بهترین هتل های دبی

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1402/10/17
بازدید: 2119
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

دبی یکی از شهر‌های زیبا امارات متحده است این شهر در چند سال گذشته توانسته پیشرفت چشم‌گیری در راستای جذب گردشگران و مسافران برای خودش به ارمغان بیاورد. این شهر به علت دارا بودن جاذبه‌ها گردشگری بی‌نظیر و هتل‌ها مجلل و لوکس برای اقامت مسافرین یک گزینه‌ عالی برای سفر به حساب می‌آید. از مسائل مهم سفر به دبی، حمل و نقل درون شهری است. برای رفت‌و‌آمد داخل شهری دبی می‌توانید با مترو بروید یا تاکسی بگیرید. همچنین اگر قصد سفر به دبی را دارید برایتان سوال پیش آمده که کدام هتل گزینه مناسب‌تری برای اقامت شما است؟ ما در اینجا شما را با لیستی از بهترین‌ هتل‌های دبی آشنا خواهیم کرد.

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

  1. هتل شانگری لا 
    1. خدمات رفاهی هتل شانگری لا دبی
    2. امکانات تفریحی هتل شانگری لا دبی
    3. امکانات اتاق های هتل شانگری لا دبی
  2. هتل جمیرا مینا سلام
    1. امکانات و خدمات هتل جمیرا مینا سلام
    2. رستوران ها و کافی شاپ های هتل جمیرا مینا سلام
    3. بازار بزرگ مدینه الجمیرا
  3. هتل جمیرا امارت تاورز | Jumeirah Emirates Towers Hotel
    1. خدمات رفاهی هتل تاورز روتانا
    2. امکانات تفریحی هتل تاورز روتانا
    3. انواع اتاق های هتل تاورز روتانا
    4. آدرس
  4. هتل پولمن دیره دبی
    1. خدمات رفاهی هتل پولمن دیره دبی
    2. خدمات تفریحی و خانوادگی هتل پولمن دیره دبی
    3. خدمات رستوران و غذا هتل پولمن دیره دبی
    4. آدرس
  5. هتل نووتل ال بشیر دبی
    1. خدمات رفاهی هتل نووتل ال بشیر
    2. ویژگی اتاق ‌های هتل نووتل ال بشیر
    3. رستوران ها و کافی شاپ های هتل نووتل آلبرشا دبی
    4. خدمات تفریحی و ورزشی هتل
    5. دلایل مهم برای انتخاب هتل نووتل دبی
    6. آدرس
  6. هتل دارالمسیاف دبی
    1. امکانات هتل دارالمسیاف دبی
    2. امکانات ورزشی‌ و فعالیت‌ ها دارالمسیاف دبی
    3. آدرس
  7. هتل جمیرا زعبیل سرای
    1. خدمات و امکانات هتل جمیرا زعبیل سرای
    2. آدرس
  8. هتل شیراتون جمیرا بیچ دبی | Sheraton Jumeirah beach
    1. خدمات هتل شیراتون جمیرا بیچ دبی
    2. آدرس
  9. هتل فایو جمیرا ویلیج | FIVE Palm Jumeirah Hotel
    1. امکانات داخل هتل فایو جمیرا ویلیج
    2. مکان های نزدیک به هتل فایو جمیرا ویلیج دبی
    3. آدرس
  10. هتل تاج دبی | Taj Dubai Hotel
  11. هتل پارک‌ هایت دبی | Park Hyatt Dubai
  12. هتل اوبریو | The Oberoi Dubai
  13. هتل آرمانی دبی | Armani Dubai Hotel
  14. هتل سوفیتل | Sofitel Hotel
  15. بهترین هتل های دبی از نظر موقعیت مکانی
    1. هتل آدرس دبی مال (The Address Dubai Mall)
    2. هتل آدرس بولوارد (Address Boulevard)
    3. هتل آدرس اسکای ویو (Address Sky View)
    4.   هتل والدروف استوریا دبی
  16. بهترین هتل های دبی از نظر قیمت
    1. هتل جی‌دبلیو ماریوت مارکیس دبی
    2. هتل فور پوینتس شرایتون دان تان
    3. هتل فایو پالم جمیرا دبی
  17. بهترین هتل های دبی از نظر مسافران ایرانی
    1. هتل آتلانتیس پالم دبی
    2. ریزورت فور سیزنز ساحل جمیرا
    3. هتل برج العرب جمیرا
    4. هتل رافلز دبی

هتل های دبی

هتل شانگری لا 

هتل شانگری لا از هتلها 5 ستاره و شیک دبی است که در حاشیه خیابان شیخ زاید و در فاصله 10 دقیقه‌ای از برج خلیفه قرار دارد. فرودگاه بین‌المللی دبی نیز با 15 دقیقه رانندگی از هتل شانگری لا دبی در دسترس است. همچنین با تاکسی کمتر از 5 دقیقه با پارک ساحلی جمیرا فاصله دارد. در این هتل انواع غذاها سرو میشود که شامل 8 رستوران و کافه است. این هتل یک انتخاب مناسب برای افرادی است که به دنبال خرید لباس‌ها و برندها مارک هستند. ناگفته نماند که در این هتل باشگاهها ورزشی پیشرفته و مجهز همچنین زمین‌های اسکواش و تنیس وجود دارد.

تور دبی - تضمین کمترین قیمت موجود در بازار + آفرها و خدمات ویژه در لحظه آخر

هتل شانگری لا

خدمات رفاهی هتل شانگری لا دبی

هتل شانگری لا دبی خدمات و امکانات بینظیری در اختیار مسافرین و گردشگران خود قرار می‌دهد. از جمله امکانات آن، 5 اتاق جلسه، اینترنت سیمی و وای فای به صورت رایگان در تمام مکانهای هتل است. همچنین این امکان برای گردشگران وجود دارد که از پارکینگ بدون هیچ هزینه اضافی استفاده کنند. دسترسی به مرکز تجاری 24 ساعته است، وجود روزنامه‌های رایگان در لابی هتل برای مطالعه اوقات فراغت، خدمات تبدیل ارز، مغازه‌ها هدیه، ایستگاه کامپیوتر، وجود نوشیدنیها گرم در بخش‌های عمومی هتل، خدمات حمل و نقل فرودگاه به هزینه اضافی، خدمات حمل و نقل منطقه بدون هزینه اضافه از امکانات رفاهی این هتل به حساب میآید. اگر فرزند کم سنوسال دارید هیچ نگرانی به دلتان راه ندهید چون این هتل مکانی برای نگهداری کودکان نیز در نظر گرفته است. امکان کرایه خودرو از دیگر امکانات این هتل به حساب می‌آید. همچنین پرسنل هتل پذیرش 24 ساعته و راهنمای خرید بلیط به مهمانها را دارند و در مواقع ضروری میتوانید از انبار چمدان استفاده کنید. کارکنان این هتل به چندین زبان از جمله عربی، آلمانی، انگلیسی، هندی، فرانسوی، ایتالیایی، اندونزیایی، رومانیایی و فیلیپینی مسلط بوده و صحبت می‌کنند. برای پذیرش و گرفتن اتاق می‌توانید از ساعت 3 ظهر تا 12 شب اقدام کنید و تحویل دادن اتاق باید تا قبل از ساعت 12 ظهر انجام شود.

آب و هوای دبی - قبل از سفر به دبی وضعیت آب و هوای آن را بررسی کنید

هتل شانگری لا

امکانات تفریحی هتل شانگری لا دبی

در این هتل امکانات تفریحی از جمله استخر شنا در فضا باز، جکوزی و سونا، مرکز سلامتی، مرکز تناسب اندام و... موجود است. همچنین تجهیزات ورزشی از جمله اسکوا، زمین تنیس و باشگاه دارد. یک کافه دنج در این هتل وجود دارد که چه خوب است خودتان را به یک نوشیدنی در این کافه دعوت کنید. رستوران‌های هتل شامل موارد زیر می‌شوند:

  • رستوران هوی آن HOI AN: این رستوران استاد غذاها ویتنامی بوده و فقط سرو شام دارد البته روزانه باز است.
  • کافه دونس Dunes Cafe: این کافه استاد غذاهای بین‌المللی بوده ولی سرو صبحانه، ناهار و شام نیز دارد و 24 ساعت باز است.
  • رستوران شانگ پالاس Shang Palace: این رستوران استاد غذاهای چینی است و فقط شام را سرو میکند.

