاصی، اتاق نگهداری از کودک، زمین‌بازی کودکان، هایپر مارکت‌های زنجیره‌ای، سالن بولینگ و 14 سالن سینما اشاره کرد. مرکز خرید کاپیتول از ساعت 10 صبح تا 10 شب فعال خواهد بود. شما از طریق کشتی‌های خطوط کاپاتاش و امینونو، مترو و تاکسی می‌توانید به این پاساژ دسترسی پیدا کنید.

ساعات کار مرکز خرید کاپیتول از ساعت 10 صبح تا 10 شب فعال است

آدرس: Altunizade Mah., Mahir İz Cd. No:4, 34662 Üsküdar/İstanbul, Turkey

مرکز خرید کاپیتول

مرکز خرید ایستینیه؛ یکی از محبوب ترین مراکز خرید استانبول

یکی از مراکز خرید لوکس و گران‌قیمت شهر استانبول ترکیه، مرکز خرید ایستینیه نام دارد. این مرکز خرید در ساریر، خیابان کادسی، محله پینار قرار گرفته است. مرکز خرید ایستینیه از ساعت 10 صبح تا ساعت 10 شب پذیرای بازدیدکنندگان و مشتریان خواهد بود. در طول سال هنرمندان زیادی از این مجموعه بازدید کرده و خرید می‌نمایند. این مرکز خرید ساختمانی با نمای شیشه‌ای داشته و بیش از 300 فروشگاه در چهار طبقه آن به فعالیت مشغول هستند.

این مرکز خرید میزبان برندهای معروف و معتبر بین‌المللی و برندهای مشهور ترکیه است. امکان دارد از میان این برندها تنها نام برندهای زارا، شنل، دیور و آرمانی بیشتر به گوش شما رسیده باشند. مرکز خرید ایستینیه یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید استانبول ترکیه به حساب می‌آید. اما با این حال می‌توانید در حراج‌های آخر فصل آن‌ها کالاهای مورد نیاز خود را با قیمت‌های مناسبی تهیه نمایید.

از بخش‌های جالب مرکز خرید ایستینیه، می‌توان به آکواریوم بزرگ این مجتمع اشاره کرد. این آکواریوم بیش از 10 هزار گونه متفاوت از آبزیان، نخستین سالن تئاتر استانبول و بلندترین تونل آبی جهان را دارد. همچنین این مرکز خرید دارای رستوران‌های بین‌المللی و سنتی فراوانی است که غذای باکیفیتی را به مشتریان خود عرضه می‌کنند.

  • ساعات کار مرکز خرید ایستینیه از ساعت 10 صبح تا ساعت 10
  • آدرس: ترکیه، استانبول، محله پینار، خیابان کاتار، پلاک 73

تفریحات استانبول - با مکان های تفریحی استانبول لذت سفرتان را تضمین کنید! 

مرکز خرید ایستینیه

مرکز خرید توریوم؛ یک مرکز خرید مدرن در استانبول

اگر بازدید از مراکز مدرن را دوست دارید، پیشنهاد ما به شما مرکز خرید توریوم است. این مرکز خرید لوکس، از مدرن‌ترین مراکز خرید استانبول به شمار می‌آید که در سال 2010 میلادی آغاز به کار نمود. مرکز خرید توریوم در مدت 2 سال ساخته شد و علاوه‌بر واحدهای تجاری، امکانات تفریحی فراوانی نیز در خود جای داد. این مرکز خرید از ساعت 10 صبح تا 11 شب فعالیت می­کند و در منطقه اسن پورت، محله تورگوت اوزال قرار دارد. مرکز خرید توریوم میزبان برندهای معتبر و معروف تولیدکننده محصولات آرایشی، لوازم ورزشی، لوازم‌خانگی و پوشاک از سراسر دنیا محسوب می‌شود.

در این مرکز خرید حدود 4500 مترمربع به مراکز تفریحی اختصاص داده شد. یکی از متفاوت‌ترین و بهترین این مراکز، پارک برفی یا اسنو پارک نام دارد. این پارک محل محبوب علاقه‌مندان به اسکی روی برف است و همه ‌ساله گردشگران زیادی از آن و همچنین واحدهای تجاری مرکز خرید توریوم بازدید می‌کنند.

  • ساعات کار: مرکز خرید توریوم از ساعت 10 صبح تا 11 شب فعالیت می­کند
  • آدرس : مرکز خرید توریوم در محله ی تورگان اوزل، در بزرگراه E-5 استانبول واقع شده است

مرکز خرید توریوم

مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی؛ یکی از مرکز خریدهای استانبول

مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی در میدان تقسیم، عثمان بی، نیشانتاشی واقع شده و می توان گفت یکی از بهترین مراکز خرید استانبول به شمار می‌رود. معروف‌ترین و لوکس‌ترین برندهای ترکیه محصولات خود را در فروشگاه‌های این مرکز خرید عرضه می‌کنند. همچنین برندهایی مانند کارتیه و لویی ویتون در این مرکز خرید شعبه دارند. ساعت کاری مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی از ساعت 10 صبح تا 10 شب بوده و این مرکز خرید در این ساعات پذیرای گردشگران و خریداران خواهد بود. معروف‌ترین و اصلی‌ترین محصول این مرکز خرید، لباس شب است.

همچنین این مرکز دارای فروشگاه‌های کتابی بوده که کتاب‌هایی به زبان‌های انگلیسی و ترکی عرضه می‌نمایند. مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی فاصله کمی تا میدان تقسیم دارد. اگر شما نیز در همین منطقه هستید، این مرکز خرید گزینه بسیار خوبی برای گردش و خرید محسوب می‌شود. همچنین این مرکز خرید دارای رستوران‌ها و کافه‌های متعددی است. شما پس از انجام خریدهایتان، می‌توانید برای رفع خستگی به آن‌ها مراجعه نموده و غذا یا نوشیدنی موردعلاقه خود را سفارش دهید.

  • ساعت کاری مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی از ساعت 10 صبح تا 10 شب است
  • آدرس: استانبول، منطقه اروپایی شیشلی، محله تشویکیه، خیابان تشویکیه، پلاک 162

ارزانترین مراکز خرید استانبول - خرید از ارزان ترین فروشگاه‌ها و مراکز خرید در شهر توریستی استانبول ترکیه!

مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی

مرکز خرید پالادیوم

یکی دیگر از مراکز خرید قسمت آسیایی استانبول، مرکز خرید پالادیوم است که از مجلل‌ترین مراکز خرید استانبول به شمار می‌رود. این مرکز خرید در باربارس، آتا شهیر قرار دارد و از ساعت 10 صبح تا 10 شب فعال خواهد بود. فود کورت این مجموعه بیش از 20 رستوران بین‌المللی و سنت داشته که غذاهای متنوعی را به مشتریان خود عرضه می‌نمایند. این مرکز خرید با پوشش شیشه‌ای و زیبای خود، نظر گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند.

برندهای معتبری نظیر آدیداس، پیر کاردین، زارا و تامی هیلفیگر در این مرکز خرید شعبه فعال دارند. همچنین مرکز خرید پالادیوم دارای پنج طبقه پارکینگ، سالن‌های سینما و تئاتر و فروشگاه‌های ورزشی است. این پاساژ با دارای بودن فروشگاه‌های متنوع عرضه پوشاک و محصولات موردنیاز آقایان، بانوان و کودکان، از معروف‌ترین مراکز خرید لوکس شهر استانبول محسوب می‌شود.

  • ساعات کار مرکز خرید پالادیوم از ساعت 10 صبح تا 10 شب است.
  • آدرس: استانبول، منطقه آسیایی آتاشهیر، ینی صحرا، محله بارباروس، خیابان هالک، پلاک 8

مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید زورلوسنتر

یکی دیگر از مراکز خرید لوکس و گران‌قیمت استانبول که در بخش اروپایی این شهر واقع شده را، مرکز خرید زورلوسنتر می‌گویند. این مرکز خرید نوساز بوده و دارای بیش از 180 واحد تجاری مدرن است. این مرکز خرید در محله لوازیم، بارباروس، بولواری کاواساگی قرار دارد. این مرکز خرید از ساعت 10 صبح فعالیت خود را آغاز کرده و تا ساعت 10 شب به بازدیدکنندگان و مشتریان خود خدمات می‌رساند. این مجموعه دارای یک هتل پنج ستاره نیز هست. مرکز خرید زورلوسنتر فروشگاه‌هایی از برندهای معتبر بین‌المللی را نیز در خود جای داد. علاوه‌بر فروشگاه‌ها، از امکانات رفاهی و تفریحی از جمله مرکز نمایشی و سالن‌های ویژه کودکان و نوجوانان نیز بهره می‌برد.

  • ساعات کارم مرکز خرید زورلوسنتر از ساعت 10 صبح تا 10 شب است
  • آدرس: استانبول، منطقه بشیکتاش، محله لوازیم، خیابان کورو، زورلو سنتر

مرکز خرید زورلوسنتر

مرکز خرید اوت لت آسیا؛ یکی از مراکز خرید در استانبول در بخش آسیایی

یکی دیگر از اوت لت‌های بخش آسیایی استانبول، مرکز خرید اوت لت آسیا است که در منطقه عمرانیه، فاضل نصیب قرار دارد. این مرکز خرید دارای فروشگاه‌هایی از برندهای معتبر جهانی بوده و از هفت ‌طبقه تشکیل می‌شود. مرکز خرید اوت لت آسیا کار خود را در ساعت 10 صبح آغاز می‌کند و تا ساعت 10 شب به بازدیدکنندگان و مشتریان خود خدمت‌رسانی می‌نماید.

رستوران‌ها و کافه‌های متعدد این مجموعه، انواع خوراکی‌ها، نوشیدنی‌ها و غذاهای خوشمزه را سرو می‌کنند. این اوت لت به فرودگاه صبیحا گوکچن نزدیک بوده و معمولاً مورد استفاده مسافرانی بوده که قصد دارند خریدهای خود را انجام دهند. امکانات رفاهی و تفریحی مرکز خرید اوت لت آسیا عبارتند از پارک کودک و سینما. این اوت لت در عین بهره‌مندی از قیمت‌های مناسب و ارزان، دارای محصولات و کالاهایی با جنس و کیفیت خوب است.

  • ساعات کارم مرکز خرید اوت لت آسیا از ساعت 10 صبح تا 10 شب است
  • آدرس: Necip Fazıl, Alemdağ Cd Outlet No:848, 34773 Dudullu Organize Sanayi Bölgesi/Ümraniye/Ümraniye/İstanbul 

راهنمای سفر به استانبول - هر آنچه باید قبل از سفر به استانبول بدانید!

مرکز خرید اوت لت آسیا

مرکز خرید اوت لت ایرپورت؛ یک مرکز خرید شیک در استانبول

یکی دیگر از مراکز خرید معروف استانبول، مرکز خرید اوت لت ایرپورت نام دارد که در نزدیکی فرودگاه قدیمی آتاتورک واقع شده است. این فرودگاه پیش از ساخت فرودگاه جدید استانبول، فعالیت داشته و در حال حاضر تعطیل شد. مرکز خرید اوت لت ایرپورت دارای سقف متحرک بوده و طراحی آن منحصربه‌فردی به نظر می‌رسد. در این مرکز خرید بیش از 100 فروشگاه گوناگون از محصولات مختلف جای گرفته و برندهای معتبر جهانی در آن فعال هستند. برخی از این برندهای مطرح عبارتند از آرمانی، چیکو، ورساچه، واکو، سارار، فابریکا، مودو و بیمن. این برندها در طول سال حراج‌های متعددی را برگزار می‌کنند که بهترین موقعیت برای خرید محصولات و کالاهای مورد نیازتان محسوب خواهند شد.

مرکز خرید اوت لت ایرپورت استانبول در منطقه باکرکوی، کاراکوی واقع شده و از ساعت 10 صبح آغاز به کار می‌کند. این پاساژ فعالیت خود را در ساعت 10 شب به پایان می‌رساند. از امکانات تفریحی این مرکز خرید می‌توان به شهربازی یخی، آمفی‌تئاتر، سینما و مرکز سرگرمی کودکان اشاره کرد.

