بهترین مراکز خرید پاتایا

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1402/12/13
بازدید: 5778
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

پاتایا یکی از شهر‌های پرجمعیت کشور تایلند است. به علت دارا بودن جاذبه‌های شگفت‌انگیز سالانه تعداد بسیار زیادی از گردشگران برای مشاهده‌ این جاذبه‌ها به پاتایا سفر می‌کنند. به علت زیاد بودن تعداد این جاذبه‌ها بهتر است مدت زمان زیادی را صرف ماندن در این شهر زیبا و تماشای مناطق منحصربه‌فرد نمایید. همچنین نیاز است قبل از هر چیز با تمامی مراکز خرید این مکان آشنا باشید تا بتوانید لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنید. با ما همراه باشید تا با بهترین مراکز خرید پاتایا آشنا شوید.

پاتایا

مراکز خرید تایلند

خرید کردن از بهترین دلایلی است که بسیاری از افراد در سفرهایشان به انجام آن علاقه دارند. کسانی که به خرید کردن علاقه دارند و از این کار لذت می‌برند نیاز دارند تا مراکز خرید شهر مقصد سفرشان را بشناسند. اگر قصد سفر به کشور تایلند را دارید می‌توانید با خواندن این مقاله با مراکز خرید این کشور آشنا شوید و در سفرتان به تایلند به آنها بروید و از خرید در این مراکز خرید و پاساژها لذت ببرید.

سفر به کشور تایلند با جاذبه‌های گردشگری فوق العاده دیدنی!

مرکز خرید فستیوال پاتایا

مرکز خرید فستیوال پاتایا یا Centeral Festival Pattaya Beach یکی از قدیمی‌ترین اما پرطرفدارترین مراکز خرید در شهر پاتایا است. این مرکز خرید از سال 2009 در قسمت مرکزی شهر پاتایا ساخته شده‌ و مکان بسیار مناسبی برای خرید سوغاتی به علت مناسب بودن قیمت محصولات خواهد بود. از جمله امکانات این مجموعه می‌توان به فروشگاه‌های لباس از اکثر برند‌های مطرح و پرطرفدار بین‌المللی، تعداد بسیار زیادی رستوران، دو فودکورت با سرو انوع اقسام غذاهای تایلندی و بین‌المللی و تعداد بسیار زیادی فروشگاه لوازم دست‌ساز اشاره کرد. 
به علت وجود ساحلی زیبا در مجاورت این مرکز خرید، گردشگران زیادی این مکان را برای گذراندن اوقات فراغت و تفریح و سرگرمی انتخاب می‌کنند. از جمله امکانات تفریحی این مجموعه نیز می‌توان به سالن‌های سینما، سالن بولینگ و چند زمین بازی برای کودکان اشاره کرد.

 

 

مرکز خرید پاتایا

مرکز خرید ترمینال 21 

مرکز خرید ترمینال 21 یا Terminal 21 Mall یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین مراکز خرید شهر پاتایا است. این مرکز خرید منحصر‌به‌فرد به علت معماری و طراحی خارق‌العاده‌ی آن مورد توجه تعداد بسیار زیادی از گردشگران قرار دارد. این مرکز به گونه‌ای طراحی شده که هر یک از 6 طبقه‌ آن یادآور یک منطقه توریستی از سرتاسر جهان است. به همین منظور یک طبقه، مشابه با پاریس، طبقه‌ای دیگر مشابه لندن، و طبقات بعدی نمایانگر مناطق دیگر همچون ایتالیا، سانفرانسیسکو و هالیوود طراحی کرده‌اند. به علاوه این مرکز خرید عظیم به علت دارا بودن 6 طبقه و حدود 385 واحد یا مغازه، لغت بزرگ‌ترین مرکز خرید شرق تایلند را از آن خود کرده است. در مرکز خرید ترمینال 21 هر گونه وسایل و لوازمی یافت می‌شود. در تمامی طبقات این مجموعه می‌توان انواع و اقسام لباس، کیف، کفش، لوازم آرایشی، لوازم بهداشتی، لوازم الکترونیکی، تعمیرات لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی؛ فروشگاه مواد غذایی، رستوران، کافه، فودکورت و هر چیزی که فکرش را کنید، خواهید یافت. علاوه بر موارد ذکر شده، علت دیگر شهرت این مرکز خرید وجود بلندترین پله‌برقی تایلند با طولی به اندازه‌ 39 متر در این مکان است. هتلی پنج ستاره نیز در مجاورت این مرکز خرید قرار دارد.