هتل شانگری لا

امکانات اتاق های هتل شانگری لا دبی

هتل شانگری لا دبی حدود 302 اتاق دارد که اتاق‌ها از امکانات خوبی از جمله مجهز به تهویه مطبوع، دیوار‌ها ضد ‌صدا، ملافه‌ها ضد آلرژی، یخچال، گاو صندوق، اتو‌، تلویزیون صفحه تخت، تلفن و... است. حمام‌های این هتل دارای دوش و وان و وسایل بهداشتی از‌ جمله صابون، شامپو، حوله و سشوار هستند. اگر کسی به ماکروویو و میز مطالعه و همچین چای‌ساز و قهوه‌ساز نیاز پیدا کند در اتاق موجود است. همچنین اگر به خدمات دیگری نیاز پیدا کردید می‌توانید به پذیرش درخواست دهید تا برایتان فراهم ‌کنند.

آدرس هتل شانگری لا دبی

امارات متحده عربی، دبی، جاده شیخ زائد نزدیک به ایستگاه مترو فایننشال، هتل شانگری لا دبی
Sheikh Zayed Rd Near Financial Metro Station – Dubai – United Arab Emirates

معرفی کامل شهر دبی - با مدرن ترین کشور خارمیانه آشنا شوید!

هتل

هتل جمیرا مینا سلام

هتل جمیرا مینا سلام معماری شبیه به قصر پادشاهان عربی دارد. در لابی این هتل یک حوض وجود دارد که با گل برگ‌های گل رز هر صبح آن را تزیین می‌کنند. اگر به دنبال یک سفر رویایی به دبی هستید حتما به منطقه زیبا مدینه‌الجمیرا بروید. این منطقه معماری ساختمان‌هایش سنتی بوده و به سبک‌ عربی است. در این منطقه یک ساحل نزدیک برج العرب وجود دارد که باعث شده این منطقه جزو مناطقی برای محل اقامت مسافرین و یک مکان کاملا آرامش‌بخش قرار بگیرد. اگر به نگین‌ها درخشان این منطقه بخواهیم اشاره کنیم باید از هتل‌های زنجیره‌ای بسیار شیک و 5 ستاره جمیرا یاد کنیم. این منطقه با بیشتر از 7 ویلا اختصاصی و 40 رستوران و کافه و سالن کنفرانس و سالن 1000 نفر آمفی تئاتر و همچین سالن ها ماساژ و باشگاه ورزشی و همچنین بازارها سنتی که آنجا یافت می‌شود جزو مناطق پر طرفدار است. از مدینه الجمیرا با اسم یکی از بزرگ‌ترین مناطق تفریحی گردشی دبی یاد می‌کنند. این منطقه 25 دقیقه‌ای فرودگاه بین‌المللی دبی قرار گرفته و در دسترس مستقیم برج العرب است، همچنین هتل جمیرا بیچ پارک ابی وایلد وادی دارد. از این هتل به عنوان قلب منطقه مدینه الجمیرا یاد میکنند. قطعا هر کس به آنجا برود سفر به یاد ماندنی خواهد داشت. این هتل مجلل شامل تمامی امکانات رفاهی، اتاق‌ها بزرگ و مبله به همراه بالکن اختصاصی است. همچنین شامل 292 اتاق و سوئیت می‌شود. در کنار مینا سلام، راه آبی زیبایی قرار دارد که به رستوران‌هایی در سطح جهانی، بارها و کافه‌ها، اسپای تالیس، فروشگاه‌ها، گالری‌ها و بوتیک‌های فراوان می‌رسد. امکانات و خدمات متنوع، جمیرا مینا سلام را به یک اقامتگاه مجلل تبدیل کرده که برای مسافرها گروهی و سفرها تجاری مناسب است.

هتل مینا السلام را در سال 2022 مورد بازسازی قرار دادند و سبک همانند یک بوتیک دارد. همین ویژگی در این هتل باعث شده تا به موقعیتی خاص برای اقامت تبدیل شود. اگر عاشق چشم‌انداز دریا هستید هتل مینا اسلام بهترین گزینه برای شما خواهد بود. اکثر اتاق‌های این هتل دارای بالکن هستند که دریا را به شما نمایش می‌دهند. این هتل 50 رستوران، بار و کافه را در خود جای داده که همین موضوع بر لوکس بودن آن افزوده است. زمانی که قصد داشته باشید تا در هتل قدم بزنید، به هر قسمتی که برسید می‌توانید از غذاهای لذیذ و خوش‌طعم موجود استفاده کنید. امکانات موجود در مینا السلام شامل باشگاه، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، انواع رستوران و بار و کافه، اتاق نگهداری از کودک، سالن برگزاری جلسات، پاک آبی و... می‌شوند. همچنین از جمله خدماتی که این هتل به مسافران ارائه می‌دهد می‌توان به صندوق امانات، انبار چمدان، پذیرش 24 ساعته و.... اشاره کرد.

قوانین رانندگی در دبی | برای رانندگی در دبی این نکات را رعایت کنید.

هتل جمیرا

امکانات و خدمات هتل جمیرا مینا سلام

اگر از آن دسته افراد هستید که سفر‌ها رویایی دوست دارید و می‌خواهید همه چیز خاص به چشم بیاید این هتل گزینه خوبی است. در اینجا صبحانه در  فضایی متفاوت در اختیار مهمان‌ها قرار می‌‌گیرد همچنین از لاکچری‌ترین رستوران‌ها برای سرو غذا استفاده کرده‌اند. از سری امکانات دیگر این هتل می‌توان دسترسی رایگان به پارک ‌‌آبی و وایلد وادی، دسترسی به کلوپ کودکان سندباد، دسترسی به اینترنت وای‌فای با سرعت بالا، سالن اسپای تالیس، سرویس رفت و‌ برگشت به امارات مال به صورت رایگان و... اشاره کرد.

هتل

رستوران ها و کافی شاپ های هتل جمیرا مینا سلام

در اینجا میخواهیم یک سری از هتلها را معرفی کنیم که انتخاب را برای شما را راحتتر کند. از جمله آن‌ها:
المونا: دکوراسیون این هتل هم مانند بیشتر ساختمانها آن منطقه به سبک عربی ساخته شده که جلوه خاصی به آن داده است. به همین علت از المونا به عنوان یکی از باشکوهترین رستورانهای دنیا یاد می‌کنند. غذاها خوشمزه دریایی و نوشیدنی‌ها فاقد الکل این رستوران شناخته شده بوده و اکثر مردم از آن‌ها لذت می-برند.
لانج الفیروز :اگر به‌ دنبال لحظاتی خاص و پر از شادی هستید این رستوران را سر بزنید و خودتان را به عصرانه‌ای مختصر ولی خوشمزه دعوت کنید.
خیمت البهار  – غذاهای مشهور لبنانی:  این رستوران غذاها لبنانی سرو می‌کند.
زمان سرو صبحانه: 6:30 الی 11:30
نهار (بوفه): 13:00 الی 16:00

هتل

بازار بزرگ مدینه الجمیرا

در این ، جواهر‌آلات، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، رستوران و کافی شاپ وجود دارد. در سالن آمفی تئاتر 1000 نفره مدینه الجمیرا هنرمندان دائما در حال برگزاری تئاتر هستند. می‌توانید تاریخ و زمان اجرای نمایش‌ها را  از آژانس‌ها مسافرتی بپرسید و شرکت کنید.
آدرس
Jumeirah St - Madinat Jumeirah - Umm Suqeim 3 - Dubai - United Arab Emirates
Phone: +971 800 6234628