  • ساعات کار مرکز خرید اوت لت ایرپورت استانبول از 10 صبح تا 10 شب
  • آدرس : Londra Asfaltı Kuleli Mevkii E-5 Karayolu üzeri Bakırköy،İstanbul

مرکز خرید اوت لت ایرپورت استانبول

لذت خرید در استانبول مرکز خرید اوت لت کاله

مرکز خرید اوت لت کاله واقع در خیابان اسکی لوندرای محله گوون، یکی از بهترین مراکز خرید برای خرید از بهترین و معتبرترین برندهای پوشاک است. ساعات کاری این مرکز خرید از 10 صبح آغاز و تا 10 شب ادامه دارد. مرکز خرید اوت لت کاله علی‌رغم قرارگیری در محله گوون، مرکزی با قیمت‌های ارزان و مناسب برای خرید به شمار می‌آید.

این مجموعه با بیش از 120 فروشگاه، در سال 2007 میلادی افتتاح شد. از جمله برندهای معروف جهانی که در مرکز خرید اوت لت کاله شعبه دارند، می‌توان به آدیداس و نایکی اشاره کرد. این مرکز خرید که در فاصله کمی از فرودگاه آتاتورک قدیم واقع شده، علاوه‌بر بخش تجاری، دارای بخش‌های مسکونی، شهربازی، مراکز تفریحی، سینما و رستوران نیز است.

  • ساعات کار مرکز خرید اوت لت کاله استانبول از 10 صبح تا 10 شب
  • آدرس : استانبول، منطقه گون‌ گورن، بلوار عدنان قهوه چی، محله‌ گوون

مرکز خرید اوت لت کاله

مرکز خرید اوت لت ویاپورت آسیا؛ تجربه ای خاص در یک مرکز خرید استانبول

مرکز خرید اوت لت ویاپورت آسیا نام یک مرکز خرید اوت لت در بخش آسیایی استانبول است. این مرکز خرید که در نزدیکی فرودگاه صبیحا گوکچن واقع شده، در سال 2008 میلادی آغاز به کار نمود. مرکز خرید اوت لت ویاپورت آسیا در محله پندیک، منطقه‌ ینی‌شهیر، بلوار پیپاشا قرار دارد و از پرطرفدارترین مراکز خرید استانبول به شمار می‌رود. این مرکز خرید میزبان برندهای مطرح جهانی از جمله اکو، دیزل، کلوین کلین، پوما، پیرکاردین، بنتون، نایکی و آدیداس محسوب می شود. فست فودهایی از جمله کینگ برگر، کی اف سی و مک دونالدز دارای شعباتی در این مرکز خرید در استانبول هستند. همچنین مرکز خرید اوت لت ویاپورت آسیا رستوران‌های سنتی و بین‌المللی را در خود جای داد.

در معماری این مرکز خرید، از برخی ویژگی‌های معماری بازارهای سنتی الهام گرفته شده؛ مثلاً سقف‌های آن گنبدی شکل است. از امکانات رفاهی و تفریحی این مجموعه می‌توان به پارکینگ رایگان، بخش اورژانس، اتاق مادر و کودک، مسیر ارتباطی ویژه معلولان و کارواش اشاره نمود. مرکز خرید اوت لت ویاپورت آسیا دارای یک دریاچه مصنوعی زیباست که گردشگران زیادی را به سمت خود می‌کشاند. پارک‌های سرگرمی و تفریحی ویژه کودکان و گل ‌فروشی‌های زیبا از دیگر امکانات این مجموعه هستند. برای بازدید از مرکز خرید اوت لت ویاپورت آسیا در استانبول، از ساعت 10 صبح تا 10 شب زمان دارید.

  • ساعات کار مرکز خرید اوت لت ویاپورت آسیا از 10 صبح تا 10 شب
  • آدرس : استانبول، پندیک، خیابان دده پاشا، محله ینی شهیر، شماره 19 

شهر استانبول - معرفی کامل استانبول یکی از زیباترین شهر های ترکیه

مرکز خرید اوت لت ویاپورت آسیا

مرکز خرید اوت لت فکس سیتی؛ یکی از مراکز خرید استانبول با قیمت مناسب

مرکز خرید اوت لت فکس سیتی نام یکی دیگر از بهترین مراکز خرید استانبول ترکیه بوده که از امکانات تفریحی و رفاهی فراوانی بهره می‌برد. این مرکز خرید در پینار تپه، بیوک چشمه سی قرار گرفته و میزبان مجموعه ای از معتبرترین و بهترین برندهای جهان و برندهای ترکیه است. از امکانات تفریحی این مرکز خرید می‌توان به سالن بولینگ و سالن سینما اشاره کرد. همچنین تعداد زیادی کافه و رستوران در مرکز خرید اوت لت فکس سیتی وجود دارند. شما پس از تفریح و خرید، می‌توانید در آن‌جا استراحت نموده و از خوردن غذا یا نوشیدن نوشیدنی موردعلاقه تان لذت ببرید.

  • ساعات کار مرکز خرید اوت لت فکس سیتی از 10 صبح تا 10 شب
  • آدرس : Köyaltı Mevkii Merkez Mah. Değirmenbahçe Cad. Kavak Sok. No: 2 Yenibosna-Istanbul

مرکز خرید اوت لت فکس سیتی

مرکز خرید اوت لت اپتیموم؛ یکی از مراکز خرید استانبول آسیایی

از دیگر مراکز تجاری استانبول که در بخش آسیایی قرار دارد، مرکز خرید اوت لت اپتیموم است که به‌طور دقیق‌تر در منطقه کادیکوی، محله اتاسیر، ینی سحرا قرار دارد. این مجموعه از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز بوده و به بازدیدکنندگان خود خدمات ارائه می‌دهد. شعبه‌های دیگر مرکز خرید اوت لت اپتیموم در شهرهای ازمیر و آنکارا واقع شده‌اند. پنل‌های آهنی پنجره‌های این مرکز خرید در فصول مختلف سال به حالت‌های متفاوت در می‌آیند.

