لوکس ترین هتل های استانبول

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/12/07
بازدید: 5547
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

استانبول یکی از توریست‌پذیرترین شهرهای کشور ترکیه می‌باشد که سالانه میزبان خیل عظیمی از گردشگران است. این شهر جاذبه‌های دیدنی فراوانی دارد که چشم هر بیننده‌ای را به سوی خود جلب می‌کند. اغلب مسافران تور استانبول برای بازدید از این جاذبه‌ها به این شهر سفر می‌کنند. اما برای ساخت یک سفر رویایی و خوب باید در مکانی اقامت داشته باشند که رفاه و امکانات آن باعث آسودگی مسافران شود . در ادامه مقاله قصد داریم که تعدادی از لوکس‌ترین هتل‌های شهر استانبول را معرفی کنیم و خدمات آن ها را با یکدیگر بررسی کنیم تا انتخاب برایتان راحت‌تر شود. پس با سایت لحظه آخر همراه باشید.

پرچم آلمان

 

هتل پرا پالاس Pera Palace

هتل پرا پالاس (Pera Palace) یک هتل دیگر از مجموعه لوکس‌ترین هتل‌های استانبول است که در سال 1892 احداث شد و به سبب طراحی خاص و ویژه‌ای که دارد بیشتر از این که هتل باشد، موزه به حساب می‌آید. اتاق‌های این هتل بزرگ بوده و چیدمان بسیار زیبایی که در آن صورت گرفته، آن را در نظر گردشگران متمایز نموده است. رستوران آگاتا در این هتل، انواع غذاهای ایتالیایی، فرانسوی و ترکی را برای توریست‌ها ارائه می‌دهد. فاصله این هتل تا متروی تونل استیشن 5 دقیقه و تا برج گالاتا، موزه پرا و خیابان استقلال 2 کیلومتر فاصله دارد.

تجربه سفری هیجان انگیز به توریستی ترین شهر ترکیه

امکانات هتل پرا پالاس

  • مرکز اسپا
  •  سونا
  • جکوزی
  •  استخر سرپوشیده
  •  حمام ترکی 
  • اینترنت پر سرعت 

آدرس هتل پرا پالاس: Meşrutiyet Caddesi No. 52 Tepebaşı, Istanbul, Turkey

پرا پلاس

هتل چراغان پالاس کمپینسکی Çırağan Palace Kempinski

هتل چراغان پالاس در شهر استانبول قرار دارد و یکی از لاکچری‌ترین هتل‌های استانبول است. امکانات این هتل بسیار مجهز و مدرن می‌باشد. این هتل امتیاز 5 ستاره را دارد و در واقع یک قصری بوده که در دوران عثمانی ساخته شده و امروزه آن را مرمت کردند و بعد از نوسازی تحت عنوان هتل استفاده می‌شود. این هتل در کنار تنگ بسفر قرار دارد. ظاهر این هتل خیره‌کننده و جذاب است و از هتل‌های صاحب نام در شهر استانبول به شمار می‌آید. از رستوران‌های این هتل می‌توانید بهترین غذاهای ترکی را بخورید و لذت ببرید.

امکانات هتل چراغان پالاس کمپینسکی

  • اینترنت وای فای رایگان
  • استخر
  • پارکینگ رایگان
  • سرویس شاتل فرودگاه
  • دسترسی بسیار خوب به جاذبه‌های اطراف آن در استانبول

آدرس هتل چراغان پالاس کمپینسکی: Çırağan Caddesi No. 32 Beşiktaş, Istanbul, Turkey

