بهترین هتل های ساحلی پاتایا

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1402/10/17
بازدید: 2037
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

آیا شما نیز جزو افرادی هستید که رویای سفر به پاتایا، دومین شهر مملو از گردشگر تایلند، را در ذهن می‌پرورانید؟؟ بی‌شک تعریف زیادی از این شهر ساحلی و دیدنی واقع در شمال شرقی تایلند، از اطرافیان خود شنیده‌اید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در دهه ۱۹۶۰ این شهر، چیزی بیشتر از یک دهکده آرام نبود. تا اینکه توسط سربازان آمریکایی در جنگ با ویتنام، از این راز شگفت‌انگیز پرده برداشته شد. در پاتایا، هتل‌هایی جهت رفاه هرچه بیشتر گردشگران بنا شده است. از سری بهترین هتل‌های پاتایا می‌توان به هتل هیلتون، بیچ کلیف تراس و... اشاره کرد.

هتل های مالزی

هتل هیلتون پاتایا مالزی | Hilton Pattaya

هتل هیلتون بی‌شک جزو لیست بهترین هتل‌های ۵ ستاره پاتایا قرار می‌گیرد. این هتل از موقعیتی فوق‌‌‌العاده برخوردار است. در این هتل می‌توانید از چشم‌انداز رو به ساحل پاتایا لذت ببرید. هتل هیلتون به فستیوال مرکزی، به عنوان بزرگترین مرکز خرید و تفریحی شهر، بسیار نزدیک است. شما در این هتل فاصله چندانی با دریا نیز ندارید و تنها با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خودتان را به دریا برسانید. 

هتل هیلتون

خدمات رفاهی و تفریحی هتل هیلتون پاتایا

خبر خوب این است که افراد دارای محدودیت جسمی نیز می‌توانند از امکانات هتل بهره‌مند شوند. سالن کنفرانس، خشکشویی، صرافی و خدمات فکس نمونه‌هایی از امکانات هتل هستند. با وجود فروشگاه‌های هتل، می‌توانید به هرچه که نیاز دارید به آسانی دسترسی داشته باشید. پذیرش شبانه‌روزی، آماده پاسخگویی به نیازهای شما است و ‌برای تحویل گرفتن اتاق، معطل نخواهید شد. حواستان باشد که اجازه آوردن حیوانات خانگی را به هتل ندارید. از سری خدمات هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

  • تجهیزات برای افراد دارای محدودیت جسمی
  • گاوصندوق
  • پارکینگ و انبار چمدان
  • اتاق‌های عایق صدا و اتاق جداگانه برای افراد سیگاری
  • پذیرش ۲۴ ساعته
  • ترانسفر فرودگاه و آسانسور
  • استند فروش سوغاتی
  • خدمات خشکشویی و تهویه هوای مطبوع
  • سرویس روزانه و خدمات برگزاری عروسی

سفر به کشور تایلند با جاذبه‌های گردشگری فوق العاده دیدنی!

در هتل هیلتون، مهلت تحویل اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر است و ۱۵ عصر در این هتل، چک کردن انجام می‌گیرد. کارکنان هتل هیلتون به زبان‌های چینی، تایلندی، کره‌ای، انگلیسی و ژاپنی مسلط هستند. امکانات تفریحی این هتل شامل استخر شنا، ساحل، تراس آفتاب باشگاه بدنسازی، اتاق بخار، امکانات اسپا، رنگ کردن مو و خدمات زیبایی می‌شود‌. اگر در سفر کودک خردسال به همراه دارید، اصلاً نگران نباشید زیرا تنها با پرداخت هزینه‌ای اضافه می‌توانید نگهداری کودک خردسالتان را به هتل هیلتون بسپارید. در مکان‌های عمومی هتل می‌توانید از اینترنت بی‌سیم رایگان بهره‌مند شوید. اما اتاق‌های هتل مجهز به اینترنت سیمی هستند که هزینه آن را باید بپردازید. این هتل مجهز به استخر با چشم‌انداز رو به دریا  و استخر چهار فصل فضای باز نیز است.