این اوت لت شهرت و محبوبیت خود را مدیون معماری شگفت‌انگیز و خاص خود است. برندهای معتبر ترکیه و برندهای معروف جهانی دارای فروشگاه‌هایی در این مرکز خرید پنج طبقه هستند. از معروف‌ترین و شناخته‌شده‌ترین این برندها می‌توان ال سی وایکیکی، نایکی، آدیداس، پنتون و منگو را نام برد. زمین پاتیناژ، سالن سینما، سالن تئاتر، شهربازی از دیگر امکانات تفریحی و فرهنگی مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول به شمار می‌آیند. پس از یک خرید جذاب در این مرکز خرید، می‌توانید به فود کورت و کافه‌های موجود در آن بروید. سپس خستگی خود را با نشستن و نوشیدن نوشیدنی مورد علاقه خود، یا خوردن غذای مورد نظرتان رفع کنید.

  • ساعات کار مرکز خرید اوت لت اپتیموم از 10 صبح تا 10 شب
  • آدرس : Kyeni Sahra, İstiklal Sokak 2/B, 34746 Ataşehir/İstanbul

مرکز خرید اوت لت اپتیموم

مرکز خرید اوت لت استار سیتی؛ لذت خرید از بهترین برندها

یکی دیگر از اوت لت‌های استانبول، مرکز خرید اوت لت استار سیتی نام دارد. این مرکز خرید که در منطقه ینی بوسنا، خیابان دیرمین باغچه، پلاک 34 واقع شده، کار خود را در سال 2016 آغاز نمود. مرکز خرید اوت لت استار سیتی از ساعت 10 صبح فعالیت خود را آغاز می‌کند و تا ساعت 10 شب به بازدیدکنندگان خود خدمات‌رسانی می‌نماید. این اوت لت در بخش آسیایی شهر استانبول و در نزدیکی فرودگاه قدیمی آتاتورک قرار گرفته و نزدیک‌ترین مرکز خرید به این فرودگاه محسوب می‌گردد. مرکز خرید اوت لت استار سیتی دارای کافه‌های متعددی است که در حین خرید می‌توانید برای رفع خستگی به آن‌ها مراجعه نمایید.

رستوران‌های بین­المللی و رستوران‌های سنتی این مجموعه، انواع گوناگونی از غذاهای خوشمزه را به مشتریان خود عرضه می‌کنند. کیفیت غذای این رستوران‌ها بسیار عالی است. در هر طبقه از مرکز خرید اوت لت استار سیتی، زمین­بازی ویژه کودکان و وسایل سرگرمی وجود دارد. به همین علت این مرکز خرید مورد توجه خانواده‌ها به ویژه خانواده‌های پرجمعیت قرار می‌گیرد؛ زیرا کودکان در طول خرید خسته نمی‌شوند و از وسایل سرگرمی و بازی لذت می‌برند.

  • ساعات کار مرکز خرید اوت لت استار سیتی از 10 صبح تا 10 شب
  • آدرس : enibosna Merkez Mah, Değirmenbahçe Cd

بهترین رستوران های استانبول - بهترین رستوران ها در استانبول برای صرف غذایی لذیذ

مرکز خرید اوت لت استار سیتی

مرکز خرید اولیویوم؛ یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید استانبول ترکیه

مرکز خرید اولیویوم در زیتون بورنو، محله گوگالپ، خیابان معمر اکسوی را می‌توان یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین مراکز خرید استانبول به ‌شمار آورد. این مرکز خرید از اوت لت‌های معروف استانبول است و در محله‌ای قرار دارد که اقشار کم‌ درآمد در آن زندگی می‌کنند. این اوت لت در سال 2000 میلادی افتتاح شد و همه ‌روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب میزبان گردشگران زیادی از سراسر جهان خواهد بود.

دسترسی به مرکز خرید اولیویوم کار راحتی است و انتخاب‌های متعددی برای آن دارید. ایستگاه‌های تراموا، مترو و خطوط اتوبوس‌رانی در نزدیکی این پاساژ قرار گرفته‌اند. در صورتی‌که میخواهید از تراموا استفاده کنید، تراموای باهچه شهیر شما را به مرکز خرید اولیویوم می‌رساند. در صورت استفاده از مترو، به خط مارمارای رفته و در ایستگاه کازلی چشمه پیاده شوید.

مرکز خرید اولیویوم دارای بیش از 140 فروشگاه است که در چهار طبقه جای گرفته‌اند. در میان این فروشگاه‌ها، نام برندهای معروف ترکیه و جهان به چشم می‌خورد. از جمله این برندها می‌توان به دفاکتو، ماوی، زارا، کوتون، ال سی وایکیکی، نایکی و آدیداس اشاره کرد. همچنین همانند بیشتر مراکز خرید استانبول، این مرکز نیز میزبان کافه‌ها، فست فودها و رستوران‌های بین‌المللی است. در میان آن‌ها نام‌های مک دونالدز، برگر کینگ و کی اف سی شناخته‌شده‌تر هستند. علاوه‌بر واحدهای تجاری، این مجموعه از مراکز تفریحی و فرهنگی نظیر سالن بولینگ، سالن تئاتر و سالن سینما نیز بهره می‌برد.

  • ساعات کار مرکز خرید اولیویوم از 10 صبح تا 10 شب
  • آدرس : Gökalp, Prof. Muammer Aksoy Cd. No:39, 34020 Zeytinburnu/İstanbul

تنوع پوشاک و قیمت مناسب در مرکز خرید بی اوغلو ایش

اگر از سمت میدان تقسیم به طرف خیابان استقلال بروید، مرکز خرید نسبت قدیمی بی اوغلو ایش را در ابتدای این خیابان خواهید دید. این مرکز خرید از ارزان‌ترین مراکز استانبول برای تهیه پوشاک به شمار می‌رود. محصولات این فروشگاه‌ها هم به صورت تک و هم به صورت عمده به فروش می‌رسند.

مرکز خرید بی اوغلو ایش با مراکز خرید مدرن و لوکس دیگر استانبول تفاوت بسیاری دارد. اما تنوع بسیار زیاد لباس‌ها و همچنین قیمت‌های مناسب محصولات آن سبب شده تا یکی از محبوب‌ترین مقاصد در بین گردشگران باشد. به‌جز پوشاک، محصولات و کالاهای دیگری از جمله لوازم الکترونیکی و موبایل نیز در این مرکز خرید به فروش می‌رسند.

