بهترین رستوران های دبی

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/10/20
بازدید: 1886
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

درشهر دبی که یک قطب گردشگری به حساب می‌آید، انواع غذاهای ملی و بین‌المللی معروف را سرو می‌نمایند. غذا خوردن در بهترین رستوران‌های دبی یک تجربه بی‌نظیر و شگفت‌انگیز خواهد بود. دبی بازدیدکنندگان زیادی دارد که عده‌ی قابل توجهی از آن‌ها ایرانی هستند از این رو رستوران‌های ایرانی نیز در این شهر طرفداران زیادی دارند. برای افرادی که طالب غذاهای لذیذ و دلچسب هستند بهتر است که در سفر به دبی غذاهای لذیذ و لذت بخشش را از دست ندهند. در ادامه به یکسری از رستوران‌های مورد توجه ساکنین و توریست‌های این شهر زیبا می‌پردازیم.

رستوران

رستوران Tom & Serg دبی

طبق تحقیقات در زمینه رستوران‌های‎‌ دبی این مکان یکی از بهترین‌ها در میان رستوران‌های دبی است که غذاهای خوشمزه اروپایی را سرو می‌کند. افرادی که اهل مکان‌های لوکس هستند بهتر است غذا میل کردن در این رستوران را از دست ندهند. این مکان از ارزان‌ترین کافه‌ رستوران‌های دبی به شمار می‌رود که فست ‌فودهای بهداشتی لذیذی را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد.

رستوران تام

تور دبی - تضمین کمترین قیمت بازار + امکان مقایسه انلاین قیمت و خدمات معتبرترین آژانس های چارتر کننده پرواز دبی

رستوران La Petite Maison در دبی

رستوران La Petite Maison طراحی بسیار شیک و فوق‌العاده‌ای دارد که علاقه‌مندان به غذاهای مدیترانه‌ای نباید فرصت میل‌ کردن غذا درون این رستوران را از دست بدهند. بهترین غذاهای سرو شده در این رستوران همراه با نوشیدنی‌های گوارا آن را از سایر رقبا متمایز می‌کند. این رستوران به سلامتی مشتری‌ها اهمیت ویژه‌ای می‌دهد و به همین دلیل میان مردم از جایگاه ویژ‌ه‌ای برخوردار است. از غذاهای این رستوران می‌توان به غذاهای محلی، غذاهای دریایی، گوشت و پاستا که ازمواد اولیه طبیعی در پخت آن‌ها استفاده می‌کنند، اشاره کرد. 

رستوران

رستوران دینر این د اسکای دبی

میل کردن غذا میان زمین و آسمان برای اکثر افراد جالب و باورنکردنی است. رستوران دینر این د اسکای در ارتفاع 50 متری از زمین قرار دارد. در این مکان آنتن‌دهی گوشی موبایل و دسترسی به اینترنت نیز امکان‌پذیر است. شما می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی را در این رستوران که در منطقه دبی مارینا قرار دارد، میل کنید. برای گذراندن اوقات خوش و لذت‌بخش در این رستوران باید قبل از رفتن به این مکان صندلی و میز خود را رزرو کنید.

رستوران دینر این د اسکای

راهنمای سفر به دبی - راهنمای سفر به یکی از لاکچری ترین شهرهای خاورمیانه

رستوران لاتیتود دبی | Latitude 

از آنجایی که غذاخوردن یک تفریح به حساب می‌آید پس حتما به رستوران لاتیتود سر بزنید. این رستوران با اجرای موسیقی زنده به شما خوش آمد می‌گوید. نکته قابل توجه این رستوران تنوع بسیار بالای غذاهای آن است. هر هفته لیست غذاهای متفاوتی از سرتاسر جهان مانند چین، هند، انگلیس، آمریکا و... به سلیقه مهمانان عرضه می‌کنند. در این رستوران غذای مورد علاقه‌تان را میل‌ کنید و از منظره زیبای باغ برج‌العرب لذت ببرید.