هتل هیلتون

هتل کیپ دارا ریزورت پاتایا | Cape Dara Resort

در ساحل پاتایا، در فاصله‌ی دو دقیقه‌ای از دریا شاهد ساحلی به نام کیپ دارا ریزورت هستید. این هتل، از بهترین هتل‌های پنج ستاره‌ی پاتایا به شمار می‌رود. هتل کیپ دارا ریزورت از امکاناتی همچون استخر، باشگاه بدنسازی، رستوران‌ها، اتاق‌هایی با تجهیزات کامل و... برخوردار است. شما در این هتل راحتی را تجربه خواهید کرد و خاطرات به یاد ماندنی را رقم خواهید زد.

 

هتل کیپ دارا

خدمات رفاهی و تفریحی هتل کیپ دارا ریزورت پاتایا

در سفرهای کاری، اتاق‌های کنفرانس هتل با پرداخت مبلغی، در اختیار شما قرار داده می‎‌شود. در این هتل بدون معطلی، وارد و خارج خواهید شد و پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته مشغول به خدمات‌دهی است. در این بخش می‌توانید از راهنمای گردشگری و تور، دستگاه خودپرداز و انبار چمدان بهره‌مند شوید. برای ترانسفر فرودگاه، هزینه‌ای مجزا در نظر گرفته شده است و حمل و نقل شهری به جاذبه‌های گردشگری اغلب رایگان صورت می‌گیرد. برای اتوی کت و شلوار نیاز به پرداخت هزینه‌ای ندارید، اما برای دیگر خدمات نظافتی همچون اتوشویی هزینه‌ای جدا در نظر گرفته شده است. می‌توانید با خیال راحت نگهداری و پرستاری از کودک خود را به هتل کیپ دارا ریزورت بسپارید. در این هتل امکاناتی نیز برای افراد کم‌توان و ناتوان درنظر گرفته شده است. در اتاق‌ها و کل محوطه‌ی هتل شما اجازه‌ی سیگارکشیدن ندارید.
از دیگر خدمات هتل ۵ ستاره کیپ دارا ریزورت می‌توان به فروشگاه‌های مختلف، صندوق امانات، آسانسور،  پارکینگ رایگان و اینترنت رایگان اشاره کرد. شما در ساعت ۱۴:۰۰ می‌توانید به هتل وارد شوید و نهایتاً تا ساعت ۱۲:۰۰ اجازه خروج دارید. شما در ساحل اختصاصی هتل از امکاناتی همچون چترهای آفتابگیر برخوردار هستید. از استخر روباز هتل بی‌شک لذت خواهید برد و برای ورزش کردن می‌توانید به مرکز تناسب اندام هتل مراجعه کنید. جالب است که بدانید با پرداخت هزینه‌ای مجزا امکانات باربیکیو در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید خودتان به آشپزی مشغول شوید. در این هتل شاهد بالکن و تراس نیز هستید. با پرداخت هزینه می‌توانید از دوچرخه‌های هتل کیپ دارا ریزورت نیز استفاده کنید و به گشت و گذار مشغول شوید. در این هتل، یک اتاق بازی مختص کودکان نیز فراهم گردیده است تا کودکان شما را سرگرم کند.

هتل های مالزی

هتل رویال بیچ کلیف تراس پاتایا | Royal Cliff Beach Terrace

هتل رویال بیچ کلیف تراس، واقع در نزدیکی دریا، جزو بهترین هتل‌های ۵ ستاره پاتایا به شمار می‌رود. فاصله‌ی شما از این هتل تا مرکز نمایشگاه پاتایا و کوه هال فرابات فقط ۲ کیلومتر است. این هتل از دکوراسیونی شیک و خاص برخوردار بوده و پذیرایی هتل، هر مسافری با هر نوع سلیقه‌ و ذایقه‌ای را پوشش می‌دهد. از امکانات ساحلی گرفته تا کلاس‌های آشپزی در این هتل برای شما فراهم گردیده است. 