مرکز خرید ترمینال

مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا

یکی دیگر از مراکز خرید و مجموعه‌های تفریحی شهر پاتایا، مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا است. این مرکز در قسمت مرکزی شهر پاتایا و در جنوب جاده‌ ساحلی پاتا، بین دو خیابان Road2  و Beach Road قرار دارد. پیدا کردن این مجموعه‌ تفریحی و تجاری به علت طراحی منحصر‌به‌فرد آن با وجود یک هواپیمای قرمز رنگ به صورت فرو رفته در دیوار فروشگاه کار سختی نیست. همچنین موزه‌ای در داخل این مرکز خرید وجود دارد که محل قرارگیری آن به‌طور دقیق داخل همین هواپیما است. علاوه‌ بر این هواپیمای قرمز رنگ، وجود یک بالون زرد رنگ روی این مرکز خرید زیبایی و جذابیت آن را دوچندان می‌کند. این مرکز خرید منحصربه‌فرد به طور کلی از 3 طبقه تشکیل شده است که فروشگاه‌های عرضه کننده‌ی انواع و اقسام لاوازم و وسایل دارد. طبقه‌ی سوم این مرکز خرید شامل تعداد بسیار زیادی رستوران و فودکورت بوده که گردشگران می‌توانند در این مرکز انواع و اقاسم غذاهای تایلندی و غذاهای بین‌المللی و اروپایی را سفارش دهند. دو طبقه‌‌ی دیگر این مجموعه تعداد بسیار زیادی فروشگاه و مغازه‌ فروش لباس، لوازم آرایشی بهداشتی، زیورآلات، کفش وکیف و... دارد. 

مرکز خرید رویال

مرکز خرید میموزا 

مرکز خرید میموزا یکی از مهم‌ترین و زیبا‌ترین مراکز خرید شهر پاتایا است که علاوه بر بیش از 300 مغازه‌ رنگارنگ و زیبا، جاذبه‌های دیگری نیز دارد. از جمله‌ این جاذبه‌ها می‌توان به آسیاب بادی، کانال‌ها، آب‌نماها و... اشاره کرد. همچنین معماری‌های ساختمان‌های این مرکز زیبا، مشابه معماری دوران رنسانس بوده که جذابیت این مرکز خرید را دوچندان کرده است. بنابراین مرکز خرید میموزا، یکی از بهترین مکان‌ها برای خوش‌گذرانی و گردش در شهر پاتایا به شمار می‌رود. به طور کلی این منطقه دارای انواع اقسام لوازم از جمله لباس‌ها، زیورآلات، صنایع دستی و... است اما به ندرت اجناس برند را در این مرکز خرید مشاهده می‌کنید. این مجموعه‌ شگفت‌انگیز، در قسمت جنوبی شهر پاتایا، در خیابان سوخومویت یا Sukhumvit Road قرار دارد. همچنین این مرکز خرید به طور کامل در ساعت‌های بین 10 صبح تا 10 شب باز و تمام مراسمات و فعالیت‌ها در این بازه‌ زمانی برقرار هستند. از دیگر زیبایی‌ها و جذابیت‌های این مرکز می‌توان به راه‌آب‌های زیبا در امتداد پیاده‌روها، اشاره کرد. همچنین برگزاری برخی هنر‌های نمایشی، رقص‌های تایلندی و عکاسی‌ کنار ساختمان‌های رنگارنگ، به جذابیت این منطقه افزوده است. 