بازار بزرگ مدینه جمیرا

هتل جمیرا امارت تاورز | Jumeirah Emirates Towers Hotel

اگر به‌دنبال هتلی باکفیت و پنج ستاره هستید هتل جمیرا امارت تاورز بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این هتل یکی از بهترین هتل‌های دبی برای ایرانیان است که طرافداران بسیاری نیز دارد. هتل جمیرا امارت تاورز 400 عدد اتاق را در خود جای داده که در جاده شیخ زاید بنا گردید. اگر به صرف غذا در هتل اشتیاق دارید می‌توانید به یکی از 9 رستوران موجود در این هتل سری بزنید. در رستوران‌های این مجموعه می‌توان غذاهای لذیذ، سالم و ارگانیک بسیاری را مشاهده کرد که به هر ذائقه‌ای جواب مثبت می‌دهند. 
اتاق‌های این هتل خدمات و کیفیت بالایی را ارائه می‌دهند و وسایل و تجهیزات موجود در آن‌ها تمیز و لوکس هستند. پارکینگ رایگان، تفریحات شبانه، ساحل اختصاصی، باشگاه و... از امکاناتی محسوب می‌شوند که می‌توانید در این هتل از آن‌ها برخودار شوید. شرایط پذیرش در هتل جمیرا امارت تاورز آسان است و به‌صورت 24 ساعته در حال پاسخگویی به افراد هستند. اتاق کنفراس، اتاق جلسات و... از مواردی به شمار می‌روند که اگر به قصد کار و بیزینس به دبی سفر کرده باشید می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید. 

هتل تاورز

خدمات رفاهی هتل تاورز روتانا

هتل تاورز روتانا هم مانند مابقی هتل‌ها دارای اینترنت و وای‌فای رایگان است. از خدمات بی‌نظیر این هتل می‌توان به ویلچر، واکس کفش، خشکشویی، اتوشویی اشاره‌ کرد. به علت مرفه بودن این هتل‌ها در آنجا اتاق جلسه و کفرانس ساخته شده برای افرادی که به سفر کاری می‌آیند. از نظر نظافت نیز در وقت مقرر انجام می‌شود. همچين ورود حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. 

امکانات تفریحی هتل تاورز روتانا

در این هتل مهمان‌ها می‌توانند از سونا، جکوزی آب‌گرم، استخر، سالن بدنسازی مجهز و با امکانات مرفه استفاده کنند. همچنین کلاس یوگا، خدمات زیبایی و ناخن، پارک آبی، موسیقی زنده، فروش بلیط رویداد هنری، حوله استخر و... در این هتل وجود دارد. چند نمونه از رستوران‌ها این هتل‌ را در اینجا برایتان شرح می‌دهیم:
لانگز رستوران: انواع و اقسام غذاهای انگلیسی در این رستوران تبخ شده و در اختیار مهمان قرار می‌گیرد.
رستوران تئاترو: این رستوران دارای جایزه بین‌المللی است و غذا انواع کشور‌ها مثل هند، چین، ژاپن و ایتالیا را سرو می‌کند. 
رستوران فلاورز فور تو: این رستوران24 ساعته غذا سرو کرده و در دسترس مهمان‌ها قرار می‌دهد.

هتل تاورز

انواع اتاق های هتل تاورز روتانا

اتاق‌های کلاسیک: این نوع اتاق‌ها 29 متر وسعت دارند و داری یک تخت کویین‌ سایز هستند و 2 بزرگسال و 1 کودک و رو به روی خیابان شیخ‌زاهد واقع شده است.
آپارتمان دو خوابه: 115 متر وسعت دارد و 4 بزرگسال به ‌همراه 3 کودک ظرفیت دارند.
کلاب روتانا: اتاق‌های دارای 1 تخت کویین سایز و 2 تخت تویین برای اقامت 2 بزرگ سال است که خدمات منحصربه‌فردی برای مهمان‌ها دارد.
اتاق پریمیوم: این اتاق‌ها 40 متری هستند و گنجایش 1 تخت کویین سایز و 2 بزرگ سال همراه 1 کودک دارند.

آدرس

Address: Sheikh Zayed Rd - Trade Centre - Trade Centre 1 - Dubai - United Arab Emirates
شماره تماس: +971 4 343 8000

هتل های دبی

هتل پولمن دیره دبی

هتل پولمن به سیتی‌سنتر دبی معروف است که جزو هتل‌های 5 ستاره دبی در امارات به ‌شمار می‌آید. همچنین از میدان ساعت دبی فقط 1.4 کیلومتر فاصله دارد. این هتل در کنار ایستگاه مترو قرار گرفته و امکانات بی‌نظیری به مهمان‌ها ارائه می‌دهد. قطعا اگر به این هتل بروید با امکانات مدرن و باکلاسی که در اختیار شما می‌گذارند بهترین اقامت را خواهید داشت.

خدمات رفاهی هتل پولمن دیره دبی

در این هتل هم مانند سایر هتل‌ها اتاق‌ها مجهز به تراس هستند. از جمله امکانات این هتل می‌توان به رستوران، پارکینگ امن و حتی پارکینگ رایگان، دستگاه ATM، خدمات بلیط، مکان نگهداری کودکان، اتاق جلسه، نظافت روزانه، سرویس اتو،  پذیرش 24 ساعته و فامیلی روم اشاره کرد.

هتل پولمن دیره

خدمات تفریحی و خانوادگی هتل پولمن دیره دبی

از سری خدمات تفریحی هتل پولمن می‌توان به اتاق نگهداری از کودکان، صندلی‌ها ساحلی، کلاس‌ها یوگا، استخر پشت بام، کلینیک مو، استخر شنا، خدمات زیبایی، ماساژ بدن، استخر روباز، مراقبت‌ها بدن، استخر با ویو عالی و... اشاره کرد.

خدمات رستوران و غذا هتل پولمن دیره دبی

در رستوران‌های هتل پولمن می‌توان به سرو اسنک، بردن صبحانه در هر اتاق، وجود قهوه و سایر نوشیدنی‌ها گرم، آب معدنی و قهوه‌خانه و سرو غذاهای لذیذ اشاره کرد. 

آدرس

Port Saeed Road - Baniyas Rd - Port Saeed - Dubai - United Arab Emirates
شماره تماس: +971 4 294 1222

هتل های دبی

هتل نووتل ال بشیر دبی

این‌ هتل در خیابان شیخ‌زاید و منطقه البرشاء دقیقا در مرکز شهر قرار گرفته است. به دلیل امکانات و اماکنی که در نزدیکی آن قرار دارد بهترین گزینه برای مسافران تجاری و گردشگران این منطقه قرار گرفته. این هتل جزو هتل‌های 4 ستاره بوده که متشکل از 41 طبقه و ‌465 اتاق و بیشتر از 100 اتاق خانوادگی متصل به یکدیگر و حدود 89 سوئیت کاملا مبله است که از آن خلیج همیشه فارس دیده می‌شود.

خدمات رفاهی هتل نووتل ال بشیر

هتل نووتل آلبرشا دارای حمام‌ها مدرن و تمامی لوازم بهداشتی آرایشی است. تلویزون صفحه تخت، اینترنت رایگان و وای فای، گاوصندوق، امکان تهویه هوا با قابلیت تنظیم کردن دما و... از دیگر خدمات این هتل هستند. یکی دیگر از مزایا این هتل نزدیکی به تمام مراکز تجاری اصلی دبی و مقاصد گردشگری مهم از جمله مرکز خرید امارات، مارینا دبی، اسکی، باغ میراکل، سوک مدینات و ساحل کایت می‌توان اشاره کرد.

هتل نووتل ال بشیر

ویژگی اتاق ‌های هتل نووتل ال بشیر

یکی از ویژگی‌ها خوب این هتل این است که محل اقامت برای هر سلیقه‌ای از مهمان‌ها را دارد که هرکس با توجه به شرایط خود محل اقامت تهیه‌ کند.

