بهترین شهربازی های استانبول

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/16
بازدید: 12090
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

استانبول پایتخت کشور ترکیه است که به عنوان یک شهر باستانی و گردشگری از کشورهای اروپایی و آسیایی گردشگر دارد. استانبول جاذبه‌های گردشگری و تفریحی بسیاری دارد که می‌توانید با سفر به این شهر از آن‌ها لذت ببرید و اوقات خوشی را تجربه کنید. شهربازی‌های ترکیه از بهترین و هیجان‌انگیزترین مکان‌هایی است که می‌توانید با فرزندانتان به آن جا بروید و تجربه سفرتان را بهتر کنید. در ادامه به معرفی بهترین شهربازی‌های استانبول می‌پردازیم.

شهربازی های استانبول

1.شهربازی ویالند استانبول

شهربازی ویالند استانبول یکی از بزرگترین شهربازی‌های استانبول است که مساحتی حدود صد زمین فوتبال دارد و از وسیع‌ترین پارک‌های موضوعی استانبول است. شهربازی ویالند استانبول از سه بخش تشکیل شده است که این بخش‌ها شامل دنیای بازی، دنیای هیجان و ماجراجویی و دنیای افسانه‌ها می‌شود. این شهربازی در نزدیکی پل گلدن هورن و در محله ایوب واقع شده است و بیشتر از 50 بازی مختلف دارد که می‌توانید با آن‌ها بازی کنید. شهربازی ویالند استانبول ترن هوایی آبی، تونل وحشت، جت اسکی، بولینگ و ... را دارد. این شهربازی مرکز خریدی بسیار بزرگ و محلی برای برگزاری رویدادها و فستیوال‌ها، بوتیک‌های فوق العاده، رستوران و کافی شاپ دارد که می‌توانید بعد از بازی با دستگاه‌های شهربازی از آن‌ها استفاده کنید و استراحت کنید.
مسیر دسترسی به شهربازی ویالند استانبول از طریق محله ایوب و خیابان گیرنه و منطقه یسیلپینار است و پس از طی این مسیر به شهربازی ویالند می‌رسید. ساعت فعالیت این شهربازی از جمعه تا یکشنبه از ساعت 10 صبح تا 21 شب است و در روزهای دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح تا 19 شب است.

تجربه سفری هیجان انگیز به توریستی ترین شهر ترکیه

شهر بازی ویالند

2.شهربازی ژوراسیک لند استانبول 

شهربازی ژوراسیک لند استانبول مساحتی حدود 10 هزار متر مربع دارد که از بزرگترین و معروف‌ترین شهربازی‌های استانبول است که در آن 70 نوع دایناسور مختلف شبیه‌سازی شده است. در شهربازی ژوراسیک لند استانبول تخم‌ها و استخوان‌های دایناسورها که موجوداتی غول پیکر هستند ساخته شده‌اند که می‌توانید داستان‌ها و اطلاعات مربوط به هرکدام از دایناسورها به طور کامل با ورود و گردش در این شهربازی بدست بیاورید. در شهربازی ژوراسیک لند مفهوم یادگیری با بازی بسیار مورد توجه قرار گرفته است که شما می‌توانید با گردش و بازی در این پارک با تاریخچه زمین آشنا شوید.

شهربازی ژوراسیک لند استانبول آزمایشگاه، سالن نمایش انیمیشنی، محل برگزاری تولد، فضایی برای کاوش، مغازه‌ای با هدیه‌های مفهومی و منحصر بفرد دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. برای دسترسی به شهربازی ژوراسیک لند استانبول می‌توانید از محله بایرام پاشا و سپس مرکز خرید فروم استانبول به این شهربازی برسید. قیمت ورودی شهربازی ژوراسیک لند استانبول 20 دلار است. ساعت‌های فعالیت شهربازی ژوراسیک لند استانبول از ساعت 10 صبح تا 21 شب است و شما می‌توانید در این ساعت‌ها از گردش در این پارک لذت ببرید.

تفریحات استانبول - با مکان های تفریحی استانبول لذت سفرتان را تضمین کنید! 