رستوران لاتیتود

رستوران  TOMOدبی

غذاهای چینی از رنگارنگ‌ترین غذاهای جهان‌ هستند. تومو رستوران ژاپنی با غذاهای چینی است که با فرهنگ چینی هم سرو ‌می‌شود. این مکان حدود 30 سال گذشته توسط سرآشپز تاکاهاشی تأسیس شده است. ساعت کاری این رستوران از تایم ناهار 12:30 تا ساعت 1:30 بامداد ادامه دارد. در سال 2013 رستوران TOMO به دلیل سبک لباس به خصوص خود جایزه بهترین سبک لباس را از تایم اوت دبی دریافت کرده می‌کند.

رستوران تومو دبی

رستوران نایا Naya دبی

رستوران نایا غذاهای خوش مزه هندی را در ناحیه ساحلی دبی عرضه می‌کند. طراحی داخلی این رستوران به سبک هندی و زیبا چیده شده که گردشگران را به وجد می‌آورد. شما می‌توانید از غذاهای شمال هندوستان که بسیار لذیذ هستند، میل کنید. در فضای آرامش‌بخش رستوران نایا یکی از خاطره‌انگیزترین ساعات خود را داشته باشید. انواع غذاهای هندی مانند سمبوسه، چیکن تندوری، انواع نان سنتی در این رستوران سرو می‌شود. 

رستوران نایا

کافه های دبی - بررسی 10 تا از بهترین کافیشاپ های دبی از نگاه مسافرین

رستوران ایرانی شایان دبی | Shayan Restaurant

غذاهای خوشمزه ایرانی در سرتاسر جهان طرفدار دارد. رستوران ایرانی شایان با ارائه غذای با کیفیت و لذیذ توانسته در دبی شناخته شده و جایگاه خوبی کسب کند. از امکانات آن می‌توان به غذا بیرون‌بر، رزرو میز، میز ناهارخوری خصوصی و پارکینگ مخصوص اشاره کرد. برای راحتی تمام مهمانان صندلی چرخدار ویژه‌ای هم در رستوران شایان قرار داده‌اند. این رستوران کاملاً مدرن بوده و برای برگزاری جلسات اداری و خانوادگی مناسب است.

رستوران ایرانی شایان

رستوران Aprons & Hammers در شهر لاکچری دبی

شهرهای ساحلی رستوران‌هایی با طبخ غذای دریایی دارند. در ساحل جومیراه دبی، رستورانی با تخصص غذاهای دریایی به نام Aprons & Hammers وجود دارد. در این مکان لابستر، میگو، صدف، ماهی و... به مهمانان می‌دهند. فضای این رستوران آرامش‌بخش است همچنین نمایی رو به دریا دارد. برای زوج‌هایی که قصد سفر به دبی و رفتن به یک رستوران ساحلی را دارند این مکان می‌تواند گزینه خوبی باشد.

رستوران

مراکز خرید دبی - خرید اجناس لوکس و ارزان در مراکز خرید شهر آسمان خراش‌ها!

رستوران Teatro دبی

هر ساله گردشگران زیادی از سراسر جهان به دبی می‌آیند به همین سبب تنوع در رستوران‌های این شهر هم باید به همان اندازه بالا باشد. Teatro با سرو غذاهای آسیایی خصوصا ژاپنی توانسته بین این گردشگران شهرت کسب کند. سوشی‌ این رستوران از بهترین سوشی‌های رستوران‌های آسیایی است. در سال 2015 و 2018 توانسته تا گواهی ممتازی را در دبی کسب کند. رستوران Teatro  به افراد گیاه‌خوار احترام ویژه‌ای گذاشته و منویی مخصوص برای آن‌ها در نظر گرفته است.