  • ساعات کار مرکز خرید بی اوغلو ایش از 10 صبح تا 10 شب
  • آدرس : Istanbul, middle of Independence Street

مرکز خرید بی اوغلو ایش

مرکز خرید فروم؛ یکی از بزرگ ترین مراکز خرید استانبول

مرکز خرید فروم استانبول نام یکی دیگر از مراکز خرید شهر استانبول است. این مرکز خرید در بایرام پاشا، کوکاتپه، خیابان پاشا واقع شده و از ساعت 10 صبح تا 10 شب به فعالیت می‌پردازد. این مرکز خرید مهم، میزبان بسیاری از برندهای مطرح ترکیه و برندهای معتبر بین‌المللی بوده که فروشگاه‌های بزرگی در این مرکز خرید قرار داده‌اند. برای مثال یکی از بزرگ‌ترین شعبه‌های فروشگاه‌های ایکیا در این مرکز خرید واقع گردید. از دیگر برندهای فعال در این مرکز خرید می‌توان به دسا، ال سی وایکیکی، منگو، کوتون، پوما و زارا اشاره کرد.

مرکز خرید فروم استانبول دارای پارکینگ سرپوشیده بوده و از مجهزترین شهربازی‌های استانبول ترکیه به حساب می‌آید. فود کورت این مجموعه میزبان تعداد زیادی فست فود و رستوران‌های سنتی و بین‌المللی است که با غذاهای متنوع و گوناگون از بازدیدکنندگان پذیرایی می‌کنند. در میان این فست فودها و رستوران ها، نام‌های مک دونالدز، برگر کینگ و کی اف سی شناخته ­شده‌تر هستند. همچنین کافه‌های این مرکز خرید، نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های خوشمزه‌ای را به مشتریان عرضه می نمایند.

هایپر مارکت وسیع مرکز خرید فروم، از گزینه‌های مناسب برای خرید مایحتاج روزانه است. در این مرکز خرید انواع محصولاتی نظیر لوازم تزئینی، لوازم‌خانگی، وسایل آرایشی و بهداشتی، انواع پوشاک، کیف و کفش به فروش می‌رسند. مراکز بازی کودکان، زمین اسکی روی یخ، ژوراسیک پارک، سالن بولینگ، اتاق بازی کودکان و پارک فستیوال از دیگر امکانات این مرکز خرید به شمار می‌آیند. در پارک فستیوال این مجموعه انواع کنسرت‌های موسیقی و جشن‌ها برگزار می‌گردند.

  • ساعات کار مرکز خرید فروم از 10 صبح تا 10 شب
  • آدرس : استانبول، منطقه بایرام پاشا، محله کوجاتپه، خیابان پاشا، فروم استانبول

مرکز خرید فروم استانبول

مرکز خرید جواهیر؛ یکی از مراکز خرید استانبول در قسمت اروپایی

مرکز خرید جواهیر واقع در منطقه شیشلی، محله‌ مایس، جاده بیوک دره، معروف‌ترین مرکز خرید این منطقه به شمار می‌رود. این مرکز خرید از ساعت 10 صبح تا 10 شب فعالیت داشته و به دلیل قرارگیری روبه‌روی ایستگاه مترو شیشلی، دسترسی به آن بسیار آسان است. این مرکز خرید 6 طبقه دارد و از پاساژهای گران استانبول محسوب می‌شود. در مرکز خرید جواهیر، معروف‌ترین و معتبرترین برندهای ترکیه و جهان دارای فروشگاه هستند و محصولات متنوعی را به مشتریان خود عرضه می‌کنند.

از دیگر امکانات این مرکز خرید می‌توان به مراکز فرهنگی، مراکز تفریحی، اتاق بازی کودکان و سالن‌های نمایش اشاره کرد. منطقه شیشلی، خود نیز از مناطق پرتردد استانبول است که جاذبه‌های زیادی برای گردشگران دارد. در بازدید خود از مرکز خرید جواهیر، می‌توانید از منطقه شیشلی نیز بازدید نمایید.

  • ساعات کار مرکز خرید جواهیر از 10 صبح تا 10 شب
  • آدرس : استانبول، منطقه اروپایی شیشلی، محله ماییس، خیابان بیوک دره، مرکز خرید جواهر استانبول

مرکز خرید جواهیر

مرکز خرید کانیون مال

مرکز خرید کانیون مال واقع در لونت، بیوک دره کادسی، منطقه شیشلی در سال 2006 میلادی آغاز به کار نمود. این مرکز خرید در مجموعه‌ای عظیم قرار گرفته که علاوه‌بر بخش تجاری، بخش‌های دیگری نیز دارد. این مجتمع بهترین سالن‌های تئاتر شهر استانبول ترکیه را در خود جای داده است. مرکز خرید کانیون مال دارای معماری زیبا و جذاب و همچنین طراحی شیک و مدرنی بوده که توجه گردشگران را به خود جلب می‌نماید.

برندهای مشهوری نظیر ماوی، آن تیلور و تامی هیلفیگر در مرکز خرید کانیون مال شعبه دارند. مرکز خرید کانیون مال همچنین میزبان رستوران‌های باکیفیت از جمله نصرت، کافه‌های متعدد و باشگاه‌های ورزشی است. ساعت فعالیت این مرکز خرید از 10 صبح تا 10 شب خواهد بود.

  • ساعات کار مرکز خرید کانیون مال از 10 صبح تا 10 شب
  • آدرس : استانبول، منطقه شیشلی، محله اسنپته، دره Büyükdüre، مرکز خرید کانیون

مرکز خرید کانیون مال

مرکز خرید خیابان استقلال؛ یکی از شلوغ ترین مراکز خرید استانبول

خیابان استقلال استانبول از شلوغ‌ترین مناطق این شهر است که تمامی گردشگران استانبول، از آن بازدید کرده‌اند. این خیابان که از یک طرف به میدان تقسیم می‌رسد، دارای طول سه کیلومتری بوده و همه روزهای سال میزبان گردشگرانی از سراسر دنیا خواهد بود. در سراسر این خیابان فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های زیبایی قرار دارند که محصولات و خدمات متنوعی را به گردشگران ارائه می‌دهند. این فروشگاه‌ها انواع محصولاتی نظیر لوازم ‌آرایشی و بهداشتی، مواد خوراکی، پوشاک، کفش و کیف را به مشتریان خود عرضه می‌نمایند.

