لوکس ترین رستوران های ترکیه

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/06/02
بازدید: 1983
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

کشور ترکیه افزون بر مکان های گردشگری فوق العاده، رستوران های لوکس و لاکچریِ زیادی را در خود جای داده است که در این مقاله قصد داریم به 10 رستوران لاکچری ترکیه بپردازیم و با ذکر آدرس آن ها، هر یک را به شما کاربران لحظه آخر معرفی نماییم. 

رستوران اولوس29

تنگه بسفر و دو پل اتصال دهنده سواحل اروپایی و آسیایی است علاوه بر این این رستوران دارای تراسی است که در فصل تابستان و ماه های گرم سال برای لذت بردن از سرو غذا در فضای آزاد برای استفاده مهمانان باز است. دکور رستوران اولوس ۲۹ استانبول توسط زینب Fadıllıoğlu طراح داخلی بین المللی طراحی شده است.
این رستوران معتبر بر روی تپه‌ ای در محل با کلاس و مجلل اولوس واقع شده است. ودر دسامبر سال 1993 به بهره برداری رسیده است. این رستوران به علت پل روی آن، منظره زیبا و تنگه بسفر و همچنین دکوراسیون زیبای داخلی به جاذبه گردشگری استانبول ترکیه تبدیل شده است. و گردشگران علاقه دارند حتی برای سرو یک وعده ساده به این رستوران مراجعه کنند. قسمت غذاخوری دارای سقف بلند، کف چوبی با پنجره های بزرگ نمایشی زیبا و خیره کننده از دو پل اتصال دهنده سواحل آسیایی و اروپایی و تنگه بسفر است، علاوه بر این، این رستوران شیک داری یک تراس می باشد که برای ماه های گرم و فصل تابستان. رستوران اولوس29 لذت بردن از صرف کردن غذا در فضای باز برای استفاده میهمانان آزاد است. لازم به ذکر است که طراح دکوراسیون داخلی رستوران اولوس29 استانبول توسط طراحی بین المللی طراحی شده است.

رستوران های لوکس ترکیه

رستوران نیکول استانبول 

سر آشپز این رستوران با بسیاری از سرآشپز های معروف دنیا  کار کرده است و تمامی فوت و فن آشپزی را از بر میباشد. لازم به ذکر است، نام این رستوران به دلیل برگزاری مهمانی ها مادر آگنست مارته نیکول که در ساختمان هتل این رستوران بوده گرفته شده است.
در این رستوران سفارش شده است که اگر نسبت به  غذایی آلرژی دارند یا گیاه خوار هستند حتما قبل از سفارش به کارمندان رستوران بازگو شوند. رستوران نیکول از آن دسته از رستوران هایی است که منوی به خصوصی را در هر فصل برای میهمانان به نمایش می‌گذارد واین یک مزیت خوب این رستوران است. 
رستوران نیکول از بهترین مواد غذایی و محصولات ارگانیک استفاده می‌کند. لازم به ذکر است که این رستوران در بالای یکی از هتل های استانبول ترکیه واقع شده است. . اگر به شهر استانبول رفته اید، حواستان باشد که این رستوران در روز یکشنبه سرویس دهی نخواهد داد. اما در مابقی روزها از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۹:۳۰ شب باز خواهد بود. گفتنی است که منوی این رستوران  شامل انواع و اقسام غذاهای ترکی و فرانسوی است، این رستوران در روز یکشنبه سرویس دهی ندارد اما بقیه روز ها از ساعت 6:30 صبح تا9:30 شب باز خواهد بود. 
این رستوران تراس چشم نوازی را نیز شامل می‌شود که لازم است به چشم ببینید تا بتوانید منظره های دیدنی آنجا را تماشا کنید. رستوران نیکول در محله ایی به نام تام تام واقع شده است. به شهر اوغلو بروید و سپس به تام تام. قیمت تهیه غذا در این رستوران از 59 دلار شروع و حداکثر آن 75 دلار است. تنها ایراد این رستوران این است که می‌توان بیان کرد به کودکان زیر 12 سال سرویسی ارائه نمی‌شود.

غذاهای ترکی - میل کردن غذاهای لذیذ و خوشمزه در کشور ترکیه!

