بهترین مراکز خرید کیش

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/10
بازدید: 29211
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

جزیره کیش مراکز خرید متنوعی دارد که در آنها هم اجناس ارزان‌قیمت و هم کالاهای گران‌قیمت به فروش می‌رسد. بسیاری از برندهای معتبر دنیا هم در جزیره کیش شعبه دارند و اجناسشان را با قیمت مناسب عرضه می‌کنند. همه این موارد باعث شده تا مسافران جزیره، خرید کردن را جدی بگیرند. در این مطلب، از ارزان‌ترین تا گران‌ترین مراکز خرید کیش را معرفی خواهیم کرد و لیستی در اختیار مسافران قرار خواهیم داد که بتوانند با استفاده از آن جای مناسب برای خرید هر کالایی را پیدا کنند و با خیال راحت و صرف زمانی کوتاه، خریدهای خود را انجام دهند. اگر شما هم علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، در ادامه با لحظه آخر همراه باشید.

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

  1. محبوب‌ ترین مراکز خرید کیش کدام‌اند؟
    1. مرکز تجاری کیش (KTC)؛ قدیمی و پررونق
    2. مرکز خرید پانیذ؛ خریدی مقرون بصرفه
    3. مرکز خرید مروارید؛ خرید در دل تاریخ
    4. مرکز خرید سارینا 1؛ تجربه خرید لاکچری 
  2. لذت خرید در ارزانترین مراکز خرید کیش
    1. بازار عرب‌ها؛ بهشت سوغاتی های ارزان
    2. مرکز خرید پدیده؛ بورس کیف و کفش
    3. مرکز خرید چین؛ به بازار چشم بادامی ها خوش آمدید!
    4. مرکز خرید ونوس؛ ارزان و با کیفیت
    5. بازار زیتون؛ بزرگترین و مجهزترین مرکز خرید کیش
    6. مرکز خرید مریم؛ شیک و کوچک
    7. بازار مرجان؛ هم خرید هم سفر به دنیای آبزیان
  3. لوکس ترین مراکز خرید کیش کدامند؟
    1. مرکز خرید دامون؛ با قدمت و ارزان 
    2. مجتمع تجاری پردیس 1؛ از خریدهای ورزشی جا نمانید!
    3. مرکز خرید دیپلمات؛ اجناس با قیمت مناسب 
    4. مجتمع تجاری پردیس 2؛ خرید از برندهای جهانی
    5. مرکز خرید رویا مال؛ ریخت و پاش برندها
    6. مرکز خرید سارینا 2؛ دسترسی راحت از کل جزیره
    7. کوروش برند سنتر؛ گرانیِ ارزشمند
  4. نکاتی برای خرید مقرون به صرفه در جزیره کیش
  5. بهترین مرکز خرید کیش کدام است؟

بهترین مراکز خرید کیش

محبوب‌ ترین مراکز خرید کیش کدام‌اند؟

جزیره زیبای کیش مراکز خرید متنوعی دارد اما برخی از آنها به دلیل محبوبیت بیشترشان در میان مردم شناخته شده‌تر هستند و معمولا اولویت کسانی که به این شهر سفر می‌کنند، بازدید از این مراکز خرید است. برخی از محبوب‌ترین مراکز خرید کیش به شرح زیر هستند:

مرکز تجاری کیش (KTC)؛ قدیمی و پررونق

این مرکز خرید چهار طبقه که یکی از بهترین مراکز خرید کیش به حساب می‌آید، در سال 1379 در زمینی 40 هزار متر مربعی در شرق جزیره بنا شد. مرکز تجاری دارای حدود 480 واحد تجاری با زمینه فعالیت پوشاک، کیف و کفش، ساعت، عینک، لوازم بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی، وسایل صوتی و تصویری، وسایل آشپزخانه، موادغذایی، مکمل‌های غذایی و دارویی، موبایل و تجهیزات رایانه‌ای است.

نمایندگی بسیاری از برندهای معتبر خارجی نیز در این بازار قرار دارد. در مرکز تجاری کیش هر شب ساعت 22 مراسم قرعه‌کشی با برنامه‌های شاد و اهدای جوایز به برندگان اجرا می‌گردد. نورپردازی‌هایی که در بخش‌های مختلف مرکز تجاری کیش صورت گرفته، جلوه‌ای تماشایی به آن بخشیده است.