مرکز خرید

مرکز خرید سنترال مارینا

مرکز خرید سنترال پاتایا که در نقشه آن‌ را با نام Centeralmarina مشاهده خواهید کرد، یکی دیگر از مرکز خرید‌های معروف پاتایا به شمار می‌رود. موقعیت مرکز خرید سنترال مارینا دارای 3 طبقه است که در سرتاسر آن هر نوع مغازه‌ای وجود دارد. فروشگاه‌های لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، مغازه‌های لباس ‌فروشی، 8 سالن سینما، پارکینگ، زمین بازی و... از جمله برخی امکانات موجود در این مرکز خرید هستند. همچنین این مکان به علت دارای بودن یکی از شعبه‌های اصلی سوپرمارکت زنجیره‌ای بیگ سی، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. 
در هنگام ورود به مرکز خرید سنترال مارینا، تعداد بسیار زیادی رستوران، چندین داروخانه و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بیگ سی را مشاهده خواهید کرد. همچنین در ادامه با محوطه‌ی ساحلیِ زیبای این منطقه مواجه خواهید شد. این منطقه خود دارای تعداد بسیار زیادی کافه و رستوران در اطراف خود است. طبقه اول امکانات برجسته‌ای همچون زمین بازی کودکان، آرایشگاه، فروشگاه‌های عکاسی، مغازه‌های فروش لوازم ورزشی و برخی امکانات تفریحی دیگر دارد. در نهایت به طبقه‌ی دوم و سوم این مرکز خرید مجلل خواهید رسید که دارای 8 سالن سینما با بهترین کیفیت ممکن و دیگر فروشگاه‌های فروش لوازم خانگی ، وسایل آرایشی بهداشتی و... است. 

مرکز خرید سنترال

مرکز خرید اونیو پاتایا

یکی دیگر از مکان‌های برگزیده‌ شهر پاتایا برای خرید و گشت ‌و‌ گذار، مرکز خرید اونیو پاتایا است. مرکز خرید اونیو پاتایا به علت دارا بودن امکانات و ویژگی‌های منحصربه‌فرد جزء مهم‌ترین مکان‌هایی است که هر گردشگری که به پاتایا سفر می‌کند، باید از آن دیدن نماید. این مرکز خرید بر خلاف مرکز خرید میموزا دارای امتیاز فروش اکثر برند‌های مطرح دنیا برای پوشاک و دیگر لوازم در بهترین و ارزان‌ترین قیمت ممکن است.
از جمله برند‌های پوشاکی که در این مرکز خرید به فروش می‌رسند می‌توان به نایک، آدیداس، زارا، ال سی وایکیکیو بسیاری دیگر از برند‌ها اشاره کرد. بازه‌ی زمانی فعالیت مرکز خرید اونیو پاتایا بین ساعات 6 عصر تا 11 شب است. از جمله امکانات رفاهی منحصربه‌فرد این مکان می‌توان به تعداد بسیار زیادی کافی‌شاپ، رستوران، چندین فودکورت با بهترین کیفیت غذایی، یک پردیس سینمایی با 8 سالن، سالن‌های بازی بولینگ و بیلیارد و تعداد بسیار زیادی فروشگاه هایپر مارکت اشاره کرد. یکی دیگر از مکان‌های پرطرفدار این مجموعه، سالن کارائوکی است که می‌توانید در این مکان استعداد خوانندگی خود را به چالش بکشید و لحظات بسیار لذت‌بخشی را تجربه کنید. 

مرکز خرید اونیو پاتایا

مرکز خرید یک منطقه یک محصول

مرکز خرید یک منطقه یک محصول نیز یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های شهر پاتایا به حساب می‌آید. این مرکز ایده‌ای از جانب دولت برای حمایت از محصولات تولیدات داخلی است. در این بازار محصولات خاص و منحصر به فردی همچون صابون‌های معطر، منسوجات، سفال و محصولات بامبو برای متقاضیا عرضه می‌شود. این بازار هر روزه از 10 صبح تا 10 شب فعال است. 