رستوران

رستوران لا پاریلا | La Parrilla در دبی

استفاده از طعم‌های منحصربه‌فرد در این رستوران باعث شده تا یکی از شلوغ‌ترین رستوران‌های دبی به شمار بیاید. دیزاین و دکوراسیون لاپاریلا مهمانان را به وجد می‌آورد. غذاهای آرژانتینی، آمریکای جنوبی، گوشت گریل شده و کباب را در منو این رستوران می‌توانید پیدا کنید. بهترین رستوران‌های دبی در منطقه هتل جمیرا واقع شده‌اند که لاپاریلا یکی از آن‌ها است. در این رستوران انواع استیک، انواع غذاهای دریایی مانند هشت‌پا و غذاهای گیاهی مخصوص گیاه‌خواران سرو می‌کنند.

لا پاریلا

جاهای دیدنی دبی - معرفی برترین جاذبه های گردشگری دبی

رستوران Mythos Kouzina & Grill دبی

در هتل Armada Blubay رستورانی با غذاهای کلاسیک و مدرن یونانی قرار دارد. منوی این رستوران از غذاهای ساده‌ی اصیل یونانی تشکیل شده است. کارکنان این رستوران در انتخاب مواد اولیه برای تهیه غذا فوق‌العاده حساس هستند. در سال‌های 2016 و 2018 به دلیل داشتن کارکنان ممتاز و غذاهای لذیذ گواهی ممتازی رستوران را دریافت کرده است. فاصله این مکان از ساحل جومیلا 6 کیلومتر است که در ناحیه JLT قرار دارد. در عین حال که طراحی مدرن دارد فضای داخل رستوران نمایانگر قلعه‌های قدیمی یونانی است. شما می‌توانید در رستوران Mythos Kouzina & Grill از انواع غذاهای مدیترانه‌ای و یونانی لذت ببرید.

رستوران

رستوران Loca دبی

در منوی رستوران Loca انواع غذاهای مکزیکی مانند فاهیتو قرار دارد که این غذای لذیذ یکی از بهترین غذاهای مکزیک محسوب می‌شود. شما می‌توانید هنگام میل غذا در این رستوران با تماشای برنامه‌های ورزشی، خود را سرگرم کنید. طراحی خاص استیل و آجرکاری به رستوران لوکا زیبایی و جذابیت بسیاری بخشیده است. غذاهای مکزیکی دنیایی از عطر و طعم‌های مختلف هستند. رستوران لوکا محیطی دوستانه و آرام دارد که برای شما خاطره‌انگیز خواهد بود.

رستوران لوکا

تفریحات دبی - کارهایی که در دبی باید تجربه کرد!

رستوران ایرانی شبستان | Shabestan Restaurant 

شبستان از سری رستوران‌هایی محسوب می‌شود که در تهران هم شعبه دارد. طراحی داخلی و فضای زیبای این رستوران ایرانی باعث شده تا یکی از منحصر‌به‌فردترین رستوران دبی به شمار بیاید. برای قرارهای دوستانه و خانوادگی این رستوران مناسب‌ترین پیشنهاد است. در رستوران سنتی ایرانی شبستان علاوه بر فضای لاکچری، موسیقی زنده سنتی هم می‌نوازند. گیاه‌خواران می‌توانند از منوی مخصوص غذا سفارش دهند. رستوران ایرانی شبستان غذاهای بدون گلوتن هم سرو می‌کند.

رستوران شبستان

رستوران Comptoir 102 دبی

این رستوران مناسب کسانی است که می‌خواهند فضای متفاوتی را تجربه کنند. گردشگران جوان از مشتری‌های پر‌و‌پا قرص این رستوران هستند. این رستوران از 8 صبح تا 22 شب آماده خدمت رسانی به شما عزیزن است. این کافه رستوران بخشی را برای سرو غذا دارد که طراحی متفاوت این رستوران مانند ویلاهای دهه 1970 میلادی طراحی شده.

