لوکس ترین هتل های ایروان

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1402/05/09
بازدید: 1214
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

کشور ارمنستان به دلیل قرارگیری در همسایگی ایران و به علت وجود شباهت‌هایی در فرهنگ این کشور با کشور ما، یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان به شمار می‌رود؛ اما آیا سفری وجود دارد که بدون یک اقامتگاه خوب یا هتل باکیفیت کامل شود؟ وجود لوکس‌ترین هتل‌های ایروان نقش بسزایی در ثبت یک خاطر‌ه فراموش نشدنی از سفر به کشور ارمنستان خواهند داشت. اگر به صورت انفرادی یا جمعی به شهر ایروان ارمنستان سفر می‌کنید باید از کیفیت خدمات ارائه شده در هتل‌های این شهر مطلع باشید. این مهم‌ترین بخش سفر به کشور ارمنستان است. در ادامه هتل های لوکس ایروان را به شما معرفی خواهیم کرد.

لوکس ‌ترین هتل‌ های ایروان

هتل لوکس آنی سنترال این ایروان؛ هتلی در قلب ایروان

این هتل یکی از خوش قیمت‌ترین هتل‌های شهر ایروان به شمار می‌رود که امکانات بسیار مناسبی را نیز در بر دارد. به طور کلی این هتل دارای ۱۱۵ اتاق است و به دلیل موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب خود و دسترسی مناسب به مترو و مرکز شهر، یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر ایروان محسوب می‌شود. از امکانات موجود در هتل آنی سنترال این می‌توان به استخر سرپوشیده، صبحانه بوفه‌ای، سونا، وای فای رایگان، تلفن و سیستم تهویه هوا اشاره کرد. همچنین در تمامی اتاق‌های این هتل تلویزیون ال ‌ای دی تعبیه گردید. شایان ذکر است که امتیاز این هتل در سایت تریپ ادوایزر ۴ از ۵ اعلام شد. علاوه بر این هتل آنی سنترال این در رتبه‌بندی امتیاز هتل‌ها در سایت گوگل امتیاز ۴. ۳ از ۵ را از آن خود کرد. این هتل با فرودگاه بین‌المللی زاوارتنوتس فقط ۱۰ کیلومتر فاصله دارد و برای این‌که بتوانید از قلعه مشهور اریبی دیدن کنید نیاز است تا در حدود چهار کیلومتر مسافت را طی نمایید.
آدرس و شماره تلفن هتل آنی سنترال این: این هتل در شهر ایروان و خیابان تیگران متس قرار دارد.
۳۷۴۱۰۵۴۰۷۰۸

سفر به پایتخت زیبای ارمنستان!

هتل لوکس لاتار ایروان؛ از لوکس ترین هتل های شهر

در صورتی که به دنبال یک هتل باکیفیت در شهر ایروان هستید، هتل لاتار گزینه مناسبی خواهد بود. به طور کلی هزینه اقامت در این هتل در مقایسه با هتل آنی سنترال این بیشتر است؛ اما به عنوان یکی از هتل‌های ۵ ستاره‌ای شناخته می‌شود که فاصله بسیار کمی با مرکز شهر دارد. به دلیل دسترسی بسیار مناسب این هتل به وسایل حمل و نقل عمومی از جمله تاکسی، امکان استفاده و بازدید از تمامی جاذبه‌های شهر ایروان وجود خواهد داشت. یکی از مشخصه‌های هتل لاتار برخورداری از معماری زیبا و متفاوت است. همچنین امکاناتی مانند استخر روباز، باشگاه فیتنس و بدنسازی و اینترنت رایگان بخشی از امکانات در نظر گرفته شده در این هتل به شمار می‌روند. در حال حاضر این هتل به عنوان یکی از هتل‌های لوکس شهر ایروان محسوب می‌شود و به تمامی گردشگرانی که به دنبال یک فضای کاملاً آرام و با امکانات مناسب هستند، توصیه می‌گردد. لازم به ذکر است که این هتل در سایت تریپ ادوایزر امتیاز ۴ از ۵ را از آن خود نمود. علاوه بر این در رتبه‌بندی هتل‌ها در سایت گوگل این هتل دارای رتبه ۴. ۶ از ۵ است. در رستوران‌های هتل لاتار انواع غذا‌های ارمنی و غذا‌های اروپایی سرو می‌شوند. همچنین بسیاری از نان‌های خوشمزه سنتی کشور ارمنستان در رستوران‌های این هتل طبخ می‌گردند. از امکانات دیگر این هتل می‌توان به ترانسفر رایگان فرودگاهی، سالن پینگ پنگ، سالن بیلیارد و روم سرویس اشاره کرد.
آدرس هتل لاتار: هتل لاتار در شهر ایروان و در منطقه سیلیکیان قرار دارد.