چراغان

بهترین هتل های استانبول - بهترین هتل های استانبول برای اقامت

هتل هیلتون بسفرس Hilton Istanbul Bosphorus 

هتل هیلتون بسفرس (Hilton Istanbul Bosphorus) از جمله لوکس‌ترین هتل‌های استانبول بوده که در قسمت اروپایی شهر احداث شده و روبروی تنگه بسفر است. این هتل دارای اتاق‌های نورگیر و باصفا بوده و تراس‌هایی دلباز رو به تنگه بسفر یا باغ دارد. هتل هیلتون دارای 2 رستوران لبنانی و چینی می‌باشد که غذاهای بی‌نظیری را برای گردشگران تور استانبول سرو می‌کند و بوفه صبحانه‌ آن بسیار متنوع و رنگین است. فاصله هتل هیلتون بسفرس تا متروی تقسیم 15 دقیقه است و مسجد ایا صوفیه، توپکاپی و مسجد آبی در نزدیکی آن قرار دارد.

امکانات هتل هیلتون بسفرس 

  • سالن ورزشی 24 ساعته
  •  استخر روباز
  •  حمام ترکی

بسفرس

هتل فور سیزنز استانبول Four Seasons Hotel

از دیگر هتل‌هایی که در کنار تنگه بسفر ساخته شده است هتل فور سیزنز استانبول است. این هتل چشم‌اندازی زیبا دارد و اقامتگاهی رویایی محسوب می‌شود. ساختمان این هتل در قصر و باغی که قدمت آن به زمان عثمانی باز می‌گردد قرار دارد. پنجره‌های این هتل رو به دریا باز می‌شود.

امکانات هتل فور سیزنز استانبول

  • حمام ترکی اختصاصی
  • رستوران فضای باز با آشپزی مدیترانه‌ای
  • بوفه مجلل
  • صبحانه کامل
  •  استخر شنا
  • اینترنت وای فای رایگان
  • سالن بدنسازی
  •  مرکز تناسب اندام
  • رستوران 

آدرس فور سیزنز استانبول: Çırağan Caddesi No. 28 Beşiktaş, Istanbul, Turkey

 

سیزنز

جاهای دیدنی استانبول - لیستی از جاهای دیدنی استانبول را در لینک مشاهده کنید. 

هتل ماچکا پالاس PARK HYATT ISTANBUL – MACKA PALAS

هتل پارک حیات ماچکا پالاس در شهر استانبول، سبک تاریخی آرت دکو را با دیزاین داخلی آوانگارد و مدرن ترکیب کرده و بنایی که ساخته از چشمگیرترین بناهای شهر استانبول است. این هتل در مرکز استانبول قرار دارد و 90 اتاق دارد. سوییت این هتل بسیار لوکس و لاکچری می‌باشد. از این هتل تا مرکز خرید استانبول و بوتیک‌ها، رستوران و کافه‌ها فاصله کمی وجود دارد.
آدرس حیات ماچکا پالاس: Teşvikiye, Bronz Sk. No:4, 34367 Şişli/İstanbul, Turkey

هتل

هتل سوهو هاوس استانبول Soho House Istnabul

هتل سوهو هاوس از دیگر هتل‌های لوکس شهر استانبول است و در سال 1873 توسط یک کشتی ساز ثروتمند اهل جنوای ایتالیا به نام ایگنازیو کورپی ساخته شد. این بنا در سال 2014 مورد بازسازی قرار گرفت و دوباره شکوه و زیباییش را بدست آورد. امروزه این ساختمان لاکچری و تاریخی به عنوان یک هتل ۸۷ اتاقه لوکس به مشتریان سرویس می‌دهید. برای طراحی و دیزاین داخلی این هتل سنتی و محلی، سبک‌های غربی و شرقی را با یکدیگر ترکیب کرده است.
آدرس هتل سوهو هاوس: Evliya Çelebi Mahallesi, 34430 Beyoğlu/Istanbul, Turke

ISTANBUL

هتل دیوان استانبول Divan Istanbul

یکی دیگر از لوکس‌ترین هتل‌های استانبول هتل دیوان استانبول (Divan Istanbul) است که در منطقه شیشلی واقع شده است. این هتل امکاناتی مانند اتاق کنفرانس، اینترنت پرسرعت، سالن ورزشی، مرکز اسپا، استخر سر پوشیده، دسترسی به فکس، اتاق‌های تجهیز شده به سیستم تهویه مناسب، تلویزیون صفحه تخت، چای ساز و قهوه‌ساز می‌باشد. فاصله هتل دیوان استانبول تا متروی شیشلی حدود 10 دقیقه و تا کاخ دولما باغچه و پل بسفر 5 کیلومتر است.

