بهترین تفریحات مهیج تایلند

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/01/30
بازدید: 1596
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

تایلند کشوری در جنوب شرقی آسیا بوده و طرفداران زیادی داشته، این کشور برای تمام رده‌های سنی یک تفریح مخصوص دارد. به‌عنوان مثال در رده سنی جوانان بیشتر تفریحات هیجانی را دوست داشته و بلعکس افراد مسن علاقه‌مند به گشت‌و گذر در میان آثار تاریخی هستند که کشور تایلند این امکان را برای گردشگران فراهم آورده است تا بتوانند در هنگام سفر به تایلند از تفریحات لذت ببرند. تایلند شهرهای متعددی داشته و هر کدام از آن‌ها تفریحات خود را دارند که در هنگام سفر به آن می‌توانید به راحتی گشت ‌و گذار کرده و از سرگرمی‌های متنوع تایلند لذت ببرید.

تفریحات تایلند

 

سقوط آزاد در پاتایا تایلند

یکی از هیجان‌انگیزترین و ترسناک‌ترین تفریحی که شما می‌توانید در تایلند تجربه کنید سقوط آزاد پاتایا بوده که فقط تعداد کمی از افراد می‌توانند آن را تجربه کنند. افرادی که قبلاً تجربه سقوط را داشته باشند یا مربی باشند بالافاصله بعد از خرید بلیط می‌توانند بپرند اما افراد مبتدی با یک آموزش کوتاه همراه مربی، این سقوط را تجربه می‌کنند.
برای تفریح سقوط آزاد شهرهای متعددی از تایلند را می‌توانید انتخاب کنید اما سقوط آزاد در پاتایا یکی از بهترین‌ها در این کشور بوده و پیشنهاد می‌شود حتماً اگر فوبیا ارتفاع ندارید، به سراغ این تفریح بروید و آن را تجربه کنید. در بانجی جامپینگ شهر پاتایا می‌توانید از ارتفاع ۵۰ به بالا بپرید و حتی تماس کوچکی با آب پیدا کنید. امنیت این بانجی جامپینگ بسیار بالا بوده و در صورت تمایل افرادی که در آن‌جا حضور دارند می‌توانند فیلم سقوط شما را بگیرند و آن را در یک لوح فشرده تحویل دهند. افرادی که قصد دارند تجربه سقوط را در آغوش یک‌دیگر تجربه کنند امکانش در این بانجی جامپینگ به‌وجود آمده است.

بهترین شهر تایلند برای سفر مجردی - چه شهرهایی از تایلند می‌تواند برای مسافرین مناسب باشد؟!

تفریحات تایلند

 

صخره و کوهنوردی در پوکت

صخره‌ها و کوه‌هایی که در این شهر قرار گرفته از زیباترین و فوق‌العاده‌ترین منطقه طبیعی کشور تایلند است. این صخره‌ها به‌گونه‌ای هستند که می‌توانید بدون طناب از سنگ‌های پله مانند آن بالا بروید و هیچ ترسی از بالا رفتن نداشته باشید. زیرا با افتادن از این صخره‌ها اتفاقی برایتان رخ نمی‌دهد، حتی با سقوط از صخره تجربه پرش در آب را نیز تجربه می‌کنید. در هنگام سفر به شهر پوکت با رفتن به صخره‌های مرمرین کرابی می‌توانید تجربه یک تفریح رایگان و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.

سفر به کشور تایلند با جاذبه‌های گردشگری فوق العاده دیدنی!

شنا در آب‌های تایلند

از مهم‌ترین تفریحی که در هنگام سفر به کشورهای ساحلی می‌توان انجام داد، شنا در آب‌ها و آفتاب گرفتن در سواحل آن کشور است. در تمام شهرهای تایلند سواحل متعددی وجود دارد و شهر پاتایا از سواحل زیبا با تفریحات متنوعی برخوردار است. که بنا بر روحیه و نیاز داشتن به آرامش یا جشن و تفریح می‌توانید یکی از سواحل را برای تفریح انتخاب کنید.

 

تفریحات تایلند

 

بازدید از حیوانات در سافاری ورلد بانکوک

یکی از تفریحات مهمی که حتما باید در هنگام سفر به تایلند به آن بپردازید، بازدید از حیوانات در سافاری ورلد بانکوک خواهد بود. حتماً با دیدن حیوانات متنوعی که در خود جای داده هیجان زده خواهید شد. از حیواناتی که در منطقه مشاهده خواهید کرد باید به کرگدن، زرافه، شیر و غیره اشاره کرد و امکان دیدن این حیوانات از نزدیک در این باغ وحش برای شما فراهم شده است. حتی شما می‌توانید با کمک افراد حرفه‌ای قرار گرفته در آن‌جا به این حیوانات غذا بدهید.
وقت گذراندن در یک مکانی که پرشده از درختان متنوع و قرار گرفتن حیوانات جنگلی، مطمئنا تجربه فوق‌العاده‌ای خواهد بود. همچنین علاوه بر حیوانات جنگلی، در باغ وحش سافاری ورلد انواع حیوانات اهلی و آبزیان و پرندگان نگهداری می‌شود.