رستوران توگرا 

یک رستوران شکیل و لوکس است که در یک کاخ تاریخی از زمان عثمانی هاست قرار دارد. به قدرت می‌توان گفت که یکی از بهترین های این شهر ترکی میباشد. رستوران توگرا در استانبول یکی از بهترین رستوران های این شهر است و با منظره ی زیبا و تماشایی که دارد باعث شده تا علاقمندان زیادی را از سراسر جهان به سمت خود جذب کند. رستوران توگرا یکی از بهترین رستوران های شهر استانبول است. با توجه منظره تماشایی و زیبایی که دارد موجب شده علاقه مندان زیادی را از سراسر جهان به خود جذب کند. این رستوران در طبقه اول کاخ مجلل عثمانی که چراغان نام دارد واقع شده است. با فاصله 3کیلومتری از میدان تکسیم استانبول، به منظور دسترسی به آن باید به سوی دریای مرمری بروید، این رستوران دارای دو بخش بیرونی و داخلی است که فضای داخلی آن گنجایشی برابر 80 نفر دارد و بخش خارجی و وباز آن می‌تواند 20 نفر را در خود جا دهد. این رستوران مکانی ایده‌آل برای صرف یک وعده شام ترکی به شمار می‌رود. این رستوران دارای امکانات بسیار بالایی می باشد. 
آنچه جالب است از رستوران توگرا که سر آشپز این رستوران که سری اردوغان نام دارد به منظور از تهیه منوی خود از غذاهای تاریخی مناطقی چون توپکانی الهام می‌گیرد و یکی از مشهور ترين دسر های این رستوران خاص کونفه نارگیلی است. 

رستوران لوکس در ترکیه

رستوران اولوس رجیس براسری 

این رستوران زیبای فرانسوی شامل دو فضای خرجی و داخلی می‌باشد. و محیط داخلی دارای میز های خصوصی میباشد. فضایی با طراحی مدرن و لوکس داخل کاملا با محیط گرم و پر از گیاه زیبای خارج متفاوت بوده و نمایی فوق‌العاده مدرن و لوکس حاکم است. و هر کدام از این محیط ها زیبایی خاص خود را داراست. این رستوران غذاهای بسیار متوعی را برای شما سرو می‌کند. با تمام این توصیفات اصلی ترین غذای منوی رستوران پاستاهای دست ساز این رستوران است و اینکه منو دارای بخش جذابی است که غذاهای فصلی  را شامل می‌شود که ترکیبی از غذاهای فرانسوی با معیار ترکی میباشد. که بسیار هیجان انگیز است، البته لازم به ذکر است که تمامی غذا های موجود این رستوران از غذاهایی که یاد کردیم جزو گران ترین های منو به حساب می‌آید. اما از نظر کیفیت جزو بهترین رستوران های ترکیه و حتی منطقه به حساب می‌آید. 

جاهای دیدنی ترکیه - آشنایی کامل با بهترین جاذبه‌هایی که در سفر به کشور ترکیه می‌توانید تجربه کنید!

رستوران بانیان

یکی از رستوران های خاص و متفاوت در استانبول که در سال های اخیر سر و صدای زیادی ایجاد کرده و نمای بسیار زیبایی را در معض نمایش گذاشته، رستوران بانیان می باشد، این رستوران به سبک فرهنگ شرق ساخته شده است. در ضمن این رستوران ترکیبی از دنیای ژاپنی و مدرن است که غذاهایی به سبک امروزی ولی اصیل براي مهمانان خود سرو می‌کند. دکوراسیون ومعماری این رستوران بسیار شیک می باشد.
منوی این رستوران شامل انواع غذاهای گیاهی، دریایی، ژاپنی و البته ترکیه ای می باشد. مسافران عزیزی که به ترکیه سفر کردند می‌توانند بسته به ذائقه خود آزمند سفارش دهند و شبی زیبا و رویایی را در کنار خانواده در این رستوران سپری کنند. شعار تبلیغاتی این رستوران (ما در بانیان غذایی برای روحتان تقدیم میکنیم) است. غذاهای ترکیبی این رستوران ترکیبی از سبزیجات گوشت های خوشمزه ومختلف است، مثل سوپ اردک یا بشقاب استیک به همراه سیب زمینیو فلفل یا حتی غذا های اصیل ژاپنی همراه تکه های میگو و گوشت که امتحان کردنش از واجبات سفر شما به ترکیه است. به طور کلی می‌توان گفت این رستوران دارای محیطی زیبا، خاص و غذایی کم‌نظیر و منظره های فوق‌العاده است. 

رستوران های لاکچری ترکیه

رستوران توپاز

اگر در استانبول برای صرف غذا میخواهید به یکی از لوکس ترین رستوران های ترکیه بروید، توپاز می‌تواند اولین انتخاب شما باشد. این رستوران مکانی زیبا و شگفت انگیز با دیزاین و طراحی فوق‌العاده و دیوارهای شیشه ای برایتان پدید آورده که غذا خوردن در محیط آن بسیار لذتبخش خواهد بود. این رستوران مجلل دارای دو منوی هیجان انگیز اعم از غذاهای مدرن و بین‌المللی و ترکی و سنتی می باشد. این رستوران همواره تلاش می‌کند که میراث مدیترانه ای و عثمانی را با ارائه غذاهای خوشمزه و لذیذ از تازه ترین و بهترین مواد اولیه ارائه کند. از آنجایی که استانبول به مدت 500 سال پایتخت امپراطوری روم شرق بوده است، قطعا غذاهای لذیذی دارد. 