رستوران‌های متعدد و معروفی در این خیابان قرار دارند که از انواع فست فود تا غذاهای مختلف سنتی ترکیه را سرو می‌نمایند. اگر به خوردن غذاهای خیابانی علاقه دارید، خیابان استقلال استانبول یک مکان عالی برای شما محسوب می‌شود. در سراسر این خیابان می‌توانید غذاهای خیابانی و سنتی ترکی نظیر سیمیت، بورک، میدیه و کوف را پیدا کنید. علاوه بر آن‌ها انواع شیرینی و انواع دسرهای ترکیه از جمله باقلوا و کنافه را نیز در این خیابان خواهید یافت.

فروشگاه‌های خیابان استقلال از ساعت 10 صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند. در میان این فروشگاه‌ها، مغازه‌های آثار هنری نیز به چشم می‌خورند که می‌توانید هدایای زیبایی را از آن‌جا تهیه نمایید. نوازندگان خیابانی در هر ساعت از روز، در خیابان استقلال به هنرنمایی می‌پردازند. ترنی کوچک در طول این خیابان قرار دارد که زیبایی و جذابیت خاصی به این خیابان بخشیده است.

  • ساعات کار مرکز خرید خیابان استقلال از 10 صبح تا 10 شب
  • آدرس : استانبول، خیابان استقلال

مرکز خرید خیابان استقلال

پاساژ چیچک؛ مکانی نوستالژیک با کافه‌های قدیمی

پاساژ چیچک واقع در شماره هشت خیابان استقلال را می‌توان از قدیمی‌ترین مراکز خرید منطقه تقسیم و خیابان استقلال به شمار آورد. مرکز خرید چیچک در سال 1870 میلادی ساخته شده که در سال 1988 میلادی آن را به‌طور کامل بازسازی کرده‌اند. امروزه بخش بزرگی از این مرکز خرید را کافه‌ها و رستوران‌های زیبایی تشکیل می‌دهند که از گردشگران خیابان استقلال میزبانی و پذیرایی می‌کنند.

  • ساعات کار پاساژ چیچک از 10 صبح تا 10 شب
  • آدرس : استانبول، خیابان استقلال، کوچه سنت پاشا، پاساژ چیچک

پاساژ چیچک

مرکز خرید اوت لت ونیزیا؛ مکانی که با الهام از ونیز طراحی شده

مرکز خرید اوت لت ونیزیا در محله قاضی عثمان پاشا، کارا دنیز، اسکی ادیرنه واقع است. این مرکز خرید از ساعت 10 صبح تا 10 شب فعالیت دارد. در ساختار این مرکز خرید زیبا، از شهر ونیز ایتالیا الهام گرفته شد. در این مرکز خرید دریاچه مصنوعی بنا گردید تا آن را به شهر ونیز ایتالیا شبیه سازد. در این دریاچه مصنوعی قایق‌هایی وجود داشته که بازدیدکنندگان با استفاده از آن‌ها در مرکز خرید اوت لت ونیزیا تردد می‌کنند. برای خرید از مغازه‌ها، ابتدا باید از این قایق‌های پارویی پیاده شده، خرید خود را انجام داده و سپس دوباره سوار شوید. اوت لت ونیزیا را می‌توان از زیباترین اوت لت‌های شهر استانبول ترکیه دانست.

مرکز خرید اوت لت ونیزیا دارای فست فودها و رستوران‌های متعددی است. شما پس از یک گردش و خرید به یاد ماندنی با قایق در دریاچه مصنوعی، می‌توانید به آن‌ها مراجعه نموده و غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید. این رستوران‌ها از انواع فست فود تا انواع مختلف غذاهای سنتی ترکیه را به مشتریان خود عرضه می‌کنند. در این مرکز خرید برندهای معتبر جهانی نیز شعبه دارند. از برندهای فعال این مجموعه می‌توان به ال سی وایکیکی، ماوی، دفاکتو، گلدن رز، آدیداس، نایکی و کوتون اشاره نمود.

اگر به همراه فرزندان خود به مرکز خرید اوت لت ونیزیا می‌روید، این مرکز خرید برای کودکانتان مراکز تفریحی ویژه‌ای دارد. همچنین این مرکز خرید در شهر استانبول دارای سالن سینما است. در سفر خود به شهر زیبای استانبول، بازدید از این مرکز خرید را حتماً در برنامه گردشگری خود قرار دهید. مرکز خرید اوت لت ونیزیا با طراحی خاص خود توانسته، رضایت زیادی در بین مسافران، گردشگران و بازدیدکنندگان خود به دست آورد. برای دسترسی به این مرکز خرید، وسایل حمل ‌و نقل عمومی وجود داشته که با توجه به محل اقامت خود می‌توانید یکی از آن­ها را انتخاب کنید.

  • ساعات کار پاساژ از 10 صبح تا 10 شب
  • آدرس : aradeniz Mahallesi, Eski Edirne Asf. No:408, 34250 Gaziosmanpaşa/İstanbul

مرکز خرید اوت لت ونیزیا

مرکز خرید اوت لت 212؛ گشت و گذار خرید در بخش اروپایی استانبول

یکی دیگر از مراکز خرید بخش اروپایی استانبول، مرکز خرید اوت لت 212 نام دارد که در باهچه لار، محمود بی واقع شده است. این مرکز خرید در سال 2009 میلادی بنا گردید و فاصله نزدیکی با دو اتوبان اصلی شهر استانبول دارد. این مرکز خرید در نزدیکی مرکز شهر قرار گرفته و محل فعالیت بسیاری از برندهای معروف جهانی محسوب می‌شود. مرکز خرید اوت لت 212 به علت قرارگیری مقابل اتوبان‌های اصلی استانبول، دسترسی به آسان خواهد بود. همچنین وسایل حمل‌ و نقل عمومی نیز شما را به این مجموعه می‌رسانند. ساعت فعالیت این مرکز خرید از 10 صبح آغاز شده و تا 10 شب ادامه خواهد یافت.