  • سوئیت دو خوابه: سوئیت 2 خوابه از 2 اتاق خواب بزرگ و با 2 حمام کاملا مجزا و سرویس بهداشتی و آشپرخانه درست شده و حدود 150 متر است. ویوی آن منظره خليج‌فارس و قسمتی از شهر است. این سوئیت از نظر ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی و تهویه هوا و پارکینگ رایگان نیاز مسافرین را تأمین می‌کند. 
  • اتاق دبل (تخت دو نفره) Superior: این اتاق‌ها با مساحتی حدود 25 تا 33 مترمربع ساخته شده ‌است که در صورت نیاز مهمان‌ها می‌توانند به اتاق‌های دیگر دسترسی پیدا کنند. این اتاق یک تخت دو نفره دارد و مثل بقیه اتاق‌ها اینترنت و وای فای رایگان، حمام، پارکینگ رایگان، لوازم بهداشتی و... را شامل می‌شود.
  • اتاق Superior برای افراد با نیازهای ویژه: این اتاق 29 متری برای کسانی ساخته شده که نیاز ویژه دارند و در صورت داشتن مهمان به اتاق‌های دیگر دسترسی پیدا می‌کنند. امکانات برای یک اقامت خوب فراهم است و می‌توانید به راحتی اقامت کنید و از سفر خود لذت ببرید.

هتل های دبی

رستوران ها و کافی شاپ های هتل نووتل آلبرشا دبی

این هتل در رستوران سرو غذا و نوشیدنی داشته ولی به درخواست مهمان‌ها امکان سرو غذا به داخل اتاق هم وجود دارد. 

  • رستوران ENTRE-NOUS : در نزدیکی لابی هتل، ورودی این رستوران قرار گرفته است که شامل 190 صندلی در داخل رستوران و 50 صندلی در بیرون محیط رستوران قرار دارد. سیگار کشیدن در فضا بسته ممنوع بوده ولی در فضا باز اجازه داده می‌شود.تقریبا همه روزها از ساعت 6 صبح تا 11 شب بهترین و لذیذ‌ترین غذا‌های خاورمیانه را طبخ می‌کند. در منوی این رستوران غذاها دریایی، پنیر محلی، غذاها فرانسوی، سالاد و همچنین قهوه می‌توانید پیدا کنید. حتی برای کسانی که رژیم هستند هم غذا تهیه شده است. 
  • کافی‌شاپ CAFÉ CREAM: یکی از پر ‌طرفداران‌ترین کافه‌ها به حساب می‌آید که می‌توانید برای قرار‌های دوستانه و دو نفره به آنجا بروید. این کافه روبه‌روی ورودی مرکز همایش و نمایشگاه بین‌المللی ساخته شده است. مبل و صندلی راحتی هم در آنجا قرار دارد که مشتریان براساس علاقه خود در بیرون یا فضای داخل کافه بنشینند.

هتل نووتل آبرشا

خدمات تفریحی و ورزشی هتل

هتل نووتل آلبرشا دبی هم مانند بقیه هتل‌ها امکان دسترسی به باشگاه را برای مهمان‌ها فراهم کرده است.  همچنین خدمات ماساژ به مهمان‌ها نیز دارد. در ساعتی که مقرر می‌کنند مسافرین می‌توانند به باشگاه بروند وبا تردمیل، دوچرخه‌ ورزشی و مابقی دستگاه‌ها ورزشی دلچسب را انجام دهند. در این هتل می‌توان شنا و غواصی در استخر انجام داد و حمام آفتاب‌گیر هم در روزها آفتابی فراهم است. اپیلاسیون برای آقایون و خانم ‌ها، مانیکور، پدیکور، انواع روش درمان مو‌ و انجام ماساژ برای افرادی که نیاز دارند انجام می‌شود. 

دلایل مهم برای انتخاب هتل نووتل دبی

ما در اینجا فقط چند مورد از خدمات این هتل را بیان کردیم. خدمات و ویژگی‌‌ها خوب آن به‌ قدری زیاد است که نمی‌توان شمرد اما بارزترین ویژگی‌های این هتل هزینه مناسب اقامت، خدمات رزرو با امنیت بالا، امکان رزرو به صورت غیر حضوری و آنلاین، تسلط کارکنان به زبان انگلیسی برای افرادی که به زبان دبی آشنا نیستند و موقعیت منحصربه‌فردی که در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد می‌توان اشاره کرد. 
چه جاذبه ‌های گردشگری در نزدیکی این هتل وجود دارد؟
جاذبه‌های نزدیک به هتل نووتل و فواصل آن‌ها به شرح زیر هستند:

  • برج العرب معادل 3.2 کیلومتر
  • باشگاه گلف Montgomery Golf معادل 5.7 کیلومتر
  • ساحل The Walk at JBR: 6.9 کیلومتر
  • پارک آبی Aquaventure معادل 7.2 کیلومتر
  • پیست اتومبیل رانی اتودروم دبی (Dubai Autodrome) معادل 8.7 کیلومتر
  • معبد Gurunanak Darbar Sikh معادل 12.1 کیلومتر
  • برج خلیفه 12.7 کیلومتر
  • مرکز خرید سیتی واک 13 کیلومتر
  • دبی مال 13.1 کیلومتر

آدرس

location-icon 1 Sheikh Zayed Road Barsha Opp Mashreq Metro Station, Dubai 450011 United Arab Emirates
شماره تماس: +97143049000

هتل های دبی

هتل دارالمسیاف دبی

هتل‌ دارالمسیاف در میان باغ آرام آبراه‌ها با استخر‌ مجهز و اتاق‌ها زیبا و بزرگ قرار گرفته است. از جمله ویژگی‌های خاص این هتل وجود پیش‌خدمت شخصی برای خدمت به مهمان‌ها می‌توان اشاره کرد. فاصله این هتل تا ساحل فقط 3 دقیقه بوده و طراحی و مبلمان اتاق‌های هتل دارالمسیاف به شیوه عربی تزئین شده است. همچنین ساخت حمام‌ها به صورت تجملاتی بوده و در تابستان هم امکان قرار گرفتن در تراس بزرگ وجود دارد.

امکانات هتل دارالمسیاف دبی

از امکانات هتل خدمات 24 ساعته به مهمان‌ها، تبدیل ارز، انبار بار و چمدان، اتاق خانواده، اتاق VIP، ترانسفر فرودگاه، دستگاه ATM، گاوصندوق، تهویه مطبوع، میزتور، خدمات رفت‌ و ‌برگشت، آسانسور، مغازه سوغات‌ فروشی برای افرادی که اهل خرید سوغات هستند، سالن آرایش‌ و زیبایی، کرایه‌ ماشین، امکانات برای افراد ناتوان‌ جسمانی، مغازه و... می‌توان اشاره کرد.

هتل دارالمسیاف دبی

امکانات ورزشی‌ و فعالیت‌ ها دارالمسیاف دبی

از سری امکانات تفریحی این هتل به می‌توان پارک آبی، ساحل خصوصی، حمام ترکی، قایقرانی، موج سواری، کلوپ شبانه، سالن بدنسازی، کتابخانه، استخر سرپوشیده، زمین تنیس، ماساژ، باشگاه کودکان و نوجوانان، امکانات ورزش‌های آبی از قبیل شنا، اسپا و مرکز سلامتی، سونا،سالن بدنسازی، زمین بازی کودکان اشاره کرد.

آدرس

Al Sufouh Road - United Arab Emirates
شماره تماس: +971 4 366 8888

هتل های دبی

هتل جمیرا زعبیل سرای

هتل جمیرا زعبیل سرای جزو هتل‌ها 5 ستاره دبی شناخته شده که در سمت غربی جمیرا پالم قرار گرفته است. ویوی اتاق‌ها به سمت خلیج همیشه فارس قرار دارد. این هتل دارای بالکن‌ها اختصاصی بوده و مانند مابقی هتل‌‌ها امکانات لازم را در اختیار مهمان‌ها گذاشته است. همچنین رستوران‌ها و غذاخوری‌ها مجلل و تمیز و انواع ورزش‌ها را پوشش می‌دهد.