لوکس ‌ترین هتل‌ های ایروان

بلاژیو هتل کمپلکس ایروان؛ ترکیب راحتی و تفریح

یکی دیگر از هتل‌های لوکس شهر ایروان که به رستوران‌های باکیفیت و محیط لوکس معروف است، هتل بلاژیو نام دارد. این هتل از نظر موقعیت قرارگیری، در نزدیکی میدان جمهوری شهر ایروان واقع گردید و از دسترسی بسیار مناسبی برای گردشگران و مسافران برخوردار است. در نزدیکی این هتل در حدود ۴۶ رستوران و ۱۶ جاذبه گردشگری دیگر نیز به چشم می‌خورند. ضمن این‌که استخر سرپوشیده و تالار تشریفات از مهم‌ترین امکانات در نظر گرفته شده در این هتل به شمار می‌روند. همچنین این هتل در سایت تریپ ادوایزر نمره ۴. ۵ از ۵ را کسب نمود.
آدرس بلاژیو هتل کمپلکس: این هتل در شهر ایروان و در خیابان می‌اسنیکیان قرار گرفته است.

هتل لوکس الکساندر ایروان؛ هتلی باشکوه

یکی از هتل‌های بسیار باکیفیت و پنج ستاره شهر ایروان، معروف به هتل الکساندر است. این هتل از گران قیمت‌ترین هتل‌های این شهر به حساب می‌آید؛ که به دلیل دکوراسیون داخلی بسیار زیبا و فضای اتاق‌ها شهرت زیادی کسب نمود. هتل الکساندر ایروان از اتاق‌ها و سوئیت‌های بسیار لوکس و مجهز‌ی تشکیل شده که تمامی معماری‌های به کار رفته در این هتل به سبک خاص ارمنی بوده‌اند. 
یکی از رستوران‌های معروف کشور ارمنستان و شهر ایروان رستوران ایتالیانو نام دارد که در طبقه یازدهم ساختمان این هتل واقع شده است. در حقیقت هتل الکساندر در مقایسه با سایر هتل‌های لوکس ایروان، فضای بیشتری در اتاق‌های آن در نظر گرفته شده‌اند. امکانات بسیار مناسبی مانند سالن اسپا، استخر سرپوشیده بزرگ، رستوران‌های باکیفیت و باشگاه بدنسازی در این هتل تعبیه گردیده‌اند. این هتل در سایت تریپ ادوایزر نمره ۴. ۵ از ۵ را از آن خود کرده و علاوه بر این در سایت بوکینگ نیز نمره ۹. ۳ از ده را کسب نمود.
آدرس هتل الکساندر ایروان: این هتل در شهر ایروان و در خیابان ابوویان قرار دارد.