هتل رویال

خدمات رفاهی و تفریحی هتل رویال بیچ کلیف تراس پاتایا

در بخش پذیرش این هتل، شما از راهنمای گردشگری، انبار چمدان، تبدیل ارز و دستگاه خودپرداز برخوردار خواهید شد. کارمندان بخش پذیرش ۲۴ ساعته مشغول به کار هستند و در ورود و خروج شما اتلاف وقتی صورت نخواهد گرفت.با پرداخت هزینه‌ای مجزا می‌توانید نگهداری کودکان خود را به هتل رویال بیچ کیلف تراس بسپارید. وای‌فای در همه قسمت‌ها پوشش خوبی دارد و نیاز نیست هزینه‌ای برای آن بپردازید.
پارکینگ خصوصی نیز به صورت رایگان ارائه می‌شود و در این هتل، شما فقط در بخش‌های مخصوص اجازه سیگار کشیدن دارید. با پرداخت هزینه‌ای مجزا می‌توانید به سرویس خشکشویی، اتوشویی و اتوکشی دسترسی یابید. از دیگر خدمات رفاهی هتل بیچ کلیف تراس می‌توان به فروشگاه‌های مختلف، مغازه سوغاتی، آسانسور، آرایشگاه مردانه و زنانه و امکاناتی برای مهمانان کم‌توان اشاره کرد. کارکنان هتل رویال بیچ کلیف تراس به زبان‌های انگلیسی، روسی، ایتالیایی، چینی، فیلیپینی، تایلندی، کره‌ای و آلمانی مسلط هستند. در ساعت ۱۴:۰۰ می‌توانید به هتل ورود پیدا کنید و نهایتاً تا ساعت ۱۲:۰۰ اجازه خروج دارید. این هتل از باشگاه بدنسازی و استخر شنا نیز برخوردار هستند و در آرایشگاه هتل می‌توانید از خدمات زیبایی گوناگونی برخوردار شوید. سونا و زمین بازی کودکان نیز جهت سرگرم کردن شما در این هتل تدارک دیده شده است. شما در این هتل می‌توانید در کلاس‌های آشپزی شرکت کنید و یک اتاق بازی نیز برای شما فراهم گردیده است. از دیگر تفریحات هتل رویال بیپ کلیف تراس می‌توان به تجهیزات تنیس، باشگاه کودکان، اسکواش و پینگ پونگ اشاره کرد.

هتل مالزی

هتل دوسیت تانی پاتایا | Dusit Thani Pattaya

در هتل دوسیت تانی می‌توانید اقامتی را در کنار ساحل آرام شهر زیبای پاتایا تجربه کنید. در این هتل، شاهد چشم‌اندازی زیبا از دریا هستید. از هتل دوسیت تانی، به عنوان یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره پاتایا یاد می‌شود. با اقامت یافتن در این هتل، به امکانات بسیارخوبی دسترسی خواهید یافت. 

خدمات رفاهی تفریحی هتل دوسیت تانی پاتایا

پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته صورت می‌گیرد و شما می‌توانید در هر زمینه‌ای از آن‌ها راهنمایی بخواهید. شما در این هتل از امکاناتی همچون انبار چمدان، دستگاه خودپرداز و صرافی برخوردار هستید. در این بخش، خدمات تور، بلیط و همچنین راهنمای گردشگری نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد. با پرداخت هزینه‌ای جداگانه می‌توانید به اتوشویی و خشکشویی دسترسی داشته باشید. نظافت روزانه به صورت رایگان در این هتل صورت می‌گیرد و با پرداخت مبلغی مجزا می‌توانید از ترانسفر فرودگاهی لیموزین استفاده کنید. شما اجازه آوردن حیوانات خانگی را به هتل ندارید. هتل دوسیت تانی، هتلی مناسب برای سفرهای کاری نیز به شمار می‌رود زیرا خدمات و امکاناتی همچون دستگاه فکس، کپی، اتاق‌های کنفرانس و سالن همایش در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما در این هتل به پارکینگی اختصاصی به صورت رایگان دسترسی دارید. البته ماشین‌هایی نیز برای اجاره در هتل وجود دارد. از دیگر خدمات هتل می‌توان به فروشگاه، مغازه سوغاتی، آسانسور، آرایشگاه زنانه و مردانه و خدمات نگهداری و پرستاری از کودکان نیز اشاره کرد. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی و تایلندی مسلط هستند. در ساعت ۱۴:۰۰ اجازه ورود به هتل را دارید و نهایتاً تا ساعت ۱۲:۰۰ باید از هتل خارج شوید. از آنجایی که این هتل در نزدیکی ساحل واقع شده است، امکانات ساحلی در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما می‌توانید از استخر روباز هتل به صورت رایگان لذت ببرید. البته برای تجربه سونا در این هتل، باید مبلغی جدا پرداخت کنید. اگر به بدنسازی علاقه دارید، باشگاهی به همین منظور برای شنا در این هتل وجود دارد. علاقمندان به ورزش تنیس نیز می‌توانند در زمین تنیس هتل سرگرم شوند. برای فرزندان شما نیز تفریحاتی در نظر گرفته شده و یک زمین بازی در هتل موجود است که کودکان شما می‌توانند در آن به تفریح و شادی بپردازند. شما در هتل دوسیت تانی در کلاس‌های شنا و ایروبیک نیز می‌توانید شرکت کنید.

