بهترین رستوران های باتومی

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1401/10/24
بازدید: 2162
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

یکی از لذت‌های سفر، امتحان غذاهایی با عطر و طعم جدید است مخصوصا اگر به کشوری سفر کنیم که دارای غذاهای متنوعی می‌باشد. مقصدی که ما برای سفر انتخاب می کنیم نیز دارای اهمیت زیادی است و یکی از پرطرفدارترین کشورهایی که امروزه اغلب ایرانیان آن را برای سفر انتخاب می‌کنند گرجستان است. این کشور دارای جاذبه‌های گردشگری زیادی بوده و آب و هوای بسیار مطبوعی دارد و می‌تواند خاطره‌های خوبی را برای ما رقم بزند. باتومی نیز یکی از زیباترین شهرهای گرجستان محسوب می‌شود که دارای کافه‌ها و رستوران‌های بسیار مجللی می‌باشد که در ادامه چند مورد از بهترین رستوران‌های باتومی را معرفی خواهیم نمود.

بهترین رستوران های ناتومی

رستوران گلدن پالاس

اولین رستوران باتومی گرجستان که قصد معرفی آن را داریم رستوران گلدن پالاس است. در این رستوران که دارای فضای بسیار شیکی می‌باشد انواع غذاهای گرجستانی، ترکیه‌ای و اروپایی سرو می‌شود که عطر و طعم بسیار دلپذیری دارد و مزه آن تا مدت زیادی در یاد شما خواهند ماند. در طراحی فضای رستوران گلدن پالاس از آینه‌کاری، سنگ تراشی و ... استفاده شده است که توانسته جلوه بسیار زیبایی به محیط ببخشد و افراد زیادی آن را برای میل کردن یک شام خاطره در کنار عزیزان خود انتخاب می‌کنند.

رستوران گلدن پالاس

آدرس و هزینه

رستوران گلدن پالاس در یک هتل چهار ستاره با همین نام در صد و پنجاه متری از ساحل دریای سیاه واقع شده است. همین موقعیت مکانی این امکان را به شما خواهد داد که پس از میل غذا بتوانید در کنار دریا کمی پیاده‌روی کنید و لحظات خاطره‌انگیزی را برای خود رقم بزنید. قیمت غذاهای این رستوران به دلیل مواد غذایی با کیفیتی که در آن استفاده می‌شود از قیمت به نسبت بالایی برخوردار است اما طعم و عطر بسیار خوشمزه آن می‌تواند دلیلی منطقی برای این قیمت بالا باشد.

رستوران غذای حلال در باتومی - آشنایی با رستورانی که غذاهای حلال در شهر باتومی سرو می‌کند.

بهترین رستوران باتومی؛ رستوران مارکوپولو

یکی دیگر از رستوران‌های گرجستان، رستوران مارکوپو می‌باشد که می‌تواند انتخابی بسیار عالی برای قرارهای عاشقانه شما باشد. طراحی داخلی این رستوران بسیار شیک و زیبا بوده و سقف آن نیز به صورت شیروانی ساخته شده تا بتواند چهره‌ای شبیه به کشتی پیدا کند. یکی از محدودیت‌هایی که در این رستوران وجود دارد عدم اجازه استعمال سیگار در تمام نقاط رستوران است و برای افرادی که دارای مشکلات تنفسی بوده و بوی سیگار آن‌ها را اذیت می‌کند نکته بسیار مثبتی محسوب شود.

رستوران مارکوپولو

آدرس و هزینه

اگر دوست دارید در سفر خود به باتومی، چند ساعت از وقت خود را در رستوران مارکوپولو بگذرانید باید به طبقه چهارم مجتمع پیازا مراجعه کنید. میدان پیازا که یکی از شلوغ‌ترین و پرطرفدارترین میدان‌های باتومی می‌باشد دارای رستوران‌های بسیار زیادی است اما مارکوپولو یکی از معروف‌ترین‌های آن‌ها محسوب می‌شود. قیمت‌هایی که در منو این رستوران مشاهده می‌کنید معمولیست اما می‌تواند به نسبت ارزش پول ایران کمی گران به نظر بیاید اما به دلیل استفاده از مواد غذایی تازه در غذاهای این رستوران حتما توصیه می‌کنیم حداقل یک بار آن‌ها را تست کنید.

بهترین کافه های باتومی - آشنایی با برترین کافه های شهر باتومی گرجستان

رستوران لاگونا

مطمئنا هنگامی که می‌خواهیم بهترین رستوران‌ها در باتومی گرجستان را بررسی کنیم نام لاگونا را این میان خواهیم دید زیرا این رستوران دارای طراحی ساده و زیبایی می‌باشد اما غذاهایی که در آن سرو می‌شود طعم و عطری بسیار عالی دارند. یکی از غذاهایی که باعث معروفیت پیش از حد رستوران لاگونا شده خاچاپوری بوده که از غذاهای بسیار معروف در گرجستان می‌باشد. اگر دلتان می‌خواهد کمی از هیاهوی شهر دور شده و یک شام همراه با آرامش را تجربه کنید این رستوران می‌تواند انتخابی عالی برای شما باشد.