رستوران

رستوران Downtown Toko

رستوران Downtown Toko که یک شعبه در استرالیا دارد غذاهایی ساده مانند سالمون ترد اسپایسی، بال مرغ لیمویی، تاکو با آووکادو و... سرو می‌کند. پر طرفدارترین غذا در منوی این رستوران، نیگیری گوشت گوساله با پنیر خامه‌ای واسابی است. در رستوران Downtown Toko متنوع‌ترین غذاهای دریایی، اروپایی و عربی را در فضایی با چیدمان جذاب وسایل در سالن و روی میزها سرو می‌شود. سرآشپز حرفه‌ای این رستوران با دستپخت عالی‌ توانسته محبوبیت زیادی در بین مشتری‌ها پیدا کند. 

رستوران

رستوران ۱۰۱ Dining Lounge and Bar

در ساحل جومیلا رستوران ۱۰۱ Dining Lounge and Bar قرار دارد که غذاهای دریایی لذیذ سرو می‌کند. علاوه بر اینکه این رستوران غذاهای دریایی در منوی خود دارد با غذاهای لذیذ غیر دریایی دل مشتریان خود را به دست آورده است. معمولاً ایرانیان از بین غذاهای بین‌المللی استیک را ترجیح می‌دهند این رستوران استیک‌هایی با طبخ عالی سرو می‌کند. رستوران ۱۰۱ Dining Lounge and Bar دارای پارکینگ اختصاصی و رایگان برای آسایش بیشتر مهمانان است. این رستوران با دو سالن که یکی با فضای باز و دیگری فضای بسته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

رستوران

رستوران Wild & The Moon دبی

رستوران Wild & The Moon دبی محبوبیت زیادی در بین گردشگران و ساکنین شهر دارد. این رستوران دارای دو طبقه با تزئین گیاهان و گلدان‌های زیبا است. تمام غذاهای این رستوران بدون گلوتن بوده و با بهترین کیفیت مواد اولیه طبخ شده‌اند. این رستوران  برای افراد گیاه‌خوار منوی خاص خودش را دارد. 

رستوران

رستوران Bu Qtair دبی

رستوران بوقطیر دبی از رستوران‌های پر طرفدار با غذاهای دریایی در دبی است. قبلا این رستوران فضای کوچکی داشته که با مشهور شدن روز افزون توانسته‌اند آن را بزرگ‌تر کنند. فقط کسانی که در این  رستوران غذا میل کرده‌اند می‌دانند که طعم غذاهای این رستوران بی‌نهایت خاص بوده و در هیچ جای دیگری پیدا نمی‌شود. رستوران بوقطیر هم در فضای باز و هم در فضای بسته آماده خدمت به شما عزیزان است. ماهی‌هایی که در این رستوران طبخ شده صید روز بوده که تازگی ماهی‌ها باعث ایجاد مزه خوبی در آن‌ها می‌شود.

رستوران

رستوران Fish BeachTaverna دبی 

رستوران Fish BeachTaverna دبی رؤیایی از بهترین گزینه‌ها برای سپری‌ کردن شبی خاطره‌انگیز در دبی است. در منو رستوران می‌توانید غذاهای بدون گلوتن، حلال، گیاهی و وگان را مشاهده کنید. فضای شاد با صندلی‌های سفید و طراحی مدرن رستوران Fish BeachTaverna بسیار مورد علاقه گردشگران دبی است. در این رستوران امکان رزرو میز، استفاده از اینترنت رایگان، پارکینگ وجود دارد. طراحی این صندلی‌ها در رستوران شما را به یاد روستاهای رؤیایی میکونوس و سانتورینی یونان می‌اندازد.