هتل دوسیت

هتل آوانی پاتایا | AVANI Pattaya Resort

هتل آوانی پاتایا در لیست بهترین هتل‌های پاتایا جای می‌گیرد. این هتل از بهترین امتیاز در پاتای مرکزی برخوردار است. هتل آوانی پاتایا فاصله کمی با بازار دِ اَونیو لایف استایل مال (The  AvenueLifestyle Mall ) دارد. بعد از اقامت‌گزینی در هتل، تنها به ۱.۵ ساعت رانندگی نیاز دارید تا بتوانید شهر بانکوک را از نزدیک ببینید. البته با یک کروز تنها ۲۰ دقیقه زمان می‌برد تا خودتان را به کوه لارن (جزیره مرجانی) برسانید. 

خدمات رفاهی و تفریحی هتل آوانی پاتایا

در هتل آوانی، شاهد تلفیق سلیقه تایلندی با امکانات مدرن هستیم. میز پذیرش به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شما است. امکانات و خدمات زیادی برای راحتی و آسایش در اختیاران مسافران قرار داده می‌شود. موارد زیر نمونه‌هایی از این امکانات هستند:
•    نگهبانی
•    تبدیل ارز
•    نظافت روزانه اتاق‌ها
•    دربان
•    امکانات ویژه برای افراد کم‌توان و ناتوان 
•    محل نگهداری چمدان‌ها
•    صندوق امانات
•    خدمات خشکشویی و اتوکشی 
•    اینترنت وای‌فای رایگان در همه اتاق‌ها و فضاهای عمومی هتل
اگر کودک خود را در سفر به همراه دارید، ناراحت نباشید، در هتل آوانی، خدماتی برای نگهداری از کودک شما در نظر گرفته شده است. پارکینگی اختصاصی در هتل در اختیار شما قرار می‌گیرد که لازم نیست، از قبل آن را رزرو کنید. پارکینگ محافظت شده‌ی هتل نیز از دیگر گزینه‌های پیش روی شما است. با پرداخت هزینه‌ای جداگانه می‌توانید از ترانسفر فرودگاهی به همراه خدمات تاکسی بهره‌مند شوید.
کارکنان هتل به زبان‌های تایلندی و انگلیسی مسلط هستند و از ساعت ۲ بعدازظهر به بعد اجازه‌ی ورود به هتل آوانی را دارید. برای خروج، نهایتاً تا ساعت ۱۲ ظهر مهلت دارید که اتاق خود را ترک کنید. نگهبانی و میز پذیرش به صورت ۲۴ ساعته در حال خدمات‌رسانی هستند. این هتل، مناسب سفرهای کاری نیز است. چرا که با پرداخت هزینه‌ای مجزا می‌توانید به اتاق‌های ملاقات و جلسات به همراه مرکز تجاری و خدمات فکس و فتوکپی هتل دسترسی داشته باشید. اتاق‌هایی برای افراد سیگاری و غیرسیگاری به صورت مجزا در نظر گرفته شده است. رفتن به محله‌های پاتایا نیازمند برنامه‌ریزی خواهد بود و بلیط ورودی جاذبه‌های مهم پاتایا را می‌توانید از میز پذیرش تحویل بگیرید. مساحت سالن بدنسازی و مرکز تناسب اندام هتل به چیزی حدود ۶۵۰ مترمربع می‌رسد. شما می‌توانید با خیال راحت به ورزش بپردازید. استخر بسیار خوبی در بیرون هتل به چشم می‌خورد که در نزدیکی این استخر، شاهد استخری مختص به کودکان هستید. در حمام و جکوزی هتل آوانی، می‌توانید خستگی را از تن به در کنید. سر زدن به تراس آفتابگیر هتل بسیار لذت‌بخش است. در همین حین می‌توانید به مطالعه کتابی که از کتابخانه هتل به امانت گرفته‌اید، بپردازید. قدم زدن در باغ و تنیس بازی نیز شما را سرگرم خواهد کرد. در باغ، شاهد سالن‌های ناهارخوری همچون بنیحانا Benihana  هستید. در این رستوران استیکی ژاپنی و کافه‌ای می‌توانید غذاهای بین‌المللی، تایلندی و بوفه‌ای را امتحان کنید.