لوکس ‌ترین هتل‌ های ایروان

هتل لوکس گلدن پالاس ایروان؛ در نزدیکی میدان جمهوری

این هتل یکی از هتل‌های ۵ ستاره و لوکس شهر ایروان به شمار می‌رود که در موقعیتی بسیار مناسب در میدان جمهوری قرار گرفته است. در فاصله ۵۰۰ متری از این هتل حدود ۲۴۰ رستوران و بیش از ۴۷ منطقه و جاذبه گردشگری وجود دارند. این هتل علاوه بر این‌که دارای موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی بوده یکی از محبوب‌ترین هتل‌های شهر ایروان نیز به حساب می‌آید. لازم به ذکر است که این هتل در ۱۱ طبقه تأسیس شده و غذا‌هایی که در این هتل به گردشگران و مسافران ارائه می‌گردند جزء باکیفیت‌ترین غذا‌های شهر ایروان هستند. هتل گلدن پالاس در سایت تریپ ادوایزر رتبه ۴. ۵ از ۵ را از آن خود نمود که علاوه بر این براساس رتبه‌بندی سایت بوکینگ رتبه ۹. ۲ از ۱۰ را نیز دارد. امکانات رسیور مناسبی مانند سرویس رفت و برگشت به فرودگاه بین‌المللی و اینترنت رایگان در کنار پارکینگ و صرافی از امکانات موجود در این هتل هستند. همچنین خشکشویی و فضایی بسیار مناسب برای بازی کودکان از بخش‌های دیگری از این هتل به حساب می‌آیند.
آدرس هتل گلدن پالاس: این هتل در شهر ایروان و در خیابان یازدهم شمالی واقع شده است.

لوکس ‌ترین هتل‌ های ایروان

هتل لوکس گرند ایروان؛ با معماری خیره کننده

هتل گرند یکی از هتل‌های گران و بسیار محبوب شهر ایروان است. این هتل دارای یک معماری نئوکلاسیک بوده که در سال ۱۹۲۸ تأسیس گردید. با مشاهده این هتل یک معماری کلاسیک در کنار امکانات و دکوراسیون مدرن و فضای بسیار جذاب را شاهد خواهید بود. برخی از امکانات بسیار مهم که باعث جذب گردشگران و مسافران به این هتل شده‌اند شامل سالن اسپا و اتاق‌های ملاقات می‌شوند. این اتاق‌ها دارای محیطی بسیار مناسب برای قرار‌های کاری و کنفرانس بوده‌اند که علاوه بر این وجود یک استخر روباز که دارای یک ویدیو و نمای پانورامیک است از دیگر ویژگی‌های این هتل به شمار می‌رود. لازم به ذکر است که هتل گرند ایروان در سایت تریپ ادوایزر امتیاز ۴. ۵ از ۵ را به خود اختصاص داد؛ علاوه بر این براساس رتبه‌بندی هتل‌ها در سایت گوگل این هتل رتبه ۴. ۷ از ۵ را کسب نمود.
آدرس گرند ایروان: این هتل در شهر ایروان و در خیابان آبوویان قرار دارد.

هتل لوکس ارمنیا ماریوت؛ با دسترسی عالی

در صورتی که به دنبال یک هتل ‌ایده‌آل و باکیفیت هستید که دارای موقعیت بسیار مناسبی نیز باشد و خدمات ۲۴ ساعته را ارائه دهد، می‌توانید هتل ارمنیا ماریوت را انتخاب کنید. این هتل یکی از هتل‌های ۵ ستاره در شهر ایروان است که در نزدیکی میدان جمهوری جای گرفت. به دلیل دسترسی بسیار مناسب و عالی این هتل گردشگران تمایل زیادی برای استفاده از امکانات آن دارند. لازم به ذکر است که به دلیل وجود عایق صدا در اتاق‌های این هتل جای هیچ‌گونه نگرانی در رابطه با شلوغی محیط بیرون نخواهد بود. امکانات بسیار زیادی مانند باشگاه بدنسازی، استخر روباز و سالن اسپا در کنار پارکینگ رایگان تنها بخشی از امکانات در نظر گرفته شده در این هتل هستند. براساس امتیازدهی سایت تریپ ادوایزر این هتل دارای امتیاز ۴ از ۵ است. علاوه بر این براساس رتبه‌بندی سایت گوگل این هتل توانسته تا رتبه ۴. ۵ از ۵ را کسب کند.
آدرس هتل ارمنیا ماریوت: این هتل در شهر ایروان و در میدان جمهوری این شهر قرار دارد.

