بهترین کافه های مشهد

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/15
بازدید: 14831
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

مشهد شهری با پیشینه تاریخی بوده که جاذبه‌های مذهبی‌ آن موجب جذب هزاران نفر از نقاط مختلف جهان به سوی این شهر شده است. همین امر سبب شده تا در نقاط مختلف این شهر شاهد رستوران‌ها و کافه‌های مختلفی باشیم. افراد زیادی در سرتاسر جهان عاشق قهوه هستند و حتی یک روز را هم نمی‌توانند بدون صرف فنجانی قهوه بگذرانند. کافی‌شاپ شوکت، کافه لوکاوت، کافه باکس، کافه عربیکا و... تنها بخشی از ده‌ها کافه مطرح در شهر مشهد هستند. مقاله پیش رو به معرفی بهترین کافه‌های مشهد و همچنین ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد آن‌ها اختصاص داده شده است.

بهترین کافه های مشهد

کافی شاپ شوکت مشهد

یکی از پر آوازه‌ترین کافه‌های شهر مشهد، کافه شوکت محسوب می‌شود. کافی‌شاپ شوکت به دلیل طعم منحصربه‌فرد و متنوع از انواع نوشیدنی‌های کافئین‌دار و همچنین ترکیبی از هنر قنادی و ذائقه ایرانی در یک محیط شیک و دنج، فضای مناسبی برای ایجاد یک خاطره و اوقات خوش ایجاد کرده است. پرسنل این کافه با لبخند پذیرای مهمانان خود هستند. کافه شوکت نسبت به دیگر کافه‌های این شهر شهرت بیشتری دارد. سرویس‌دهی خوب و قیمت متوسط با توجه به کیفیت بالای نوشیدنی‌ها علت دیگر شهرت این کافه است. سالن این کافه در اغلب اوقات مملو از مهمانان داخلی و خارجی دیده می‌شود. منوی کافه شوکت شامل: انواع قهوه، نوشیدنی‌های گرم و سرد، چای و دمنوش و صبحانه‌های فرانسوی است.

  • آدرس: حدفاصل صارمی ۲۹ و ۳۱ ساختمان راد
  • شماره تلفن: 05138699528 | 09903682202

کافی شاپ شوکت

کافی شاپ لوکاوت مشهد

چنانچه به دنبال یک تجربه جدید هستید این کافی‌شاپ برای شما فرصت خوبی است. کافی‌شاپ لوکاوت تجربه آرامشی دلنشین همراه با نوشیدنی را یک‌جا به میهمانان خود هدیه می‌کند. البته این تجربه برای افرادی که به دنبال مکان‌های لوکس و امروزی هستند بسیار مناسب‌تر است. کافه لوکاوت مجهز به خدمات دلیوری بوده و همین امر نقش ویژه‌ای در محبوبیت این کافه دارد. منوی کافی‌شاپ لوکاوت شامل: نوشیدنی‌های متنوع گرم و سرد، انواع دمنوش‌های گیاهی، قهوه‌های دمی، قهوه‌های فریز شده و بسیاری از نوشیدنی‌های دیگر می‌شود.

  • آدرس: بلوار وکیل آباد، بین وکیل آباد 47 و 49
  • شماره تلفن:  05138693836

کافی شاپ لوکاوت

کافی شاپ نون مشهد

کافی‌شاپ نون در لیست کافه‌های معروف و پر آوازه شهر مشهد است. کافه نون یک کافی‌شاپ بیرون بر نون با چندین شعبه در نقاط مختلف مشهد بوده که گردشگران می‌توانند همه روزه از ساعت 7 تا 19 عصر از طریق سایت کافه نون سفارشات خود را ثبت کنند. سفارش افراد، با پیک تحویل داده می‌شود. کافی‌شاپ نون انواع قهوه، اسپرسو، انواع نوشیدنی‌های داخل بطری، چای، شیرینی و نان‌های فرانسوی را سرو می‌کند. منوی کافی‌شاپ نون شامل: انواع مدل‌های قهوه، انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، چای، شیرینی، کروسان، ساندویچ‌های چاباتا پاسترامی، چاباتا بوقلمون