رستوران لاگونا

آدرس و هزینه

رستوران لاگونا در خیابان Gorgiladze 18 منطقه آجارا بنا شده است و دسترسی به آن از طریق وسایل نقلیه و عمومی بسیار راحت می‌باشد. از لحاظ هزینه این رستوران را می‌توان جزو رستوران‌های ارزان‌قیمت در باتومی محسوب شود که کیفیت غذاهای طبخ شده در آن بسیار بالا می‌باشد. البته در منوی این رستوران همه نوع غذا با قیمت‌های متفاوت به چشم می‌خورد و می‌توان با توجه به سلیقه خود سفارش داد و از طعم خوشمزه غذا لذت برد.

رستوران قلب باتومی

رستوران قلب نیز یکی از بهترین رستوران‌های باتومی محسوب می‌شود که غذاهایی با طعم دلچسب، پرسنل بسیار مؤدب و طراحی زیبا و ساده محیط آن باعث جذب افراد می‌شود. اگر منوی این رستوران را چک کنید می‌توانید انواع غذاهای گرجستان را در آن مشاهده کنید که با تازه‌ترین مواد غذایی پخته شده‌اند. یکی از ویژگی‌هایی مهمی که رستوران قلب داراست طبخ انواع غذاهای گیاهی است و برای افرادی که گیاه‌خوارند می‌تواند گزینه مناسبی محسوب شود.

رستوران قلب باتومی

آدرس و هزینه

رستوران قلب باتومی که دارای فضای کوچک و دنجی است در مرکز شهر و در Mazniashvili 11, Batumi 0102 واقع شده است که عطر و طعم غذاهای این رستوران باعث شده روزانه افراد زیادی برای میل کردن یکی از وعده‌های غذایی خود به آن مراجعه کنند. از دیگر ویژگی‌های رستوران قلب باتومی قیمت مناسب غذای آن با توجه به کیفیت بالایی که دارد می‌باشد که امکان گذراندن یک روز خاطره‌انگیز را برای همه فراهم می‌کند.

رستوران کلودز

از بهترین رستوران‌های باتومی، رستوران کلودز می‌باشد که می‌توان در زمان‌هایی که می‌خواهیم قراری رسمی و کاری برقرار کنیم از آن استفاده کنیم. در این رستوران که دارای فضای بسیار شیک و زیبایی می‌باشد می‌توان انواع اروپایی را در بهترین کیفیت خود سفارش داد و از عطر و طعم بی نظیر آن لذت برد. در محیط داخلی رستوران کلودز بخشی طراحی شده است که به عنوان فضای وی آی پی استفاده شده و ظرفیت آن را نیز ده نفر می‌باشد و می‌تواند برای قرارهای مهم خانوادگی مورد استفاده واقع شود.

رستوران کلودز

آدرس و هزینه

رستوران کلودز در طبقه نوزدهم هتل پنج ستاره رادیسون بلو واقع شده است که به آن نمایی 360 درجه از کل شهر خواهد بخشید و غذا خوردن را در آن لذت‌بخش‌تر خواهد کرد. به طور کلی به دلیل فضای شیک رستوران و غذاهای با کیفیتی که در آن سرو می‌شود از قیمت به نسبت بالایی نیز برخوردار است. همچنین آخر هفته‌ها در این رستوران آیتم موسیقی زنده در نظر گرفته شده است که دارای ورودی بوده و هزینه تمام شده را برای شما بیشتر خواهد کرد.

تفریحات باتومی - تفریحاتی که در شهر باتومی میتوانید داشته باشید

رستوران خانه خینکالی

یکی از غذاهای بسیار محبوب گرجستان، خانه خینکالی می‌باشد که با گوشت چرخ‌کرده پخته می‌شود. رستوران خانه خینکالی نیز به دلیل پخت این غذا به صورت بسیار خوشمزه و لذیذ به این اسم معروف شده است که روزانه افراد زیادی برای تجربه این غذای خوشمزه به آن می‌روند. طراحی فضای داخلی رستوران کلاسیک و شیک است و می‌توان لحظات خوشی را در آن سپری کرد.

رستوران خانه خیانکالی

آدرس و هزینه

رستوران خانه خینکالی در خیابان پوشکینی واقع شده است که می‌توان به راحتی به آن دسترسی پیدا کرد. از لحاظ هزینه نیز این رستوران دارای قیمت‌های مقرون به‌صرفه می‌باشد و می‌تواند انتخابی عالی هنگام سفر شما به این شهر باشد. در منوی رستوران خانه خینکالی می‌توان انواع غذاهای اروپایی، گرجی و گیاهی را سفارش داد و از طعم عالی آن‌ها لذت برد.