هتل های مالزی

هتل آماری اوشن پاتایا | Amari Ocean Pattaya

از ویژگی‌های برتر هتل اوشن پاتایا می‌توان به نزدیکی آن به ساحل اشاره کرد. اقیانوس آماری پاتایا در فاصله‌ی ۳ کیلومتری این هتل واقع شده است. این هتل دارای ۲۰ طبقه است و از علل معروفیت این هتل می‌توان به ویژگی‌های منحصربه‌فرد و نمای فوق‌العاده‌اش از خلیج پاتایا اشاره کرد. این هتل در منطقه چونبری بنا شده است. هتل آماری اوشن پاتایا نیز در لیست بهترین هتل‌های ۵ ستاره پاتایا قرار می‌گیرد. 

خدمات رفاهی و تفریحی هتل آماری اوشن پاتایا

از بهترین امکانات یک هتل ۵ ستاره در این هتل می‌توانید برخوردار شوید. هتل اماری اویشن پاتایا، گزینه‌ی خوبی برای سفرهای کاری شما است. چرا که با پرداخت هزینه‌ای می‌توانید به خدمات فکس یا فتوکپی هتل، اتاق جلسات و مرکز تجاری بهره‌مند شوید. اتاق‌هایی به صورت جداگانه برای اشخاص سیگاری و غیرسیگاری درنظر گرفته شده است.
اگر قصد دیدن جاذبه‌های معروف پاتایا را دارید، حواستان باشد که بلیط آن را از قبل، از خود هتل خریداری کنید. فراموش نکنید که شما اجازه ورود حیوانات به هتل را ندارید. روزنامه، باربر و نگهداری از کودکان نمونه‌هایی از امکانات هتل هستند. از دیگر امکانات هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خدمات اتاق و خدمات دربان
  • وجود صرافی و تبدیل ارز
  • خدمات خشکشویی و اتوشویی با هزینه‌ای جدا به همراه نظافت
  • انبار چمدان و صندوق امانات 
  • وجود آسانسور
  • اینترنت وای‌فای رایگان در همه‌ی اتاق‌ها و در فضای عمومی هتل
  • خدمات نگهبانی به صورت ۲۴ ساعته 
  • ویلچر و دیگر امکانات برای افراد کم‌توان و ناتوان

در هتل آماری اوشن پاتایا، پارکینگی خصوصی به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد و خبر خوب این است که نیازی نیست که از قبل آن را رزرو کنید. در این هتل شما از ترانسفر فرودگاهی به همراه خدمات تاکسی نیز بهره‌مند می‌شوید. کارکنان هتل به زبان‌های تایلندی و انگلیسی مسلط هستند. از ساعت ۲ بعدازظهر، اجازه ورود به هتل آماری اویشن پاتایا را دارید. شما نهایتاً تا ساعت ۱۲ ظهر ملزم به تحویل اتاق خود هستید. میز پذیرش به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی نیازهای شما است. در ساحل، فعالیت‌های آبی چشم‌انتظار شما خواهد بود. اگر دلتان برای ورزش لک زده، کافی است سری به باشگاه تناسب اندام این هتل بزنید. خبر خوب این است که در فضای باز هتل، استخر شنا و استخر مخصوص کودکان قرار گرفته که از منظره‌ی دل‌انگیز رو به باغ این استخرها، لذت خواهید برد. در ساعات ظهر، تراس هتل گزینه خوبی برای آفتابگیری است. آیا باورتان می‌شود که این هتل به شما اجازه دسترسی به زمین گلفی به مساحت ۳ کیلومتر می‌دهد؟؟ بلیط ورودی به جاذبه‌های گردشگری پاتایا را می‌توانید از پذیرش هتل تهیه کنید. جالب است که بدانید موقعیت قرارگیری هتل به صورتی خواهد بود که می‌توانید به راحتی به کافه معروف هارد راک دسترسی داشته باشید. در هتل آماری اوشن پاتایا شاهد رستوران و کافی شاپی به نام رستوران مانترا هستید. رستوران مانترا موفق به دریافت جایزه شده است و بهترین غذاهای بین‌المللی را می‌توانید در آنجا تجربه کنید. 