امکانات: آژانس مسافرتی، آژانس املاک، پله برقی، آسانسور، پارکینگ، کافی شاپ، فست فود و رستوران‌گردان و...

آدرس: خیابان فردوسی

مرکز تجاری کیش

مرکز تجاری کیش - معرفی جامع بازار مرکز تجاری کیش + آدرس و ساعت کار

مرکز خرید پانیذ؛ خریدی مقرون بصرفه

مرکز خرید پانیذ مکانی محبوب برای محلی‌ها و گردشگرانی است که به دنبال گزینه‌های خرید مقرون به صرفه هستند. فروشگاه‌های مختلفی در این پاساژ قرار دارد که پوشاک، کفش، سوغاتی، صنایع دستی و لوازم الکترونیکی را با قیمت‌های مناسب می‌فروشند.

امکانات: پارکینگ، کافی شاپ، رستوران

 آدرس:  کیش، خیابان فردوسی

مرکز خرید پانیذ

مرکز خرید مروارید؛ خرید در دل تاریخ

مروارید از مرکز خریدهای قدیمی کیش به حساب می‌آید که به‌دلیل سبک معماری خاصش معروف شده است. هنگام مراجعه به این مرکز خرید، 12 در ورودی پیش روی شما قرار دارد که هر یک به قسمت‌های گوناگون این مرکز خرید راه می‌یابد، برای مثال می‌توانید جهت خرید کیف و کفش از یک در و برای خرید پوشاک از در دیگر وارد شوید. بخش‌های گوناگون پاساژ با سنگ کاری، گچ بری و مسگری‌ تزئین شده که بازدیدکنندگان را به زمان هخامنشی می‌برد.

امکانات: رستوران، کافی شاپ، بانک، نمازخانه، خودپرداز و هایپرمارکت، اجرای موسیقی زنده به‌صورت شبانه

آدرس: بلوار مروارید

پدیده

تور کیش - امکان مقایسه آنلاین قیمت و خدمات بیش از 50 آژانس چارتر کننده پرواز کیش در لحظه آخر

مرکز خرید سارینا 1؛ تجربه خرید لاکچری 

مرکز خرید سارینا کیش در واقع مجموعه‌ای از دو مرکز خرید متفاوت است که شعبه یک آن به‌عنوان یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید کیش شناخته می‌شود. این پاساژ ساختمانی 10 طبقه دارد که در زمینی 5 هزار متر مربعی بنا شده و 7 طبقه آن اداری و 1 طبقه پارکینگ است. تنها 2 طبقه آن کاربرد تجاری دارد. این پاساژ دارای دسترسی بسیار خوبی به دیگر مراکز خرید جزیره است.

امکانات: پارکینگ، دسترسی ویلچر، فودکورت، پوشاک زنانه، مردانه، کیف و کفش، روسری، لوازم برقی و خانگی، سالن سینما 4 بعدی، پارکینگ اختصاصی و هایپر مارکت

آدرس: بلوار خیام، خیابان بابا طاهر

مرکز خرید سارینا1

لذت خرید در ارزانترین مراکز خرید کیش

مراکز ارزان کیش گزینه‌های مناسبی برای کسانی هستند که می‌خواهند خریدی مقرون‌به‌صرفه داشته باشند. در این پاساژها می‌توانید انواع کالاها و محصولات برای مثال پوشاک، لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی و بهداشتی، و صنایع دستی را با قیمت‌های مناسب پیدا کنید. برخی از مراکز خرید ارزان کیش به شرح زیر هستند:

بازار عرب‌ها؛ بهشت سوغاتی های ارزان

بازار عرب‌ها را باید یکی از قدیمی‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین بازارهای جزیره کیش دانست که از سال‌ها پیش به محلی برای خرید و فروش انواع کالاها برای گردشگران تبدیل شده است. بازار عرب‌ها مساحت زیادی ندارد، اما همین مساحت کوچک هم پر از مغازه‌های رنگارنگ و جذاب است. در این بازار می‌توانید انواع لباس، کیف و کفش، لوازم بهداشتی و آرایشی، اسباب بازی، لوازم خانگی و موادغذایی را با قیمت‌های مناسب پیدا کنید.