شهر بازی

3.شهربازی ویاسی تما پارک استانبول (viaswa tema park)

شهربازی ویاسی پارک استانبول از بهترین شهربازی های استانبول است که با تکنولوژی‌های منحصربفرد و استانداری ساخته شده است و حدودا 35 بخش تفریحی دارد. ترن هوایی رد فایر که سریع‌ترین بزرگ‌ترین ترن هوایی اروپا است در این شهربازی قرار دارد. ترن هوایی رد فایر در طول دو ثانیه در مسیر 980 متری به نهایت سرعتش یعنی 110 کیلومتر در ساعت می‌رسد و در هر بار بازی 12 نفر را می‌تواند سوار کند. در شهربازی ویاسی تما پارک استانبول آکواریومی بسیار طولانی وجود دارد که باعث جذابیت بیشتر این پارک شده است و در آن انواع مختلف موجودات دریایی در معرض دید قرار گرفته است. در شهربازی ویاسی تما پارک استانبول هر شب در ساعت 8 کنسرت رایگان برگزار می‌شود. مسیر دسترسی به شهربازی ویاسی تما از طریق محله توزلا، خیابان بالیک چیلار، کامی است. قیمت بلیط شهربازی ویاسی تما پارک استانبول 5 لیر و هزینه بلیط ترن هوایی رد فایر 25 است. ساعت‌های فعالیت این پارک در روزهای یکشنبه از ساعت 14 تا 24 شب و در روزهای دوشنبه تا شنبه از ساعت 12 تا 24 شب است.

جاهای دیدنی استانبول - لیستی از جاهای دیدنی استانبول را در لینک مشاهده کنید. 

شهربازی ویاسی

4.لونا پارک بوستانسی ( Bostanci LunaParki )

پارک لونا بوستانسی انواع بازی‌های مخصوص کودکان و بزرگسالان را دارد و پارکی بسیار معروف و هیجان انگیز است که در سال 2004 افتتاح شد و به مرکز شهر نزدیک است. راک ان رول و ترن هوایی از بازی‌های مهیج این پارک است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. مسیر دسترسی به لونا پارک بوستانسی از طریق محله کادیکوی، بوستانسی است و با این مسیر می‌توانید به این شهربازی برسید. ساعت فعالیت لونا پارک بوستانسی از 9 صبح تا 21 شب است.

لونا پارک بوستانسی

5.پارک کودک فشانه استانبول 

پارک فشانه پارکی مخصوص کودکان است و در آن ترکیب‌های جالبی از طبیعت و رنگ و نور برای کودکان ساخته شده است. شهربازی کودک فشانه استانبول در محله ایوب و در کنار گلدن هورن قرار دارد. این پارک مخصوص کودکان است و بازی‌های آن بیشتر برای کودکان ساخته شده است. مسیر دسترسی به پارک کودک فشانه استانبول از طریق محله ایوب و نیسانسی است.
قیمت ورودی پارک کودک فشانه برای کودکان 0 تا 2 سال رایگان، کودکان 3 تا 14 سال ک45 لیر و بزرگسالان 60 لیر و افرادی که سن‌شان بالاتر از 65 باشد 45 لیر است. ساعت فعالیت پارک از ساعت 9 صبح تا 18 عصر است.

راهنمای سفر به استانبول - هر آنچه باید قبل از سفر به استانبول بدانید!

پارک کودک فشانه

6.فلوریا لونا پارک استانبول

فلوریا لونا پارک استانبول پارکی است که به همراه خانواده‌تان می‌توانید به آن بروید. وسعت این پارک زیاد نیست اما جذابیت‌ها و بازی‌های خودش را دارد و کسانی که به دوچرخه سواری علاقه دارند می‌توانند در کنار ساحل دوچرخه سواری کنند. از طریق بیوک جکمس می‌توانید به شهربازی فلوریا لونا پارک استانبول بروید.

شهربازی

7.پارک شهر بایرام پاشا

پارک بایرام پاشا طبیعت فوق العاده‌ای دارد و می‌توانید با رفتن به آن در کنار طبیعت استراحت کنید و آرامشتان را باز گردانید. پارک بایرام پاشا از بهترین شهربازی‌های استانبول است. امکانات این شهربازی شامل ترن هوایی، زمین‌های ورزشی بسکتبال، فوتبال، والیبال و تنیس می‌شود و انواع بازی‌های مخصوص کودکان، برج پرچم، استخر و آبشار و مسیرهای دوچرخه‌سواری و موتور‌سواری برای مردم وجود دارد. آمفی تئاتر، سالن روباز سینما، محوطه نمایشگاه و آموزش هنرهای زیبا، مرکز سلامت و تعداد زیادی رستوران و کافه و کافه تریا در این پارک وجود دارد.

شهربازی

8.شهربازی فان لب

فان لب شهربازی سرپوشیده است که از بهترین شهربازی‌های استانبول است و در آن دو مرکز خرید جواهیر مال و فروم وجود دارد. در شهربازی فان لب انواع بازی‌های مهیج و متنوع وجود دارد و می‌توانید به همراه خانواده‌تان از بازی در این پارک لذت ببرید.

سوالات متداول

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.5 از 5 | از 100 کاربر