لوکس ترین هتل های جهان

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1402/10/17
بازدید: 2598
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

یکی از روش‌هایی که می‌توانید به زندگی خود روح دوباره ببخشید سفر به کشورهای خارجی می‌باشد. تجربه خوب این سفرها همیشه در ذهن‌ شما می‌ماند و اگر در هتلی اقامت داشته باشید که واقعا عالی و مدرن باشد، لذت سفرتان را چندین برابر خواهید کرد. زیرا یکی از فاکتورهای مهم مسافرت، بحث اقامت آن می‌باشد. اگر تصمیم دارید برای ماه عسل به کشورهای خارجی بروید و قصد دارید در بهترین هتل‌ها اقامت داشته باشید بهتر است بعد از خواندن این مقاله، برای خود تصمیم بگیرید. ما در این ‏مقاله قصد داریم اطلاعاتی در رابطه با لوکس‌ترین هتل‌های جهان (Luxury Hotels for Honeymooners) در اختیار گردشگران تورها و همچنین کاربران سایت لحظه آخر قرار دهیم با ما همراه شوید. تا با این هتل‌های زیبا را به ‏شما معرفی کنیم.

 

لوکس ترین هتل های جهان

 

هتل The 13 چین لوکس ترین هتل دنیا

این هتل بی‌نظیر با مساحت غالب بر 30 هزار متر مربع در شبه جزیره ماکائو قرار دارد و ‏The 13‎‏ نام دارد. ساخت هتل ‏The 13‎‏ چین از سال 2013 شروع شده و تا تابستان سال 2016 ادامه داشته ‏و این هتل بهترین و لوکس‌ترین هتل جهان است. چینی‌ها بر خلاف عموم مردم ‏جهان عدد 13 را به عنوان عددی نحس محسوب نمی‌کنند. به همین دلیل ‏مدیران این هتل نام آن را 13 گذاشته‌اند. طراحی داخل فضای این هتل شباهت خیلی ‏زیادی به کاخ‌های فرانسوی دارد و با آثار هنری بسیاری تزئین شده است. هتل ‏The 13‎‏ دارای 200 اتاق است که برای ساخت هر یک از آن‌ها حدود 7 میلیون دلار ‏هزینه شده است همچنین لازم به ذکر است هزینه ساخت کل این مجموعه حدود 1.5 ‏میلیارد دلار می‌باشد. 

 

دیوار چین - اگر شما هم علاقه مند به معروف ترین دیوار جهان یعنی دیوار چین هستید میتوانید با کلیک بر روی لینک اطلاعات مفیدی را از این جاذبه دیدنی کسب کنید. 


در لوکس‌ترین هتل جهان برای حفظ حریم خصوصی مسافران از هر اتاق به لابی هتل ‏یک آسانسور مخصوص و مجزا وجود دارد همچنین از دیگر امکانات بسیار لوکس و ‏منحصر به فرد این هتل می‌توان به وجود 30 اتومبیل رولز رویس فانتوم سفارشی ‏انگلیس برای جا به جایی و حمل و نقل مسافران در هتل ‏The 13‎‏ اشاره کرد. خوب است بدانید طراحی این هتل توسط بهترین و برترین معماران دنیا انجام شده ‏است. اگر قصد سفر با تور چین و اقامت در این هتل را دارید باید بدانید که هزینه یک شب ‏اقامت در کوچک‌ترین اتاق این هتل بسیار لوکس حدود 100 هزار دلار می‌باشد اما به یاد ‏داشته باشید امکاناتی که در این هتل به مسافران و گردشگران تور چین ارائه می‌شود ‏بسیار لوکس و با کیفیت است و ارزش صرف این هزینه زیاد را دارد. 

 

13

 

از دیگر امکانات موجود در این هتل لوکس می‌توان به مرکز ارائه خدمات ماساژ، باشگاه ‏بدنسازی، ‏Spa، فروشگاه، سونا، جکوزی، زمین بازی، مرکز نگهداری از کودکان، باشگاه ‏کودکان، انواع رستوران‌های و کافه‌ها، دستگاه خودپرداز، باشگاه بیلیارد، صارفی، صندوق ‏امانات، وای فای رایگان، تلفن مستقیم در هر اتاق و غیره اشاره کرد. به طور کلی طراحی بی‌نظیر، رفتار حرفه‌ای پرسنل و امکانات بسیار لوکسی که در هتل ‏ارائه می‌‎شود باعث شده تا هتل ‏the 13‎‏ لقب لوکس‌ترین هتل جهان را بگیرد. 