  • آدرس: این کافه دارای شعب مختلف در سطح شهر مشهد است.
  • شعبه راهنمایی: خیابان راهنمایی – نبش راهنمایی ۲۰
  • شعبه کوثر: خیابان کوثر، نبش کوثر۲
  • شعبه سجاد: بلوار سجاد، سجاد 13، شقایق شمالی
  • شعبه ابوذر: خیابان احمدآباد، بین ابوذر ۱۰و۱۲
  • شماره تلفن:  05138451292 - 05133815002 - 05137607911 - 05138466869

کافی شاپ نون

قهوه پیک مشهد

کافی‌شاپ قهوه پیک نیز در لیست بهترین کافه‌ها و مکان‌های دنج مشهد قرار دارد که یکی از برجسته‌ترین دلایل این امر، نزدیک بودن آن به کافه لوک اوت و آو کافه است که موجب شده حوالی خیابان صدف در بلوار وکیل آباد مشهد به پاتوق قهوه دوستان تبدیل شود. کافه پیک در قسمت وکیل آباد شهر مشهد واقع شده است. منوی کافه قهوه پیک شامل: اسپرسو، انواع قهوه‌های بر پایه شیر، امکان انتخاب طعم دهنده‌هایی چون زعفران، کارامل، شکلات با درصد تلخی مختلف، نارگیل، وانیل، انواع نوشیدنی‌های سرد، چای لاته، دمنوش‌های گیاهی، شکلات داغ و...

  • آدرس: بلوار وکیل آباد، بین وکیل آّباد ۴۳ و ۴۵، قهوه پیک‌
  • ساعات کاری: هر روز هفته 7:00 الی 22:30
  • شماره تلفن: ۰۵۱۳۸۶۷۹۷۹۷

قهوه پیک مشهد

کافی شاپ عربیکا مشهد

کافی‌شاپ عربیکا می‌تواند گزینه مناسبی برای کسانی باشد ‌که تمایل دارند ساعاتی آرام و خلوت داشته باشند. عربیکا اگرچه یک کافه تازه تاسیس است و قدمت چندانی ندارد اما با سرو قهوه‌های دمی و تخصصی‌، توانسته در مدت زمان کوتاهی شهرت زیادی پیدا کند. پکیج‌های قهوه ۷ تا ۹ صبح این کافه بین قهوه‌دوستان طرفداران زیادی دارند. منوی کافه عربیکا شامل: نوشیدنی‌های متنوع گرم و سرد، انواع نان و میان‌وعده، قهوه‌های دمی و تخصصی، سیروپ، ماکتیل و اسموتی است.

  • آدرس
  • ساعات کاری کافه عربیکا: 7 صبح تا 12 شب، روزهای تعطیل از 9 صبح
  • شماره تلفن: 05138826815

کافی شاپ عربیکا

کافی شاپ باکس مشهد

 چندان تفاوتی ندارد که به دنبال نوشیدن یک فنجان قهوه باشید یا یک میان وعده‌ لذیذ و با کیفیت، در هر صورت کافی‌شاپ باکس، گزینه مناسبی برای شما است. دکوراسیون منحصربه‌فرد کافه باکس یک مکان دنج در شهر برای دوستداران قهوه تلقی می‌شود. منوی کافه باکس شامل: انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، صبحانه‌های متنوع ایرانی، انگلیسی، فرانسوی، انواع برگر، انواع ساندویچ، پاستا، پیتزا، سالاد و سیب‌زمینی است.

  • آدرس: نبش هنرستان 33
  • ساعات کاری: از ساعت 12 تا 1 بامداد
  • شماره تلفن:  05138690907

کافی شاپ باکس

کافه مربع سیاه مشهد

کافه مربع سیاه، مکان‌ مناسبی برای صرف قهوه و دیگر نوشیدنی‌ها است که به شدت به افرادی که به مشهد سفر می‌کنند توصیه می‌شود. کافی‌شاپ مربع سیاه در لیست کافه‌های لوکس مشهد قرار دارد و در خیابان کوثر واقع شده است. شهرت این کافه به خاطر کروسان‌ها و تاپینگ‌های لذیذ و بی‌نظیر آن خواهد بود. کافه مربع سیاه دارای خدمات دلیوری نیز بوده و  در سه وعده غذایی خدمت رسانی می‌کند. منوی کافه مربع سیاه شامل: انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، دمنوش، انواع کروسان، تاپینگ می‌شود.

