جاده های تسخیر شده

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/10/17
بازدید: 2263
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

شاید برایتان کمی عجیب باشد که بدانید در اقصی نقاط دنیا جاده های تسخیر شده ای وجود دارند که در عین زیبایی، ترسناک هستند و هر کسی مایل به عبور از آن ها نیست. وقتی صحبت از جاده های خطرناک به میان می آید اغلب افراد شرایط نامناسب آن مسیر یا شرایط جوی ناپایدار را در ذهن خود تداعی می کنند؛ حال تصور کنید قرار است به جاده ای سفر کنید که توسط ارواح و موجودات ماورای طبیعت تسخیر شده است.ما در این بخش از سایت لحظه آخر قصد داریم جاده های تسخیر شده ای که در سراسر جهان وجود دارند را به شما کاربران گرامی معرفی کنیم. بسیاری از افرادی که به این جاده ها سفر کرده اند، توصیفات عجیب و غریبی را مبنی بر شنیدن صداهای ترسناک و دیدن ارواح ارائه می دهند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

  جاده کلینتون (Clinton Road)

کلینتون یکی از معروف ترین جاده های تسخیر شده می باشد که در نیوجرسی شهرستان پاسایک واقع شده است. شنیده ها حاکی از آن است که جادوگرانِ بسیاری در این مکان دورهمی می گیرند و در هر زمانی که به این جاده بروید صدای قهقهه ی آن ها را به وضوح می شنوید.یک روایت خوفناک در رابطه با این جاده وجود دارد که گفته می شود بعد از پشت سر گذاشتن پیچ مرد مرده، پلی به نام روح پسر وجود دارد که از زیر آن آب جریان دارد و در صورتی که سکه ای به داخل این آب پرت کنید روح یک پسر بچه آن سکه را به سمت خودتان پرتاب می کند!

 

جاده کلینتون

 

جاده مونالیزا (MonaLisa Drive)

این جاده هم داستانی را در دل خود جای داده است. در ایالت نیواورلئان دختر جوانی زندگی می کرد که به یک ملوان دل باخته بود و پدرش برای مجازات این عشق او را کُشت. حال امروزه قبر او در جاده مونالیزا قرار گرفته و روحش زوج های جوانی را که در جاده قدم می زنند، می ترساند و آزار می دهد.

جاده های ویلامین و شین (Villamain and Shane Roads)

 

در ایالت تگزاس آمریکا 2 جاده به نام های ویلامین و شین وجود دارد که در منطقه سن آنتونیو به یکدیگر می رسند. در تقاطع این دو جاده یک ریل قطار قرار گرفته که مورد تسخیر ارواح می باشد و دلیل آن هم برخورد یک سرویس مدرسه مملو از دانش آموز با قطار در حال حرکت بوده است. از آن زمان تاکنون گویا روح دانش آموزان خودروها را از روی ریل دور می کنند تا مبادا با قطار برخوردی صورت گیرد و منجر به وقوع حادثه شود.

 

تونل عشق اکراین _ تونل عشق، جایی برای یک قرار عاشقانه!!!

 

جاده زامبی (Zombie Road)

در ایالت میزوری و در منطقه وایلدود جاده ای به نام "لاولر فورد" وجود دارد که در دوره ای از تاریخ محفل نوجوانان محله بود. اما بعد از گذشت سالیان دراز، افرادی که از آن جا عبور کردند ادعا می کنند که نورهایی غیر عادی در آن دیده می شود و از همین رو نام آن را جاده زامبی نهادند. این جاده به هنگام شب و در نبودِ نور کافی جلوه ای ترسناک پیدا می کند.