 

13

 

هتل وایلد کوست تنتد لاج، سریلانکا Wild Coast Tented Lodge 

هتل واید کوست از لوکس‌ترین هتل‌های موجود در جهان می‌باشد. این هتل در کشور فوق‌العاده سریلانکا ساخته شده است. جالب است بدانید که این هتل در کنار پارک ملی یالا بنا شده و شما می‌توانید شاهد حیواناتی که در این پارک زندگی می‌کنند باشید. اتاق‌های این هتل محشر به صورتی طراحی شده که می‌توانید حیات وحش یالا را به راحتی تماشا کنید. اتاق‌ها در نار آبخور ها تعبیه شده و شما به راحتی می‌توانید بعد از گشت و گذار و جنگل‌گردی به اقامتگاه لوکس خود بازگردید و استراحت کنید. اقامتگاه این هتل مانند چادر طراحی شده است، اما امکانات خیلی زیادی دارد و بسیار لوکس است. فصل پاییز و فصل زمستان از بهترین زمان‌های سفر به این منطه و هتل می‌باشد.

 

هتل

 

چوال بلانک راندهلی، مالدیو   Cheval Blanc Randheli

هتل چوال بلانک راندهلی از خاص‌ترین هتل‌های دنیا می‌باشد که معماری خیلی شیکی دارد. این هتل در کشور دیدنی مالدیو ساخته شده است و نمای داخلی و خارجی آن واقعا چشمگیر است. فضای داخل این هتل با رنگ سفید طراحی شده و درخشش آن چشم هر بازدیدکننده‌ای را به سوی خود جلب می‌کند. این هتل بسیار مدرن و پیشرفته ساخته شده است و از امکانات بالایی برخوردار است. سرآشپر این هتل بهترین غذاها را برای شما طبخ می‌کند. در میزصبحانه‌های لاکچری این هتل می‌توانید از خاویارها، سوسیس‌ها، تخم مرغ‌ها و... نوش جان کنید و منتظر ناهار و شام معرکه خود باشید. امکانات هتل چوال بلانک راندهلی بسیار تکمیل می‌باشد و مطمعن باشید بهترین سفر خود را در این هتل رقم می‌زنید. این هتل را در ماه‌های آبان تا فروردین انتخاب کنید.

 

هتل

 

جزیره خصوصی آزورا کیلایی، موزامبیک  Azura Quilalea Private Island

شاید داخل صفحه‌های اینستاگرام دیده باشید که هتلی رو به اقیانوس است و چشم‌انداز آن بسیار زیبا و دیدنی می‌باشد. لاکچری‌ترین فضایی که می‌توانید در ذهن خود تجسم کنید نیز مانند همین فضایی است که هتل آزورا کیلایی دارد. میوه درخت های بائوباب، حمامی پر از گل با چشم‌انداز اقیانوس، لاک‌پشت‌هایی که کنار دریا قدم می‌زنند و استخر خصوصی از نمونه امکانات مسحور کننده این جزیره و هتل است. کمی بالاتر از این هتل، استخر عمومی  قرار دارد که دید بسیار خوبی به دریا را به شما می‌دهد. فضا و نمای این هتل واقعا رویایی می‌باشد و امکانات آن واقعا مدرن و لوکس است. اگر در فصل تابستان به این هتل بروید می‌توانید بهترین لذت عمر خود را تجربه کنید.

 

هتل

 

نیهی سومبا، اندونزی Nihi Sumba

عنوان دنج‌ترین هتل جهان را می‌توانیم به هتل نیهی سومبا اختصاص دهیم. این هتل با فضایی رویایی و رومانتیک خود دل هر بازدید کننده‌ای را می‌برد. این هتل در ساکت‌ترین منطقه اندوزی ساخته شده و درختان انجیر زیبایی آن را دو چندان کرده است. در این هتل لوکس و لاکچری می‌توانید فعالیت‌هایی نظیر قدم زدن در مزارع برج، اسب سواری و صبحانه‌ای تکمیل در تراس با منظره دریا را تجربه کنید. سرویس خواب‌های داخل ویلاهای این هتل بسیار با کیفیت می‌باشد و رو به منظره دریا هستند. و لازم است بدانید تک تک ویلاها استخر خصوصی دارند.

