ارزان ترین هتل های تفلیس

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/30
بازدید: 6384
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

سفر به تفلیس را سفری به اروپا از نوع روسی می‌نامند. این شهر در حالی که تلاش می‌کند خود را به اروپا نزدیک سازد اما رنگ و بوی روسیه را به وضوح در آن حس می‌کنید. شهر تفلیس به دلیل جاذبه‌های گردشگری متعدد، عدم نیاز به ویزا و همچنین نزدیک بودن به ایران، مقصدی محبوب در بین مسافران ایرانی است. اگر برای سفر به تفلیس بودجه محدود و کمی دارید، بهتر است در هتل‌های ارزان قیمت این شهر اقامت کنید. ارزان‌ترین هتل‌های تفلیس امکانات حداقلی برای اقامت را برای مهمانان خود فراهم می‌کنند و بیشتر مناسب افرادی است که تنها برای خواب و استراحت در هتل می‌مانند. با ما همراه باشید تا به معرفی آن ها بپردازیم.

 ارزان‌ترین هتل‌های تفلیس

بهترین هتل ‌های تفلیس | معرفی کامل 5هتل پرطرفدار تفلیس    

هتل دی پلازا

هتل سه ستاره دی پلازا (D Plaza Hotel) از ارزان‌ترین هتل‌های تفلیس است که از خیابان پکینی تفلیس 3.1 کیلومتر و از باغ موشتایدی 2.9 کیلومتر فاصله دارد. این هتل در عین ارزان قیمت بودن، به نسبت بسیاری از هتل‌های سه ستاره دیگر امکانات بیشتری را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. اتاق‌های هتل دی پلازا به نسبت دیگر هتل‌های سه ستاره کمی بزرگ‌تر بوده و به امکاناتی نظیر تلویزیون، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی و آرایشی، وای فای، میز، مینی بار، قهوه‌ساز و چای‌ساز مجهزند. همچنین هتل دی پلازا دارای یک بار اختصاصی و رستوران است. رستوران این هتل انواع غذاهای گرجستانی و اروپایی را سرو می‌کند.

هتل دی پلازا

 

    تل اوریون اکونوم

    هتل اوریون اکونوم یک هتل اقتصادی در شهر تفلیس است. قیمت سوئیت‌های یک خوابه اوریون اکونوم از 21 دلار آغار شده و برای سوئیت‌های چهار خوابه نهایتا به 36 دلار می‌رسد. هتل اوریون اکونوم رستوران نداشته اما در همه بخش‌های آن به وای فای رایگان دسترسی دارید. هتل دو ستاره اوریون اکونوم برای یک نفر صبحانه رایگان ارائه می‌دهد و برای دریافت صبحانه دیگر اعضای خانواده باید هزینه کمی پرداخت کنید.

    تل اوریون اکونوم

     

    هتل ایرمنی

    هتل ایرمنی یک هتل سه ستاره در شهر تفلیس است که این امکانات را به مهمانان خود عرضه می‌کند: رستوران، خشکشویی، گاو صندوق، آسانسور، ترانسفر فرودگاهی، خدمات 24 ساعته در اتاق، تلویزیون کابلی / ماهواره‌ای، سرویس رایگان رفت و آمد، پارکینگ، وای فای رایگان، ماساژ. اگر غذاهای رستوران هتل را نمی‌پسندید یا ترجیح می‌دهید خارج از هتل غذای خود را میل نمایید، کافه‌ها و رستوران‌های متعددی در اطراف این هتل قرار دارند که به شرح زیر هستند:

    • کافه پالرمو: 276 متر تا هتل
    • کافه رستوران سامو: 318 متر تا هتل
    • رستوران لگیدز واتر: 620 متر تا هتل
    • رستوران اولد جنریشن: 537 متر تا هتل

    از جاذبه‌های اطراف هتل نیز می‌توان به این موارد اشاره کرد:

    • کلیسای جامع تسمیندا سامبا: 531 متر تا هتل
    • بنای یادبود شخصیت‌های فیلم میمینو: 281 متر
    • تله کابین تفلیس: 648 متر تا هتل
    • میدان اروپا تفلیس: 647 متر تا هتل