لوکس ‌ترین هتل‌ های ایروان

هتل لوکس آرارات ایروان؛ با استخری لاکچری

این هتل در نزدیکی ‌ایستگاه مترو آندرانیک قرار دارد و امکاناتی نظیر اینترنت رایگان و استخر سرپوشیده و سونا را در خود جای داده است. در داخل اتاق‌های این هتل دکوراسیونی از چوب و پنجره‌های بزرگ را مشاهده خواهید نمود. در اتاق‌های آن تلویزیون، مینی بار، حمام اختصاصی تعبیه شده‌اند. علاوه بر این در رستوران‌های این هتل انواع غذا‌های اروپایی و ارمنی طبخ می‌شوند. به دلیل وجود جاذبه‌های گردشگری مانند موزه تاریخی ارمنیان و میدان ریپابلیک در نزدیکی این هتل، ظرف مدت ۱۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به این اماکن مهم گردشگری دسترسی داشته باشید. فرودگاه بین‌المللی ایروان نیز در فاصله ۱۵ دقیقه‌ای این هتل قرار گرفته است و ‌ایستگاه قطار مرکزی نیز در فاصله بسیار نزدیکی از این هتل قرار دارد. در این هتل ترانسفر فرودگاهی به درخواست مسافرین انجام خواهد شد. از مهم‌ترین امکانات این هتل می‌توان به خدمات ۲۴ ساعته و خشکشویی آن اشاره کرد. علاوه بر این باشگاه بدنسازی و وجود گاوصندوق در تمامی اتاق‌ها بخشی دیگر از امکانات در نظر گرفته شده در هتل آرارات هستند. اتاق‌های مختلف و متنوعی در این هتل وجود دارند که برخی از این اتاق‌ها شامل اتاق سوپریور و اتاق‌های پریمیوم می‌شوند. اتاق سوپریور در حدود ۲۰ مترمربع وسعت دارد و یک تخت کینگ با سایز بزرگ در آن‌ها تعبیه شده است. 
در این اتاق‌ها دو کودک و ۳ بزرگسال می‌توانند اقامت داشته باشند. علاوه بر این اتاق‌های پریمیوم در حدود ۲۲ متر وسعت داشته و دارای دو تخت تویین هستند. این اتاق‌ها برای ۳ بزرگسال و یک کودک مناسب خواهند بود. یکی از مهم‌ترین دلایل معروفیت هتل آرارات وجود رستوران‌های بسیار باکیفیت در آن است. این رستوران‌ها شامل رستوران نوع و رستوران جو کی می‌شوند؛ همچنین رستوران رد لانج یکی دیگر از رستوران‌های باکیفیت این هتل به حساب می‌آید که مکان مناسبی برای صرف انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌هایی به سبک اسنک است.
آدرس هتل ۴ستاره آرارات: این هتل در شهر ایروان و در خیابان گریگور لوساوریچ ۷ واقع شده است.