مرکز خرید

مرکز خرید بزرگ هاربر 

مرکز خرید بزرگ هاربر جزء معروف‌ترین و پرطرفدارترین مناطق برای خرید و سرگرمی در کل شهر پاتایا است. این مرکز خرید، به دلیل قرارگیری بزرگ‌ترین مجموعه‌ زمین‌های بازی سرپوشیده آسیا شهرت دارد. علاوه بر مراکز بازی و سرگرمی شگفت‌انگیز این مجموعه، می‌توان به سالن‌های بدنسازی و سالن‌های آرایشی بی‌نظیر، کافه‌ها و رستوران‌های شیک و دنج با سرو غذاهای بین‌المللی در بهترین کیفیت اشاره کرد. از جمله دیگر امکانات تفریحی این مجموعه‌ی شگفت‌انگیز می‌توان به پارک ترامپولین برای تجربه‌ پرش در بلندترین سطح ممکن، زمین صخره‌نوردی، زمین برف بازی برای کودکان و حرکت روپ کورس Rope course اشاره کرد. همچنین مرکز خرید بزرگ هاربر یا هاربور دارای تعداد بسیار زیادی فروشگاه و مغازه برای فروش انواع اقسام وسایل در اکثر برند‌ها است. 

مرکز خرید هاربر

هایپرمارکت بیگ سی اکسترا

همان طور که کمی پیش‌تر نیز ذکر شد، هایپر مارکت بیگ سی اکسترا یا hyper market Big C extre یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های موجود در شهر پاتایا است. تعدادی شعبه در مناطق دیگر این شهر دارد. اما شعبه‌ اصلی این هایپر مارکت در میدان دلفین پاتایا، در جاده‌ی دوم، در مجاورت شوی آلکازار قرار گرفته است. در هایپر مارکت بیگ سی اکسترا دارای هر چیزی که بخواهید یافت می‌شود؛ زیرا در این مجموعه، فروشگاه‌های انواع و اقسام لوازم خانگی، آرایشی و بهداشتی، لباس‌های ورزشی، انوع دیگر لباس‌ها، لوازم ورزشی، لوازم الکترونیکی و... با بهترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت ممکن یافت می‌شود. در اطراف این هایپر مارکت عظیم، چندین رستوران و تعداد زیادی فودکورت و کافه وجود دارد تا برای صرف غذا به این مکان‌ها بروید. علاوه ‌بر موارد ذکر شده این مجموعه دارای مغازه‌ها و مراکز خدامات رسانی دیگری نیز است. از جمله‌ آن‌ها می‌توان به بانک‌ها، مغازه‌های فروش جواهرات، مغازه‌های عکاسی و چاپ عکس و... اشاره کرد.

هایپر مارکت بیگ سی اکسترا

مرکز خرید آی تی توککام

مرکز خرید آی توککام یا I TUK COM نیز یکی دیگر از مراکز خرید بسیار پرتردد و پرطرفدار در پاتایا است. با این تفاوت که این مرکز خرید به طور عمده، به فروش انوع لوازم الکترونیکی همچون موبایل، لب تاپ، تبلت، کامپیوتر، دوربین و... می‌پردازد. اما به علت پرتردد بودن این مرکز، برخی امکانات رفاهی دیگر نیز به منظور رفع نیاز‌های مردم تعبیه شده است. از جمله این امکانات می‌توان به فورکورت‌‌ها، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و... اشاره کرد. موقعیت مکانی این مرکز خرید در خیابان نورث پاتایا می‌باشد. 
مرکز خرید آی توککام 5 طبقه به همراه زیرزمین دارد که هر طبقه برای یک خدمات رسانی خاص تعبیه شده است. به طور کلی طبقه‌ همکف و اول این مرکز خرید چندین رستوران و فودکورت، بانک و دستگاه‌های ATM و تعداد کمی مغازه‌های فروش پوشاک دارد. طبقه‌ی دوم که طبقه‌ اصلی این مجتمع به حساب می‌آید، دارای تعداد بسیار زیادی موبایل فروشی و مرکز‌های خدماتی فروش سیم‌کارت تایلندی و چند مغازه‌ی فروش لوازم الکترونیک است. در نهایت طبقه‌ی سوم و چهارم این مجموعه، مراکز اصلی روش و تعمیر کامپیوتر و لب تاپ و مراکز فروش دوربین‌های دیجیتال را شامل می‌شود. 