  • آدرس: بین کوثر 11 و 13
  • ساعات کاری کافه مربع سیاه: 7 صبح تا 11 شب
  • شماره تلفن: 05138828595

کافه مربع سیاه

کافی شاپ لاواتزا مشهد

مشهد همه ساله میزبان تعداد زیادی از مسافران از کشورهای مختلف است؛ از همین رو کافی‌شاپ لاواتزا سعی در عرضه بهترین خدمات و طمع‌ها به این گردشگران را دارد. کافه لاواتزا در خیابان سجاد مشهد واقع شده است. یکی از بهترین کافی‌شاپ‌های بیرون شهر، لاواتزا عنوان می‌شود. گردشگران می‌توانند سفارش‌های خود را به صورت آنلاین از طریق وب سایت این کافه به ثبت برسانند. اسم این کافه همان‌طور که مشخص است از برند قهوه لاواتزا گرفته شده که برای سرو قهوه از آن استفاده می‌کنند. دونات‌های مخصوص کافه لاواتزا نیز دارای طعم بی‌نظیری هستند. منوی کافه لاواتزا شامل: انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، انواع چای و دمنوش، موکتل، کیک و… است.

  • آدرس: بلوار سجاد، سجاد 9، بین بهارستان و بزرگمهر
  • شماره تلفن: 05138820021

کافی شاپ لاواتزا

کافی شاپ اسپرلوس مشهد

چنانچه قصد دارید در یک رستوران با فضایی مدرن و مناسب، غذا و انواع نوشیدنی‌های را میل کنید، کافه رستوران اسپرلوس می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. کافی‌شاپ اسپرلوس از دو بخش رستوران و کافه تشکیل شده و البته به دلیل فضای باز، VIP و محیطی  دنج، نور کافی، کافه محبوب بسیاری از مردم مشهد و گردشگران این شهر است. تنوع غذایی در کافه رستوران اسپرلوس بسیار بالا بوده و استیک‌های آن طرفداران زیادی دارد. قیمت‌ تعیین شده برای غذاهای مختلف با توجه به کیفیت آن‌ها معقول به نظر می‌رسد. منوی کافی‌شاپ اسپرلوس شامل: انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، صبحانه‌ انگلیسی و ترکی، انواع غذاهای ایرانی، پیتزا، پاستا و ده‌ها نوع غذای دیگر است.

  • آدرس: سجاد، خیابان بهار، نبش بهارستان ۱۷
  • شماره تلفن: ۰۵۱۳۷۶۶۶۴۴۴

کافی شاپ اسپرلوس

کافی شاپ گرندزا مشهد

کافی‌شاپ گرندزا دارای امتیاز ویژه‌ای نسبت به تمامی رستوران‌های مشهد است؛ به‌طوری‌که می‌توان گفته کافه محبوب بسیاری از هنرمندانی است که به مشهد سفر می‌کنند. کافه گرندزا مکان مناسبی جهت نوشیدن قهوه و گپ‌وگفتی دوستانه عنوان می‌شود. تماشای مسابقات فوتبال در کنار  نوشیدن یک فنجان قهوه و انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد از امکانات این کافه به مشتریان خود است. منوی کافی‌شاپ گرندزا دارای تنوع بالایی بوده و انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و همچنین انواع غذاهای فرنگی در آن سرو می‌شود. منوی کافه گرندزا شامل: انواع قهوه، چای و دمنوش، نوشیدنی‌های تازه، دسر، بستنی، انواع استیک و… می‌شود.