هتل مولتی گرند فارائون ایروان؛ هتلی با امکانات بالا

این هتل یکی از هتل‌های لوکس شهر ایروان است که امکانات بسیار مناسبی مانند پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی، میز تور، انبار چمدان، پذیرش اختصاصی و دستگاه atm را در خود جای داد. نظافت در این هتل به صورت روزانه انجام می‌شود و خدمات نظافتی مانند خشکشویی و لاندری و سرویس اتو نیز در نظر گرفته شده‌اند. از خدمات تفریحی و خانوادگی این هتل می‌توان به نگهداری از کودکان و فضای بازی داخلی آن اشاره کرد. این هتل دارای پارکینگ امن و فضای پارک مناسبی است. علاوه بر تمامی این موارد، رستوران و سرو صبحانه در اتاق و محلی تحت عنوان اسنک بار و انواع منو‌های مختلف و رژیمی نیز در رستوران‌های این هتل در نظر گرفته شده‌اند. دورهمی‌های عصرانه و موسیقی زنده بخشی دیگر از فعالیت‌ها و امکانات موجود در هتل مولتی گرند فارائون هستند. از امکانات بیرونی این هتل می‌توان به تراس آفتاب اشاره کرد. در این هتل یک اتاق جلسه برای افرادی که قصد برگزاری دورهمی‌ها و جلسات مختلف را دارند در نظر گرفته شد. خدمات عمومی مانند تهویه مطبوع و اتاق‌های ضد صدا، آسانسور، ‌فامیلی روم، سالن آرایشی زیبایی، امکانات برای مهمانان معلول، اتاق‌های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، اتاق سیگار و حمل و نقل رایگان نیز در این هتل وجود دارند. در تمامی اتاق‌ها جعبه‌های کمک‌های اولیه و زنگ امنیتی نیز تعبیه شده‌اند. 
پارک آبی ایروان در حدود ۹ کیلومتر با این هتل فاصله دارد و همچنین مرکز خرید مترونوم در فاصله ۱۲ کیلومتری از این هتل قرار گرفته است. از نظر مسافران و گردشگران این هتل دارای بیشترین امتیاز از نظر وای فای رایگان و موقعیت هتل است. مکان‌های دیگری مانند موزه کاسکاد و موزه مانتا‌داران از دیگر مکان‌های جذاب در نزدیکی این هتل به حساب می‌آیند. ‌ایستگاه‌های مترو مانند ‌ایستگاه میدان آزادی و ‌ایستگاه میدان جمهوری ایروان نیز در مجاورت این هتل هستند.
آدرس هتل مولتی گرند فارائون: ۵-verin ptghni. Am yerevan-abovyan–highway

