رویایی ترین سواحل پاتایا

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/10/17
بازدید: 1619
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

پاتایا یکی از مهم‌ترین شهرهای تایلند است که هر ساله گردشگران بسیار زیادی را از سراسر جهان جذب می‌کند. در واقع این شهر یکی از مهم‌ترین شهرهای توریستی این کشور محسوب می‌شود که انواع تفریحات و سوئیت‌های لوکس در آنجا وجود دارند. یکی از مهم‌ترین تفریحات پاتایا بازدید از سواحل زیبای آن است. این شهر سواحل متعددی دارد که هر یک از آن‌ها دارای ویژگی‌های خاصی هستند. در ادامه قصد داریم به معرفی رویایی‌ترین سواحل پاتایا بپردازیم.

رویایی ترین سواحل پاتایا

ساحل آرام و مهیج جامتین

یکی از بهترین سواحل پاتایا ساحل جامتین است. این ساحل به شهر پاتایا بسیار نزدیک بوده و رفت‌ و آمد به آن آسان است. اگر قصد دارید با خودرو شخصی یا تاکسی به آنجا بروید طی ۱۰ دقیقه با ساحل می‌رسید. در صورتی که می‌خواهید اوقات فراغت خود را در آرامش و محیطی آرام سپری کنید، این ساحل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. وجود درختان نخل اطراف ساحل، زیبایی این جاذبه گردشگری را دو چندان کرده است. همچنین در کنار ساحل انواع تفریحات، فروشگاه‌ها و رستوران‌ها نیز وجود دارد.

تفریحات پاتایا - اگر قصد سفر به پاتایا را دارید برای آشنایی با تفریحات آن اینجا کلیک کنید.

ساحل جامتین

سفر به کشور تایلند با جاذبه‌های گردشگری فوق العاده دیدنی!

ساحل خانوادگی وونگ آمات

این ساحل نسبت به سواحل دیگر پاتایا از شهر فاصله بیشتری دارد. بنابراین تعداد افرادی که برای تفریح به این ساحل می‌روند، کم‌تر از سواحل دیگر است. خلوت بودن این ساحل آن را به مکانی مناسب برای تفریحات تبدیل می‌کند. البته توجه داشته باشید که خلوت بودن این ساحل سبب شده است که وونگ آمات تفریحات کم‌تری نسبت به دیگر سواحل داشته باشد. 
ساحل وونگ آمات یکی از بهترین سواحل برای شنا کردن است. وجود هتل‌های فراوان اطراف این ساحل مسبب ایجاد محیطی بسیار مناسب برای اقامت گردشگران خارجی می‌شود. اگر کودکی در خانواده دارید ساحل وونگ آمات مکان مناسبی برای تفریح فرزند دلبندتان است. در این ساحل ارتفاع بلندی که سقوط کودکان را تهدید کند، وجود ندارد.

وونگ آمات

ساحل سنتی ناکلوا

ساحل سنتی ناکلوا یکی از ساحل‌های آرام و مسکونی پاتایا محسوب می‌شود. به ناکلوا در معنای لغوی به سرزمین نمک می‌گویند. این ساحل در شمال پاتایا قرار دارد و به وجود ماهی‌گیران معروف است. اگر از دسته افراد دوستدار سواحل آرام و به دور از شلوغی هستید، ساحل ناکلوا می‌تواند اوقات خوشی را برای شما رقم بزند. در این ساحل می‌توانید به شنا کردن، غواصی و اجاره قایق بپردازید. همچنین غذاهای خیابانی ساحل سنتی ناکلوا نیز بسیار خوشمزه و معروف هستند. علاوه‌بر تفریحات آبی در این ساحل جاذبه‌های دیگری نیز وجود دارد. از زیبا‌ترین جاذبه‌های گردشگری ساحل ناکلوا می‌توان به پناهگاه حقیقت آن اشاره کرد. این جاذبه گردشگری از چوب ساج ساخته شده و به شکل معبد است. البته پناهگاه حقیقت در برابر شرایط جوی مختلف دوام بالایی دارد. آنچه سبب جذابیت این مکان مقدس شده‌است، مجسمه‌های کنده‌کاری شده چوبی و استفاده از فرهنگ قدیمی تایلندی در معماری آن است. از دیگر جاذبه های دیدنی این ساحل، مینی سیام است. در مینی سیام می‌توانید آثار تاریخی و مشهور تایلند را مشاهده کنید. همچنین در این مکان امکانات مهیجی برای تفریح و سرگرمی کودکان در نظر گرفته شده است. در مینی سیام می‌توانید برج ها و بناهایی همچون برج ایفل، اپرا سیدنی، پل لندن، معبد آنکور، مجسمه آزادی و... را مشاهده کنید.