مرکز خرید آی تی توککام

سوپرمارکت دوستی

سوپر مارکت دوستی یاfriendship market  یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید مواد غذایی هم برای گردشگران و هم برای بومیان و ساکنان شهر پاتایا به حساب می‌آید. این سوپرمارکت معروف در فاصله‌ی 120 متری مرکز IT TukCom در خیابان پاتایای جنوبی یا south pathaya در منطقه‌ بنگ لامونگ قرار دارد. هر روز هفته در اکثر ساعات شبانه‌روز باز است. به‌طور دقیق ساعات کاری این سوپرمارکت معروف از 7 صبح تا 2 شب خواهد بود. این سوپرمارکت بهترین گزینه برای خرید مواد غذایی همچون سوسیس، نوشیدنی‌های آلمانی، پنیر، پنیر آلمانی و در کل غذاهای آلمانی و تایلندی است. ساختمان این سوپرمارکت با معماری چینی به رنگ سبز ساخته شده است که باعث افزایش جذابیت آن می‌شود. محصولات این سوپرمارکت به علت آن که در اکثر موارد وارداتی هستند، قیمت بالاتری نسبت به دیگر سوپرمارکت‌ها دارد. این سوپرمارکت، از دو طبقه تشکیل شده که طبقه‌ اول دارای محصولات غذایی داخلی و وارداتی است. طبقه‌ دوم برخی وسایل و لوازم خانه را شامل می‌شود.

سوپر مارکت دوستی

بازار شناور پاتایا 

بازار شناور همان گونه که از اسم آن برمی‌آید، بازاری است که بر روی دریاچه قرار دارد و با کمک قایق در حال حرکت، می‌توان مشغول به خرید کردن شد. بازار شناور پاتایا جزء پراهمیت‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهر است. این بازار علاوه بر اینکه جنبه‌ خرید و فروش دارد، مکانی برای تفریح و سرگرمی و گشت‌ و‌ گذار به شمار می‌رود. در این بازار علاوه‌ بر خرید با قایق، می‌توان به صورت پیاده روی اسکله قدم زد و از مناظر لذت برد. همچنین از دیگر جذابیت‌های این مکان می‌توان به برگزاری نمایش‌ها و شو‌های رقاصی تایلندی، رژه‌ی رزمی، بوکس آبی و... اشاره کرد. موقعیت مکانی دقیق بازار شناور پاتایا، در جاده‌ سوخومویت است. این بازار به‌طور دقیق در هر روز هفته، در ساعات 9 صبح تا 8 شب فعالیت می‌کند. پیشنهاد می‌شود در صورتی که اقدام به سفر به شهر زیبای پاتایا کردید، مشاهده‌ی بازار شناور پاتایا که از مهم‌ترین جاذبه‌های این شهر به شمار می‌آید را از دست ندهید. 

بازار شناور پاتایا

بازار شبانه تیپراسیت 

بازار شبانه‌ تیپراسیت نیز یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی شهر پاتایا است. این بازار همان طور که از اسم آن بر می‌آید در شب برگزار می‌شود. به طور دقیق ساعت برگزاری این بازار بین 7 عصر الی 11 شب است. بازار شبانه تیپراسیت جزء شلوغ‌ترین بازار‌ها در شهر پاتایا به شمار می‌رود که به علت قیمت ارزان وسایل در آن از اهمیت بسیار بالایی دارد. هر نوع محصولی در این بازار به فروش می‌رسد. از جمله این محصولات می‌توان به لباس، کفش، لوازم التحریر، محصولات دست ساز، مواد غذایی و... اشاره کرد. در این بازار علاوه بر پوشاک، مواد غذایی نیز سرو می‎شود.

بازار شبانه تیپراسیت

بازار شبانه پاتایا 

بازار شبانه‌ی پاتایا یکی دیگر از بازار‌های بسیار پرطرفداری و پرتردد شهر پاتایا است. این بازار نیز مانند بازار شبانه‌ تیپراسیت، همان طور که از اسمشان بر می‌آید، در شب برگزار می‌شوند. در این بازار انواع و اقسام محصولاتی همچون لباس، کفش، کیف، لوازم آرایشی و... را خواهید یافت. 

