مهیج ترین تفریحات نمک آبرود

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/10/17
بازدید: 2110
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

شهر نمک آبرود واقع در بخش شمالی کشور ایران یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در بین گردشگران تور داخلی محسوب می شود . سالانه افراد بسیاری برای تفریح و بازدید از جاذبه های گردشگری این شهر، تور نمک آبرود را در برنامه سفر خود قرار می دهند. در این بخش از وب سایت لحظه آخری قصد داریم اطلاعاتی در رابطه با جالب ترین تفریحات نمک آبرود در اختیار شما قرار دهیم.

سورتمه نمک آبرود

 یکی از مهیج ترین تفریحات نمک آبرود، سورتمه آن می باشد، شاید برای گردشگران تور نمک آبرود جالب باشد که که سورتمه موجود در این شهر اولین سورتمه ساخته شده در ایران می باشد. طول مسیر حرکت این سورتمه 1250 متر بوده و سرعت آن در بیشترین حالت به 25 کیلومتر در ساعت می رسد. کودکان 5 تا 20 سال لازم است به همراه شخصی بزرگسال سوار سورتمه شوند، همچنین لازم است بدانید که کودکان زیر 5 سال اجازه استفاده از سورتمه را ندارند. 

زیپ لاین نمک آبرود

زیپ لاین یکی دیگر از تفریحات نمک آبرود می باشد که در پارک ماجراجویی نمک آبرود قرار گرفته است . گردشگران برای رسیدن به این زیپ لاین لازم است با استفاده از تله کابین، خود را به ارتفاعات این شهر برسانند. ورزش زیپ لاین امروزه از محبوبیت بسیاری در بین علاقمندان به هیجان برخوردار می باشد.

 

 

تله کابین نمک آبرود

 

تله کابین نمک آبرود

یکی از جاذبه های تفریحی محبوب در شهر نمک آبرود تله کابین موجود در این شهر بوده که در بخش جنوب شرقی آن قرار گرفته است. گردشگران تور داخلی می توانند به وسیله این تله کابین به بالای ارتفاعات این شهر بروند و در طول مسیر مناظر طبیعی بسیار زیبایی را مشاهده کنند. تله کابین نمک آبرود دارای 2 خط می باشد، خط یک این تله کابین مسیری 2100 متری را با سرعتی در حدود 3 متر بر ثانیه طی می کند، خط دو تله کابین نمک آبرود مسیر 1700 متری را با سرعتی در حدود 6 متر بر ثانیه طی کرده و گردشگران را به قله کوه دیوحمام می رساند. ساعت کاری تله کابین نمک آبرود از 8 صبح تا ساعت 7 شب می باشد.

پرواز در نمک آبرود

مجموعه پروازی نمک آبرود دارای امکانات بسیار کاملی بوده و گردشگران می توانند در این مجموعه با استفاده از وسایل مختلفی مانند چتر، بالگرد، گلایدر، پاراگلایدر و کایت پرواز کنند. همین امر سبب شده این مجموعه در لیست تفریحات نمک آبرود قرار گیرد.

 

 

پینت بال نمک آبرود

 

پینت بال نمک آبرود

یکی دیگر از مهیج ترین تفریحات نمک آبرود پینت بال می باشد. شاید برایتان جالب باشد که که پینت بال نمک آبرود در واقع یک پینت بال جنگلی بوده و در محیطی طبیعی در بین درختان توسکا برگزار می گردد. ورزش پینت بال در سال های اخیر مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است. گردشگران لازم است بدانند که افراد زیر 10 سال اجازه انجام این بازی را ندارند، همچنین قیمت بلیط آن برای هر نفر 30 هزار تومان می باشد. ساعت کاری این مجموعه از 10 صبح تا 8 شب است.