    سفری ارزان به کشوری اروپایی

    هتل الکساندریا

    هتل الکساندریا (Aleksandria Hotel) یک هتل دو ستاره میان رده در شهر تفلیس است. این هتل 13 اتاق دارد که تمامی آن‌ها به امکاناتی از جمله تلویزیون، اینترنت رایگان و حمام اختصاصی تجهیز شده‌اند. فاصله هتل الکساندریا تا فرودگاه بین‌المللی تفلیس 10 کیلومتر، تا ایستگاه مترو اسکوآر تقریبا به اندازه 5 دقیقه پیاده و تا پل صلح نیز حدودا 10 دقیقه است. این هتل به امکاناتی نظیر موارد زیر مجهز است:

    خشکشویی، پارکینگ، اینترنت، پذیرش 24 ساعته، بسته‌های ناهار، آشپزخانه مشترک، تهویه مطبوع، اتاق سیگار ممنوع، سیستم گرمایشی، دلیوری فروشگاه، محل سیگار کشیدن، خدمات خدمتکار روزانه، اجاره خودرو، چک این / چک اوت سریع، فکس، فتوکپی، نگهداری چمدان‌ها، خدمات بلیط.

    هتل الکساندریا باتومی

     

    هتل ام ام جی تفلیس

    هتل 2 ستاره ام ام جی تفلیس، هتلی ارزان قیمت در خیابان Gia Abesadze شهر تفلیس است. این هتل امکانات قابل قبولی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد و هر شب اقامت در آن تقریبا 35 دلار هزینه دارد.

    هتل وی آی پی

    هتل وی آی پی (VIP Hotel) یکی دیگر از هتل‌های ارزان تفلیس است که 7 اتاق دارد. اتاق‌های این هتل به تلویزیون، حمام اختصاصی و اینترنت رایگان مجهزند. فاصله هتل وی آی پی تا فرودگاه Novo Alexeyevka حدود 13.4 کیلومتر، تا باغ وحش تفلیس 3.3 کیلومتر، تا کاخ Presidential تقریبا 0.6 کیلومتر و تا کلیسای Sioni حدودا 0.1 کیلومتر است. از امکانات هتل وی آی پی می‌توان به این موارد اشاره کرد:

    تلویزیون در لابی، مسیر پیاده روی، آشپزخانه مشترک، تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، سرویس اتاق، صبحانه در اتاق، تراس، اتاق سیگار ممنوع، خشکشویی، پذیرش 24 ساعته، پارکینگ رایگان، مرکز تجارت، محل سیگار کشیدن، ترانسفر فرودگاهی، فکس، فتوکپی، خدمات نگهداری از چمدان، خدمات بلیط.

    آدرس هتل وی آی پی:

    Kote Apkhazi (Leselidze) Street 31, 0105 Tbilisi City, Georgia

    هتل وی آی پی تفلیس

     

    هتل وازی

    هتل وازی (Vazi Hotel) نیز یک هتل ارزان دیگر در تفلیس است. این هتل دو ستاره دارای 9 اتاق بوده و هر یک از این اتاق‌ها به امکاناتی نظیر وای فای رایگان، سیستم گرمایشی و تهویه مطبوع مجهزند. هتل وازی تا فرودگاه بین المللی تفلیس 12.8 کیلومتر، تا باغ وحش تفلیس 3.8 کیلومتر، تا کلیسای سامبا 0.7 کیلومتر و تا کلیسای Metekhi حدودا 0.2 کیلومتر فاصله دارد. این هتل فاقد رستوران بوده و دارای امکانات زیر است:

    پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، تلویزیون در لابی، آشپزخانه مشترک، اتاق سیگار ممنوع، خشکشویی، خدمات خدمتکار روزانه، محل سیگار کشیدن، چک این / چک اوت خصوصی، ترانسفر فرودگاهی، نگهداری از چمدان‌ها.

    آدرس هتل وازی:

    Isani Street 8, Avlabari, 0103 Tbilisi City, Georgia

    شماره تماس:

     +995579782277

    راهنمای سفر به تفلیس - راهنمای کامل و جامع سفر به پایتخت زیبای گرجستان

    هتل تراس آولاباری بای لاگ

    هتل تراس آولاباری بای لاگ این، یکی از ارزان‌ترین هتل‌های تفلیس است که در فاصله 13 کیلومتری از فرودگاه بین‌المللی تفلیس قرار دارد. فاصله این هتل تا میدان آزادی تفلیس 1.2 کیلومتر، تا تئاتر روستاولی 1.3 کیلومتر و تا ایستگاه متروی آولاباری تقریبا به اندازه 12 دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد. این هتل دارای میز پذیرش 24 ساعته، پارکینگ اختصاصی رایگان و وای فای رایگان است. اتاق‌های این هتل نیز تلویزیون صفحه تخت، بطری آب، سشوار، لوازم بهداشتی رایگان و دمپایی دارند.