جاده بوی اسکوت (Boy Scouts)

بوی اسکوت جاده ای در ایالت ویسکانسین می باشد که در استیونس پوینت قرار دارد. از نام این جاده می توان به داستانِ نهفته در آن پی برد؛ جاده بوی اسکوت زمانی، در اختیار پسران پیشاهنگ آمریکا قرار داشت و آن ها به صورت گروهی در این مکان سرسبز اردو به راه می انداختند. طیِ اتفاقی عجیب در یکی از روزها که گروهی از پسران بر اساس عادت همیشه به این مکان رفته بودند تا تفریح کنند، توسط رئیس اردوگاه خود به قتل رسیدند! افراد محلی معتقدند که روح این پسران جوان همواره در این جاده سرگردان است و موجب ترسِ همگان می شود.

 

جاده بوی اسکوت

 

کوچه خونین (Blood Alley)

در شمال غربی مرز نوادا جاده ای بیابانی به نام "بزرگراه 93" وجود دارد. این جاده تعداد قابل توجهی سانحه و تصادفات مرگبار را رقم زده و به همین دلیل نام آن را کوچه خونین نهادند. گفته می شود روحِ یک راهزن با فانوسی که همیشه در دستش دارد، میانه های این جاده پرسه می زند، او در میان تاریکی ها به یکباره ظاهر شده و سپس به سرعت ناپدید می شود.

مسیر 2 ای (Route 2 A)

Route 2A در ایالت مین واقع شده و یک جمله معروف در رابطه با آن وجود دارد «یک سنگ قبر در هر مایل». کسانی که به این جاده سفر کرده اند، می گویند روح یک زن همواره در این مکان فریاد می زند که شوهرش در ماشین به دام افتاده و درخواست کمک می کند. ماشین های بی شماری در این مسیر یخی تعادل خود را از دست می دهند که منجر به مرگ سرنشینان می شود.

جاده سایه های مرگ (Shades of Death Road)

سایه های مرگ نام یکی دیگر از جاده های خوفناک نیوجرسی می باشد. این جاده در ابتدا با نام "سایه ها" شناخته می شد ولی به دلیل قتل های متعددی که در آن صورت گرفت، ساکنان منطقه آن را جاده سایه های مرگ نامیدند. برخی دلیل قتل های نامشخصی که در این مسیر انجام شده را به راهزنان نسبت می دهند ولی برخی دیگر معتقدند که این جاده زمانی، میزبان تعداد کثیری از پشه های مالاریا بوده و دلیل ترسناک بودن آن هم این موضوع می باشد.

جاده برگ (Bragg Road)

جاده برگ یا جاده ارواح نام یکی از جاده های زیبایی است که به هنگام شب نوری آبی را در فاصله های دور نمایش می دهد. افسانه هایی که در رابطه با این نور وجود دارد بیانگر آن است که چندین سال پیش مردی همسر جوانش را در این مکان گُم کرده بود و همواره با فانوسی که در دست دارد به دنبال او می گردد.

 

 

جاده برگ

 

خیابان آرچر (Archer Avenue)

آمریکا نقش زیادی در زمینه جاده های تسخیر شده دارد و تعدادی قابل توجهی از آن ها مربوط به این کشور می باشد. در شهر شیکاگو خیابان خوش منظری به نام آرچر وجود دارد که داستان های ترسناک مختلفی درباره آن گفته می شود. معروف ترین داستانی که از آن روایت می شود، مربوط به زنِ جوانی با لباس سفید است که از یک ماشین عبوری درخواست کرد او را به خانه برساند سپس در مقابل قبرستانی که در میانِ جاده وجود داشت پیاده شد و ناپدید گشت؛ هنوز هیچ کس از هویت آن زن اطلاع ندارد اما برخی می گویند که او "مری برگووی" است که در سال 1934 در اثر رخداد تصادف جان خود را از دست داد و پدر مادرش او را در این قبرستان (قبرستان رستاخیز) به خاک سپردند. البته داستان های دیگری از قبیل: کودک خاکستری و شبح راهبان سرگردان نیز در رابطه با این جاده وجود دارد.