خدمات و امکانات هتل جمیرا زعبیل سرای

در هتل جمیرا زعبیل سرای 10ها رستوران‌ و غذاخوری ساخته شده و اتاق‌های این هتل به سبک عربی بوده که کف اتاق‌ها پارکت شده است. در این اتاق‌ها سیستم صوتی تصویری از قبیل تلویزیون و ماهواره وجود دارد همچنین دارای حمام اختصاصی، وان و محصولات لوکس بهداشتی از جمله شامپو و صابون است. مهمان‌ها می‌توانند در مرکز اسپا و ماساژ این هتل انواع ماساژ درمانی‌ها را انتخاب کنند. همچنین می‌توانند به ورزش تنیس و یا دوچرخه سواری اگر علاقه دارند، بپردازند و از امکانات مرکز ورزشی نیز بهترین بهره را ببرند. در هتل جمیرا زنبیل سرای رستوران‌ها انواع غذاهای ترکی، ایتالیایی و سایر غذاهای بین‌المللی را می‌پزند که می‌تواند میل کنید.

آدرس

Crescent Rd - The Palm Jumeirah - Dubai - United Arab Emirates
شماره تماس: +971 4 453 0000

هتل های دبی

هتل شیراتون جمیرا بیچ دبی | Sheraton Jumeirah beach

هتل شیراتون جمیرا بیچ دبی یک هتل 5 ستاره بوده که در کشور امارات قرار دارد. فاصله آن تا مجتمع تجاری ابن بطوطه دبی 5.4 کیلومتر و مارینا دبی1.7 کیلومتر است. هتل شرایتون بر روی سواحل شنی دبی ساخته ‌شده و زمین اسکواش و مرکز تناسب اندام برای مهمان‌ها ساخته‌اند. در اتاق‌های این هتل سرویس 24 ساعت موجود بوده. همچنین ماهواره و تلویزیون هم قرار گرفته داده‌اند و بعضی اتاق‌ها دید به سمت خلیج فارس دارند. 

خدمات هتل شیراتون جمیرا بیچ دبی

در این هتل انواع خدمات از جمله انواع درمان‌ها سلامتی و زیبایی، ماساژ پای آروماتیک، همچنین اتاق بخار و سونا هم وجود دارد. مهمان‌ها می‌توانند از بین گزینه‌ها رستوران‌ها چینی، ایتالیایی، بین‌المللی غذا خود را انتخاب کنند. این هتل پارکینگ اختصاصی رایگان نیز برای مسافرین دارد اگر از آن ‌دسته کسانی هستید که به سواحل علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما به اینجا سر بزنید.

آدرس

Al Sufouh Road, Jumeirah Beach Residence, Dubai, United Arab Emirates

هتل شیراتون

هتل فایو جمیرا ویلیج | FIVE Palm Jumeirah Hotel

یکی از بهترین هتل‌های دبی برای ایرانیان، هتل فایو جمیرا ویلیج نام دارد. این هتل 5 ستاره بوده و امکانات مختلفی را به شما ارائه می‌دهد. ساحل اختصاصی این هتل برای پیاده‌روی بسیار مناسب است. 350 اتاق در هتل فایو جیمرا ویلیج وجود دارند که در 16 طبقه پراکنده شده‌اند. در این هتل استفاده از اینترنت رایگان است، وجود استخر روباز و سرپوشیده، خدمات مناسب برای معلولین، اتاق اختصاصی برای سیگار، اتاق مناسب برای کودکان، اسپا، مرکز نور درمانی، وجود سالن‌های غذاخوری، مرکز تناسب اندام و.... از جمله امکاناتی هستند که می‌توانید از آن‌ها در هتل فایو جمیرا ویلیج بهره‌مند شوید.

امکانات داخل هتل فایو جمیرا ویلیج

سرویس اتاق، آرایشگاه مو، ماساژ و هواساز اتاق از امکانات این هتل محسوب می‌شوند.

مکان های نزدیک به هتل فایو جمیرا ویلیج دبی

Level 43 Sky Loung ، Zuma،  Burj Khalifa،Mint Leaf of London،  The Dubai Fountain،  The Dubai Mall   

آدرس

No. 1 Palm - Dubai - United Arab Emirates
شماره تماس: +971 4 455 9988

هتل فایو جمیرا

هتل تاج دبی | Taj Dubai Hotel

اگر به‌دنبال هتلی لوکس و باکیفیت در مرکز شهر دیره هستید می‌توانید هتل تاج دبی را انتخاب کنید. هتل تاج دبی بهترین هتل از نظر مسافران است که می‌توان شبی عالی را در کنار خانواده یا دوستان در این مکان سپری کرد. هتل تاج دبی 5 ستاره بوده و 296 اتاق را در خود جای داده است. زمانی که اتاق‌های این هتل را برمی‌گزینید می‌توانید از نمای شهر زیبا دبی لذت ببرید. امکاناتی که در هتل تاج دبی و اتاق‌های آن وجود دارند و در اختیار مسافران قرار خواهند گرفت شامل قهوه‌ساز، پذیرش ۲۴ ساعته، مرکز ورزشی، پارکینگ، اتاق سیگار، تلویزیون، بدنسازی، یخچال، مبلمان، سرویس بهداشتی، استخر، سونا و... می‌شوند.

هتل پارک‌ هایت دبی | Park Hyatt Dubai

برخی از افراد علاقه‌مند هستند که به فرودگاه شهر دبی نزدیک باشند که هتل پارک‌ هایت دبی می‌تواند بهترین گزینه برای آن‌ها باشد. هتل پارک‌ هایت دبی 5 ستاره بوده و 225 اتاق را در خود جای داده است. فاصله این هتل تا فرودگاه دبی 2 کیلومتر است که یکی از مزایای این هتل به شمار می‌رود. همچنین اگر قصد داشته باشید که به مرکز خرید دبی بروید نیازی نیست که زمان زیادی را صرف کنید و تنها با 15 دقیقه می‌توانید به مقصد برسید. امکانات بسیاری در هتل پارک‌ هایت دبی برای رفاه شما در نظر گرفته شده‌اند. امکاناتی نظیر سالن ورزشی، سونا، اینترنت رایگانف امکانات ویژه معلولین، زمین گلف، اسپا و... در این هتل وجود دارد که می‌توان از آنها بهره برد.

هتل پارک‌ هایت دبی

هتل اوبریو | The Oberoi Dubai

داشتن چشم‌اندازی از برج خلیفه یکی از مزایای عالی برای هتل اوبریو به شمار می‌رود. هتل 5 ستاره اوبریو توانسته شرایط را برای مسافران فراهم کند تا بتوانند اقامتی مناسب و لوکس را تجربه نمایند. در این هتل 252 اتاق وجود دارند که با اقامت در یکی از آن‌ها می‌توان سفری به‌ یادماندنی را برای خود و دوستان رقم زد. هتل اوبریو امکانات بسیاری را ارائه می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به خودپرداز، خدمات دربانی، پذیرش ۲۴ ساعته، استخر روباز، اتاق سیگار، خدمات تهیه بلیط، صندوق امانات، امکانات ویژه معلولین و... اشاره کرد. قیمت دریافت شده برای این هتل مناسب بوده و اگر قصد داشته باشید تا هتلی اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه را برگزینید، هتل اوبریو بهترین انتخاب خواهد بود.

هتل آرمانی دبی | Armani Dubai Hotel

بهترین هتل دبی برای ایرانیان بی‌شک هتل آرمانی دبی است. این هتل 5 ستاره با 160 اتاق توانسته بهترین امکانات و خدمات را به مسافران خود ارائه دهد. موقعیت مکانی مناسب هتل آرمانی دبی یکی دیگر از مزایای این هتل به حساب می‌آید که با مرکز خرید دبی تنها 5 دقیقه فاصله دارد. امکاناتی که در هتل آرمانی دبی در انتظار شما هستند شامل مواردی نظیر سرویس اتاق‌ها، جکوزی آب گرم، سالن ماساژ، حمام آب گرم، اتاق سیگار، سونا، امکانات ویژه معلولین و... می‌شوند. شایان ذکر است که هتل آرمانی دبی تنها 20 دقیقه با فرودگاه بین‌المللی این شهر فاصله دارد.

