برترین تفریحات یونان

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/10/17
بازدید: 1912
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

کشور یونان کشوری با تمدن خدایان اساطیری ‌و قدمتی طولانی است که توجه گردشگران و افراد زیادی را به خود جلب می کند. کشور یونان علاوه بر جاذبه های تاریخی و موزه های مختلف مکان های تفریحی و سرگرمی های خیلی خوب و رضایت بخشی برای گردشگران و علاقه مندان یونان دارد. با وجود دریای یونان و دریای مدیترانه در همسایگی این کشور امتیازات زیادی برای این کشور بدست آورده است که ۱۰۰ جزایر کوچک و بزرگ، قابل سکونت یا بکر یکی از این امتیازات مثبت جمهوری یونان است. سالانه افراد زیادی برای بازدید از جزایر زیبا و معروف یونان و همچین پایتخت یونان آتن به این کشور سفر می کنند. در یونان پارک ها، موزه ها و مکان های گردشگری و جذاب زیادی وجود دارد. با ما همراه باشید تا درباره ی دیدنی ها و تفریحات کشور یونان بیشتر اطلاعات کسب کنید.

پارک آبی یونان

 

پارک آبی آکوالند کورفو

پارک آبی آکوالند کورفو یکی از معروف ترین و محبوب ترین پارک های یونان است. این پارک آبی یکی از مکان هایی است اصلا نمی شود آن را نادیده گرفت. پارک آبی آکوالند کورفو از سال ۱۹۹۵ شروع به کار کرده و امکانات بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهد و این مجموعه به دلیل اینکه قسمت های مختلفی از جمله استخر روباز بزرگ و استخر مخصوص کودک دارد مکانی مناسب برای تفریح های خانوادگی و گروه دوستان است. آب پارک آبی آکوالند کورفو به صورت روزانه فیلتر می شود و خیال شما را از جانب تمیزی آب راحت می کند‌.

 

همه چیز درباره کشور یونان - اطلاعات جامع در رابطه با کشور یونان برای گردشگران!!!!

 

پارک آبی آکوالند کورفو با مساحت ۷۵۰۰۰ متر مربع دارای سرسره های آبی بزرگ، سطح شیب دار، قورباغه جیغ زن، اختاپوس لغزنده، دوش قارچی شکل و سورتمه های آبی (حفره سیاه، کامیکاز و فور تویستر از انواع مختلف سورتمه های آبی هستند) است. پارک آبی آکوالند کورفو‌ علاوه بر تفریحات آبی امکانات حمام آفتاب، ماشین های کوچک، سالن بازی های کامپیوتر و قلعه تندرستی را نیز در خود جای داده است. در این پارک فروشگاه ها و چندین رستوران و کافی شاپ وجود دارد که می توانید از این مکان ها خرید کنید. مجموعه پارک آبی آکوالند کورفو دارای پارکینگ رایگان با گنجایش ۶۰۰ ماشین است. این پارک در مرکز شهر کورفو قرار دارد.

تله کابین سانتورینی یونان

یکی از جاذبه های گردشگری جالبی که این جزیره دارد وجود تله کابینی بسیار هیجان انگیز با ارتفاع ۲۲۰ متر است. تله کابین سانتورینی به شما امکان دیدن منظره زیبای دریا، صخره و کوه آتشفشانی سانتورینی را می دهد. تله کابین سانتورینی توسط فردی به نام اوانگلوس نیمیکاس ساخته شد و با اینکه این فرد به تنهایی مسئولیت تمام هزینه های تجهیزات و ساخت را به عهده گرفت ولیکن درآمدی که از این تله کابین به دست می آید برای توسعه ی شهر آتشفشانی سانتورینی خرج می شود.

در حالی که در فصل های مختلف تعداد دفعات کار تله کابین متفاوت است. هزینه ی سوار شدن کودکان در کل ۲ یورو است‌ و افراد بزرگسال باید ۴ یورو برای هزینه ی ورودی تله کابین بپردازند. در فصل زمستان تله کابین سانتورینی از ساعت ۱۰ و نیم صبح تا ۲ و نیم بعد از ظهر کار می کند. در فصل بهار تله کابین سانتورینی هر روز از ساعت ۷ صبح تا ۹ شب کار فعالیت دارد. در ماه های می، اکتبر و سپتامبر هر بیست دقیقه یک بار از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ شب امکان استفاده از آن وجود دارد. در ماه های جون، جولای و آگوست هر روز از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ شب میتوان از مجموعه استفاده کرد و در ماه های نوامبر و دسامبر هر روز از ساعت ۷ و نیم صبح تا ۱۰ و نیم صبح در کل ۷ بار( هر نیم ساعت یک بار) در حال ارائه خدمات خود می باشد. تله کابین سانتورینی در هر ساعت کاری خود ۱۲۰۰ نفر را جابه جا می کند‌.