فروشندگان بازار عرب‌ها عمدتاً عرب‌زبان هستند، اما با زبان فارسی هم آشنایی دارند. آنها با رویی گشاده از شما استقبال می‌کنند و برای پیدا کردن کالای موردنظرتان همراهی‌تان خواهند کرد. بازار عرب‌ها در نزدیکی محله قدیمی سفین قرار دارد. این محله یکی از زیباترین محله‌های کیش است و با قدم زدن در آن می‌توانید حال و هوای قدیمی جزیره را تجربه کنید.

اگر می‌خواهید برای خرید سوغاتی، جیب‌تان را خالی نکنید، پیشنهاد می‌شود حتما سری به بازار عرب‌های کیش بزنید. چراکه اینجا را به‌عنوان بهشت سوغاتی‌های ارزان می‌شناسند.

امکانات: فضای پارک عمومی، پارکینگ، سرویس بهداشتی، دسترسی به ویلچر

آدرس: بلوار پیامبر، نزدیک بازار پارس خلیج

بازار عرب ها

مرکز خرید پدیده؛ بورس کیف و کفش

پدیده را هم باید یکی از مراکز خرید ارزان کیش دانست. شما می‌توانید طیف متنوعی از کالاها و محصولات از جمله لوازم خانگی، وسایل آشپزخانه، سیسمونی، عطر، وسایل تزیینی و دکوری ، لوازم آرایش بهداشتی، وسایل صوتی و تصویری، تجهیزات رایانه‌ای، کیف و کفش مردانه و زنانه و موادغذایی را در این پاساژ با قیمت مناسب پیدا کنید.

امکانات: رستوران، کافی شاپ، فود کورت، سالن بولینگ، پیست اسکی روی یخ، مینی گلف و سالن سینما

آدرس: ابتدای جاده جهان و در مقابل رستوران پدیده شاندیز

مرکزخرید پدیده

سفر به کیش -  صفر تا صد راهنمای سفر به کیش | هزینه ها+ نکات سفر

مرکز خرید چین؛ به بازار چشم بادامی ها خوش آمدید!

بازار چینی‌ها یکی از مراکز خرید ارزان کیش است. وقتی وارد این بازار می‌شوید، انگار به کشور چین سفر کرده‌اید. همه فروشندگان چینی هستند و حتی بنرها هم به زبان چینی نوشته شده‌اند. اگر دنبال لباس و پارچه با کیفیت و قیمت مناسب هستید، حتما سری به بازار چینی‌ها بزنید.

اینجا می‌توانید لباس‌های سنتی چینی را پیدا کنید که مردم چین در زندگی روزمره خود از آنها استفاده می‌کنند. لباس‌ها معمولاً بلند هستند و از رنگ‌های شاد و متنوعی در آنها استفاده شده است. اگر قصد خرید پارچه دارید، رنگین کمانی از پارچه‌های کارشده با گل‌های زیبا را خواهید دید. علاوه بر لباس و پارچه، در بازار چینی‌ها می‌توانید لوازم خانگی و کیف و کفش ارزان قیمت هم پیدا کنید. بسیاری از گردشگرانی که به کیش سفر می‌کنند، خریدهای خود را از بازار چینی‌ها انجام می‌دهند.

امکانات: پارکینگ، سرویس بهداشتی

آدرس: بلوار مروارید

مرکز خرید چین

مرکز خرید ونوس؛ ارزان و با کیفیت

اگر به دنبال یک مرکز خرید ارزان‌قیمت و باکیفیت هستید، پاساژ ونوس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این پاساژ یکی از قدیمی‌ترین بازارهای جزیره است که قدمتی بیش از ۴۰ سال دارد. پاساژ ونوس در دو طبقه و با مساحت 26هزار و 500 متر مربع ساخته شده است.

در این مرکز خرید، انواع کالاهای مورد نیاز گردشگران و مشتریان، از جمله پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، لوازم الکترونیکی و … یافت می‌شود. علاوه بر این، در پاساژ ونوس، یک مشاور املاک و یک فروشگاه لوازم‌التحریر هم وجود دارد. پس اگر به دنبال یک مرکز خرید با قیمت‌های مناسب و متنوع هستید، حتما سری به پاساژ ونوس کیش بزنید.