    هتل توسکانو

    هتل توسکانو (Toscano Hotel) هتلی سه ستاره و میان رده در شهر تفلیس است. این هتل تا فرودگاه بین‌المللی تفلیس 18.4 کیلومتر، تا کلیسای جامع سامبا 5.8 کیلومتر، تا باغ وحش تفلیس 2.1 کیلومتر، تا استادیوم Mikheil Meskhi حدود 1.6 کیلومتر و تا پارک Hippodrome نیز تقریبا 0.4 کیلومتر فاصله دارد. اتاق‌های هتل توسکانو به امکاناتی نظیر حمام اختصاصی، وای فای رایگان و تلویزیون مجهزند. از دیگر امکانات هتل توسکانو نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    بار، رستوران، خدمه تفریحات، تفریحات عصرگاهی، زمین تنیس، دوچرخه، تلویزیون در لابی، منوی ویژه غذاهای رژیمی در رستوران، بسته‌های ناهار، سرویس اتاق، صبحانه در اتاق، تراس، اتاق سیگار ممنوع، سوییت ماه عسل، اتاق عایق صدا، باغ، صندوق امانات، پارکینگ رایگان، سیستم تهویه مطبوع، خدمات اتاق VIP، سیستم گرمایشی، واکس کفش، محل سیگار کشیدن، خدمات خدمتکار روزانه، چک این / چک اوت خصوصی، چک این / چک اوت سریع، اجاره خودرو، ترانسفر فرودگاهی، خدمات نگهداری از چمدان، پذیرش 24 ساعته.

    آدرس هتل توسکانو:

    Sairme gora 4, Saburtalo, 0194 Tbilisi City, Georgia

    شماره تماس:

     +995595125125

    هتل توسکانو

     

    هتل بیگ بای

    هتل بیگ بای (Big Bay) از هتل‌های ارزان تفلیس است. این هتل سه ستاره 14 اتاق دارد که  تمامی آن‌ها به امکاناتی نظیر حمام اختصاصی، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت تجهیز شده‌اند. فاصله این هتل تا فرودگاه بین‌المللی تفلیس 21 کیلومتر، تا ایستگاه قطار تفلیس 3 کیلومتر، تا پارک آبی 20 دقیقه و تا استادیوم دینامو تفلیس 5 دقیقه است. از امکانات هتل بیگ بای می‌توان به این موارد اشاره کرد:

    رستوران، سرویس اتاق، پارکینگ رایگان، اینترنت، فروشگاه، صندوق امانات، تلویزیون در لابی، دوچرخه، مسیر پیاده‌روی، آشپزخانه مشترک، باربیکیو، سرویس اتاق، سوییت ماه عسل، سیستم گرمایشی، اتاق خانواده، خشکشویی، محل سیگار کشیدن، خدمات خدمتکار روزانه، چک این / چک اوت خصوصی، چک این / چک اوت سریع، ترانسفر فرودگاهی، فکس، فتوکپی، خدمات پرستاری کودک، نگهداری چمدان‌ها و پذیرش 24 ساعته.

    جاذبه های گردشگری تفلیس - تماشای جاهای دیدنی پایتخت گرجستان!

    هتل رزیدنس هیل

    هتل رزیدنس هیل، هتلی میان رده در شهر تفلیس است که 14 اتاق دارد. این هتل از ارزان‌ترین هتل‌های تفلیس بوده و امکانات زیر را به مهمانان خود عرضه می‌کند:

    رستوران، ترانسفر فرودگاهی، خشکشویی، وای فای رایگان، پارکینگ، تلویزیون کابلی / ماهواره‌ای.

    آدرس هتل رزیدنس هیل:

    Titsian Tabidze st., 110, Tbilisi 0162 Georgia

    هتل رزیدنس هیل

     

    هتل دویسی

    هتل دویسی (Doesi Hotel) یکی از هتل‌های ارزان تفلیس است. هتل دویسی سه ستاره بوده و 19 اتاق دارد. فاصله این هتل تا کلیسای سامبا 2 کیلومتر، تا ایستگاه مترو Isani حدود 0.4 کیلومتر، تا باغ بوتیکال تفلیس 3 کیلومتر، تا کاخ Presidential تقریبا 2.4 کیلومتر و تا فرودگاه بین‌المللی تفلیس 10.7 کیلومتر است. اتاق‌های هتل دویسی از امکاناتی نظیر وای فای رایگان، حمام اختصاصی و تلویزیون بهره می‌برند. برخی از امکانات این هتل عبارتند از:

    سیستم گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، اتاق سیگار ممنوع، خشکشویی، ترنسفر فرودگاهی، فکس، فتوکپی، خدمات دربانی، خدمات نگهداری از چمدان، پذیرش 24 ساعته، باغ، پاررکینگ رایگان، خدمات خدمتکار روزانه، چک این / چک اوت خصوصی، اجاره خودرو،چک این / چک اوت سریع.