بازار شبانه ساحلی جامتین 

بازار شبانه‌ ساحلی جامتین نیز یکی دیگر از پرطرفدارترین بازار‌های موجود در شهر پاتایا است. این بازار به علت اینکه محصولات بسیار متنوعی را در بهترین قیمت برای گردشگران و ساکنان عرضه می‌کند، ارزش بسیار بالایی دارد. بازار شبانه‌ ساحلی جامتین مانند بازار شبانه‌ تیپراسیت در شب برگزار می‌شود.

بازار شبانه ساحلی جامتین

بازار سای بوکائو

بازار سای بوکائوکه به آن بازار هفتگی سای بو کائو هم می‌گویند، یکی دیگر از بازار‌های بسیار شلوغ و پرتردد در شهر پاتایا است. این بازار به‌طور کلی دو روز در هفته، در روز‌های سه‌شنبه و جمعه فعالیت می‌کند. بازار سای بو کائو مکانی است که انواع لباس‌های ارزان و مواد خوراکی همچون میوه‌جات، سبزیجات و غذای آماده دارد. لازم به ذکر است که غذاهای موجود در این بازار از خوشمزه‌ترین غذاهای محلی‌ در کل این منطقه محسوب می‌شوند. همچنین در خیابان این بازار یعنی خیابان سای بو کائو، تعداد زیادی هتل با قیمتی مناسب برای گردشگران وجود دارد.

بازار سای بوکائو

مرکز خرید مایک پاتایا

مرکز خرید مایک در شهر پاتایا نیز یکی دیگر از مراکز خرید پرتردد در این شهر است. این مجموعه‌ که در سال 1990 میلادی تاسیس شده، به علت امکانات رفاهی و مراکز تفریح و سرگرمی مورد توجه گردشگران قرار دارد. مرکز خرید مایک، در جنوب شهر پاتایا در جاده‌ ساحلی بیچ قرار گرفته است. علاوه ‌بر امکانات این مرکز خرید، گردشگران می‌توانند در این جاده‌ی ساحلی قدم بزنند و از منظره‌ زیبا و دلپذیر این مکان لذت ببرند. به طور کلی ساعت فعالیت این مجموعه هر روز از ساعت 11:00 ضبح تا 23:00 شب است. این مرکز خرید منحصر‌به‌فرد از 5 طبقه تشکل شده که طبقه‌ اول دارای انواع مختلفی از فروشگاه‌ها است. همچنین طبقه‌ی دوم و سوم مکان مناسب برای افرادیست که قصد خرید انواع لباس، لوازم دست‌ساز و لوازم آرایشی باکیفیت در بهترین قیمت را دارند. همچنین طبقه‌ی پنجم این مجموعه به طور کلی دارای یک فودکورت مجهز بوده که دارای غذاهای تایلندی در بهترین کیفیت است. به تمامی گردشگرانی که قصد سفر به شهر زیبای پاتایا را دارند پیشنهاد می‌شود بازدید از مرکز خرید مایک را از دست ندهند.

مرکز خرید مایک پاتایا

مرکز خرید سنترال سنتر پاتایا

از جمله معروف‌ترین مراکز خرید در شهر پاتایا، می‌توان به مرکز خرید سنترال سنتر پاتایا اشاره کرد. این مرکز خرید که با نام بیگ سی نورث یا Big C North نیز شناخته‌ می‌شود، 130 فروشگاه از هر لوازم و وسایلی دارد.. علت اصلی شهرت این مرکز خرید، طراحی بی‌نظیر این مرکز با الهام‌گیری از طبیعت است. به‌طوری که در محوطه‌ این مرکز خرید تعداد بسیار زیادی گیاه زیبا و رنگارنگ قرار دارد. به طور کلی این مرکز خرید دارای انواع فروشگاه‌ها از جمله لباس، کفش، مواد غذایی، زیورآلات، لوازم الکترونیکی و... است. از دیگر امکانات مرکز خرید سنترال سنتر در پاتایا می‌توان به 5 سالن سینما، تعدای فودکورت با سرو انوع غذاهای داخلی و بین‌المللی، یک مرکز خرید آی تی و تعداد بسیار زیادی فروشگاه لباس اشاره کرد. رستوران‌ها و فودکورت‌های موجود در این مرکز خرید مجلل به سرو انوع و اقسام غذاهای بین‌المللی و غذاهای بومی تایلندی در بهترین کیفیت می‌پردازند. همچنین چند محوطه‌ بازی شگفت‌انگیز در این منطقه برای کودکان تعبیه شده است تا گردشگران با خیال راحت بتوانند بچه‌های خود را در این مجموعه‌ها قرار دهند و به خرید بپردازند. 