امکانات: بانک، خودپرداز، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه و سرویس بهداشتی

آدرس: خیابان سنایی

مرکز خرید ونوس

هزینه سفر به کیش - از هزینه اقامت تا رستوران و حمل و نقل 

بازار زیتون؛ بزرگترین و مجهزترین مرکز خرید کیش

بازار زیتون کیش، یکی از زیباترین و مدرن‌ترین بازارهای جزیره است. این مرکز خرید با معماری منحصر به فرد، نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. بازار زیتون در دو طبقه و با مساحت 7 هزار مترمربع ساخته شده است. در طبقه اول این بازار، می‌توانید انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی، تنقلات و شکلات، لوازم التحریر و اسباب‌بازی را پیدا کنید. در طبقه دوم نیز، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متنوعی برای رفع خستگی شما وجود دارد.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد بازار زیتون، تخفیفات ویژه‌ای است که فروشندگان این بازار برای مشتریان خود در نظر گرفته‌اند. شما می‌توانید با خرید از بازار زیتون، بهترین قیمت‌ها را در بین بازارهای کیش پیدا کنید. بازار زیتون کیش، یک مکان عالی برای خرید و تفریح است. با بازدید از آن، تجربه‌ای متفاوت و لذت‌بخش را برای خود رقم بزنید.

امکانات: پارکینگ، رستوران و کافی ‌شاپ

آدرس: خیابان فردوسی

بازار زیتون

مرکز خرید مریم؛ شیک و کوچک

مریم در مقایسه با مراکز خرید دیگر کیش شاید کوچک‌ترین مرکز خرید به حساب می‌آید. درعین حال محیط بسیار شیک و خلوت این پاساژ و وجود مغازه‌های منتخب با جنس‌های مرغوب و با کیفیت یکی از ویژگی‌های آن است.

همچنین وجود یک رستوران زیبا با انواع غذاهای خوشمزه و کافی شاپ دنج با نمای خلیج همیشگی فارس از ویژگی‌های مرکز خرید مریم است. وجود ماکت یک هواپیمای مسافربری که از سقف بلند این مجموعه آویزان است در بدو ورود نظر گردشگران را به خود جلب می‌کند زیرا که هم بسیار بزرگ است و هم وجود هواپیما وسط یک مرکز تجاری کمی عجیب به نظر می‌رسد.

امکانات: پارکینگ، سرویس بهداشتی

آدرس: خیابان سنایی

مرکزخرید مریم

بازار مرجان؛ هم خرید هم سفر به دنیای آبزیان

این مرکز خرید در شرق جزیره قرار دارد و دارای 134 غرفه فعال است. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این بازار، داشتن آکواریوم 5 هزار و 400 متر مکعبی بوده که انواع مختلفی از آبزیان را درون خود جای داده است. آبنماهای بسیار زیبایی به ارتفاع 50 متر نیز در بازار مرجان تعبیه شده که در نورپردازی آن ها 420 پروژکتور به کار رفته و منظره‌ای دل‌انگیز را نمایان ساخته است.

امکانات: خودپرداز، کافی شاپ، رستوران، نمازخانه، پارک، آکواریوم، بانک و فودکورت

آدرس: خیابان جهان

بازار مرجان

لوکس ترین مراکز خرید کیش کدامند؟

در مراکز خرید لوکس کیش، می‌توانید انواع برندهای معروف دنیا را پیدا کنید و با لباس‌ها و لوازم لوکس و گران‌قیمت خود، چشم‌ها را خیره کنید. میان مراکز خرید لوکس کیش، مرکز خرید پردیس ۲ و مرکز خرید دامون از همه معروف‌تر هستند. در این دو مرکز خرید، می‌توانید انواع برندهای مشهور پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی و ... را پیدا کنید.

البته که اگر می‌خواهید حسابی پول خرج کنید، می‌توانید به پاساژ کوروش، مرکز خرید سارینا ۱، رویا مال، دیپلمات مال، بازار بزرگ مروارید و مرکز تجاری کیش هم سری بزنید. در این مراکز خرید، می‌توانید انواع برندهای لوکس و کمیاب را پیدا کنید.