 

هتل

 

نورث آیلند، سیشل   North Island

شاید این هتل مقداری گران باشد، اما با اقامت در این هتل می‌توانید جذاب‌ترین خاطره خود را رقم بزنید. هتل نورث آیلند در سیشل ساخته شده و نمایی بسیار زیبا دارد. وقتی دوک و دوشس کمبریج ماه عسل خود را در این هتل گذرانده‌اند، پس بدانید چقدر لوکس و لاکچری است. 11 ویلای دو خوابه این هتل را تشکیل داده واین ویلاها در ساحلی با فاصله از یکدیگر ساخته شده‌اند.

 

هتل

 

لانگتیتود ۱۳۱ درجه، استرالیا  Longitude 131 

این هتل، اقامتگاه لوکسی است که در اولورو استارالیا ساخته شده است و اقامت در آن برای هر فردی تجربه‌ی منحصر به فردی را به جای می‌گذارد. مطمعن باشید به قدری فضای این هتل زیبا می‌باشد که دلتان نمی خواهد آن را ترک کنید.

 

هتل

 

فور سیزنز دسروچز، سیشل Four Seasons Desroches

یکی دیگر از لوکس‌ترین هتل‌های جهان هتل فورسیزنز می‌باشد که در سیشل ساخته شده است. کلبه‌های یوگا و پناه‌گاه تعدادی از حیوانات کمیاب باعث شده این هتل از خاص‌ترین هتل‌های دنیا به شمار بی‌آید. از نمونه فعالیت‌هایی که می‌توانید در این هتل انجام دهید می‌توانیم به کنار ، والیبال ساحلی بازی کنید، ساحل قدم بزنید، غواصی کنید و هر شب غذاهای فانوس دریایی را تجربه کنید. همه سوئیت‌ها استخر مخصوص به خود، ناهارخوری و دسترسی خصوصی به ساحل دارند.

 

هتل

 

آمانپولو، فیلیپینAmanpulo

از نمونه دیگر لوکس‌ترین هتل‌های جهان می‌توانیم به آمانپولو اشاره کنیم. این هتل در فیلیپین و جزیره‌ای خصوصی ساخته شده است. فضای این هتل را درختان نارگیل پوشانده و زیبایی منحصر به فردی پیدا کرده است. این جزیره رویایی کوچک می‌باشد و حدود 6 کیلومتر خط ساحلی چشمگیر دارد. شما می‌توانید غواصی، پیاده روی، پیک نیک را در کنار ساحل تجربه کنید. سوار شدن تاب‌های گهواره‌ای مانندی که به درختان آویزان می‌شوند، تجربه خاصی خواهد بود. ویلاهای خصوصی، سرآشپز مخصوص، پیشخدمت و استخر خصوصی از نمونه امکانات این هتل است.

 

هتل

 

سگرا ریتریت، کنیا Segera Retreat

هتل سگرا ریتریت در بیابان های سوانا با چشم اندازی بی نهایت و کنیا قرار دارد و به طبیعت اهمیت بالایی می‌دهد. حتی لوسترهای آن هم از شیشه‌های بازیافت شده ساخته شده‌است. اگر علاقه‌مند به دیدن حیات وحش هستید، کنیا و شاید اقامت در این هتل، حس و حالتان را عوض کند. اتاق‌های این هتل شبیه به لانه پرنده ساخته شده است.

 

هتل

 

سخن پایانی

اگر قصد داشتن سفری لاکچری به خارج از کشور را دارید می‌توانید با انتخاب یکی از هتل‌های لوکسی که در این مقاله معرفی شده است. اقامت در لوکس ترین هتل‌های دنیا که در این مقاله معرفی شده‌اند را می‌توانید در سفر به خارج از کشور به همراه خانواده یا دوستانتان تجربه کنید و از سفری لاکچری در زیباترین مکان‌های دنیا لذت ببرید.

 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
فاصله مشهد تا تهران و سایر شهرهای مهم ایران
فاصله مشهد تا تهران و سایر شهرهای مهم ایران
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4 از 5 | از 100 کاربر