مرکز خرید اوت لت 212 فاقد امکانات تفریحی و رفاهی است؛ بنابراین صرفاً اگر قصد خرید دارید، این مرکز خرید می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. برای استفاده از امکانات رفاهی و تفریحی، لازم بوده تا از مراکز خرید دیگر استانبول ترکیه بازدید کنید. این مرکز خرید از شعبه‌های رستوران‌های برگر کینگ، مک دونالدز و کی اف سی نیز میزبانی می‌نماید. همچنین برندهایی از جمله ال سی وایکیکی، پوما، نایکی، ماوی، دفاکتو و آدیداس نیز در این مرکز خرید دارای فروشگاه هستند.

  • ساعات کار مرکز خرید اوت لت 212 از 10 صبح تا 10 شب
  • آدرس : Mahmutbey Merkez Quarter Taşocağı No:5 Bağcılar/İstanbul

مرکز خرید اوت لت 212

خرید در استانبول در مرکز خرید آکباتی

مرکز خرید آکباتی واقع در محله اسن پورت، باهچه شهیر، نام یکی دیگر از مراکز خرید بخش اروپایی استانبول است که در سال 2011 افتتاح شد. این مرکز خرید معماری خاص و فوق‌العاده‌ای دارد که توجه گردشگران را به خود جلب می‌کند. مرکز خرید آکباتی در یکی از بهترین محله‌های شهر استانبول واقع شده و بازدیدکنندگان می‌توانند از سرویس حمل ‌و نقل ویژه آن استفاده نمایند. در هر کجای این منطقه که باشید، سرویس حمل‌ و نقل مرکز خرید آکباتی به‌طور رایگان شما را به این مرکز خواهد رساند یا باز خواهد ‌گرداند.

این مجتمع علاوه‌بر واحدهای تجاری، دارای واحدهای مسکونی نیز است. مرکز خرید آکباتی از ساعت 10 صبح تا 10 شب فعالیت دارد. این مرکز خرید پارکینگی سرپوشیده با ظرفیت 3000 خودرو را در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار خواهد داد. از امکانات تفریحی این مجموعه می‌توان به محوطه بازی کودکان اشاره کرد. همچنین پارک فستیوال این مجتمع محل برگزاری انواع کنسرت‌های موسیقی و جشن‌ها محسوب می‌شود. این پارک فستیوال نیز می‌تواند حدود 7000 نفر جمعیت را در خود جای دهد. از جمله برندهای مطرح جهانی که در مرکز خرید آکباتی فعالیت می‌نمایند، می‌توان به ال سی وایکیکی، پنتی، دسا، بکو و منگو اشاره کرد.

  • ساعات کار مرکز خرید اوت لت 212 از 10 صبح تا 10 شب
  • آدرس : anayi, 1655. Sokak No:6, 34538 Esenyurt/İstanbul

مرکز خرید آکباتی

مرکز خرید کاپاسیتی؛ یکی از مراکز خرید محبوب استانبول

مرکز خرید کاپاسیتی واقع در منطقه آتاکوی، باکرکوی، یکی از مراکز خرید بخش اروپایی استانبول محسوب می‌شود. این مرکز خرید جذاب در سال 2007 میلادی شروع به کار نمود و از معماری زیبا و طراحی داخلی زیبایی برخوردار است. همه ‌روزه گردشگران زیادی از این مرکز خرید بازدید می‌کنند. مرکز خرید کاپاسیتی توانسته با جلب رضایت حداکثری آن‌ها، محبوبیت زیادی را برای خود کسب کند. این مرکز خرید ساعت فعالیت خود را جهت پذیرایی از گردشگران و خریداران از ساعت 10 صبح تا 10 شب قرار داد. برندهای معتبر جهانی از جمله کوتون، آرمانی، وکو، زارا، بیمن، هوگو بوس و گپ در زمینه‌های مختلف محصولات خود را به مشتریان عرضه می‌دارند.

مرکز خرید کاپاسیتی دارای کافه‌ها و رستوران‌های متعددی است که انواع نوشیدنی‌ها و غذاها را به بازدیدکنندگان این مرکز خرید زیبا عرضه می‌کنند. برای دسترسی به این کافه‌ها و رستوران‌ها، به فود کورت این مجموعه مراجعه نمایید. از دیگر امکانات تفریحی و رفاهی مرکز خرید کاپاسیتی می‌توان به اتاق نگهداری از کودک، سرویس‌های مجهز، پارکینگ بزرگ و سینما سه ­بعدی اشاره کرد. دسترسی به این مجموعه می‌تواند از طریق کشتی، اتوبوس یا تاکسی امکان‌پذیر باشد.

  • ساعات کار مرکز خرید کاپاسیتی از 10 صبح تا 10 شب
  • آدرس : Ataköy 1., Fişekhane Cd. No:7, 34158 Bakırköy/İstanbul

مرکز خرید کاپاسیتی؛ یکی از مراکز خرید محبوب استانبول

مرکز خرید آک یاکا؛ پاتوق برندهای معروف خارجی

مشهورترین مرکز خرید منطقه عمرانیه، مرکز خرید آک یاکا است که خدمات متنوعی را در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار می‌دهد. برندهای معروف بین‌المللی و برندهای معروف و محبوب ترکیه دارای شعبه در این مجموعه تجاری هستند. از بین این برندها می‌توان به برندهای زارا، نایکی، آدیداس، دفاکتو و ال سی وایکیکی اشاره کرد. از امکانات تفریحی – رفاهی متعدد این مجتمع تجاری می‌توان به شهربازی فانی سنتر و سالن سینما مکس اشاره نمود. همچنین در مرکز خرید آک یاکا، کافه‌ها و رستوران‌های متعددی وجود دارند که انواع غذاهای بین­المللی و غذاهای سنتی معروف ترکیه را به مشتریان خود عرضه می‌کنند.