رستوران

رستوران Em Sherif دبی

تجربه غذاهای لبنانی در سفر حتماً برای گردشگران بی‌نظیر خواهد بود. منطقه داون تاون دبی از شلوغ‌ترین مکان‌هایی است که این رستوران در آن جا قرار دارد. اگر ازغذاهای تکراری خسته شده‌اید رستوران ام شریف با طراحی فضای عالی و غذاهای بسیار لذیذ محیطی سراسر لذت را برای شما به ارمغان می‌آورد. تنوع غذایی این رستوران موجب شده تا هر غذایی اعم از غذاهای سرد و گرم، دسر و کباب را داشته باشند. گیاه‌خواران منوی خاص خودشان را در این رستوران دارند. رستوران ام شریف با وجود ظروف نقره و دکوراسیون درخشان به یک عمارت تبدیل شده است.

رستوران دبی

Le Petit Belge بلژیک کوچک در دبی

Le Petit Belge رستورانی به سبک بلژیکی در دبی واقع شده است. این رستوران کوچک بسیار معروف بوده و به مهمانان خود تجربه‌ای ازغذاها و نوشیدنی‌های بلژیکی ارائه می‌دهد و جزو بهترین رستوران‌های دبی است. در این رستوران انواع غذاهای بلژیکی را از جمله میان وعده‌ها، ساندویچ‌ها، استیک‌ها، ماهی و... را سرو می‌کنند؛ همچنین برنامه غذایی آنها شامل مجموعه‌ای از نوشیدنی‌های بلژیکی معروف مانند Duvel،Leffe، Chimay و ... می‌شود. اگر به دنبال تجربه غذاها و نوشیدنی‌های بلژیکی در دبی هستید، Le Petit Belge یک مقصد خوب برای شما خواهد بود.

  • آدرس: برج های Lake جمیرا، هتل Pullman

Le Petit Belge بلژیک کوچک

رستوران عشاق Pierchic دبی

یکی دیگر از رستوران‌های دبی که در پایان اسکله هتل قصر در جمیرا قرار دارد و جزو زیباترین رستوران‌های دبی به حساب می‌آید رستوران‌ عشاق است. شما در هنگام ورود به این رستوران می‌توانید بر روی آب غذا میل کنید و روبه‌رو شما برج العرب واقع باشد. این رستوران جزو رستوران‌های مدیترانه‌ای به حساب می‌آید که صبحانه، پیش غذا، انواع ماهی، خرچنگ، خاویار و حتی غذاهای غیر دریایی در آنجا سرو می‌شود که هر کدام طعم بی‌نظیری دارد.

  • آدرس: هتل القصر، جمیرا

رستوران عشاق Pierchic

رستوران Seafire Steakhouse دبی

این رستوران با نام رستوران نیویورک در دبی نیز معروف است. این رستوران بخشی از هتل آتلانتیس پالم در جزیره پالم جمیرا قرار دارد. با تمرکز بر استیک‌های باکیفیت و کنترل شده رستوران Seafire Steakhouse یک مقصد محبوب برای علاقه‌مندان به استیک در دبی است. ناگفته نماند این رستوران یکی از بهترین رستوران‌های دبی به حساب آمده که برای پخت غذا از گوشت استرالیایی استفاده می‌کنند. اگر شما در دبی به دنبال یک مکان دوستانه و صمیمی هستید حتما به نیویورک دبی سری بزنید. منوی این رستوران شامل گوشت‌های اصلی استیک برجسته از جمله گوشت گاو و گوساله است. همچنین، می‌توانید انواع سس‌ها، نیشل‌های دریایی و طبقه‌هایی غنی از غذاها و سالادها را پیدا کنید.

