بهترین رستوران های آنتالیا

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/06/19
بازدید: 3875
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

ترکیه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفر است؛ زیرا دارای جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی بوده و می‌تواند لحظاتی بسیار خوش برای گردشگران فراهم کنند. این شهر نیز یکی از شهرهای ترکیه است که توانسته بیشترین توریست را به خود جذب کند و منبع اقتصادی بسیار خوبی برای ترکیه به شمار می‌رود. هنگامی که به یک شهر سفر می‌کنیم رفتن به رستوران‌ها و کافه‌های سطح شهر گزینه خوبی برای تفریح است و می‌تواند ما را با فرهنگ مردمان آن نیز آشنا کند. ما در ادامه قصد داریم بهترین رستوران‌های آنتالیا را بررسی کرده تا شما را در سفر به این شهر یاری کنیم.

بهترین رستوران های آنتالیا

بهترین رستوران های آنتالیا؛ رستوران سون مهمت

یکی از بهترین رستوران‌ها در مرکز شهر آنتالیا، رستوران سون مهمت است که شهرت دیرینه‌ای نداشته و جزو رستوران‌های تازه تأسیس محسوب می‌شود. در این رستوران اغلب غذاهای سنتی و محلی، غذاهای مدیترانه‌ای نیز سرو می‌شود و می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای همه افراد با سلایق مختلف باشد. خوراک بره رستوران سون مهمت یکی از خوشمزه‌ترین غذاهای منو است که توصیه می‌شود حتی برای یک بار هم که شده طعم آن را حس کنید. یکی دیگر از مزیت‌های این رستوران نسبت به دیگر رستوران‌ها، ارائه غذاهای مناسب برای گیاه‌خواران است. 

رستوران مهمت

راهنمای سفر به آنتالیا - برای آشنایی با آنتالیا، هزینه سفر و اقامت، جاهای دیدنی آنتالیا و... کلیک کنید.

رستوران های آنتالیا؛ رستوران وانیلا لانژ

رستوران وانیلا لانژ (Vanilla Lounge) در آنتالیا دارای بهترین منوهای غذایی در هر چهار فصل از سال است که هر کدام از این غذاها دارای کیفیت بسیار بالایی در پخت هستند. از خوش خوراک‌ترین غذاهای این رستوران باید به سوپ شیر نارگیل، خوراک بره و مرغ تایلندی اشاره کرد که طعم خوشمزه آن‌ها از یادتان نخواهد رفت. رستوران وانیلا لانژ در میان مسلمانان محبوبیت زیادی دارد؛ زیرا برخی از غذاهایی که در آن سرو می‌شود از مواد اولیه حلال تهیه شده و می‌توان با خیال راحت میل نمود. اگر جزو افرادی هستید که به دلیل گیاه‌خوار بودن نمی‌توانید به هر رستورانی بروید رستوران وانیلا لانژ گزینه‌ای عالی برای شما محسوب خواهد شد.

بهترین رستوران های آنتالیا

رستوران سرایسر فاین داینینگ 

یکی از گزینه‌های بسیار مناسب برای قرارهای عاشقانه زوج‌ها، رستوران سرایسر فاین داینینگ است؛ زیرا دارای طراحی بسیار زیبا و رمانتیکی بوده و می‌تواند خاطراتی عالی برای شما رقم بزند. علاوه بر طراحی ظاهری زیبا، منوی متنوع آن نیز باعث جذب توریستان زیادی شده است و می‌توان گفت یکی از رستوران‌های شلوغ آنتالیا محسوب می‌شود. ساعت کاری آن نیز بین ۱۲ ظهر تا ۱ بعد از نیمه شب است و شما می‌توانید از طریق وسایل نقلیه مختلف به رستوران دسترسی پیدا کنید. لازم به ذکر است بگوییم می‌توان غذاهای بدون گلوتن نیز در منوی رستوران سرایسر پیدا کرد و از طعم عالی آن‌ها لذت برد.

رستوران سرایسر فان داینینگ

جاهای دیدنی آنتالیا -در سفر به آنتالیا جاذبه های گردشگری آن را از دست ندهید!

رستوران آرما

از ساعت یازده صبح تا یازده شب درب رستورانی بسیار شیک و زیبا به نام آرما با تم سفید به روی عموم باز است. این رستوران که در مقابل دریای مدیترانه واقع شده است دارای منو بسیار متنوع بوده و می‌توان از آن غذاهای مدیترانه‌ای، دریایی، بین‌المللی و اروپایی سفارش داد و از طعم بسیار دلچسب آن لذت کافی را برد. همچنین امکان سفارش غذاهای حلال مخصوص مسلمانان نیز وجود دارد و به شما این امکان را خواهد بخشید که در سفر خود لحظاتی خوش را در آن سپری کنید. البته جهت تکمیل امکانات ارائه شده به مشتریان غذاهای مخصوص گیاه‌خواران نیز در منو جا داده شده است.