ساحل

ساحل بهشتی کوه لارن

یکی از زیباترین سواحل پاتایا، ساحل بهشتی کوه لارن نام دارد. این ساحل به مرجان‌های بسیار زیبای خود معروف است. قرار گرفتن این ساحل در میان کوه‌ها منظره‌ای بسیار زیبا و تماشایی را برای گردشگران ایجاد می‌کند. اگر به دنبال ساحلی به دور از هیاهوی شهر هستید، ساحل بهشتی کوه لارن می‌تواند اوقات بسیار لذت‌بخشی را برای شما به ارمغان آورد. در هنگام بازدید از این ساحل، شفافیت و تمیزی آب شما را شگفت‌زده خواهد کرد. تمیزی آب سبب شده است که شنا کردن در این ساحل، لذت دو چندانی داشته باشد. از دیگر زیبایی‌های ساحل کوه لارن میتوان به تماشا ساحل ماسه سفید و مرجان‌ها از قایق‌های شیشه‌ای اشاره کرد. همچنین در این ساحل مرجانی، امکان قایق سواری و اسنورکلینگ نیز دارید. 

ساحل بهشتی

ساحل کوه فای یا جزیره بامبو ساحلی

از دیگر سواحل بی‌نظیر پاتایا میتوان به ساحل کوه فای یا جزیره بامبو ساحلی اشاره کرد. این ساحل به دلیل وجود جنگل بامبو و آرامش بی‌نظیر به جزیره بامبو ساحلی معروف است. در اطراف این جزیره درختان نخل زیبایی قد علم کرده‌اند. همچنین این ساحل ازجمله سواحل خلوت پاتایا محسوب می‌شود. بنابراین اگر قصد دارید در محیطی آرامش‌بخش ریلکس کنید، ساحل کوه فای را به شما پیشنهاد می‌کنیم. از دیگر جاذبه‌های این ساحل می‌توان به مرجان‌های زیبا و کشتی‌های تاریخی جنگ جهانی دوم اشاره کرد. اگر به دنبال ماجراجویی و تفریحات آبی هستید، جزیره بامبو ساحلی مناسب شما است.

ساحل کوه فای

ساحل رویایی دانگتان

ساحل رویایی دانگتان از دیگر سواحل معروف پاتایا است. این ساحل طولی بلند و به اندازه 1.5 کیلومتر دارد. اگر قصد دارید در این ساحل به استراحت و بپردازید، پیشنهاد می‌کنیم که صبح به این ساحل مراجعه کنید. این ساحل صبح‌هایی بسیار زیبا دارد. در کنار ساحل دانگتان درختان نخل دیده می‌شود که به آسمان قد کشیده‌اند. این مجموعه تفریحی هم برای دوستداران ورزش‌های آبی و هم برای افرادی که قصد استراحت دارند، مناسب است. ساحل دانگتان به دلیل آفتابی بودن، نزد گردشگران اروپایی محبوبیت بسیاری دارد.

رویایی دانگتان

ساحل دنج و اختصاصی کوزی

همان طور که از نام کوزی پیداست، این ساحل در محیطی دنج و دور از هیاهو قرار دارد. البته توجه داشته باشید که دسترسی به ساحل کوزی نسبت به سواحل دیگر سخت‌تر خواهد بود. فضای دنج و اختصاصی کوزی سبب شده است که این ساحل به عنوان یکی از شفاف‌ترین سواحل پاتایا شناخته شود.

ساحل دنج

سخن پایانی

کشور تایلند با داشتن شهر ساحلی و زیبای پاتایا مقصدی عالی برای تجدید قوا و تفریح به شمار می‌رود. اگر به این کشور سفر کردید، حتما به سواحل پاتایا سری بزنید. سواحل رویایی پاتایا می‌توانند تجربه‌ای بسیار خوشایند برای هر گردشگری باشند و به یکی از زیباترین خاطره‌های شما تبدیل گردند. امیدواریم که با رفتن به این سواحل خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنید.

 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.8 از 5 | از 100 کاربر