هتل مالزی

هتل مرا مار پاتایا | Mera Mare Pattaya

هتل مرا مار در مرکز شهر پاتایا قرار گرفته است. از این هتل به عنوان پایگاهی عالی برای کشف این شهر پرجنب و جوش یاد می‌شود. از این هتل تا هیجان مرکز شهر فقط ۱ کیلومتر فاصله دارید. به علت موقعیت مکانی مناسب، این هتل گزینه خوبی برای شما در پاتایا به حساب می‌آید. نام این هتل را می‌توانید در لیست بهترین هتل‌های ۵ ستاره بیابید.  

خدمات رفاهی و تفریحی هتل مرا مار پاتایا

اگرچه که در خیابان نزدیک هتل، شاهد پارکینگی عمومی هستیم، اما پارکینگ خود هتل نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد. الزامی به رزرو پارکینگ از قبل وجود ندارد. شما در این هتل به ترانسفر فرودگاهی به همراه خدمات تاکسی دسترسی دارید. کارکنان هتل مرا مار پاتایا به زبان‌های تایلندی و انگلیسی مسلط هستند و از ساعت ۲ بعدازظهربه بعد شما اجازه‌ی ورود به این هتل را دارید. نهایتاً تا ساعت ۱۲ ظهر مهلت دارید که اتاق خود را ترک کنید. میز پذیرش به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شما است. فراموش نکنید که شما اجازه‌ی آوردن حیوانات به این هتل را ندارید. از سری امکانات هتل مرا مار پاتایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    خدمات دربان
•    وجود صرافی و تبدیل ارز
•    خدمات خشکشویی و اتوشویی به همراه نظافت
•    انبار چمدان
•    صندوق امانات 
•    وجود آسانسور 
•    اینترنت وای فای رایگان در همه‌ی اتاق‌ها و در فضای عمومی هتل
•    خدمات نگهبانی به صورت ۲۴ ساعته 
•    خدمات فکس یا فتوکپی
برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی پاتایا فراموش نکنید که از خود هتل و از پیش بلیط آن را فراهم کنید. از دیگر امکانات هتل می‌توان به  روزنامه، باربر، خدمات اتاق، نگهداری از کودکان، سالن تلویزیون و ویدئو برای کودکان اشاره کرد. در رستوران و کافی شاپ هتل مرا مار پاتایا می‌توانید غذاهای متنوعی از غذاهای آسیایی و غربی امتحان کنید. تنها کمی پیاده‌روی لازم است تا با دیگر رستوران‌ها و جاذبه‌های نزدیک هتل آشنا شوید. رستوران اکتبر اسکای و رستوران پاستری ادیشن در همان‌ محله‌ی هتل مرا مار پاتایا واقع شده است. در این رستوران‌ها می‌توانید از انواع غذاهای غربی همچون غذاهای آمریکایی و انگلیسی به همراه غذاهای شرقی لذت ببرید. در هتل مرا مار، استخر شنا به همراه مربی خصوصی، چشم‌انتظار شما است. نگران چیزی نباشید، محوطه استخر کاملاً پوشیده است و از ورود افراد غریبه ممانعت می‌کند. از ویژگی‌های خوب این استخر می‌توان به وجود رستورانی در نزدیکی استخر و داشتن حوله اشاره کرد. خبر خوب این است که در همه‌ی ماه‌های سال می‌توانید در استخر فضای باز هتل، شنا کنید. از سری امکانات تفریحی هتل مرا مار پاتایا می‌توان به باغ، ماساژ، تراس آفتابگیر و مبلمان و نیمکت در فضای باز و مرکز تناسب اندام اشاره کرد. بعد از یک روز و  گشت و گذار در پاتایا بی‌شک امکانات تفریحی پاتایا گزینه خوبی برای استراحت هستند. با مراجعه کردن به پذیرش هتل، می‌توانید تور شهری پاتایا را تهیه کنید. 

هتل مالزی

زیگن هتل پاتایا | the zign hotel

ساخت زیگن هتل به سال  2007 برمی‌گردد. زیگن هتل، جزو بهترین هتل‌های 5 ستاره به شمار می‌رود. از این هتل، تنها با 1 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خودتان را به ساحل برسانید. این هتل، از امکانات رفاهی، خدمات لوکسی برخوردار است. 8 رستوران  نزدیک ساحل ناکلو به چشم می‌خورد. مناطق دیدنی پاتایا نیز در فاصله‌ی کمی از این هتل قرار گرفته‌اند. 