  • آدرس: بلوار سجاد، نبش گلشن ٢
  • شماره تلفن:  05136059579 | 09153089395

کافی شاپ گرندزا

کافه رستوران ایوانت مشهد

کافه رستوران ایوانت یکی دیگر از لوکس‌ترین رستوران‌های معروف شهر مشهد است که  می‌توانید در آن شاهد فضای ایده‌آلی جهت سرو غذا و صرف انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد باشید. کافه رستوران ایونت اولین رستوران فرنگی تاسیس شده در مشهد با منوی وگان است. دکوراسیون فضای داخلی این کافه رستوران به سبک مدرن بوده و در منوی آن تنوع بالای مواد به چشم می‌خورد. درحقیقت، در این کافه می‌توانید شاهد انواع پک‌های گیاهی برای هر کدام از روزهای هفته باشید. منوی کافه رستوران ایوانت شامل: انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، انواع چای و دمنوش، انواع غذاهای فرنگی، پاستا، برگر، انواع پیتزا، و غذاهای متنوع دریایی است. غذاهای دریایی در این رستوران باید از قبل رزرو شوند.

  • آدرس: احمد آباد، بلوار رضا، بین رضا ۳۱-۳۳
  • شماره تلفن: 05138458844

کافه رستوران ایوانت

کافه رستوران اپیزود مشهد

یکی از دلایل قرار گیری کافه رستوران اپیزود در لیست کافه رستوران‌های معروف شهر مشهد، دیزاین مجلل و چشمگیر آن است. کافه اپیزود در منظقه وکیل آباد مشهد واقع شده است. صبحانه، ناهار و شام همگی در این کافه رستوران سرو می‌شوند. فضای داخلی کافه اپیزود با گل‌ و گیاهان طبیعی آراسته شده و جلوه زیبا و شادابی ایجاد کرده‌ است. منوی کافه رستوران اپیزود شامل: انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، کیک و دسر، انواع پیتزا، پاستا، برگر، استیک و… می‌شود.

  •  آدرس: بین وکیل آباد ۶۱ و ۶۳
  • شماره تلفن: 05138933334

کافه رستوران اپیزود

کافی شاپ بیسکویت مشهد

کافی‌شاپ بیسکویت نسبت به اکثر کافه‌های مشهد قدمت بیشتری دارد و دارای سابقه قدیمی‌تری است. علت قرار گیری این کافه در لیست بهترین کافی‌شاپ‌های مشهد، ارائه قهوه‌های لذیذ و کیک‌های تازه، جهت گذراندن یک روز خوب و خاطرات خوشی برای گردشگران عنوان می‌شود. فضای این کافی‌شاپ مدرن و شیک بوده و برای برگزاری جشن‌ها و دروهمی‌ها مناسب است. منوی کافه بیسکویت شامل: انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، انواع کیک و بسیاری خوراکی‌های دیگر می‌شود.

  • آدرس: حدفاصل میدان تلویزیون و میدان پارک، روبه‌روی هتل پردیسان، جنب استخر راد، نبش کلانتری 17(نوفل لوشاتو 26)
  • شماره تلفن: 05138781551

کافی شاپ بیسکویت

کافی شاپ سی مشهد

یکی دیگر از کافی‌شاپ‌های لوکس مشهد، کافی‌شاپ سی نام دارد که در منطقه وکیل آباد مشهد واقع شده و مجهز به سه فضای داخل سالن، روف گاردن و فضای باز برای فصل‌های مختلف است. اطراف این کافی‌شاپ مملو از درختان بلند با یک منظره فوق‌العاده‌ای بوده که فضایی خیال‌انگیز برای گردشگران ایجاد می‌کند. چنانچه به دنبال مکانی برای آرامش و تمدید اعصاب هستید، این کافی‌شاپ فضای ایده‌آلی است. افراد می‌توانند برای صرف صبحانه، ناهار و شام به این کافه مراجعه کنند. منوی کافی‌شاپ سیی شامل: نوشیدنی‌های متنوع گرم و سرد، دمنوش، چیز کیک و منوی متفاوت برای هر روز است.

  • آدرس: مشهد، نبش هنرستان ۲، درب پارکینگ بیمارستان جواد الائمه ٢٠ قدم داخل پارکینگ
  • شماره تلفن: 09021303730

کافی شاپ سی

کافی شاپ دیت مشهد

کافه دیت، در میان مردم مشهد و مسافرانی و گردشگرانی که به این شهر سفر می‌کنند محبوبیت بالایی دارد. کافی‌شاپ دیت در طبقه پنجم مجتمع تجاری آرمیتاژ و در مجاورت سینما گلشن جای گرفته است. فضای کافه دیت از دو بخش سر بسته و فضای باز تشکیل شده که محیط مناسبی برای دورهمی‌های دوستانه و قرارهای کاری به حساب می‌آید. دو نوع برگر با حجم و وزن متفاوت در این کافه سرو می‌شود که هر دو نوع، طرفداران زیادی دارند. منوی کافه‌شاپ شامل: انواع قهوه، بستنی، نوشیدنی‌های گرم ترکیبی، انواع پاستاهای ایتالیایی، برگر، ساندویچ و سالاد و… می‌شود.

