تفریحات بدروم

زمان مطالعه: 1 دقیقه
بروزرسانی: 1402/10/20
بازدید: 1668
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

بدروم یکی از شهر‌های زیبای کشور ترکیه بوده که سالانه میزبان بسیاری از توریستان و گردشگران خارجی است اما دلیل این محبوبیت در بین گردشگران و مسافران چیست؟ یکی از مهم‌ترین دلایل سفر به شهر بدروم داشتن جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی بسیار متنوع و گوناگون در این شهر است. در صورتی که به این شهر سفر می‌کنید نباید از تفریحات بدروم غافل شوید. این شهر دارای سواحل زیادی است که فرصت‌های بسیار زیادی را برای استفاده از تفریحات ساحلی به وجود آورده است. این سواحل برای قایق سواری و قایق‌های تفریحی تندرو بسیار مناسب خواهند بود. به همین علت یکی از سفر‌های خاطره‌انگیز شما است.

تفریحات بدروم

گشت و‌گذار در دریا با تور کشتی بدروم

یکی از تفریحات بسیار مهیج و دوست داشتنی تمامی گردشگران و مسافران گشت و‌گذار در دریا با تور کشتی بدروم است. در واقع این تور خدماتی بسیار مناسب و ارزنده را در اختیار گردشگران و مسافران قرار می‌دهد. زمانی که از تور کشتی بدروم استفاده می‌کنید می‌توانید از یک کشتی راحت و لوکس لذت ببرید. این تور دارای ترانسفر رایگان رفت و برگشت مسافران از هتل به تور کشتی بدروم است. همچنین در زمان استفاده از آن آشنایی مناسبی در رابطه با مکان‌های دیدنی جزیره خرگوش پیدا خواهید کرد. در سفر با تور کشتی از جزیره سیاه و از خلیج تاوشان برنو دیدن خواهید کرد.

تور بدروم؛ سفر به یکی از زیباترین شهرهای ترکیه

تور غواصی بدروم

برای بسیاری از گردشگران و مسافران دیدن دنیای زیر آب در دریای اژه یکی از فرصت‌های بی‌نظیر به شمار می‌آید. برای این کار، غواصی در بدروم را پیشنهاد می‌کنیم. برای دیدن موجودات دریایی و استفاده از دنیای زیبای زیر آب از غواصان حرفه‌ای استفاده شده است. در صورتی که گواهینامه‌های مناسب را برای غواصی داشته باشید می‌توانید به‌صورت مستقل اقدام به دیدن دریا اژه کنید. غواصی در بدروم مزایای بسیار زیادی دارد که اگر با تور غواصی اقدام به این کار کنید، می‌توانید از مزایایی مانند ترانسفر رایگان رفت و برگشت و غواصان مجاز و بسیاری از تجهیزات جدید استفاده نمایید.

تفریحات بدروم

همه چیز درباره بدروم - معرفی کامل شهر تاریخی تفریحی بدروم ترکیه

تور جیپ سافاری بدروم

از تور‌های بسیار هیجان‌انگیز که طرفداران خاص خودش را دارد، تور جیپ سافاری بدروم است. این تور در واقع یک سفرآفرود به شمار می‌آید که بسیاری از گردشگران و همچنین برخی از خانواده‌ها که دارای فرزند هستند، می‌توانند این تور را در برنامه‌های تفریحی خود قرار دهند. در این تور می‌توانید از مکان‌های بسیار دیدنی و جذاب لذت ببرید چراکه امکانات و تجهیزات بسیار زیادی در آن وجود دارند. 
شروع تور حرکت به سمت کوهستان بوده و امکان عکاسی در آنجا نیز فراهم است. شایان ذکر است که کلاه و عینک و همچنین کرم ضد آفتاب از ملزومات سفر تفریحی جیپ سافاری محسوب می‌شوند. همچنین لباس راحت و آب آشامیدنی یکی دیگر از مهم‌ترین وسایل مورد نیاز در این توور خواهد بود. قیمت تور جیپ سافاری در بدروم برای بزرگسالان ۴۰ دلار و برای کودکان ۷ تا ۱۲ سال ۲۰ دلار تخمین‌زده می‌شود.