جاهای دیدنی کیش - لیست کامل جاذبه های گردشکری کیش + عکس + قیمت + آدرس

مرکز خرید دامون؛ با قدمت و ارزان 

دامون یکی از بهترین و ارزان‌ترین مراکز خرید کیش است که 108 فروشگاه دارد. این مرکز خرید در سال 1391 احداث شد و تاکنون توانسته توجه بسیاری از گردشگرانی را که با تور داخلی کیش به جزیره سفر می کنند، جلب کند. در فروشگاه‌های این پاساژ می‌توانید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، موادغذایی، لوازم الکترونیکی، طلا و زیورآلات خریداری کنید. دامون در نزدیکی ساحل قرار گرفته است.

امکانات: خودپرداز، پیست اسکیت، بانک، سوپر مارکت، مرکز شبیه ساز پرواز فلای دامون، نمازخانه، فود کورت، رستوران و کافی شاپ

آدرس: خیابان وصال

مرکز خرید دامون

مجتمع تجاری پردیس 1؛ از خریدهای ورزشی جا نمانید!

مرکز خرید پردیس کیش با دو شعبه یکی از بهترین مراکز خرید موجود در جزیره است. این دو مرکز خرید با فاصله از یکدیگر برای دسترسی آسان مسافران در بلوار خیام و فردوسی قرار گرفته‌اند. مرکز خرید پردیس 1 در سال 1371 در زمینی به مساحت 12 هزار متر مربع با معماری منحصر به فردی در شرق جزیره کیش احداث شد.

این ساختمان دو طبقه حدود 200 واحد تجاری را در خود جای داده که انواع پوشاک آقایان، بانوان، کودکان، لوازم آرایشی و بهداشتی، وسایل برقی خانگی، عینک فروشی، کیف، کفش، ساعت و... را می‌فروشند.

یکی از دلایل محبوبیت این پاساژ میان مردم کیش فروش انواع لباس‌های ورزشی است جالب است بدانید که در پایان هر شب حدود ساعت 22 قرعه‌کشی بزرگی با جوایز نقدی و غیرنقدی در این مرکز خرید انجام می‌شود و خریداران شانس این را دارند که در آن برنده جوایز نفیسی شوند.

امکانات: وجود رستوران، کافه، فست فود، شعب چندین بانک، کافی نت، آژانس مسافرتی و نمازخانه

آدرس: بلوار فردوسی، مقابل پارک هنگام

مرکزخرید پردیس 1 کیش

مرکز خرید دیپلمات؛ اجناس با قیمت مناسب 

مرکز خرید دیپلمات، یک ساختمان پنج طبقه است که  270 واحد تجاری در آن وجود دارد. این پاساژ در بازار عرب‌ها قرار گرفته و قیمت کالاهایی که در آن به فروش می‌رسد، متوسط رو به بالاست. قیمت تجاری این پاساژ را طبقات همکف تا دوم تشکیل می‌دهند و طبقه سوم مخصوص  برندهای ورزشی است.

امکانات: شهربازی، کتابخانه، رستوران، کافی شاپ و...

آدرس: بلوار لارک، میدان لارک

مرکزخرید دیپلمات

کیش - همه چیز درباره جزیره زیبا و مرجانی کیش !

مجتمع تجاری پردیس 2؛ خرید از برندهای جهانی

توضیحات: اگر به دنبال بهترین مراکز خرید کیش یا  خرید برندهای روز دنیا هستید و قیمت برایتان چندان مهم نیست می‌توانید به مرکز تجاری و بین‌المللی پردیس 2 سر بزنید. شعبه دوم این مرکز خرید در پی استقبال بی نظیری که از پردیس 1 صورت گرفته، در سال 1378 در زمینی 22 هزار متر مربعی احداث شد.

مرکز خرید پردیس 2 نسبت به پردیس 1 بافت و سازه جدیدتری دارد و طراحی آن مهندسی‌شده‌تر است. این مجتمع تجاری و اداری در چهار طبقه ساخته شده و دارای 230 غرفه تجاری و 10 واحد اداری است. در این مرکز خرید انواع وسایل خاص همچون پوشاک، لباس، لوازم ورزشی، لوازم صوتی و تصویری، لوازم آرایش و بهداشتی، لوازم خانگی و...  و برندهای معتبر خارجی را به‌راحتی می توانید پیدا کنید.