 

تله کابین یونان

 

ساحل میرتوس یونان

همانطور که گفته شد یونان از جهات زیادی به دریا راه دارد و ساحل هایی با آب شفاف و منظره ی دیدنی زیادی نیز دارد؛ اما یکی از ساحل های بسیار زیبا و معروف یونان ساحل میرتوس یونان است‌. اگر به دیدن ساحلی بسیار زیبا با منظره ای شگفت انگیز علاقه دارید بهتر است بدانید ساحل میرتوس یونان با رنگ سبز آبی دریا و قرار گرفتن میان دو کوه بزرگ، منظره ای است که گویی از دل عکسی زیبا و تخیلی بیرون آمده است.

ساحل میرتوس یونان در جزیره ی کفالونیا قرار گرفته است و در منظره ی این ساحل شما می توانید صخره های آهکی و ماهی هایی که در آب شفاف ساحل کاملا مشخص هستند را ببینید؛ این ساحل رویایی امکانات تفریحات آبی مانند غواصی، جت اسکی، ماهی گیری، شنا و حمام آفتاب نیز دارد. در اطراف ساحل میرتوس رستوران ها، کافه ها و مراکز خرید زیادی وجود دارد که این مکان را برای گردشگری کاملا مناسب می کند.

باغ ملی آتن

باغ ملی آتن یا باغ سلطنتی یا باغ آمالیا یکی از مکان های معروف کشور یونان است که در شهر آتن قرار گرفته و این باغ سرسبز و زیبای آتن سرشار از تمدن و معماری اصیل یونانی است. در باغ ملی آتن علاوه بر گیاهان، درختان و گل های زیبا، حوضی بزرگ و دریاچه هایی وجود دارد که افراد زیادی در صندلی هایی که در این باغ وجود دارد می نشینند و از این طبیعت زیبا و دلنشین باغ ملی آتن لذت می برند. باغ ملی آتن ورودی در کوچه واسیلیس آمالیا دارد و و از دور نیز درختان نخلی که، ملکه آمالیا شخصا آنها را کاشته است، با ارتفاع ۲۵ متر به چشم می خورد.

جزیره سانتورینی

سانتورینی جزیره ای در کشور یونان است که زیباترین جزیره در بین ۵۰ جزیره یونان است و این جزیره یکی از نقاط گردشگری یونان است که سالانه افراد زیادی را به خود جذب می کند. مخصوصا در فصل تابستان گردشگران زیادی به بازدید از جزیره ی زیبای سانتورینی می روند و از خانه های تماما سفید و ساحل تمیزش دیدن می کنند. در جزیره ی سانتورینی کافه ها، رستوران ها و فروشگاه های زیادی وجود دارد.

 

ساحل میرتوس یونان

موزه های روباز شهر

در کشور یونان موزه ها با معماری های قدیمی و یا کلاسیک زیادی وجود دارد که این موزه ها بیشتر در رابطه با دوران باستان و تاریخ قدیم یونان سخن می گوید. آثار تاریخی و دیدنی این موزه ها از زیباترین جاذبه های گردشگری یونان به شمار می آیند. یکی از موزه های جالب و کمی متفاوت یونان موزه ی روبازی است که جزو پرطرفدارترین مکان های گردشگری یونان به شمار می آید.

ونیز کوچک یونان

یکی از نقاط گردشگری کشور یونان ونیز کوچک یونان است، در کشور یونان و در کنار ساحلی بسیار زیبا ، خانه هایی به رنگ تماما سفید به پشم می خورد که به ونیز کوچک یونان معروف است. ونیز کوچک یونان منطقه ای قدیمی است که خانه هایی سفید رنگ با معماری قدیمی دارد و این شهر زیبا یکی از بهترین مکان های گردشگری یونان است؛ در واقع شما با بازدید از یونان با یک تیر دو نشان می زنید هم از مکان های دیدنی یونان دیدن می کنید و هم از ونیزی کوچک و زیبا. ونیز کوچک یونان در جزیره ی میکونوس قرار گرفته است که این جزیره رتبه ی دومین جزیره ی محبوب و زیبای یونان را از نظر گردشگران دارد.

 

 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.7 از 5 | از 102 کاربر