هتل آرمانی دبی

هتل سوفیتل | Sofitel Hotel

اگر به‌دنبال هتلی هستند که به تمامی امکانات و مراکز خرید دبی نزدیک باشد تا بتوانید به‌راحتی به همه مراکز دسترسی داشته باشید، هتل سوفیتل بهترین انتخاب خواهد بود. هتل سوفیتل یکی از بهترین هتل‌های دبی است که در قلب و مرکز شهر دبی واقع گردید. هتلی 5 ستاره که امکانات لوکس و باکیفیتی را به مسافران و گردشگران ارائه می‌دهد. اگر به طبقه پنجم هتل سوفیتل بروید می‌توانید از استخر موجود در این طبقه استفاده نمایید که در تراس این هتل قرار داده شده و نمایی از دیگر هتل‌ها، آسمان خراش‌ها، دریا و... را ارائه می‌دهد. 
اتاق‌های هتل سوفیتل منظره متفاوتی را به شما هدیه می‌دهند که برخی رو به دریا و برخی دیگر رو به برج خلیفه هستند. در زمان رزرو اتاق به این نکته توجه داشته باشید تا بتوانید از منظره اتاق خود لذت ببرید. در اتاق‌های هتل سوفیتل می‌توانید از امکاناتی نظیر تلویزیون، مبلمان، ماهواره، تلویزیون، سرویس بهداشتی، سرویس خواب باکیفیت و... بهره‌مند شوید؛ اما در خود هتل می‌توانید از امکانات بسیاری نظیر باشگاه، سرویس خشکشویی، آرایشگاه، بوفه مناسب کودک، اتاق برگزاری جلسات و... استفاده نمایید.

بهترین هتل های دبی از نظر موقعیت مکانی

هتلی که قصد دارید انتخاب کنید می‌بایست از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار باشد. در این شرایط می‌توان با صرف زمان کم به تمامی امکانات موجود در شهر دبی دسترسی داشت. مراکز خرید، مراکز تفریحی و... مورادی هستند که باید مسافران در زمان کم به آن‌ها دسترسی داشته تا بتوانند در زمان خود صرفه‌جویی کنند. بهترین‌ هتل‌های دبی که از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار هستند و می‌توان در زمان سفر به شهر دبی از آن‌ها بهره برد در زیر آمده‌اند.

هتل آدرس دبی مال (The Address Dubai Mall)

هتل آدرس دبی مال از بهترین موقعیت مکانی برخوردار بوده و دقیقا در کنار برج خلیفه قرار گرفته است. هتل آدرس دبی مال در مرکز شهر قرار دارد و هتلی 5 ستاره است. اتاق‌های این هتل امکانات مناسب و باکیفیتی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. چشم‌انداز اتاق‌های هتل آدرس دبی مال، شهر دبی را به نمایش می‌گذارد که می‌تواند بسیار جذاب باشد. پارکینگ، آرایشگاه، روم ‌سرویس، وای‌فای رایگان، کلاب مخصوص کودکان و... از امکاناتی هستند که می‌توان در هتل آدرس دبی مال از آن‌ها بهره‌مند شد. ضمن این‌که این هتل یکی از بهترین هتل‌های دبی برای ایرانیان به شمار می‌رود. 

The Address Dubai Mall

هتل آدرس بولوارد (Address Boulevard)

هتلی در نزدیکی دبی مال که شرایط را برای خرید و گردش فراهم می‌کند، هتل آدرس بولوارد نام دارد. این هتل از موقعیت عالی و مناسبی برخوردار است و می‌توان در زمانی کم به مکان مورد نظر برای تفریح یا خرید رسید. اتاق‌های هتل آدرس بولوارد امکاناتی مختلف را ارائه می‌دهند و با چیدمان خود و استفاده از رنگ‌های خنثی توانسته آرامش را به مسافران القا نماید. وجود سه استخر متفاوت در هتل آدرس بولوارد باعث شده تا بتوان در کنار کودک خود به استخر رفته و به آرامشی در اوج زیبایی دست یافت. امکاناتی که بعد از اقامت در این هتل از آن‌ها بهره‌مند خواهید شد شامل استخر اسپا، سالن قلیان، کلاب مخصوص کودکان، آشپزخانه، روم سرویس، مرکز تناسب اندام، تاکسی فرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته و... می‌شوند.

هتل آدرس اسکای ویو (Address Sky View)

اگر به‌دنبال هتلی مناسب و لوکس هستید که در مرکز شهر دبی قرار داشته باشد، می‌توانید هتل آدرس اسکای ویو را انتخاب کنید. این هتل یکی از بهترین هتل‌های دبی برای ایرانیان محسوب می‌شود که می‌توان در زمان حضور در شهر دبی از آن بهره برد. هتل آدرس اسکای ویو تا برج خلیفه در حدود یک کیلومتر فاصله دارد. امکاناتی که در هتل آدرس اسکای ویو به مسافران ارائه می‌گردند و می‌توانند از آن‌ها بهره نبرند شامل به پذیرش ۲۴ ساعته، مرکز تناسب اندام، پارکینگ خصوصی رایگان، تلویزیون، دو استخر فصلی، سونا و... می‌شوند.

هتل آدرس اسکای ویو

 
هتل والدروف استوریا دبی

اگر علاقه‌مند هستید که در فاصله کمی از موزه آینده، برج خلیفه و دیگر مراکز و تفرجگاه‌های دبی قرار داشته باشید می‌توانید هتل والدروف استوریا دبی را برگزینید. هتل والدروف استوریا دبی هتلی 5 ستاره است که امکانات مناسب و لاکچری و در حد افراد مشهور را به شما ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است که این هتل در برج دامن قرار داشته و در طبقات 18 تا 55 آن واقع شده است. امکانات بسیاری در این هتل در اختیار شما قرار داده می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به استخر روباز، شرایط برای اجاره ماشین، مینی مارکت، وای ‌فای رایگان، تاکسی فرودگاهی، پارکینگ رایگان، برگزاری تور برای مسافران و مهمانان، اسپا، روم سرویس، سیستم تهویه هوای مطبوع و.... اشاره کرد. هتل والدروف استوریا دبی در حدود سه کیلومتر با ساحل مرکاتو فاصله دارد.

بهترین هتل های دبی از نظر قیمت

زمانی که به دبی سفر می‌کنید می‌توانید با تنوع بالایی از هتل‌ها روبه‌رو شوید که هر کدام امکانات مختلفی را به شما ارائه می‌دهند؛ اما باید توجه نمایید که هتل انتخابی با بودجه شما نیز همخوانی داشته باشد تا تحت فشار قرار نگیرید؛ اما می‌توان به برخی از هتل‌ها اشاره داشت که از قیمتی مناسب برخوردار هستند و شما می‌توانید با حضور در دبی از آن‌ها استقبال نمایید و در لیست مکان‌های مناسب برای اقامت قرار دهید.

هتل جی‌دبلیو ماریوت مارکیس دبی

هتل جی‌دبلیو ماریوت مارکیس دبی در بخش تجاری شهر دبی قرار داشته و بهترین هتل از نظر مسافران است. این هتل 1608 اتاق لوکس و مجلل را در خود جای داده که در دو برج بلند قرار دارند. وجود 15 رستوران و کافه باعث شده تا تنوع غذاها و خوراکی‌ها در این مکان زیاد باشد و باتوجه به هر ذائقه و سلیقه بتوان بهترین انتخاب را داشت. هتل جی‌دبلیو ماریوت مارکیس دبی 5 ستاره بوده و می‌توان گفت که سبک طراحی و چیدمان این هتل مدرن است. 
در اتاق‌های این هتل می‌توان از امکانات مختلفی نظیر کتری برقی، تلویزیون، حمام، مبلمان، سیستم تهویه مناسب و... برخوردار شد. قیمت هتل جی‌دبلیو ماریوت مارکیس دبی مناسب است و می‌توان از امکانات منحصربه‌فرد آن نظیر پارکینگ، استخر روباز، سونا، آرایشگاه، سالن استراحت، روم سرویس، باشگاه، اجاره دوچرخه و... بهره برد.