امکانات: دو آسانسور شیشه‌ای، هفت آسانسور معمولی، هشت پله برقی مجزا، پیاده‌راه متحرک، کافی شاپ، رستوران و...

آدرس: بلوار خیام، میدان پردیس

مرکز خرید پردیس 2

مرکز خرید رویا مال؛ ریخت و پاش برندها

یکی از بهترین مراکز خریدی که در این جزیره احداث شده، رویا مال کیش است. این مرکز خرید پنج طبقه اداری و تجاری است که قسمت‌های تجاری (76 واحد) آن در طبقه اول و دوم قرار دارد و بخش‌های اداری (54 واحد) آن نیز طبقات سوم و چهارم را شامل می‌شوند. طبقه پنجم هم به رستوران‌ها و کافی شاپ‌های مجموعه اختصاص دارد.

رویا مال مکانی است که می توانید در آن کالاهایی از انواع برندهای مشهور و معتبری همچون پاندا، اسپریت، گریماس، ماوی دلونگی، ال جی، بنتون، سامسونگ، اپل و… را خریداری کنید.

امکانات: رستوران، کافی شاپ، خودپرداز

آدرس: خیابان رودکی، کنار هتل پارمیس

باغ گیاه شناسی - معرفی کامل باغ زیبای گیاه شناسی + زمان بازدید

مرکز خرید سارینا 2؛ دسترسی راحت از کل جزیره

یکی از مدرن‌ترین و بزرگ‌ترین مراکز خریدی که در جزیره وجود دارد، سارینای 2 است. ساختمان این پاساژ از نظر دسترسی، در یکی از بهترین نقاط جزیره قرار گرفته است. این مرکز خرید در یک زمین 2 هزار متری در 8 طبقه ساخته شده است و کالاهایی همچون جواهرات، لوازم خانگی، لوازم دیجیتالی، پوشاک مردانه و زنانه، عطر و ادکلن و کیف و کفش در آن به فروش می‌رسد.

امکانات: فودکورت و سینما چندبعدی، سرویس بهداشتی، پارکینگ و...

آدرس: میدان امیرکبیر

مرکزخرید سارینا 2

کوروش برند سنتر؛ گرانیِ ارزشمند

این مرکز خرید لوکس و مدرن در سال 1396 در میدان مرجان تاسیس شد. در این مکان انواع برندهای روز دنیا نظیر برشکا، نایک، زیلان مگا، پوما، ماسیمودوتی، زارا و لی نینگ به فروش می‌رسد. اگرچه سطح قیمت‌ها در این پاساژ بالاست اما برای کسانی که به خرید اجناس مارک علاقه دارند، ارزشش را دارد.

امکانات: کافی شاپ، چند رستوران،فست فود، شهربازی و...

آدرس: میدان مرجان، بلوار پارس

مرکزخری کوروش

نکاتی برای خرید مقرون به صرفه در جزیره کیش

  • قیمت‌ها را مقایسه کنید: قبل از خرید، از چندین فروشگاه دیدن نمایید و قیمت‌های یک کالای یکسان یا مشابه را مقایسه کنید. این به شما کمک می‌کند بهترین خرید را داشته باشید.
  • چانه زنی عاقلانه: در بازارهای سنتی و مغازه‌های کوچک‌تر، چانه‌زنی انتظار می‌رود. از مهارت‌های مذاکره خود برای تضمین قیمت بهتر استفاده کنید.
  • خرید‌ آخر فصل: معمولا لباس‌های مناسب برای یک فصل، در پایان آن فصل با قیمت کمتر و همراه با تخفیف به فروش می‌رسند. بنابراین اگر بتوانید سفرتان را به‌صورتی برنامه‌ریزی کنید که به حراج‌های آخر فصل برسید، خرید مقرون به صرفه‌ای خواهید داشت. 
  • بازارهای محلی: بازارهای محلی را برای سوغاتی‌ها و صنایع دستی معتبر با قیمت‌های مناسب پیدا کنید.
  • تعیین بودجه: قبل از خرید، بودجه خود را تعیین نمایید تا هم از خرج کردن بیش از حد جلوگیری شود و هم فقط به لیست پاساژهای مطابق با بودجه‌تان سر بزنید.