مراکز تفریحی ترکیه - معرفی جاهای تفریحی و مکان های هیجان انگیز ترکیه

رستوران لاموئت

رستوران بی‌نظیر لاموئت در تراس یک هتل قرار گرفته، این رستوران دارای دو آشپز جوان و بااستعداد است که استعداد و مهارت عجیبی در  انتخاب و تهیه مواد اولیه و تازه و ارگانیک را برای غذا هایشان دارند. خلاقیت آنها در مورد جگر که از محبوب ترین غذاهای ترک ها است بی نظیر بوده که ارزش امتحان کردن را دارد. یکی از دسرهای اصلی  لاموئت پاناکوتا است که از ماست تهیه می‌شود و با ترفند جادویی درست می شود که توصیه می کنیم حتما امتحان کنید.

رستوران 360

رستوران 360 استانبول در طبقه بالا آپارتمان تاریخی میسیر Misir واقع شده است و جایزه های متعدد بین المللی را دریافت کرده است. رستوران ناهار و شام را منحصر به فرد ارائه می دهد. علاوه بر این، رستوران پس از ساعت 22:00 در آخر هفته، به یک کلوب شبانه تبدیل می شود. رستوران 360 غذاهای بین المللی و آناتولی را ارائه می دهد، با تکیه بر منوی غنی و خاص، این رستوران در ده سال گذشته در لیست بهترین رستوران های ترکیه قرار گرفته است. رستوران 360 مکانی برای گوش دادن به موزیک زنده با خوانندگان با استعداد و میل کردن غذایی خوشمزه می باشد. نمای 360، منظره دریای مرمری مسجد ایاصوفیه و کلیسای سنت انتین در تنگه بسفر است. رستوران 360 شامل چهار عنصر آشپزی، سرگرمی واتمسفر، طراحی است، آنها باهم هماهنگی دارند و هیچ کدام کمتر یا بیشتر نیست.

بهترین رستوران های ترکیه

رستوران اتمان پلیس کارین 

مطبخ، نام رستوران هتل اتمان پلیس کازین است. سبک منوی رستوران پلیس شامل انواع غذاهای ترکی، آسیای میانه، حلال و گیاهی است، این رستوران جزو گران قیمت ترین رستوران های ترکیه به حساب می‌آید متوسط قیمت در این رستوران از 90 لیر تا حداکثر 224 لیر است. ساعت سرو غذا 11:30الی 23:30 می باشد. این رستوران امکاناتی چون رزرو، وای‌فای رایگان، امکان استفاده از فضای بیرون رستوران را داراست. همانطور که از نام رستوران پیداست معماری آن با طراحی عثمانی منظره ای خاص و چشم نواز ایجاد کرده است. 

رستوران بیتی 

رستوران بیتی در سال 2021 از طرف مقامات مرتبط این شهر به رستوران نمونه استانبول معرفی شده. ساخت بنای این رستوران از سال 1979 تا 1983 به طول انجامید و سرانجام در سال 1983 افتتاح شد. این رستوران جزو ده رستوران محبوب و برتر استانبول نیز هست و دارای رتبه‌ نهمین رستوران در بین 10 هزار رستوران استانبول میباشد. بیتی گیلر گفته کیفیت و سلامت غذاهای تهیه شده نفش بسیار مهمی را در به دست آوردن این امتیاز در سطح جهانی داشته است. 
این رستوران انواع غذاهای سنتی ترکی و انواع کبابهایی که بر روی ذغال آماده می‌شوند را در منوی خود جا داده است، معروف ترین و محبوب ترین غذای این رستوران بین گردشگران و توریست های تور استانبول، کباب بیتی بوده که از فیله گوساله آماده می‌شود. آقای بیتی یکی از اولین آشپزانی است که در ترکیه نام خود را از گوشت گرفته است. او گوشت را انتخاب و سپس با حساسیت های خاص آن را آماده می‌کرد. این رستوران در محله فلوریدا و نزدیک به فرودگاه آتاتورک قرار دارد. رستوران بیتی هر روز هفته از ساعت 11 صبح تا 11 شب برای پذیرایی از توریست ها و گردشگران آماده است. 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
بیشتر بخوانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.7 از 5 | از 102 کاربر