مرکز خرید سنترال سنتر

بازار ماهی ناکلوا 

بازار ماهی ناکلوا، مکانی برای فروش غذاهای دریایی است. این بازار با جاده‌ ساحلی پاتایا به اندازه‌ی 10 دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد. در این بازار، فروشندگان انوع و اقسام غذاهایی دریایی را هم به صورت خام و هم به صورت پخته شده برای خریداران فراهم می‌کنند. بنابراین بازار ماهی ناکلوا، مکان بسیار مناسبی برای گردشگرانی است که علاقه به خوردن غذاهای دریایی به صورت تازه و در مناسب‌ترین قیمت دارند. به علاوه تعداد بسیار زیادی رستوران غذاهای دریایی و یک پارک زیبا به نام لان فو در مجاورت این بازار قرار گرفته است تا گردشگران در صورت تمایل به این مکان نیز سری بزنند.

بازار ماهی ناکلوا

مرکز خرید اوتلت مال پاتایا 

مرکز خرید اوت لت مال پاتایا یا Outlet Mall Pattaya یکی دیگر از مراکز خرید معروف شهر پاتایاست. این مرکز خرید بهترین گزینه برای افرادی بوده که قصد خرید لباس‌ها و لوازم برند با کمترین کیفیت و بیشترین تخفیف هستند. این مرکز بیشترین مقدار تخفیف را دارد به‌طوری که در بسیاری از موارد تخفیف حتی تا 70 درصد نیز تعلق می‌گیرد. این مجووعه علاوه بر فروشگاه‌های لباس و پوشاک دارای تعداد بسیار زیادی رستوران و کافه و همچنین چندین مرکز تفریحی نیز است. 
موقعیت مکانی مرکز خرید اوتلت مال در جنوب شهر، داخل خیابان سوخومویت Sukhumvit، نبش خیابان Thep prasit است. همچنین این مجموعه همه روزه از ساعت 10 صبح ت 10 شب فعالیت می‌کند. جذابیت این مجموعه به علت وجود چندین درخت نخل زیبا و نارنجی رنگ دوچندان شده است. همچنین لازم به ذکر است که این مرکز خرید دارای پارکینگی عظیم با ظرفیتی در حدود 1000 اتومبیل دارد؛ بنابراین گردشگرانی که قصد دارند با اتومبیل شخصی به این مکان بروند، نگران جای پارک اتومبیل خود نباشند. 

مرکز خرید اوتلت مال پاتایا

سخن پایانی

شهر پاتایا به علت دارا بودن مناطق بسیار زیبا و جاذبه‌های گردشگری، مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. این شهر دارای تعداد بسیار زیادی بازار و مرکز خرید زیاد و منحصر‌به‌فرد بوده که به هر گردشگری پیشنهاد می‌شود زمان زیادی را صرف دیدن این مناطق نماید. همچنین این مراکز خرید علاوه بر جنبه‌ تجاری، دارای مجموعه‌های تفریحی و سرگرمی بسیار زیاد هستند. بنابراین در صورتی که قصد سفر به این شهر شگفت‌انگیز را دارید پیشنهاد می‌شود قبل از هر چیز زمانی را صرف کسب اطلاعات در زمینه‌ی مراکز خرید و تفریحی این شهر نمایید. 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
لوکس ترین هواپیما های جهان | مشخصات و قیمت + عکس
لوکس ترین هواپیما های جهان | مشخصات و قیمت + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.8 از 5 | از 100 کاربر