تفریحات بدروم

 خرید از مراکز خرید شهر بدروم

یکی از بخش‌های بسیار لذت‌بخش مسافرت خرید کردن است. به طور کلی خرید کردن در شهر بدروم یکی از کار‌هایی است که هیچ محدودیت و تعطیلاتی در آن وجود ندارد. تمامی گردشگران و مسافران که به این شهر سفر می‌کنند به مراکز خرید آن مراجعه کرده تا از سوغاتی‌های آن استفاده نمایند. بسیاری از مسافران علاقه زیادی به صنایع دستی این شهر دارند. به همین دلیل صنایع دستی یکی از معروف‌ترین سوغاتی‌های بدروم است. از سوغاتی‌های این شهر می‌توان به جواهرات دست ساز و فرش‌های دستباف اشاره کرد. یکی از مهم‌ترین مراکز خرید مجموعه شاپینگ سنتر است که در آن می‌توانید انواع لباس‌های متنوع و همچنین محلی را ببینید. 
شایان ذکر است خرید در شهر بدروم بسیار لذت‌بخش بوده و فروشندگانی که در بازار‌های آن اقدام به خدمت‌رسانی می‌کنند با خوش‌رویی هر چه تمام‌تر، آماده خوش آمدگویی به گردشگران و مسافران هستند. غذا‌های محلی و صنایع دستی مثل فرش‌های دستباف و همچنین جواهرات ملی و محلی تا ظروفی که از سنگ و عقیق ساخته شده‌اند، تماماً از سوغاتی‌های این شهر محسوب می‌شوند و گردشگران می‌توانند خاطراتی فراموش نشدنی را از این شهر بندری به واسطه خرید داشته باشند.

تفریحات بدروم

ماهیگیری در سواحل بدروم

مسافرانی که علاقه زیادی به ماهیگیری دارند حتماً باید از سواحلی که مجاز به ماهیگیری در آن هستند، استفاده کنند. یکی از مهم‌ترین مناطقی که گردشگران و مسافران می‌توانند اقدام به ماهیگیری کنند؛ نزدیکی روستای تورباکو است. در این روستا تجهیزات ماهیگیری را می‌توانید تهیه کنید و یکی از مناطق بسیار مناسب برای خوردن انواع غذا‌های دریایی است. همچنین رستوران‌های محلی نیز در این روستا قرار دارند که انواع غذا‌های دریایی بسیار تازه را سرو می‌کنند. ماهیگیری در نزدیکی این روستا می‌تواند یکی از شگفت‌انگیزترین تفریحات بدروم برای گردشگران باشد.

تفریحات بدروم

اسکوبا دایوینگ در بدروم

طبیعت زیر آب یکی از زیباترین و مثال زدنی‌ترین مناظر به شمار می‌آید. غواصی در این منطقه از زمان‌های گذشته همچنان مورد توجه قرار داشت. در زیر آب می‌توانید با غار‌های زیر آبی بسیار زیادی مواجه شوید همچنین صخره‌های مرجانی بی‌نظیر، نظر هر بیننده‌ای را به سوی خود جلب خواهند کرد. در طول غواصی با بسیاری از زیستگاه‌های طبیعی آشنا می‎شوید و در دل اعماق آب فرو خواهید رفت. 
این مناظر می‌توانند بسیار جذاب و هیجان‌انگیز باشند. در صورتی که به دنبال آرامش و استراحتی مناسب هستید، می‌توانید در سواحلی زیبا و فضایی مملوء از آرامش نهایت لذت را ببرید و از سواحل شنی بدروم در مناطق مختلف این شهر استفاده کنید. این سواحل توانسته‌اند تا نظر بسیاری از گردشگران را به سوی خود جلب کنند چرا که داشتن آب‌های کریستالی برای تمامی افراد بسیار زیبا و چشم‌نواز است.

تفریحات بدروم

شب نشینی در کافه‌های بدروم

تفریحات بدروم به قدری زیاد و متنوع هستند که اگر قصد انجام تمامی این تفریحات را دارید باید دارای فرصت کافی و مناسبی باشید. یکی از تفریحات شبانه شهر بدروم شب نشینی در کافه‌های آن محسوب می‌شود. در نزدیکی سواحل، مراکز تفریحی بسیار زیادی مانند کافه بیانکا وجود دارند که در غروب خورشید می‌توانید زمانی را برای تماشای غروب آفتاب اختصاص دهید. 
وجود کافه‌های بسیار جذاب و دیدنی و همچنین غذا‌های لذیذی که به صورت روزانه در این کافه‌ها سرو می‌شوند باعث شده تا افرادی که به این شهر سفر می‌کنند از کافه‌های بسیار با کیفیت آن نیز استفاده کنند. تصور کنید در یک کافه‌ای بسیار شیک و مدرن در کنار سواحل جذاب و آب‌های شفاف و کریستالی شهر بدروم قرار دارید، مطمئناً بسیار می‌تواند این صحنه برای شما لذت‌بخش و خاطره‌انگیز باشد.

تفریحات بدروم

کلام پایانی
در صورتی که قصد سفر به شهر بدروم را دارید نیاز است از تفریحات و امکانات این شهر اطلاعات کافی داشته باشید. از مهم‌ترین تفریحات این شهر می‌توان به تور غواصی و دنیای زیر آب اشاره کرد. همچنین به دلیل کافه‌های بسیار زیادی که در این شهر وجود دارند، محل مناسبی برای شب نشینی به وجود آمده است. سواحل زیبا و آب‌های کریستالی و شفاف سواحل بدروم باعث جذب حداکثری مسافران و گردشگران به این شهر زیبا شده است.
 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.8 از 5 | از 101 کاربر