تونل جیغ (Screaming Tunnel)

تونل جیغ یکی از معروف ترین تونل های کانادا می باشد که در جوار آبشار نیاگارا قرار دارد و صداهای عجیبی از آن به گوش می رسد. گفته می شود هنگامی که در این تونل قرار می گیرید اگر در میان آن کبریتی روشن کنید بلافاصله خاموش می شود و صدای جیغ دختری را خواهید شنید که گویا در حال مرگ می باشد.

جاده توئن مون (Tuen Mun Road)

این جاده زیبا در سال 1977 توسط انگلیسی ها احداث شد و اکنون تحت نظارت هنگ کنگ است. رانندگانی که در این مسیر رانندگی کرده اند، می گویند روحی در امتداد جاده حرکت می کند و حرکت او سبب می شود که اتومبیل ها تغییر مسیر دهند و منحرف شوند، در نهایت تصادفات زنجیره ای و گاهاً حوادث مرگبار در آن رخ می دهد.

استوک بریج بای پس (Stocks bridge By pass)

اسم دیگری که به جاده استوک بریج بای پس اطلاق می شود، جاده کشنده بوده و دلیل آن هم کشته شدن بیش از 25 نفر در آن می باشد. همزمان با احداث کاملِ این جاده و از زمانی که رفت و آمدها در جاده صورت گرفت روح یک راهب در آن به دنبال شکار بوده و همچنان هم هدف خود را پیگیری می کند.

البته برخ نیز روح کودکی را در حال لالایی خواندن در این مکان دیده اند که به صورتی عجیب این کار را انجام می دهد.

 

 

جاده اسکوت

 

جاده اِی 21 (A21)

جاده اِی 21 در کشور بریتانیا می باشد و برخی می گویند که روح پیرزنی با موهای سفید را در وسط این جاده دیده اند. البته با وجود اتفاقات عجیبی که در این مکان رخ داده است، حضور ارواح در آن دور از ذهن هم نیست.

جاده مارو (Morrow Road)

جاده مارو در ایالت میشیگان قرار دارد و یک داستان معروف در رابطه با آن بر سر زبان ها افتاده است. بر اساس این داستان مادری کودکِ خردسال خود را در این جاده گُم کرده و سالیان درازی است که شبح آن زن در این مکان به دنبال کودکِ خود می گردد. جالب است بدانید افرادی که از این مکان بازدید کرده اند، صدای گریه کودکی را شنیده اند، از همین رو این جاده را جاده کودک گریان نیز می نامند.

جاده آنی (Annie's Road)

این جاده در ایالت نیوجرسی واقع شده و بر اساس گفته ها دختری به نام آنی در حال عبور از عرض خیابان بوده که ناگهان یک ماشین از روی او عبور کرده و فرار می کند. از آن پس روح آنی در این جاده سرگردان بوده و هنگامی که خودروها در حال حرکت هستند، روبروی آن ها ظاهر می شود.

جاده پراسپکتور (Prospector’s Road)

یکی از ترسناک ترین جاده های دنیا جاده پراسپکتور می باشد که حوادث و اتفاقات کشنده زیادی را به خود دیده است؛ گویا عامل تمامی این رخدادها یک روح خشمگین است که با لباسی ژولیده با فاصله اندکی از سطح زمین شناور می باشد و در صورتی که به محدوده آن نزدیک شوید فریاد می زند.

جاده بی 3212 (B 3212)

جاده بی 3212 نام جاده ای نفرین شده در دارت مور انگلیس است که بر اساس افسانه های موجود، هنگام رانندگی دست هایی شبیه شبح ناگهان بر روی فرمان ظاهر می شوند و خودرو را به بیرون از جاده منحرف می کنند. البته برخی دیگر هم می گویند آن دست ها بر روی شیشه جلوی ماشین قرار می گیرد و دید را کاملا کور می کند و در نهایت خودرو واژگون می شود.