خدمات رفاهی و تفریحی زیگن هتل پاتایا

امکانات رفاهی فراوانی در زیگن هتل پاتایا، جهت راحتی و آسایس شما تدارک دیده شده است. در نزدیکی هتل، پارکینگ عمومی به چشم می‌خورد. با این حال، شما امکان استفاده از پارکینگ خود هتل را نیز دارید. پارکینگ به صورت ۲۴ ساعته در اختیار شما است. شما از ترانسفر فرودگاهی هتل نیز می‌توانید استفاده کنید. کارکنان هتل به زبان تایلندی و انگلیسی مسلط هستند. زیگن هتل پاتایا، جزو بهترین هتل‌های ۵ ستاره پاتایا است. از ساعت ۲ بعدازظهر به بعد، شما اجازه‌ی ورود به این هتل را دارید و حداکثر تا ۱۲ ظهر مهلت دارید که اتاق خود را ترک و تحویل دهید. میز پذیرش به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شما است. از سری امکانات این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    خدمات خشکشویی و اتوشویی به همراه نظافت
•    خدمات دربان
•    وجود صرافی و تبدیل ارز
•    انبار چمدان و صندوق امانات 
•    خدمات اتاق
•    وجود آسانسور جهت رفت و آمد بین طبقات
•    اینترنت وای فای رایگان در همه‌ی اتاق‌ها و در فضای عمومی هتل
•    نگهبانی به صورت شبانه روزی
•    امکانات اتاق‌های ملاقات و مرکز تجاری مناسب جلسات کاری 
انواع غذاهای بین‌المللی و آسیایی را می‌توانید در رستوران ناهارخوری مودز Moods امتحان کنید. اگر دلتان هوس انواع غذاهای چینی، تایلندی یا غربی کرده، کافی است سری به رستوران‌های اسکارلت، چی فان و دسین بزنید. البته در رستوران چی فان فقط غذاهای چینی سرو می‌شود. استخر شنا و استخری در فضای باز در این هتل به چشم می‌خورد. خبر خوب این است که در همه‌ی ماه‌های سال می‌توانید در این استخر شنا کنید. جکوزی، ماساژ، سونا و مرکز حمام آبگیر از دیگر امکانات تفریحی زیگن هتل پاتایا به شمار می‌روند. بعد از یک روز و گشت و گذار در پاتایا، این امکانات تفریحی گزینه‌ی خوبی برای استراحت به حساب می‌آیند. اینطور نیست؟؟ یک استخر شنا مختص به کودکان در زیگن هتل وجود دارد. البته توجه داشته باشید که اجازه ورود کودکان زیر ۲ سال به این هتل داده نمی‌شود. علاقمندان به ورزش و تناسب اندام، می‌توانند به تناسب اندام  Z مراجعه کنند. این مرکز، برای این افراد مجهز شده است و از مربی خصوصی نیز بهره‌مند  هستند. از دیگر مزایای هتل ۵ ستاره زیگن هتل، می‌توان به میز تنیس و باغ در نزدیکی ساحل خصوصی اشاره کرد.

هتل

هتل باراکودا پاتایا | Baraquda Pattaya

اقامت در یک هتل ۵ ستاره با امکانات خوب و بالا همان چیزی است که هر مسافری در سفر خود آرزوی آن را دارد. هتل باراکودا در شهر پاتایا کشور تایلند قرار دارد. این هتل در گروه هتل‌های ACCORHOTELS قرار می‌گیرد و نام آن در لیست بهترین هتل‌‌های پاتایا به چشم می‌خورد. سفری رویایی را می‌توانید با تور تایلند در هتل باراکودا تجربه کنید‌.