مهم ترین شهرهای تایلند - برای سفر به تایلند مهم ترین شهرهای این کشور را بشناسید.

تفریحات تایلند

 

تور رفتینگ تایلند

تفریحی که کوچک و بزرگ نشناخته و هیچ‌کس از آن نمی‌گذرد تفریح تور رفتینگ در خلیج رودخانه‌های تایلند بوده است. در قسمت‌های مختلف این کشور رودخانه‌های متعددی قرار گرفتند که برای شما موقعیت رفتینگ سواری را ایجاد کرده‌اند. اما از سری جاهای معروف تور رفتینگ در کشور تایلند باید به پارک ملی فانگ نگا بای و جزیره جیمز باند پوکت اشاره کرد.
تور رفتینگ اصولاً در شهرهای پوکت و چیانگ مای برگزار می‌شود، رودخانه‌ها با آب‌های گرم و صخره‌های زیبا در روزهای خاص سال، پذیرای گردشگران بسیار برای قایق‌ سواری هستند. و این امکان را برای شما فراهم می‌کنند تا بتوانید قایق‌ سواری با سرعت و پر از هیجان را تجربه کنید.

زیباترین جزیره های تایلند - آشنایی با زیباترین جزیره های توریستی کشور تایلند

جشن‌های شبانه تایلند

اصولاً اولین چیزی که در هنگام شنیدن تفریحات شبانه به ذهن می‌رسد، جشن‌های شبانه بوده که در کافه‌های مختلف این کشور هر شب دایر بوده است. این جشن‌ها یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین تفریح در این کشور شمرده می‌شود. زیرا در هنگام رفتن به این جشن‌ها شور و هیجان زیادی را تجربه خواهید کرد، با اجرای برنامه شاد و موسیقی زنده و قرار داشتن هر نوع ملیتی در این جشن برای شما باعث به‌وجود آوردن یک شب هیجان‌انگیز خواهد شد. هر آن‌چه که شما از یک جشن شبانه بخواهید در این کافه‌ها پیدا می‌شود.

 

تفریحات تایلند

 

ماساژ تایلند

بنا بر تجربه و گفته افراد، تایلند را می‌توان مهد ماساژ آسیا دانست. ماساژ در تایلند به‌عنوان یک هنر یاد می‌شود. اگر به دردهای عضلانی دچار هستید یا قصد ریلکس کردن بعد از مدت‌ها را دارید در تایلند به راحتی می‌توانید با رفتن به اتاق ماساژ و گرفتن ماساژ تایلندی، درد‌ها را از بین ببرید و آرامش بدست اورید. زیرا این اتاق‌ها برای رفع درد عضلات و کمک به تمدد اعصاب بسیار مناسب بوده است.
همچنین این امکان برای شما در جشن شبانه فراهم شده تا غذا و نوشیدنی‌های متنوع را سفارش دهید و صرف کنید، مطمئنا این کار برای شما بسیار لذت‌بخش بوده است. به شما پیشنهاد می‌دهیم حتماً قبل از سفر، زمان فستیوال‌های برگزار شده در این کشور را چک کرده تا بتوانید در این جشن‌ و فستیوال‌ها شرکت کنید.

بهترین رستوران های تایلند - آشنایی با خوشمزه ترین رستوران های کشور تایلند

جشن ماه کامل

جشن ماه کامل یا فول ماه، هر ماه هنگامی که ماه کامل می‌شود در یک جزیره دور افتاده برگزار می‌کنند. جشن ماه کامل یک جشن کاملا مفرح و هیجانی بوده، به‌گونه‌ای که شما با رفتن به این جشن حس فوق‌العاده‌ای را تجربه خواهید کرد. گرچه راه دسترسی به این جزیره کمی مشکل است اما شرکت در این جشن برای شما قطعاً یک خاطره مهیج و دلپذیر می‌سازد.

 

تفریحات تایلند

پوکت بهشتی در تایلند - آشنایی و معرفی کامل درباره زیباترین شهر تایلند!

کلام آخر

تفریحات تایلند به‌گونه‌ای بوده که شما حتی با به یاد آوردن آن در ذهن، لبخند به لب‌هایتان می‌آید. این تفریحات به شما کمک می‌کنند که در هنگام سفر به تایلند خاطره‌های زیبایی بسازید. به‌دلیل اینکه سلیقه افراد جوان و مسن در تفریح کردن متفاوت است، شاید کمی در اول سفر دغدغه پیش بیاید اما با دیدن تفریحات این کشور به سرعت از بین می‌رود.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.5 از 5 | از 100 کاربر