  • آدرس: نبش هفت تیر ۸، برج آرمیتاژ، طبقه ۵
  • شماره تلفن: ۰۹۳۶۲۱۰۷۴۰۰

کافی شاپ دیت

کافی شاپ نبات مشهد

کافی‌شاپ نبات یک کافه دنج و آرام واقع در خیابان فلسطین مشهد است. دیوارهای آجری با رنگی گرم و صندلی‌های چوبی، محیطی ایده‌آل برای دورهمی‌های دوستانه ایجاد کرده‌اند. کیک‌های گرم و خوشمزه‌ این کافه به همراه انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد برای صبحانه و عصرانه بسیار دلپذیر هستند. منوی کافه نبات شامل: نوشیدنی‌های متنوع گرم و سرد، چای و دمنوش، دسر و کیک، انواع صبحانه‌های انگلیسی و فرنگی، برگر، پاستا و… است.

  • آدرس: فلسطین ۱۹، نبش اولین چهارراه
  • شماره تلفن: 05138443918

کافی شاپ نبات

کافه و رستوران تراس مشهد

کافه و رستوران تراس اگرچه یک مجموعه جدید و نوساز در مشهد بوده اما طرفداران زیادی در مدت کوتاهی که از افتتاح آن می‌گذرد پیدا کرده است و تنها سه سال از افتتاح این رستوران می‌گذرد. در کافه و رستوران تراس انواع غذاهای سنتی ایرانی و غذاهای فرنگی مخصوصا ایتالیایی سرو می‌شود. منوی این کافه برای وعده ناهار و شام به صورت جداگانه غذا سرو می‌کند. فضای رستوران تراس بسیار مدرن و امروزی است؛ البته مهم‌ترین دلیل محبوبیت این کافه رستوران را می‌توان حجم زیاد غذاها، تنوع بالایی که در منو دیده می‌شود و همچنین کیفیت بالای غذا و نوشیدنی‌ها دانست. چنانچه در مشهد به دنبال یک کافه و یا رستوران با کیفیت هستید، کافه و رستوران تراس مکان خوب و بی نقصی است. منوی کافه تراس شامل: انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، کیک و دسرهای متنوع و همچنین صبحانه به صورت بوفه است.

  • ساعات سرویس‌دهی در کافه رستوران تراس: ۸:۳۰ صبح الی ۲۴:۰۰ شب.
  • آدرس: مشهد، شهید کلانتری، انتهای نوفل لوشاتو، جنب استخر راد
  • شماره تلفن: 054 26387

کافه و رستوران تراس

کافی شاپ ویولت مشهد

کافه ویولت را ضیافت عطر و طعم نوشیدنی‌های مختلف می‌دانند. گردشگران می‌توانند پس از گشت و گذار در مجتمع گردشگری کوهسر به کافه ویولت که در همین مجتمع واقع شده مراجعه کنند. منظره‌ای که از این کافه قابل دیدن است، برای شما لذت‌بخش خواهد بود زیرا به دلیل مرتفع بودن محل کافه محدوده عظیمی از شهر قابل دیدن است. سکوت و آرامش اطراف این کافه، دلیل دیگر محبوبیت کافه ویولت بوده که آن را برای برگزاری جشن‌ها و دورهمی‌های دوستانه مناسب می‌کند. کافه ویولت دارای سالنی دنج است که افراد می‌توانند در آرامش سفارش خود را نوش جان کنند. منوی کافه ویولت شامل: نوشیدنی‌های متنوع گرم و سرد، کیک، غذاهای فست فودی، پاستا و بسیاری غذاهای دیگر است.