هتل

هتل اینتر کنتیننتال یکی از لوکس ترین هتل های استانبول

هتل اینترکنتیننتال استانبول (InterContinental Istanbul) یکی دیگر از لوکس‌ترین هتل‌های استانبول است که در قلب شهر استانبول و در نزدیکی میدان تقسیم واقع شده است. اتاق‌های این هتل دارای سیستم تهویه مناسب، حمام‌های شیک و تلویزیون صفحه تخت می‌باشد. رستوران بین‌المللی زعفران یکی از بهترین رستوران‌های آن است که چشم‌انداز زیبایی از تنگه بسفر دارد و 7 منوی متفاوت از برترین غذاهای دنیا را در اختیار گردشگران تور استانبول قرار می‌دهد. از امکانات تفریحی و ورزشی هتل اینترکنتیننتال می‌توان به استخر آب گرم، استخر روباز و تراس آفتاب اشاره نمود. همچنین میهمانان این هتل می‌‌توانند از حمام بخار ترکی و سونای سوئدی و سالن ماساژ آن هم بهره ببرند. از این هتل تا متروی تقسیم 5 دقیقه و تا کاخ دولما باغچه، مرکز خرید جواهر و برج گالاتا 3 کیلومتر فاصله دارد.

HOTEL

رزرو هتل در استانبول - رزرو آنلاین و آنی هتل‌های استانبول با تضمین بهترین قیمت | برای رزرو هتل و آگاهی از قیمت‌ها کلیک کنید

سخن پایانی
استانبول شهری ساحلی است، اما در کنار سواحل زیبا و تفریحی خود اماکن گردشگری متعددی در خود دارد. این شهر تاریخی-گردشگری سالیانه توریست‌های خیلی زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. شما با گشت و گذار در مناطق تاریخی و جاذبه‌های طبیعی این شهر نهایت لذت را می‌برید، و مطمعن باشید خاطره خیلی خوبی از سفر به استانبول در ذهن خود حک می‌کنید. توصیه می‌کنیم در سفر خود هتل‌های لوکس استانبول را برای اقامت انتخاب کنید تا لحظاتی فراموش نشدنی را بخاطر بسپارید. در این مقاله سعی کردیم شما را با برخی از هتل‌های لوکس استانبول آشنا کنیم تا شما با خیال راحت بتوانید مکانی مناسب در میان آن‌ها برای اقامت خود انتخاب کنید. در صورتی که در یکی از این هتل‌ها اقامت داشتید خوشحال می‌شویم تا نظر خود را در قسمت نظرات لحظه آخر با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران

  1. منیر منیر 1402/10/05
    0 نفر پسندیدند
    بر خلاف نظر عموم رستوران گردون برج میلاد تهران خیلی هم خفن نیست از نظر کیفیت غذایی
  2. علی علی 1402/10/05
    0 نفر پسندیدند
    خدا یه فرصتی نصیب ماهم کنه که این لوکس ترین هتل های استانبول و از نزدیک ببینیم
  3. مریم مریم 1402/06/06
    2 نفر پسندیدند
    همه هتل هایی که معرفی کردید واقعا جز هتل های لوکس استانبول هستند. ولی واقعا بودجه ای زیادی می خوان و بنظرم اگر کسی برای خرید می خواد بره استانبول اصلا این هتل ها رو انتخاب نکنه

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 4 از 5 | از 102 کاربر