  • آدرس: جمیرا، هتل آتلانتیس پالم

Seafire Steakhouse

رستوران BB Social Dining در دبی

رستوران BB Social Dining یکی از رستوران‌های دبی است. این رستوران در منطقه دبی دیفس در هتل دبی مارینا و لاگون قرار دارد. BB Social Dining به عنوان یک رستوران مدرن و پرطرفدار عمل کرده و به مهمانان خود تجربه‌ای خوشمزه و فرهنگی از غذاهای مختلف را ارائه می‌دهد. محیط آن گرم و دوستانه است و دکوراسیون زیبا و منحصر به فردی دارد. منوی BB Social Dining شامل انواع غذاهای متنوعی است که از جمله آنها می‌توانیم به سوشی، تاکوها، پیتزاها و... اشاره کرد. همچنین در کنار غذای خود از نوشیدنی‌های خنک و خلاقانه این رستوران می‌توانید لذت ببرید. اگر به دنبال رستورانی با محیط مدرن، غذاهای خوشمزه و تجربه‌ای منحصر به فرد در دبی هستید، BB Social Dining یکی از گزینه‌هایی است که باید در نظر بگیرید. قبل از رفتن به رستوران، بهتر است رزرو میز انجام دهید تا تجربه شما بهتر باشد.

  • آدرس: دبی اینترنشنال فایننشال سنتر

رستوران BB Social Dining

رستوران Zuma در دبی

یکی دیگر از رستوران‌های دبی رستوران Zuma است. این رستوران بخشی از هتل گروپ Mina ASalam در منطقه مذهبی مدینت جمیرا واقع شده است. این رستوران با تمرکز بر غذاهای ژاپنی معاصر و تجربیات سرشار از فرهنگ ژاپن شناخته می‌شود. Zuma یک محیط شیک و مدرن دارد و دکوراسیون آن ترکیبی از استایل معماری داخلی نورپردازی زیبا و طراحی دقیق است. منوی Zuma شامل غذاهای متنوعی از سوشی، ساشیمی، سس‌ها، استیک‌ها و بسیاری از غذاهای ژاپنی خوشمزه است؛ همچنین انواع نوشیدنی‌های مخلوطی مانند کوکتل‌های خلاقانه و موکتل‌های برجسته نیز در دسترس قرار دارند. اگر به دنبال تجربه غذاهای ژاپنی خوشمزه در یک محیط شیک و با صفا در دبی هستید، رستوران Zuma یکی از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود.

  • آدرس: خیابان Happiness، podium level

Zuma

Leonardo رستورانی لوکس در دبی

بر اساس لئوناردو داوینچی رستوران Leonardo یک هنر مدرن ایتالیایی ساخته شده است. هنگام ورود به این رستوران گویا بر ماشین زمان سوار شده و به تاریخ سفر می‌کنید. رستوران Leonardo جزو بهترین رستوران‌های دبی به حساب می‌آید که شما در اینجا غذاهای ایتالیایی با هر طعمی می‌توانید تست کنید . از معروف‌ترین غذاها که در منوی این رستوران قابل انتخاب به Rigatoni Cacio e Pepeمی‌توان اشاره کرد. در این رستوران شما سوپ، سالادهای مخصوص، پاستا و... را می‌توانید میل کنید و از محیط این رستوران لذت کافی ببرید.

  • آدرس: دبی، خیابان المطلعی

Leonardo

رستوران Bu Qatir در دبی

Bu Qatir یکی دیگر از رستوران‌های دبی است. این رستوران معروف برای فضای خارجی زیبا و معماری خاص خود است. بوقطير برای طراحی منحصر به فرد و جو دوستانه‌اش شناخته می‌شود. در رستوران بوقطير، شما می‌توانید انواع غذاهای عربی و ایرانی شامل کباب، املت، حلیم و... را میل کنید. منوی غذاهای متنوع و خوشمزه‌ای دارد که بر اساس علایق مختلف به خوبی تنظیم شده است؛ همچنین بوقطير یک مکان مناسب برای صرف شام، گرفتن عکس و لذت بردن از دبی خواهد بود پس هنگام رفتن به دبی این مکان را فراموش نکنید. غذاهای دریایی این رستوران صید همان روز بوده و لذیذترین طعم را دارند. این رستوران در ابتدا شروع کار خود بسیار کوچک بود اما با گذشت زمان و افزایش کیفیت غذاهای این رستوران مورد توجه قرار گرفت و امروزه توانسته یکی از بزرگ‌ترین رستوران‌های دبی باشد.