  • آدرس: هاشمیه، مجتمع گردشگری کوهسر
  •  شماره تلفن: 09369101580

کافی شاپ ویولت

کافی شاپ ایزاک مشهد

چنانچه قصد دارید طعم یک قهوه بی ‌نظیر را امتحان کنید، کافه آیزاک محلی مناسب است.  فضای مدرن و در عین حال ساده این کافی‌شاپ، چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. استفاده از وسایل چوبی با رنگ‌های مناسب و گل و گیاهان طبیعی، فضای این کافی‌شاپ را برای افراد سخت پسند مناسب کرده زیرا از هر نظر بی نقصی است. کافی‌شاپ ایزاک در خیابان هاشمیه قرار دارد. محیط آرام و دنج این کافه صرف غذاها و نوشیدنی‌های مختلف را لذت بخش می‌کند. برگر آیزاک از پرطرفدارترین غذاهای این کافی‌شاپ است. منوی کافه آیزاک به منوی صبحانه و ناهار تقسیم می‌شود که انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، کیک، انواع فست فود، پیتزا، برگر در آن جای دارد.

  • آدرس: هاشمیه۱۷
  • شماره تلفن:  09046541919 | 05138849468

کافی شاپ ایزاک

کافی شاپ جاوی مشهد

کافه و رستوران جاوی، از دیگر کافه‌های مشهد است که محیطی دنج و دوست داشتنی برای دورهمی‌های دوستانه و یا حتی قرارهای کاری محسوب می‌شود. منوی این کافه و رستوران به دلیل تنوع بالا، هر ذائقه‌ای را می‌تواند راضی کند. رفتار کارکنان و نحوه سرویس‌دهی پرسنل این کافه به مشتریان بسیار ویژه و شایسته است. بلوار سجاد شهر مشهد از پرهیاهوترین خیابان‌های این شهر است که شامل کافه‌ها و رستوران‌های مختلفی می‌شود. علاوه بر فضای داخلی کافه که بسیار ایده‌آل است، افراد می‌توانند از فضای بیرونی که با میز و صندلی‌های چوبی کامل شده، قهوه خود را میل کنند. حتما کروسان‌های معروف این کافه را با قهوه خود امتحان کنید. کافه جاوی می‌تواند لحظات ماندگاری برای گردشگران این شهر ایجاد کنند. منوی کافه جاوی شامل: انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و انواع صبحانه‌های اروپایی، فست فودهای مختلف چون پاستا، برگر و… می‌شود.

  • آدرس: سجاد، بهارستان 10/3
  •  شماره تلفن:  05137604639

کافی شاپ جاوی

کافه رستوران گل شمعدانی مشهد

کافه گل شمعدونی بسیار معروف و دوست داشتنی است و از کافه‌های قدیمی و پر اوازه مشهد بوده که در حدود ۳۶ سال سابقه درخشان دارد. محیط کافه گل شمعدونی فضایی دنج و دلنشین برای قرارهای دوستانه و صمیمی است. در حقیقت دکوراسیون مدرن این کافی‌شاپ موجب به وجود آمدن دلچسب‌ترین کافه مشهد شده است. منوی کافی‌شاپ شمعدونی دارای تنوع بالایی بوده که با توجه به کیفیت بالای غذاها قیمت مناسبی نیز دارند.

  • آدرس: بلوار وکیل آباد، نبش هنرستان ۱۱
  •  شماره تلفن: 051۳۸۶۵۱۰۳۸ | 05138696268

کافه رستوران گل شمعدانی

کافه رستوران رزماری مشهد

ظاهر این کافه رستوران با هر چیز دیگری که تا کنون دیده‌اید متفاوت به نظر می‌رسد. خیره‌کننده صفت کوچکی برای آن معماری و دکوراسیون ویژه بوده و آن را به یکی از لوکس‌ترین مکان‌های مشهد تبدیل کرده است. چنانچه قصد دارید یک پیتزای لذیذ و با کیفیت را میل کنید، توصیه ما به شما کافه رستوران رزماری است. منوی کافه رستوران رزماری دارای تنوع زیادی بوده و شامل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی خواهد شد. منوی کافه رستوران رزماری شامل: انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، انواع چای و دمنوش، کیک، انواع پیتزا و پاستا، استیک و غذاهای متنوع دریایی و… است.