 

جاده بی 3212

 

مسیر 44 (Route 44)

پیرامون این جاده دو داستان مختلف وجود دارد که به شرح زیر می باشند:

بر اساس یکی از این داستان ها یک دختر هیچهایکر که موهای قرمزی داشته، حدود 30 سال پیش در تصادفی جان خود را از دست داد و در طولِ این مدت روح او در مسیر 44 آواره و سرگشته مانده تا کسی را پیدا کند که حاضر باشد او را سوار کند و با خود از این مکان ببرد.داستان دیگر هم مربوط به افسانه ای است که بر اساس آن به هنگام رانندگی، مردی با محاسن بلند بر روی صندلی عقب ماشینتان می نشیند و با صدای بلند قهقهه می زند.

مسیر بوستون نک (Boston Neck)

شاید ماجرای اعدام مارگارت جونز (به اتهام جادوگری) را به خاطر داشته باشید، جالب است بدانید که این اتفاق در مسیر بوستون نک رخ داد و از آن زمان تاکنون روح او در سایه ها کمین کرده و افرادی را که از آن جا عبور می کنند به دام می اندازد.

جاده اِی 229 (A 229)

جاده اِی 229 در شهر کنت انگلستان، در نوامبر سال 1965 شوم ترین اتفاق زندگی یک دختر را رقم زد. او یک روز قبل از جشن ازدواجش با دوستان خود به قصد تفریح در دلِ طبیعت به این جاده رفتند اما در تصادفی مرگ آور جانشان را از دست دادند. افراد زیادی از آن پس ادعا کرده اند که روح او را در طول مسیر دیده اند.

تونل شیطان (Satan’s Tunnel)

تونل شیطان که امروزه از آن به عنوان یکی از جاده های تسخیر شده نام برده می شود، روزی قسمتی از یک ریل راه آهن را تشکیل می داد. اما امروزه دیواره های آن با گیاهان و نقاشی های مختلف پوشیده شده و به مکانی ترسناک تبدیل گشته است. داستانی که به این تونل ارتباط داده شده مربوط به جسد مردی با چهره ای وحشت زده می باشد که در این تونل پیدا شده و تونل را به تسخیر خود درآورده است.

 

تونل شیطان

 

جاده کلی (Kelly Road)

در ایالت پنسیلوانیا در اوهایو ویل جاده ای وجود دارد که از میان جنگل ها عبور می کند. افرادی که از این جاده عبور کردند می گویند که فرقه های عجیبی مراسم های خود را در این مکان انجام می دهند و گاهی اوقات صداهای ناآشنایی به گوش می رسد و حتی حیوانات آرام منطقه هم خوی وحشی گری گرفته اند و به حیوانات دیگر و انسان ها حمله می کنند.

بزرگراه اورتگا (Ortega Highway)

سال ها پیش 2 فرد در حال عبور کردن از این جاده بودند که با اتفاق عجیبی روبرو شدند، آن ها در حین حرکت شبحی همچون دلقک را دیدند و به دلیل اینکه جاده تاریک بود خودروی خود را به کنار هدایت کردند تا آن را واضح تر ببینند اما هنگامی که به سمت او رفتند، بلافاصله ناپدید شد؛ وقتی آن دو به ماشین برگشتند صدای خنده های آن دلقک را شنیدند و به دلیل ترسی که به سراغشان آمده بود، آن محل را سریعاً ترک کردند. 

لحظه آخر ارائه دهنده انواع تورهای مسافرتی و گردشگری نظیر تور ارمنستان، تور گرجستان، تور لحظه آخری، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی و دیگر تورها می باشد، برای اطلاع دقیق از قیمت ها و امکانات ارائه شده در تورها می توانید به سایت لحظه آخر مراجعه فرمایید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
بهترین زمان سفر به پوکت | مناسب ترین زمان دیدن الماس تایلند
بهترین زمان سفر به پوکت | مناسب ترین زمان دیدن الماس تایلند
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.9 از 5 | از 103 کاربر