لوکس ‌ترین هتل‌ های ایروان

هتل لوکس نشنال ارمنستان؛ از پرطرفدارترین هتلها

این هتل یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره در شهر ایروان است که در فاصله ۲۰۰ متری از میدان جمهوری و موزه تاریخی ارمنستان قرار دارد. این هتل امکانات بسیار زیادی مانند استخر، سونا، باشگاه بدنسازی را در خود جای داد. علاوه بر این اتاق‌هایی نیز برای این هتل در نظر گرفته شده‌اند که دارای امکانات بسیار مناسبی هستند. وجود یک سالن کنفرانس به مساحت ۲۲۱ متر یکی دیگر از امکانات موجود در این هتل به شمار می‌رود. ال امکان پذیرش به صورت ۲۴ ساعته نیز در این هتل وجود دارد و امکانات عمومی مانند دستگاه atm و انبار چمدان و تبدیل ارز نیز در این هتل تعبیه شده‌اند. خدمات خشکشویی و اتوشویی با اخذ هزینه مجزا از گردشگران و مسافران انجام خواهد شد. مسافران می‌توانند خودرو خود را در پارکینگ‌های خصوصی این هتل به صورت رایگان و بدون نیاز به رزرو قبلی پارک کنند. 
یکی دیگر از مزیت‌هایی که این هتل برای گردشگران و مهمانان در نظر گرفته امکان حمل و نقل شهری است و گردشگران و مهمانان می‌توانند از خدمات این هتل استفاده نمایند. وجود دستگاه فکس و کپی نیز برای افرادی که به منظور سفر کاری به این هتل مسافرت کرده‌اند، از امکانات دیگر آن به حساب می‌آید. شایان ذکر است که تمامی کارکنان این هتل به زبان گرجی و انگلیسی صحبت می‌کنند. در داخل هتل یک باشگاه بدنسازی در نظر گرفته شده که در طول اقامت می‌توانید از آن بهره ببرید. همچنین وجود سونا و استخر سرپوشیده از امکانات تفریحی هتل به شمار می‌روند. رستوران‌هایی مانند رستوران لابی رز و رستوران اصلی خدمات بسیار مناسبی را به گردشگران و مسافران ارائه می‌دهند. این رستوران‌ها از ساعت ۷ و ۱۱ صبح اقدام به سرو صبحانه می‌کنند. در منوی غذایی این رستوران‌ها انواع غذا‌های مدرن و اروپایی نیز به چشم می‌خورند. امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی و حمام و لوازم آرایشی و بهداشتی مانند حوله لباسی، سشوار و وان از امکانات دیگر اتاق‌های این هتل به حساب می‌آیند. در تمامی این اتاق‌ها دستگاه قهوه ساز و چای ساز نیز وجود دارند. علاوه بر این به دلیل وجود اینترنت بی‌سیم و رایگان می‌توانید تمامی شبکه‌های جهانی را در اتاق‌های این هتل مشاهده کنید. لازم به ذکر است که بطری‌های آب معدنی در این هتل رایگان هستند. 
یکی دیگر از نکات بسیار مهم این است که اگر تخت نوزاد احتیاج داشته باشید هزینه آن رایگان خواهد بود؛ اما در صورت تقاضای یک تخت بزرگسال به صورت اضافی باید هزینه‌ای مجزا پرداخت کنید. این هتل دارای اتاق‌های متنوع و متعددی است. به عنوان مثال سوئیت جونیور یکی از اتاق‌های این هتل نام داشته که مساحتی در حدود ۴۸ مترمربع دارد و در این سوئیت یک تخت دو نفره بزرگ و یک مبل تخت‌شو قرار داده‌اند. یکی دیگر از اتاق‌های این هتل تحت عنوان سوئیت سینیور شناخته می‌شود که این سوئیت در حدود ۷۰ مترمربع مساحت دارد و در آن یک تخت دو نفره بزرگ و یک مبل تخت‌شو قرار داده شده‌اند. علاوه بر سوئیت‌ها، اتاق‌های دولوکس دبل و اتاق استودیو نیز در این هتل قرار گرفته‌اند. اتاق دلوکس دبل دارای ۲۸ مترمربع مساحت است و از یک تخت دو نفره بزرگ و یک تخت تک نفره تشکیل می‌شود. 
اتاق استودیو نیز ۴۱ مترمربع مساحت داشته و در آن یک تخت دو نفره بزرگ و یک مبل تخت‌شو قرار داده شده‌اند. فاصله این هتل با مراکز مهم شهر ایروان بسیار کم است؛ به عنوان مثال فاصله میدان جمهوری تا این هتل در حدود ۲۰۰ متر بوده و در صورتی که بخواهید به صورت پیاده این مسافت را طی کنید تقریبا در حدود ۶ دقیقه زمان نیاز خواهد بود. همچنین موزه تاریخ ارمنستان در فاصله ۳۰۰ متری و مسجد آبی در فاصله ۴۰۰ متری از این هتل قرار دارند. یکی دیگر از جاذبه‌های بسیار مهم شهر ارمنستان، تئاتر و اپرای این کشور بوده که در فاصله ۹۰۰ متری از این هتل قرار گرفته است؛ همچنین ورزشگاه هرازدان در فاصله حدود ۱. ۴ کیلومتری این هتل واقع گردید.
آدرس هتل نشنال: این هتل در شهر ایروان و در خیابان ایروان ۰۰۱۰ و‌امیریان ۳. ۴ قرار دارد.

لوکس ‌ترین هتل‌ های ایروان

هتل رادیسون بلو ارمنستان؛ هتل معروف ایروان

یکی از هتل‌های بسیار معروف کشور ارمنستان هتل رادیسون بلو نام دارد که در نزدیکی پارک ویکتوری قرار گرفته است. هتل رادیسون بلو یکی از هتل‌های ۵ ستاره به شمار می‌رود که به تازگی مورد بازسازی و مرمت قرار گرفت و در این هتل یک منظره بسیار زیبا از پارک و کوه آرارات را شاهد خواهید بود. به دلیل موقعیت قرارگیری این هتل، با کمتر از پنج دقیقه پیاده‌روی می‌توان به مرکز شهر ایروان رسید. تمامی اتاق‌های این هتل فرش شده و دارای یک دکوراسیون شیک و مدرن هستند که این دکوراسیون‌ها به وسیله مبلمانی بسیار باکیفیت تزیین گردیده‌اند. لازم به ذکر است که تمامی اتاق‌های هتل رادیسون بلو دارای تلویزیون ال سی دی و کانال‌های ماهواره‌ای و همچنین حمام اختصاصی بوده‌اند. در رستوران‌های این هتل انواع غذا‌های سنتی ارمنستان و غذا‌های اروپایی سرو می‌شوند. 
علاوه بر این می‌توانید در پشت بام رستوران و در فضای باز منظره‌های بسیار زیبا از کوه‌های آرارات را مشاهده نمود و انواع سالاد‌ها و ساندویچ‌های همبرگر این رستوران‌ها را سفارش داد. میز پیشخوان این هتل در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت‌رسانی به گردشگران و مسافران است و خدماتی مانند تهیه بلیط و تور‌های مختلف را برای متقاضیان انجام می‌دهد. خدمات بسیار مناسب دیگری مانند خدمات ماساژ و باشگاه‌های بدنسازی از دیگر امکانات این هتل هستند.
آدرس هتل رادیسون بلو ایروان: aztutyan-ave 2.2-yereva0037-armenia