سواحل کیش - معرفی انواع سواحل کیش؛ از خانوادگی و دورهم نشینی تا انجام تفریحات هیجان انگیز

بهترین مرکز خرید کیش کدام است؟

به اعتقاد بسیاری از افراد بهترین مرکز خرید جزیره کیش برای خرید مقرون به صرفه، مرکز تجاری کیش است. در این مرکز خریدهایتان را بدون عوارض انجام خواهید داد و به همین دلیل هم آن را باید مقصدی جذاب برای مسافرانی که به‌دنبال محصولات مقرون به صرفه هستند، دانست. اما باز هم نمی‌توان با قطعیت بهترین را مشخص کرد. این کاری است که شما باید پس از خواندن این لیست با درنظر گرفتن فاکتورهای موردنظرتان انجام دهید. برای سهولت دسترسی به نام، ساعت کار و آدرس مراکز خرید کیش می‌توانید از جدول زیر استفاده کنید.

نام مرکز خرید

ساعت کار

آدرس

چی بخریم؟

مرکز تجاری کیش

هر ‌روز از ساعت ۹:۳۰ تا ۲۲:۴۵

خیابان فردوسی

پوشاک، کیف و کفش اکسسوری، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم صوتی و تصویری، لوازم آشپزخانه، موادغذایی، مکمل‌های غذایی و دارویی، موبایل و تجهیزات رایانه‌ای

مرکز خرید پانیذ

هر روز از ساعت 9:30 تا 23

خیابان فردوسی

انواع کیف و کفش، پوشاک بچه‌گانه و بزرگسال، اکسسوری

مرکز خرید مروارید

هر روز از ساعت 9 تا 23

بلوار مروارید

پوشاک، لوازم خانگی، لوازم بهداشتی، اکسسوری، وسایل آشپزخانه، عطر و اسباب‌بازی

مرکز خرید سارینای 1

هر روز از ساعت 9 تا 22:30

بلوار خیام، خیابان بابا طاهر

پوشاک، لوازم ورزشی، وسایل دکوری و تزئینی، صنایع دستی، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، لوازم خانگی، لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل

بازار عرب‌ها

هر روز از ساعت 9 تا 23

بلوار پیامبر

لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، لوازم خانه و آشپزخانه و زیورآلات

مرکز خرید پدیده

هر روز از ساعت 9 تا 22:30

ابتدای جاده جهان

لوازم‌خانگی، لوازم‌آرایشی و بهداشتی، لوازم صوتی و تصویری، وسایل تزیینی و دکوری، مواد غذایی، مکمل‌های دارویی و پوشاک

مرکز خرید چین

هر روز از ساعت 9 تا 23

بلوار مروارید

لباس، پارچه، اجناس ارزان چینی

مرکز خرید ونوس

هر روز از ساعت 9 تا 23

خیابان سنایی

پوشاک، وسایل کودکان، عطر، ادکلن، ابزار ماهیگیری، سیسمونی کودک، لوازم خانگی

بازار زیتون

هر روز از ساعت 9 تا 22

خیابان فردوسی

پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر، لوازم خانگی، اسباب بازی

مرکز خرید مریم

هر روز از ساعت 10:30 تا 00:00

خیابان سنایی

پوشاک، وسایل الکترونیکی لوکس، لباس‌های ورزشی، آثار هنری، کیف و کفش

بازار مرجان

هر روز از ساعت 9:30 تا 23

خیابان جهان

لوازم برقی، لوازم‌خانگی، شکلات، قهوه، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف، کفش، موادغذایی، کالای خواب و لوازم خرازی

مرکز خرید دامون

هر روز از ساعت 9:30 تا 23

خیابان وصال

پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، طلا و زیورآلات، شکلات و مواد غذایی، تلفن همراه، لپ‌تاپ و کامپیوتر

مجتمع تجاری پردیس 1

هر روز از ساعت 9:30 تا 23

بلوار فردوسی، مقابل پارک هنگام

پوشاک، کیف و کفش لوازم خانگی، وسایل صوتی و تصویری

مرکز خرید دیپلمات

هر روز از ساعت 9 تا 00:00

بلوار لارک، میدان لارک

پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، کالای خواب، زیورآلات، لوازم خانگی، موادغذایی