هتل جی‌دبلیو ماریوت مارکیس دبی

هتل فور پوینتس شرایتون دان تان

هتل فور پوینتس شرایتون دان تان هتلی 4 ستاره بوده که توانسته نظر افراد را به خود جلب کند و در بین بهترین هتل‌های دبی برای ایرانیان قرار بگیرد. این هتل در فاصله 2 کیلومتری از مرکز تجارت جهانی قرار دارد. در پشت بام این هتل استخری تعبیه شده که می‌توانید از آن بهره ببرید. همچنین هتل فور پوینتس شرایتون دان تان در نزدیکی مرکز خرید دبی، برج خلیفه، مترو خالد بین والد و... قرار گرفته است.
امکاناتی که در این هتل می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید شامل وای ‌فای رایگان، تاکسی رایگان، باشگاه، مرکز اسپا، پارکینگ رایگان، 4 عدد رستوران و... می‌شوند. در اتاق‌های این هتل می‌توانید تلویزیون، یخچال، گاوصندوق، مبلمان، سرویس بهداشتی، حمام و... را مشاهده نمایید. پرسنل هتل فور پوینتس شرایتون دان تان به 7 زبان زنده دنیا از جمله آلمانی، هندی، فیلیپینی، ایتالیایی و... مسلط هستند.

هتل فایو پالم جمیرا دبی

هتل فایو پالم جمیرا دبی نیز یکی از بهترین هتل‌های دبی به حساب می‌آید که از قیمتی مناسب برخوردار است و توانسته در 16 طبقه، 470 اتاق را قرار دهد تا مسافران بتوانند بدون نیاز به معطلی اتاق مناسب را رزرو کنند. هتل فایو پالم جمیرا دبی چشم‌انداز دریا را به شما هدیه می‌دهد که موقیعیتی بسیار مناسب خواهد بود. موسیقی زنده، آرایشگاه، کلاب مناسب کودکان، انواع سالن غذاخوری، اسپا و... از امکاناتی هستند که در اختیار شما قرار داده می‌شوند که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. زمانی که اقامت در هتل فایو پالم جمیرا دبی را نهایی می‌کنید می‌توانید به‌راحتی از مراکز مهم و امکانات موجود در دبی بهره‌مند شوید؛ به این دلیل که همگی در دسترس شما قرار دارند.

هتل فایو پالم جمیرا دبی

بهترین هتل های دبی از نظر مسافران ایرانی

در بین چندین هزار ایرانی که به دبی سفر کرده‌اند نظرسنجی صورت گرفته تا بتوانند بهترین‌ هتل‌های دبی برای ایرانیان را معرفی نمایند. ایرانیان همواره از شهر دبی استقبال بسیاری می‌کنند و اگر قصد سفری خارجی را داشته باشند دبی را برمی‌گزینند. دبی توانسته با امکانات فوق‌العاده خود در بین ایرانیان به محبوبیت خاصی دست یابد. در این میان می‌توان بهترین هتل‌های دبی از نظر مسافران را به شما معرفی نمود تا بتوانید در زمان سفر به این شهر انتخابی مناسب داشته باشید.

هتل آتلانتیس پالم دبی

یکی از بهترین هتل‌های دبی از نظر مسافران، هتل آتلانتیس پالم نام دارد. هتلی 5 ستاره که راحتی و آرامش را به شما هدیه می‌دهد. هتل آتلانتیس در جزیره جمیرا واقع شده که همین موضوع سبب گردیده تا شما بتوانید از این هتل منظره بی‌نظیر دریا و خلیج فارس را مشاهده نمایید. دلیل این‌که هتل آتلانتیس پالم به یکی از بهترین هتل‌های دبی برای ایرانیان تبدیل شده است، وجود آکواریومی در زیر آب بوده که حیرت مسافران را برمی‌انگیزد. 
دلیل دیگر انتخاب این هتل برای اقامت در دبی، وجود پارک آبی بزرگی است که یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی خاورمیانه به شمار می‌رود. این پارک آبی هم شرایط مناسب برای استفاده بزرگسالان و هم کودکان را دارد، که می‌توان به‌راحتی و باتوجه به وجود شرایط ایمن، کودک خود را نیز در این پارک آبی به همراه داشت. اگر علاقه‌مند به خرید هستید؛ اما  شرایط برای شما مناسب نبوده، می‌توانید از بوتیک‌ها و فروشگاه‌های موجود در هتل آتلانتیس پالم استفاده نمایید.

هتل آتلانتیس دبی

امکانات و خدمات هتل آتلانتیس

در اتاق‌ها این هتل امکاناتی از قبیل تلویزیون صفحه تخت، اتاق نشیمن، چای، قهوه ساز، مینی‌بار، حمام اختصاصی و... وجود دارد. همچنین دسترسی به بزرگ‌ترین پارک آبی در خاورمیانه به ‌نام پارک آبی آتلانتیس دبی برای مهمانان فراهم کرده‌اند. از جمله امکانات دیگر بوتیک و مغازه‌ها مهم است که اگر اهل خرید هستید می‌توانید به مرکز خرید بزرگ امارات که فقط 20 دقیقه از هتل فاصله دارد بروید. همچنین باشگاه گلف امارات که جزو معروف‌ترین باشگاه‌ها گلف جهان شناخته شده، برای شما قابل دسترس است.

هتل آتلانتیس دبی

امکانات تفریحی هتل آتلانتیس

در این هتل امکانات تفریحی متنوعی وجود دارد که می‌توانید لذت ببرید از مهم‌ترین این امکانات استخر برای کودکان و نوجوانان، کلاس‌ها یوگا، استخر در فضا باز کل سال، آب‌گرم، خدمات زیبایی و مرکز تناسب اندام، سونا، اسب‌سواری خارج هتل، غواصی، زمین گلف را شامل می‌شود. شما به‌ عنوان مهمان از این فضا نهایت استفاده را ببرید و سفری خوش و به ‌یاد ماندنی برای خودتان و خانواده رقم بزنید.

رستوران های هتل آتلانتیس 

رستوران اوسیانو: این رستوران متفاوت غذاهای دریایی و غذای کاتالان معاصر را به همراه منظره چشم‌اندازی از شهر برای مهمان‌ها فراهم کرده است. رستوران هاکاسن: اگر به دبی سفر کردید حتما واجب است به این رستوران سر بزنید اگر دوست‌دار غذاها کانتونی هستید در این رستوران غذاها بی‌نظیری پیدا می‌شود که از خوردن آن لذت می‌برید. رستوران کالیدوسموپ: این رستوران در بین بقیه رستوران‌ها هتل، تنوع غذایی بالایی دارد و می‌توانید غذاها  بین‌المللی و معروف دبی را نوش‌جان کنید.

آدرس

Crescent Rd - The Palm Jumeirah - Dubai - United Arab Emirates
شماره تماس: +971 4 426 2000 

هتل آتلانتیس

ریزورت فور سیزنز ساحل جمیرا

امکانات موجود در ریزورت فور سیزنز ساحل جمیرا باعث شده‌اند تا به یکی از بهترین هتل‌های دبی برای ایرانیان تبدیل شود. وجود زمین تنیس، مسیر دویدن مناسب در مجاور دریا، استخر سرپوشیده، اینترنت رایگان، اسپا، وجود کابانا و ویلای روزانه، کلاب ورزش آبی، موسیقی زنده، اتاق‌های مخصوص کودک، روم سرویس و... از جمله امکاناتی هستند که می‌توان از آن‌ها بهره برد. ریزورت فور سیزنز ساحل جمیرا اتاق‌هایی لوکس و زیبا را در خود جای داده که آرامش را به شما القا می‌کنند. در اتاق‌های ریزورت فور سیزنز ساحل جمیرا می‌توان امکاناتی نظیر پلی استیشن، تلویزیون، ایکس باکس و... را شاهد بود و از آن‌ها لذت برد.
 