لوکس ‌ترین هتل‌ های ایروان

هتل قفقاز ایروان؛ با امکانات عالی

هتل قفقاز دارای یک رستوران و یک استخر روباز است و تا مرکز شهر ایروان در حدود ۱۵ دقیقه فاصله دارد. در این هتل امکانات بسیار مناسبی مانند پارکینگ و اینترنت رایگان در اختیار مسافران و گردشگران قرار می‌گیرد. به طور کلی اتاق‌های این هتل مجهز به تهویه هوا و تلویزیون صفحه تخت و همچنین مینی بار هستند. یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های هتل قفقاز منظره روبه کوه‌های آرارات است. علاوه بر این در حمام اتاق‌های این هتل سشوار و لوازم بهداشتی به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده شده‌اند. از خدمات دیگری که در این هتل در نظر گرفته شده‌اند می‌توان به انبار چمدان و زمین بازی برای کودکان اشاره کرد. در این هتل یک اتاق کنفرانس با ظرفیت حدود ۶۰۰ نفر نیز وجود دارد. در صورتی که مسافران قصد دریافت خدمات ترانسفر فرودگاهی را داشته باشند باید هزینه‌ای به صورت جداگانه پرداخت نمایند. یکی از مهم‌ترین خصوصیات این هتل این است که فرودگاه بین‌المللی ایروان در فاصله حدود ۱۷ کیلومتری از این هتل قرار دارد. این هتل ۵ ستاره خدمات خود را با قیمت پایین‌تری در مقایسه با سایر هتل‌های ایروان ارائه می‌دهد.
آدرس رستوران قفقاز: ashtsrsk highway next ti vahakni-resident.2413 yerevan-armenia
شماره تماس هتل قفقاز: ۳۷۴۶۰۵۰۱۱۷۷

لوکس ‌ترین هتل‌ های ایروان

کلام پایانی
هتل‌های بسیاری در کشور ارمنستان وجود دارند که خدماتی بسیار مناسب به گردشگران و مسافران ارائه می‌دهند. اقامت در لوکس‌ترین هتل‌های ایروان باعث شده تا بتوان سفری لذت‌بخش را تجربه کرد. این هتل‌ها دارای امکانات باکیفیتی هستند که مسافران می‌توانند از آن‌ها نهایت استفاده را ببرند. در حال حاضر امکاناتی مانند پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات ورزشی و تفریحی زیادی در هتل‌ها به مسافران ارائه می‌شوند. ضمن این‌که هزینه ترانسفر فرودگاهی به صورت جداگانه از مسافرت دریافت می‌گردد. وجود هتل‌ها و رستوران‌های معروف باعث شهرت شهر ایروان شده‌اند. مطمئناً برای داشتن یک سفر به یاد ماندنی نیاز است تا در انتخاب هتل در شهر مقصد دقت کنید.

نظرات کاربران

  1. نادر نادر 1402/05/09
    1 نفر پسندیدند
    هتل های 4 ستاره ایروان چه فرقی با هتل های لوکس ایروان دارن؟

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.7 از 5 | از 102 کاربر