جاهای دیدنی باتومی - معرفی جاذبه‌های گردشگری شهری ساحلی، با طبیعتی سرسبز و جذاب!

رستوران گریل تو

اگر در سفر به باتومی گرجستان هوس غذاهای کبابی خوشمزه کردید می‌‌توانید به رستوران گریل‌تون بروید. این رستوران با پخت انواع غذاهای کبابی می‌تواند لحظات خوبی را برای شما و خانوادتان فراهم کند. در فضای داخلی این رستوران از پنجره‌های بزرگ و وسیعی استفاده شده است که امکان دیدن فضای سبز بیرون از رستوران را برای شما فراهم خواهد کرد.

رستوران گریل تون

آدرس و هزینه

رستوران گریل‌تون در بلوار باتومی گرجستان واقع شده است و می‌توان با انواع وسیله نقلیه به آن‌جا رفت و از غذاهای خوشمزه رستوران لذت برد. قیمت غذاها در رستوران گریل‌تون علاوه بر عطر و طعم بسیار خوشمزه‌ای که دارد دارای رنج متوسطی بوده و به همه اقشار جامعه امکان سفارش غذا را خواهد داد.

رستوران شمیخده جنات سواله

رستوران شمیخده جنات سواله را نیز می‌توان در لیست بهترین غذاهای باتومی جا داد زیرا در منوی آن غذاهای اصیل گرجی را با عطر و طعم بسیار دل‌پذیر سرو می‌شود و می‌تواند لحظه‌های بسیار خوبی را برای شما رقم بزند. اگر جزو افرادی هستید که وگان بوده و غذاهای با کیفیت گیاهی را ترجیح می‌دهید نیز می‌توانید رستوران شمیخده جنات سواله را انتخاب کنید. محیط داخلی رستوران فضایی ساده و صمیمی دارد و به افراد حس خوبی را القا خواهد نمود.

رستوران شمیخده جناتسواله

ادرس و هزینه

رستوران شمیخده جنات سواله در مرکز شهر باتومی در خیابان نئوژوردانیا 8 واقع شده است که دریای سیاه به آن نزدیک بوده و می‌توان پس از سرو غذا پیاده‌روی در کنار دریا را داشت. هزینه غذاها در منو این رستوان متوسط بوده اما کیفیت غذاهای ارائه شده بالا می‌باشد و می‌توان از سفارش آن‌ها لذت کافی را برد‌.

رستوران کیزیکی

رستوران کیزاکی یکی از رستوران‌های با محیط صمیمی و ساده می‌باشد که در دیوارهای آن تلویزیون‌های بزرگی نصب شده است و می‌توان هنگام غذا خوردن از تماشای تلویزیون لذت برد. در منوی رستوران کیزاکی غذاهای متنوعی دیده می‌شود که هر کدام از آن‌ها مزه بسیار عالی دارد که سال‌ها زیر زبان باقی خواهد ماند‌.

رستوران کیزیکی در باتومی

آدرس و هزینه

موقعیت مکانی رستوران کیزاکی در خیابانMelikishvili  می‌باشد و مجاورت رستوران‌های دیگر همچون رستوران قلب یا رستوران بولوار قدیمی واقع شده است. قیمت غذاها در این رستوران بسیار به صرفه و اقتصادی بوده و برای مسافرانی که قصد میل غذاهای با کیفیت با قیمت مناسب را دارند بسیار گزینه خوبی می‌باشد.

رستوران سوشی گو

در این رستوران همانطور که از نام آن پیداست انواع سوشی سرو می‌شود و برای افرادی عاشق سوشی هستند بهترین انتخاب است. در این رستوران که سوشی بسیار تخصصی سرو می‌شود همه غذاها ژاپنی بوده اما در منوی این رستوران غذاهای گیاهی نیز دیده می‌شود تا افراد وگان نیز بتوانند سفارش خود را ثبت کنند.

رستوران ژاپنی سوشی گو در باتومی

آدرس و هزینه

رستوران سوشی‌ گو باتومی در خیابان کوستاوا 30/30 واقع شده است که روزانه پذیرای افراد زیادی از توریستان می‌باشد. اگر نگاهی به قیمت‌های موجود در منو بیندازید متوجه رنج متوسط قیمت غذاها بشوید.

برای همه ما یکی از لذت‌های سفر، تجربه غذاهای جدید است زیرا می‌تواند ما را با عطر و طعم‌های جدید آشنا کرده و خاطرات خوبی را برای ما رقم بزند‌. ما در این مقاله سعی کردیم بهترین رستوران‌های باتومی را معرفی نماییم تا شما هنگام سفر به این شهر از گرجستان بتوانید به راحتی رستوران مناسب با سلیقه خود را انتخاب نمایید.

سفری ارزان به کشوری اروپایی
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.6 از 5 | از 100 کاربر