  • ساعات کار مرکز خرید آک یاکا از 10 صبح تا 10 شب
  • آدرس : İnkılap, Küçüksu Cd., 34370 Ümraniye/İstanbul

مرکز خرید آک یاکا؛ پاتوق برندهای معروف خارجی

مرکز خرید جان پارک؛ یکی از مراکز خرید گرانقیمت استانبول

جان پارک عمرانیه یا مرکز خرید کن پارک، از مراکز خرید گران­قیمت منطقه عمرانیه به شمار می‌رود که از معماری چشم‌نوازی برخوردار است. به دلیل لوکس بودن اجناس این مرکز خرید، قیمت محصولاتی که در مرکز خرید کن به فروش می‌رسند، از دیگر مراکز خرید منطقه عمرانیه بالاتر خواهد بود. البته به این موضوع توجه داشته باشید که قیمت محصولات برندهای تجاری در تمامی شعبه‌های آن‌ها یکسان بوده و تفاوتی ندارد.

گران‌قیمت بودن محصولات مرکز خرید کن، شامل دیگر فروشگاه‌ها می‌شود، نه برندها. از جمله برندهای دارای شعبه در این مرکز خرید عمرانیه می‌توان به ال سی وایکیکی، پنتی، منگو، ماوی، دفاکتو، اچ اند ام و انگلیش هوم اشاره نمود. مرکز خرید کن پارک در مرکز منطقه عمرانیه واقع شده و به همین علت از تمامی محله‌های منطقه عمرانیه می‌توان به این مرکز تجاری دسترسی پیدا کرد.

مرکز خرید کن پارک یا جان پارک عمرانیه دارای مراکز فرهنگی و تفریحی نیز است. فست فودها و رستوران‌های بین‌المللی زیادی در این مجتمع تجاری فعالیت دارند. از معروف‌ترین و محبوب‌ترین این رستوران‌ها می‌توان به برگر کینگ اشاره کرد که طرفداران بی‌شمار خود را دارد. همچنین پارک بازی ویژه کودکان و سالن سینما نیز در مرکز خرید کن پارک ساخته شده‌اند. این مرکز خرید تجربه خوبی را از بازدید از این مرکز برای شما و کودکانتان رقم خواهند زد.

  • ساعات کار مرکز خرید جان پارک از 10 صبح تا 10 شب
  • آدرس : Yaman Evler, Mahallesi, Alemdağ Cd No:169, 34768 Ümraniye/İstanbul

مرکز خرید جان پارک؛ یکی از مراکز خرید گرانقیمت استانبول

بهترین زمان برای خرید از مراکز خرید استانبول

برای خرید باصرفه‌تر از هر منطقه، باید بهترین زمان خرید از آن را بدانید. طول سال زمان‌های مختلفی برای حراج در فروشگاه‌های شهر استانبول وجود دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم. بسیاری از حراج‌ها زمان ثابتی ندارند و ممکن است در سال‌های مختلف، تغییر کرده و متفاوت باشند، اما همچنان زمان‌ها و مناسبت‌هایی وجود داشته که تقریباً تمامی فروشگاه‌ها در آن‌ها حراج می‌گذارند و زمان مناسبی برای خرید کردن محسوب می‌شود.

مهم‌ترین زمان‌های حراج در استانبول را می‌توان روزهای نزدیک به سال نو، روز مادر، جشن ولنتاین و اعیاد مذهبی دانست. حراج‌های مربوط به آغاز سال نو، از اواسط آذرماه آغاز شده و تا اواخر بهمن ادامه دارند. در این حراج فوق‌العاده، برخی از محصولات حتی با 50 درصد تخفیف عرضه می‌شوند. در اعیاد مهم مسلمانان مانند عید فطر و عید قربان نیز مراکز خرید استانبول حراج‌های بزرگی را برای خریداران تدارک می‌بینند. در روزهای منتهی به این اعیاد می‌توانید محصولات مورد نیاز خود را با تخفیف‌های بسیار زیادی خریداری نمایید.

دسته دیگری از حراج‌های مراکز خرید استانبول، حراج‌های فصلی هستند. این دسته از حراج‌ها در پایان هر فصل شروع می‌شوند. با توجه به تخفیف‌های قابل‌ توجه این حراج‌ها، افراد بسیاری وسایل مورد نیاز خود را در این حراج‌ها تهیه می‌کنند. ممکن است پیدا کردن رنگ، طرح و سایز مورد نظر شما کمی مشکل باشد. اوج تخفیف‌های فصلی زمستانی مراکز خرید استانبول، در اواخر ماه فروردین خواهد بود.

یکی دیگر از زمان‌های مناسب برای خرید در شهر استانبول، زمان برگزاری فستیوال‌ها خواهد بود. این فستیوال‌ها تاریخ ثابتی ندارند و هر سال در تاریخ متفاوتی برگزار می‌شوند. مراکز خرید، خود این فستیوال‌ها و حراج‌ها را اطلاع‌رسانی می‌کنند. مدت‌ زمان برگزاری این نوع حراج‌ها بین 10 تا 14 روز است که در هر روز، یکی از کالاهای هر فروشگاه از تخفیف قابل ‌توجهی بهره‌مند می‌گردد.

بهترین زمان برای بازدید از مراکز خرید استانبول

سخن آخر

در سفر به ترکیه خرید و بازدید از مراکز خرید استانبول بخش جدایی ناپذیر از تجربه سفر توریستی به حساب می آیند. در این مقاله سعی کردیم درباره بهترین مراکز خرید استانبول شما را راهنمایی کنیم تا اگر روزی به استانبول رفتید برای انتخاب از میان مرکز خریدهای استانبول گمراه نشوید و گفتیم مشهورترین مرکز خرید استانبول کدام است و کدام مراکز در بخش اروپایی و کدامیک در بخش آسیایی قرار دارند. فراموش نکنید در سال ۲۰۲۳ مراکز خرید استانبول بخشی جدایی‌ناپذیر از صنعت توریسم شهر استانبول هستند.

نظرات کاربران

  1. جعفر آزاد اندیش جعفر آزاد اندیش 1402/04/20
    2 نفر پسندیدند
    اگر رفتید مراکز خرید استانبول یا بازارهای استانبول تخفیف فراموش نشه. اگر بتونید دو سه کلمه هم ترکی حرف بزنید تحویلتون میگیرند و ممکنه ارزان‌تر هم با شما حساب کنند.

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.9 از 5 | از 100 کاربر