پیست موتور چهار چرخ

یکی دیگر از تفریحات هیجان انگیز و محبوب در شهر نمک آبرود پیست موتور 4 چرخ یا همان ATV می باشد. گردشگران تور لحظه آخری جالب است بدانند که این موتور ها در واقع وسیله ای آفرود هستند که امکان عبور از مسیر های سخت را دارند. این پیست در شهرک توریستی نمک آبرود قرار گرفته است و زمان استفاده از موتور های 4 چرخ 30 دقیقه می باشد.

 

 

پل معلق نمک آبرود

 

پل معلق نمک آبرود

از دیگر جاذبه های تفریحی موجود در دهکده ماجراجویی نمک آبرود می توان به پل معلق اشاره کرد. پل معلق نمک آبرود را با استفاده از چوب و طناب ساخته اند، عبور از روی این پل هیجان بسیاری داشته و راه بسیار مناسبی برای مقابله با ترس از ارتفاع می باشد. گردشگران تور شمال برای عبور از روی این پل لازم است به وسیله تله کابین به ارتفاعات این شهر بروند.

پیست کارتینگ نمک آبرود

یکی از بهترین تفریحات نمک آبرود تجربه رانندگی با ماشین های کارتینک می باشد. گردشگران برای انجام این ورزش لازم است ویدئو آموزشی آن را مشاهده کنند. کارتینک نمک آبرود دارای 2 پیست بوده که یکی از آن ها مخصوص بزرگسالان و دیگری برای نوجوانان می باشد. پیست بزرگسالان طولی در حدود 600 متر داشته و حداکثر سرعت ماشین های موجود در آن 80 کیلومتر بر ساعت می باشد. پیست نوجوانان که مخصوص افراد بین 8 تا 15 سال بوده، طولی در حدود 200 متر دارد، حداکثر سرعت ماشین های موجود در این پیست 40 کیلومتر در ساعت است. ساعت کاری پیست کارتینگ نمک آبرود از 10 صبح تا 8 شب بوده و مدت استفاده از آن 6 دقیقه می باشد.

 

 

باشگاه تیر اندازی نمک آبرود

 

باشگاه تیر اندازی نمک آبرود

باشگاه تیراندازی موجود در این شهر یکی از مکان های تفریحی محبوب در بین علاقمندان به تیراندازی می باشد که در سال 1380 تاسیس شده است . این باشگاه مساحتی در حدود 24 هزار متر داشته، از بخش های مختلف آن می توان به بخش تیر و کمان، پیت بال کودکان و ترپ اشاره کرد . افراد زیر 12 سال اجازه استفاده از بخش های مختلف این باشگاه را ندارند. 

شهربازی نمک آبرود

یکی دیگر از تفریحات نمک آبرود شهربازی موجود در این شهر بوده که دارای وسایل سرگرم کننده متنوعی می باشد، از بخش های محبوب موجود در این شهربازی می توان به ماشین کوبنده، ترامبولین، بوستر، مری گوراند و فریزبی اشاره کرد. 

 

 

دوچرخه سواری در نمک آبرود

 

دوچرخه سواری در نمک آبرود

از دیگر تفریحات محبوب در نمک آبرود می توان به دوچرخه سواری در میان جنگل های این شهر اشاره کرد . زمان استفاده از دوچرخه ها نیم ساعت می باشد.

 

 

نظرات کاربران

  1. رضا خواجه وند رضا خواجه وند 1398/10/19
    18 نفر پسندیدند
    این تله کابین نمک آبرود عالیه مخصوصا فصل هایی مثل پاییز که رنگ برگ های درختا رنگ و وارنگ میشه و هم همینطور فصل بهار که کاملا سر سبزه لذت این تله کابین چند برابر میشه و خیلی کیف میده کلا از اون بالا حتی دریا هم معلوم میشه و خیلی صحنه زیبایی رو رقم میزنه اگر رفتید به این تلکابین حتما حتما اون بالا برید نسکافه بخورید چون خیلی میچسبه تو اون ویو و آب و هوا امیدوارم لذت ببرید .

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.9 از 5 | از 100 کاربر