خدمات رفاهی و تفریحی باراکودا پاتایا

هتل باراکودا پاتایا، در لیست معروف‌ترین هتل‌های پاتایا قرار می‌گیرد. ساخت این هتل، به سال ۲۰۰۸ برمی‌گردد. این هتل، در هر فصل آماده ارائه خدمات اقامتی به مسافران و مهمانان خود است. از هتل ۵ ستاره باراکودا به عنوان یک هتل بوتیک یاد می‌شود. چرا که شما در یک هتل مدرن و اختصاصی اقامت یافته‌اید. هتل باراکودا، در فاصله کمی با مراکز خرید، مراکز تفریحی شهر، رستوران‌ها و غذاخوری‌های محلی و خارجی قرار گرفته است. طبق نظر کاربران سایت‌های رزرواسیون آنلاین، این هتل از امتیاز بالایی برخوردار بوده و امکانات تفریحی همچون استخر،مرکز ماساژ و ریلکسی و اسپا در این هتل موجود است. از دیگر امکانات این هتل، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    ۷۲ اتاق شیک و مجلل
•    یک رستوران که در هر ساعت از روز آماده پذیرایی از شما است. 
•    اینترنت وای فای رایگان در امکان عمومی هتل 
•    کافه‌ای با محیط آرامش‌بخش
•    اتاق کنفرانس
برخی از اتاق‌های هتل مجهز به حمام ویژه آب گرم است. از هتل باراکودا پاتایا، تنها با ۲۵۰ متر پیاده‌روی، می‌توانید خودتان را به ساحل زیبای این شهر برسانید و این جزو ویژگی‌های مثبت این هتل به شمار می‌رود. هتل باراکودا به رفتار صمیمی و مناسب پرسنل فعال معروف است و همه‌ی مسافران و افرادی که در این هتل اقامت دارند، از این بابت راضی هستند. اغلب مسافران بعد از یک بار اقامت در این هتل، تصمیم می‌گیرند که در دفعات بعدی سفر به پاتایا نیز در این هتل اقامت گزینند. خدمات در هتل بارکودا به صورت  BB ارائه می‌شود. BB به این معنا است که شما تنها برای صرف صبحانه در هتل نیاز به پرداخت هزینه‌ای ندارید. وگرنه برای صرف ناهار و شام در هر وعده باید هزینه آن را بپردازید. خوب است که بدانید رستوران هتل باراکودا، در لیست بهترین رستوران‌های پاتایا قرار می‌گیرد. با انتخاب و اقامت در هتل باراکودا، می‌توانید از بهترین رستوران شهر بهره‌مند شوید. از دیگر امکانات منحصربه‌فرد هتل، می‌توان به استخر شنای ماهی اشاره کرد. خاصیت درمانگری این استخر، روی برخی از بیماری‌ها همچون بیماری‌های پوستی تاثیری فوق‌العاده می‌گذارد. فاصله چندانی بین هتل باراکودا و مراکز تفریحی وجود ندارد. به هنگام قدم زدن بین فاصله‌ی ساحل و شهر می‌توانید به مراکزتفریحی و خرید نیز سری بزنید. فاصله‌ی زیادی بین هتل تا فرودگاه وجود دارد که البته نگران نباشید. اگر پیش از سفرتان، هتل را رزرو داشته باشید، تاکسی‌های هتل باراکودا، شما را به هتل خواهند رساند. البته ترجیح بعضی از افراد در سفرهای بین شهری، استفاده از حمل و نقل عمومی است. در این شرایط، جدای از خدمات حمل و نقل هتل، شما به راحتی در خارج از فضای هتل می‌توانید به انواع و اقسام وسیله‌ها دسترسی یابید. خبر خوب این است که در هتل باراکودا پاتایا، بخشی به نام  My Kids یا کودک من وجود دارد که می‌توانید با خیال راحت فرزند خود را به این بخش بسپارید و به گشت و گذار، خرید یا دیگر کارهای خود در این شهر زیبا بپردازید.

هتل مالزی

سخن پایانی

آیا هوس سفر به نزدیک‌ترین تفرجگاه ساحلی به بانکوک را کرده‌اید؟؟ دیدنی‌های چشم‌نواز پاتایا، برای هر گردشگری جذاب است و پاتایا حتی برای سخت‌پسند‌ترین افراد نیز خاطرات به یاد ماندنی‌ای را به جا خواهد گذاشت. پاتایا شهری ساحلی خلوت و کسل‌کننده نیست بلکه مقصد گردشگری پرشور و هیجان برای همه‌ی اقشار و سلیقه‌ها است. آیا امکان دارد که همچین شهر توریست‌خیزی، بهترین هتل‌ها‌ را برای اقامت گردشگران خود فراهم نکرده باشد؟؟ بهترین هتل‌های ۵ ستاره را می‌توانید در شهر زیبای پاتایا بیابید و در اقامت خود در پاتایا نهایت لذت و رفاه را تجربه کنید. 

 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
روز مردگان؛ رقص با ارواح در جشن روز مردگان مکزیک + عکس
روز مردگان؛ رقص با ارواح در جشن روز مردگان مکزیک + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.4 از 5 | از 100 کاربر