    آدرس هتل دویسی:

    Doesi street 53, 0144 Tbilisi City, Georgia

    شماره تماس:

     +995322774140

    هتل دویسی گرجستان

     

    هتل وایت هاوس

    هتل وایت هاوس (White House) هتلی سه ستاره در شهر تفلیس است. این هتل موقعیت مکانی نسبتا خوبی داشته و فاصله آن تا فرودگاه بین‌المللی تفلیس 19.6 کیلومتر، تا مجموعه ورزشی تفلیس 5.7 کیلومتر و تا ایستگاه مترو 1.7 کیلومتر است. صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، سرویس اتاق، سیستم گرمایشی و پارکینگ رایگان از مهم‌ترین امکانات هتل وایت هاوس به شمار می‌رود. تمامی اتاق‌های این هتل دارای حمام اختصاصی و تلویزیون هستند. از دیگر امکانات هتل وایت هاوس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    تلویزیون در لابی، زمین تنیس، مسیر پیاده روی، رستوران، بار، خشکشویی، باغ، چک این/چک اوت سریع، ترنسفر فرودگاهی، فکس، فتوکپی، خدمات دربانی، خدمات بلیط، پذیرش 24 ساعته، خدمات خدمتکار روزانه.

    آدرس هتل وایت هاوس:

    Georgia, Davit Rondeli Street 12, 0159 Tbilisi City

    هتل وایت هاوس

     

    سخن پایانی

    برای افرادی که با بودجه کم و محدود سفر می‌کنند، صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر از جمله هزینه اقامت ضروری است. هتل‌های ارزان قیمت امکانات حداقلی را به مهمانان خود ارائه می‌دهند و بیشتر مناسب افرادی است که تنها برای خواب و استراحت به هتل مراجعه می‌کنند. برخی از ارزان‌ترین هتل‌های تفلیس عبارتند از هتل دی پلازا، هتل وازی، هتل توسکانو، هتل رزیدنس هیل، هتل وایت هاوس و هتل الکساندریا.

    سوالات متداول

    نظرات کاربران

    1. دانیال صوری دانیال صوری 1398/10/09
      13 نفر پسندیدند
      هتل وی آی پی تفلیس حرف نداره، خیلی هتل خوبیه با بهترین امکانات، این هتل کاملا شرایط یه سفر عالی رو برای شما فراهم میکنه، من کاملا از سرویس دهیشون راضی بودم، روزی حداقل دو دفه ملحفه اتاق ها عوض میشه و کاملا به نظافت رسیدگی میشه، تحویل دادن اتاق ها سر موقع انجام میشه کاملا تمیز و مرتب، غذاهاشون هم خوشمزه ست و کاملا تمیزه، من اینارو با اطمینان کامل میگم چون چندین بار به تفلیس سفر کردم و به این هتل رفتم و همیشه به هرکی که مسافر شهر تفلیسه این هتل رو بهش پیشنهاد میکنم، از هتل های دیگه ای که ذکر کردین چندین سال پیش به هتل وازی رفتم اون هم خوب بود اما به وی آی پی نمیرسه، اما از لحاظ تمیزی هتل خوبیه، سرویس دهیشون کمی ضعیفه و برای تحویل اتاق هم تاخیر داشتن، در کل به نظر من اولین هتل در شهر تفلیس هتل وی آی پی هستش

    مجله گردشگری

    مشاهده همه مقالات
    جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
    جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
    جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
    جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
    بیشتر بخوانید
    ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
    ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
    بیشتر بخوانید
    اطلاعات مفید مقالات مرتبط
    تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
    تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
    بیشتر بخوانید
    محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
    محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
    بیشتر بخوانید
    پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
    پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
    بیشتر بخوانید
    کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
    کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
    بیشتر بخوانید
    پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
    پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
    بیشتر بخوانید
    امتیاز 3.6 از 5 | از 103 کاربر