هتل برج العرب جمیرا

این هتل در کشور امارات در شهر دبی واقع شده است. جزیره‌ها ساختگی زیادی در این شهر وجود دارد که هتل برج‌العرب هم در یکی از جزیره‌ها بنا گردید. هتل برج العرب جمیرا نیز چشم‌اندازی رو به دریا دارد که در جزیره العرب دبی واقع شده است. اگر رژیم غذایی دارید و نمی‌توانید هر غذایی را میل کنید می‌توانید به یکی از 8 ستوران موجود در هتل العرب جمیرا مراجعه کرده و غذای مورد نظر خود را میل نمایید. کشیدن سیگار در این هتل ممنوع بوده‌؛ اما می‌توانید به اتاق سیگار رفته و با خیال آسوده سیگار بکشید. در هتل برج العرب جمیرا اتاقی مناسب برای کودک و معلولین طراحی شده که می‌توان برای سرگرم کردن آن‌ها از این اتاق‌ها استفاده کرد. اتاق بخار، استخر روباز، آرایشگاه، باشگاه ورزشی و... از جمله امکاناتی هستند که در اختیار شما قرار داده می‌شوند که دلیلی برای کسب اعتبار به عنوان بهترین هتل‌های دبی برای ایرانیان به حساب می‌آیند. 

این هتل مجلل و باشکوه در 280 متری ساحل جمیرا قرار گرفته و به واسطه یک پل اختصاصی به این ساحل وصل شده است .این هتل مدت زیادی نمادشهر دبی بوده و از روی این هتل مردم شهر دبی را می‌شناختند. در سال 1993 تام رایت مسؤلیت ساخت این هتل را بر عهده گرفت. حدود یک سال بعد، پروژه ساخت شروع گردید و تعداد زیادی شرکت و پیمان‌کار و حدود 250 طراح از انگلیس و آمریکا به دبی آمدند همچنین 3500کارگر مشغول به‌کار شدند و بالاخره در سال 1999 هتل باز شد.

هتل برج العرب

معماری هتل برج العرب 

حدود 70000 مترمکعب بتون و 9 تن فولاد در ساخت این هتل به کار گرفته شد. همچنین از مرغوب‌ترین مواد برای ساخت داخل هتل استفاده شده است. سنگ‌های مرمر از برزیل و ایتالیا، درهای چوبی با شکوه دبی و چراغ‌های پر زرق و برق از انگلستان برای ساخت هتل استفاده شده است. حدود 1790 مترمربع ورقه طلا 24 عیار برای نما داخل هتل به کار رفته که جذابیت خاصی به آن می‌دهد.

رستوران های لاکچری هتل برج العرب

در این هتل دو رستوران لوکس و مجلل وجود دارد که یکی از آن‌ها رستوران المنتها نام دارد. که در فاصله 200 متری از خلیج‌فارس بنا گردیده است. برای رفتن به آن از آسانسور شیشه‌ای که منظره دلنشینی هم دارد استفاده می‌شود. اسم رستوران دیگر المهرا است، این رستوران جزو بی‌نظیرترین رستوران‌ها به‌ حساب می‌آید زیرا آکواریوم بزرگی با بیشتر از 1 میلیون لیتر آب به همراه ماهی‌های زیبا و خاص دارد. ناگفته نماند که این رستوران جزو 10رستوران ممتاز جهان شناخته شده و از سرتاسر جهان گردشگر و مهمان به آنجا می‌رود.

هتل برج العرب

بلندترین آتریوم جهان در هتل برج العرب

آتریوم مکانی شبیه به لابی هتل‌ها است که با اتاق ‌میانی هم از آن یاد می‌کنند. در این هتل بلندترین آترویوم جهان قرار دارد که ستون‌هایش با طلا کار شده است در این قسمت جشن و مراسم رقص صورت می‌گیرد. 

آدرس

شارع جميرا - Umm Suqeim 3 - Dubai - United Arab Emirates
شماره تلفن: +971 4 301 7777

 

هتل آدرس دبی مارینا

مرکز خرید مارینا دبی دقیقا به هتل آدرس دبی مارینا متصل است. دیزاین اتاق‌های هتل آدرس دبی مارینا لوکس است که با رنگ‌های گرم و دلنشین باعث تقویت روحیه می‌شوند. اتاق‌های هتل آدرس دبی مارینا امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، مینی بار، تلویزیون، مبلمان، سرویس خواب، قهوه و چای ساز و... را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. زمانی که این هتل را برای اقامت خود انتخاب می‌کنید می‌توانید از امکانات منحصربه‌فرد بسیاری نظیر اتاق‌های بخار، استخر کودکان، تاکسی فرودگاهی، آرایشگاه، روم سرویس، سونا، دیوارهای کوهنوردی، مرکز تناسب اندام و... بهره‌مند شوید.
 

هتل رافلز دبی

هتلی 5 ستاره با اتاق که توانسته بهترین هتل دبی برای ایرانیان باشد، هتل رافلز نام دارد. این هتل یکی از بهترین هتل‌های دبی شناخته می‌شود که با امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهد می‌تواند شبی به یادماندنی را برای مسافران ایجاد و تداعی نماید. این هتل مرکز خریدی با همین نام نیز داشته که می‌توان به این مرکز خرید رفت و از برندها و محصولات لوکس آن خریداری کرد. امکانات ارائه شده در هتل رافلز بسیار کامل و باکیفیت هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به خدمات ماساژ، منوی ویژه غذای رژیمی در رستوران، استخر روباز، جکوزی، سیستم تهویه مطبوع هوا، پارکینگ رایگان، سونا و... اشاره کرد. هتل رافلز  با شکوه در کنار مرکز وافی، قرار گرفته که مسافتش با فرودگاه بین‌المللی فقط 10 دقیقه است. این هتل هم مانند مابقی هتل‌ها امکانات زیادی دارد که در ادامه برایتان شرح می‌دهیم. در این هتل آسانسور و حدود 248 اتاق وجود دارد همچنین گاوصندوق هم موجود است برای افرادی که اشیاء باارزش و مدارک مهم را به صورت امانت در آن قرار دهند. یک باغ محبوب و زمین گلف هم در زمین هتل وجود دارد. همچنین پارکینگ برای وسایل نقلیه مهمان‌ها نیز موجود است.

 

اتاق های هتل رافلز دبی

اتاق‌های این هتل داری یک هال، حمام و آشپزخانه است. همچنین از روی تهویه هوا می‌توان درجه هوا را تنظیم کرد. در یک‌سری از اتاق‌ها بالکن قرار دارد. برای مهمان‌ها تختخواب بزرگسال و کودک موجود گردیده و حتی می‌توانند تخت‌خواب اضافی درخواست داد. یخچال، ایستگاه چای و قهوه از مابقی امکانات هتل است. این هتل شامل 87 اتاق بوده که 1 اتاق برای استعمال سیگار و دخانیات است. در حمام‌ها این هتل وان، حوله و دوش قرار دارد.

هتل رافلز دبی

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل رافلز دبی

این هتل دارای استخر بدون سرپوش برای پیدا کردن آرامش، فوق‌العاده است. در هتل رافلز ورزش‌های دیگری مثل تنیس، بسکتبال، گلف، اسب‌سواری وجود دارد. همچنین سالن بدن‌سازی، سالن یوگا، سالن کلوپ و زیبایی و ماساژ درمانی نیز موجود است. 

آدرس

Wafi - Sheikh Rashid Rd - Umm Hurair 2 - Dubai - United Arab Emirates
شماره تماس: +971 4 324 8888

هتل های دبی

سخن پایانی
هتل‌های لوکس و لاکچری موجود در دبی اقامت بی‌نظیری را برای مسافران فراهم می‌کنند. خدمات ارائه شده در هر یک از هتل‌های سبب شده‌اند تا به بهترین هتل‌های دبی تبدیل شوند. قطعا هتل‌های آرمانی دبی، هتل العرب جمیرا، هتل رافلز دبی، ریزورت فور سیزنز ساحل جمیرا، هتل فایو جمیرا ویلیج، هتل جی‌دبلیو ماریوت مارکیس دبی و... از بهترین هتل‌های این شهر برای ایرانیان به شمار می‌روند. هتل آتلانتیس پالم آواریومی در زیر دریا قرار دارد که می‌تواند برای مسافران و گردشگران جذاب باشد. در کل خدمات ارائه شده در هتل‌های دبی در برابر قیمت دریافتی آن‌ها، مناسب هستند و می‌توان از شرایط و امکانات آن‌ها بهره برد.

 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.6 از 5 | از 100 کاربر