  • آدرس: بین کلانتری ۱۱ و۱۳ ، جنب رستوران معین درباری
  • شماره تلفن: 09365127676

کافه رستوران رزماری

کافی شاپ بوم مشهد

کافه بوم یک کافه تمام عیار و همه چیز تمام بوده که نام و آوازه آن به گوش همه گردشگران می‌رسد. کافی‌شاپ بوم در خیابان خیام مشهد قرار دارد. فضای این کافه برای برگزاری دورهمی‌های دسته جمعی و با تعداد بالا مناسب بوده و بیشتر برای جوان‌ها مناسب است.

  • آدرس: خیابان خیام ١٠، خیابان زنبق، کوچه اول سمت چپ
  • شماره تلفن: ٠۵١٣٧۶٨٣٣٩٠

کافی شاپ بوم

کافی شاپ لولو مشهد

کافه لولو یکی از کافه‌های دنج مشهد است که به سبک مدرن با فضایی نیمه باز در دل شهر طراحی شده و سبک معماری منحصربه‌فرد ان باعث جذب گردشگران، مخصوصا رهگذران می‌‌شود. منوی کافه رستوران لولو دارای تنوع چشمگیری است. صبحانه، ناهار، عصرانه و شام و به‌طورکلی تمام وعده‌های غذایی در کافه لولو سرو می‌شوند. چنانچه قصد سفر به شهر مشهد را دارید، توصیه می‌کنیم حتما این کافی‌شاپ را از نزدیک ببینید. منوی کافه لولو شامل: نوشیدنی‌های متنوع سرد و گرم، انواع کیک و دسرهای لذیذ، منوی مخصوص صبحانه، ناهار و شام و غیره است.

  • آدرس: مشهد، بلوار خیام، بین خیام 7 و 9
  • شماره تلفن: 09158585265

کافی شاپ لولو

کافه رستوران دوسولی مشهد

کافه رستوران دوسولی علاوه بر محلی برای صرف غذایی لذیذ، فضایی مناسب جهت لذت بردن از دورهمی‌های دوستانه است. کافه دوسولی مجهز به یک فضای سرپوشیده و روف گاردن جهت خدمت رسانی به مشتریان خود بوده و لحظات خوشی را در آن‌جا می‌توان گذراند. پیتزا دوسولی، استیک و پولو از محبوب‌ترین غذاهای کافه رستوران دوسولی هستند. منوی کافه‌رستوران دوسولی شامل: نوشیدنی‌های متنوع گرم وسرد، انواع کیک و کروسان، غذاهای مختلف فرنگی و فست فودی مانند پیتزا، برگر، ساندویچ، گریل و... است.

  • آدرس: مشهد، بلوار وکیل آباد، خیابان باهنر، نبش باهنر 4، حاشیه بوستان پرنیان
  • شماره تلفن: 05138843135

کافه رستوران دوسولی

کافه کیوسک مشهد

کافه کیوسک برای کسانی که دارای روحیه شادی هستند و از دیدن رنگ‌های مختلف در یک مکان حس خوبی پیدا می‌کنند یا روحیه آن‌ها تغییر می‌کند گزینه مطلوبی است. چیدمان رنگی و البته زیبا، لوسترهای رنگارنگ که گویی می‌خواهند سقف کافه را به کف آن بدوزند و دیوارهای رنگی که با گل و تابلوهای مختلف پوشیده شده، همگی برای دلبسته کردن افراد به این مکان مناسب هستند. وعده‌های صبحانه، ناهار و شام همگی در این کافه سرو می‌شوند. املت ساسیج، پاپریکا و کرپ رست بیف و ده‌ها نوع غذاهای پرطرفدار دیگر در این کافه به مشتریان عرضه می‌شود. منوی کافه کیوسک شامل: نوشیدنی‌های مختلف گرم و سرد، کیک‌های متنوع، میان وعده و صبحانه‌های متنوع و… است.