مجتمع‌ تجاری پردیس 2

هر روز از ساعت 9:30 تا 23

بلوار خیام، میدان پردیس

پوشاک، کیف و کفش، موبایل و کامپیوتر، لوازم خواب، ساعت، عطر و ادکلن، آرایشی و بهداشتی، شکلات و موادغذایی، مکمل‌های دارویی و غذایی، اسباب بازی و…

مرکز خرید رویا مال

هر روز از ساعت 9:30 تا 22:30

خیابان رودکی، کنار هتل پارمیس

اجناس خانگی، انواع و اقسام برندهای ساعت و دکوری، موادغذایی، بهترین و تازه‌ترین شکلات‌ها و قهوه‌های خارجی و …

مرکز خرید سارینا 2

هر روز از ساعت 9:30 تا 23

میدان امیرکبیر

جواهرات، لوازم خانگی، لوازم دیجیتالی، پوشاک مردانه و زنانه، عطر و ادکلن و کیف و کفش

کوروش برند سنتر

هر روز از ساعت 10 تا 23

میدان مرجان، بلوار پارس

پوشاک، زیورآلات، ساعت و عینک، لوازم الکترونیکی، لوازم دیجیتالی

 

کلام آخر

در این مطلب درباره بهترین مراکز خرید در جزیره کیش پرداختیم و از ارزان تا لوکس‌ترینشان را به شما معرفی نمودیم. امید است که بتوانید در سفرتان به جزیره از این مطلب به‌عنوان چک لیست مراکز خرید کیش استفاده نمایید و بدانید که برای خرید هر کالا باید به کدام یک از پاساژهای کیش مراجعه نمایید.

اگرچه کیش یک منطقه آزاد است و خرید کردن در آن مقرون به صرفه‌تر به نظر می‌رسد اما، با این حال برای خرید عجله نکنید. ابتدا قیمت‌ها را با قیمت‌های شهر خود مقایسه نمایید و از اصالت کالاها اطمینان حاصل نمایید، سپس دست به خرید بزنید. امیدواریم در این مراکز، خرید خوب و باکیفیت، خرید لذت بخشی را داشته باشید.

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. سیمین سیمین 1402/06/18
    2 نفر پسندیدند
    سلام بنظرم دیگه قیمت ها تو کیش خیلی رفته بالا و دیگه بازار گردی و بازدید از مراکز خرید کیش مثل سابق جذاب نیست. یادمه قدیما که می رفتیم کیش قیمت ها مناسب بود و مغازه اجناس خارجی با کیفیت زیادی داشتند. الان همش چینیه و خیلی گرررررررررررررون
  2. مژگان لادین مژگان لادین 1398/10/02
    37 نفر پسندیدند
    مراکز خرید کیش قبلا خیلی خوب بودن و جنسای خوبی با قیم پایین داشتن، خیلیم جنسای شیکی بودن مخصوصا پوشاکش اما الان چند سالی میشه که اینطور نیست، چندین دفعه است که دارم میرم اما خرید خوبی نتونستم داشته باشم، دیگه اصلا جنساشون کیفیت ندارن و قیمتشون هم تقریبا بالاست، البته بازار اصلی برین و بخواین عمده خرید کنید جنسای خوبی گیرتون میاد، اما تک آنچنان تعریفی ندارن
  3. sara sara 1398/08/02
    31 نفر پسندیدند
    مراکز خرید کیش اونجوری که آدم فکر میکنه نیست، وقتی می خوای واسه اولین بار توی کیش بری خرید فکر میکنی چقد چیزای خوب پیدا می کنی واسه خریدن اما اصلا اینطور نیست من می خواستم برم تازه نگران بودم یه وقت پول کم بیارم و چیزی و نتونم بخرم، رفتم اصلا از هیچی خوشم نیومد، از بین مرکز خریدایی که رفتم فقط مرکز خرید ساریناش خوب بود، بقیه ش اصلا به درد نمیخورد و همش جنسای بونجول داشتن، واقعا به درد نمیخوردن نه کیفیت داشتن نه قیمت مناسب، کیش دیگه مثل قبل نیست و همه چیز گرون شده بدون اینکه یه ذره کیفیت بره بالا، تازه کیفیت افت هم کرده، اگه میخواین واسه خرید برین کیش بهتره که نرین چون پشیمون میشی

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.6 از 5 | از 116 کاربر