  • آدرس: خیابان ۳۲B، بندر ماهیگیری شماره ۲

Bu Qatir

رستوران Shanghai chic دبی

رستوران Shanghai chic چین یکی دیگر از بهترین رستوران‌های رستوران‌های دبی به حساب می‌آید که در آن غذاهای چینی سرو می‌گردد سقف این رستوران با رنگ آبی و همچنین دکوراسیون مشکی طراحی گردیده و به رستوران سبک آسیایی معروف است. در منوی این رستوران غذاهای چون اردک پکینگ سرخ شده با طعم بی‌نظیر، خیار و پیاز یا پنکیک با سس مخصوص طبخ می‌کنند شعار این رستوران شب مزه‌های نامحدود یک مکان مناسب برای وقت گذرانی شما خواهد بود.

  • آدرس: شیخ زائد، جنب هتل ابن بطوطه

Shanghai chic

رستوران Soho Garden دبی

رستوران Soho Garden در دبی یک مقصد معروف برای خوردن خوراکی‌ و سرگرمی است. این مکان زیبا در منطقه میدان سائح مطلق قرار دارد و مجوزات چندگانه از جمله رستوران‌ها، بارها و کلوب‌ها را دربرمی‌گیرد. رستوران‌های Soho Garden، از جمله رستوران‌های ایتالیایی، لبنانی و آسیایی به حساب می‌آید که انواع منوی خوشمزه و تنوع غذایی را ارائه می‌دهد. با این حال، از بارهای Soho Garden می‌توانید از موکتل‌ها، کاکتل‌های خلاقانه و نوشیدنی‌های متنوعی نوش‌جان کنید. در Soho Garden علاوه بر رستوران‌ها و بارها یک کلوب شبانه پرطرفدار وجود دارد که در آن شب‌های موسیقی، رقص و برنامه‌های زنده برگزار می‌شود که شما را به سرگرمی و تفریح دعوت می‌کند.

  • آدرس: خیابان المیدان

Soho Garden

رستوران L’Olivo Restaurant دبی

اگر از شلوغی و هیاهو فراری هستید و مکانی آرام و رمانتیک می‌خواهید رستوران L’Olivo Restaurant دبی همان مکان دنج است. این رستوران توانسته تا به امروز صاحب چندین جایزه بین‌المللی شود و مکان دلخواه تمامی افراد خواهد بود. شما در این رستوران منو دلپذیری از غذاهای مدیترانه و ایتالیایی پیدا کنید همچنین اگر به دنبال آرامش هستید در این رستوران به همراه گوش فرا دادن به یک موسیقی زنده یا کلاسیک در کنار صرف غذاهای ایتالیایی گزینه مناسبی خواهد بود.

  • آدرس: هتل رکسوس پالم، جمیرا

L’Olivo Restaurant

سخن آخر

سالانه میلیون‌ها گردشگر به دبی سفر می‌کنند بنابراین بهترین رستوران‌های دبی با خدمات عالی جهت آرامش بیشتر مهمانان تأسیس شده‌اند. جدا از مکان‌های دیدنی دبی، رستوران‌ها هم با تنوع غذایی از ملیت‌های مختلف مورد توجه بسیاری از مسافران است. افرادی که علاقه‌مند به تجربه غذاهای ملیت‌های مختلف در سفر هستند، رستوران‌های دبی با فضایی مجلل و لاکچری امکان میل کردن انواع غذاهای لذیذ را فراهم کرده‌اند. این رستوران‌ها نه تنها در دبی بلکه در بسیاری از کشورهای جهان نیز دارای شعبه هستند. امیدواریم با سفر به دبی لحظات لذت‌بخشی را تجربه کنید و از غذاهای لذیذ این شهر غافل نشوید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.6 از 5 | از 100 کاربر