  • آدرس: بلوار سجاد، حامد جنوبی ۱۲، بین عمید و فرزان
  •  شماره تلفن: 05136024128

کافه کیوسک

کافی شاپ قندون مشهد

کافی‌شاپ قندون یک کافه محبوب واقع در خیابان فلسطین مشهد است. کافه قندون از 10 صبح تا 12 شب به مشتریان خود خدمات می‌رساند. قهوه، پاستای مرغ و کیک‌های مختلف این کافه، از پرطرفدارترین سفارشات کافه قندون هستند. منوی کافه قندون شامل: نوشیدنی‌های مختلف گرم و سرد، انواع بستنی، پیراشکی‌های متنوع گوشت، اسنک ژامبون گوشت و مرغ و بسیاری غذاهای دیگر است.

  • آدرس: مشهد، فلسطین ۲۴، نبش چهارراه دوم (انتهای قدس ۲۱)
  •  شماره تلفن: 05137610551

کافی شاپ قندون

کافی شاپ فنجون مشهد

کافی‌شاپ فنجون، کافی‌شاپ لوکس و محبوب دیگری است که در پاساژ آرین در منطقه سجاد قرار دارد. محیط دنج این کافی‌شاپ برای گپ و گفت‌های دوستانه مناسب است. گردشگران می‌توانند پس از گشت‌ و گذار در پاساژ آرین با صرف یک فنجان قهوه خستگی خود را برطرف کنند. منوی کافی‌شاپ فنجون شامل: نوشیدنی‌های مختلف گرم و سرد، انواع بستنی، آب میوه‌های مختلف، انواع کیک، پاستا، پیراشکی، اسنک و... می‌شود.

  • آدرس: بلوار سجاد، بین چهارراه بهار و بزرگمهر، پاساژ آرین، طبقه +1
  • شماره تلفن: 05137632348

کافی شاپ فنجون

کافه دایس مشهد

کافه دایس، یک کافه مختص بانوان است که در بلوار احمد آباد قرار دارد و علاوه بر سرو نوشیدنی‌های مختلف سرد و گرم، امکان استفاده و بازی از بوردگیم را نیز برای خانم‌ها فراهم کرده است. ورود آقایان به کافی‌شاپ دیس ممنوع بوده و بانوان در محیطی امن و راحت تفریح می‌کنند.

  • آدرس: مشهد، بلوار احمدآباد، پلاک
  • شماره تلفن: 051 3841 3845

کافه دایس

کافی بازی مروارید مشهد

 کافی بازی مروارید در زمره کافه‌های بانوان شهر مشهد جای دارد و ورود آقایون به آن در هر صورت ممنوع اعلام شده است. کافه مروارید محل مناسبی جهت بازی و صرف یک نوشیدنی برای بانوان محسوب می‌شود. شعار کافه مروارید« اینجاییم تا لحظات خوشی براتون بسازیم» است. انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و کیک‌ها و دسرهای خوشمزه در این کافه سرو می‌شود.

  • آدرس: مشهد، خیابان تقی آباد، خیابان بهار، ملک الشعرای ۵۴، رزم ۴، پلاک ۴۷
  • شماره تلفن: ۰۹۹۳۱۷۹۸۳۱۷

بهترین کافی شاپ های وکیل آباد مشهد

بهترین کافی‌‌شاپ‌های منطقه وکیل آباد شهر مشهد شامل: کافه رستوران دیت، کافه سی، کافه شوکت، کافه تراس، کافه رستوران اپیزود، کافی‌شاپ گرانیوم، کافه رستوران دوسولی، کافه نون، کافه لوکات و... خواهند بود.

شهربازی پارک ملت مشهد _بزرگترین و هیجان انگیز ترین شهر بازی مشهد است و بزرگترین چرخ و فلک خارومیانه هستش.

کلام اخر

قطعا هدف همه افراد از پیدا کردن یک کافه، صرف اوقاتی خوش در یک مکان دنج و صرف یک نوشیدنی یا حتی خوردن یک غذای سبک است. کافه‌های مختلف مشهد با تنوع در دیزاین و دکوراسیون و تنوع نوشیدنی‌ها و غذاهای خود، محل مناسبی برای گذراندن اوقاتی کوتاه اما خوش هستند.

نظرات کاربران

  1. سارا مرتضوی سارا مرتضوی 1401/12/27
    8 نفر پسندیدند
    خیلی عالی ممنون از محتوای خوبتون

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.5 از 5 | از 105 کاربر