رستوران آرما

رستوران پاناروما 

رستوران پاناروما نیز از بهترین رستوران‌های آنتالیا است که وعده‌های غذایی مختلف همچون صبحانه، ناهار و شام ارائه خواهد کرد. در کنار وعده‌های غذایی خوشمزه که می‌توانید از این منو سفارش دهید امکان سرو انواع سالاد و نوشیدنی‌ها نیز برای شما وجود دارد و می‌تواند لحظاتی عالی برای شما و اعضای خانواده رقم بزند. جالب است بدانید محبوب‌ترین غذای این رستوران کباب بره است که از بین رای ۱۵۱ مهمان، امتیاز ۵ از ۵ را دریافت نمود. به دلیل مسلمان بودن اغلب افراد در ترکیه، غذاهای حلال به همراه با کیفیت‌ترین مواد اولیه نیز در این رستوران پخته شده و در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

رستوران پاناروما

رستوران وانیلا لانج آنتالیا |  از بهترین رستوران های غذاهای مدرن بین المللی در شهر آنتالیا

رستوران CAN CAN

اگر در سفر خود به آنتالیا هوس خوردن غذاهای اصیل سنتی را کردید بهتر است به رستوران CAN CAN مراجعه کنید که دارای فضایی دوستانه بوده و می‌تواند لذت زیادی را برای شما فراهم کند. این رستوران یکی از رستوران های ارزان آنتالیا بوده و اغلب غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شود، محلی و حلال بوده و دارای طعم بسیار خوبی است که به دلیل کیفیت بالای غذاهای ارائه شده در کنار قیمت مناسب همیشه بیشترین مشتری را داراست. البته اگر وقت کافی برای رفتن به این رستوران را ندارید می‌توانید غذاهای آن را به صورت بیرون‌بر نیز سفارش دهید و درب منزل یا هتل خود دریافت نمایید. 

رستوران ARMA

رستوران ARMA نیز دارای رتبه بالایی میان رستوران‌های آنتالیا است و می‌تواند لحظاتی به یاد ماندنی را برای شما در کنار خانواده خود ثبت کند. در این رستوران علاوه بر امکان سفارش غذا از منو بسیار متنوع که سرشار از غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای، اروپایی و بین‌المللی است می‌توان از منظره زیبای خلیج و بندر مقابل آن نیز استفاده کرد. البته شما می‌توانید از خدماتی که برای کودکان در این رستوران در نظر گرفته شده نیز استفاده کنید و فرزندان خود را چند ساعتی سرگرم نمایید. از دیگر امکانات رستوران ARMA باید به پارکینگ اختصاصی، وای‌فای رایگان، پرداخت از طریق کارت مستر و ... اشاره کرد.

رستوران آرما

رستوران CASTLE CAFE & BISTRO

در سفر خود به آنتالیا بهتر است به رستوران CASTLE CAFE & BISTRO نیز سری بزنید و تجربه‌ای بی نظیر را در کنار خانواده خود داشته باشید. در این رستوران می‌توان علاوه بر صرف غذاهای اصیل با طعم‌های منحصر بفرد، انواع نوشیدنی را نیز امتحان کرد و از لذت دو چندانی بهره برد. اغلب افرادی که به این رستوران رفته‌اند از طعم عالی و غذاهای باکیفیت آن در کنار قیمت مناسب سخن می‌گویند و به آن امتیاز بالایی می‌دهند. البته می‌توان این اطمینان را نیز به شما داد که منو رستوران دارای غذاهای اروپایی، ترکی و وگان است و می‌تواند برای همه سلیقه‌ها مناسب باشد. 

مراکز خرید آنتالیا - معرفی برترین مراکز خرید آنتالیا که در سفر خود با تور آنتالیا باید از آن‌ها بازدید کنید

پیتزا فروشی IL VICINO

اگر شما نیز از عاشقان پیتزا هستید و دوست دارید در سفر خود به آنتالیا، یکی از وعده‌های غذایی خود را به پیتزا اختصاص دهید بهتر است پیتزا فروشی IL VICINO  را فراموش نکنید. در این پیتزا فروشی امکان چشیدن پیتزا با طعم ایتالیایی را خواهید داشت که به سبک ترکیه‌ای پخته و آماده شده است. البته در این رستوران غذاهای دیگری همچون غذاهای بین‌المللی، اروپایی و ترکیه‌ای نیز سرو می‌شود تا افراد با سلایق مختلف بتوانند به آن مراجعه کرده و لحظاتی عالی ثبت کنند. یکی دیگر از امکانات پرطرفدار این پیتزا فروشی وای‌فای رایگان آن است که توانسته بسیاری از اقشار جامعه به خصوص جوانان را به خود جذب کند. 

IL VICINO

رستوران عینالی

از دیگر گزینه‌های پیش‌رو در سفر به آنتالیا، رستوران عینالی است که در آن غذاهای محلی ترکیه‌ای در کنار غذاهای مدیترانه‌ای و دریایی سرو می‌شود. شما در مراجعه به این رستوران حق انتخاب بین فضای باز و سرپوشیده برای میل غذا را خواهید داشت که اغلب شب‌های تابستان به دلیل گرمای هوا فضای سرباز به فضای سرپوشیده ترجیح داده می‌شود. در رستوران عینالی یک بار نوشیدنی کامل نیز در اختیار مشتریان است و آن‌ها می‌توانند از بین انواع نوشیدنی متنوع، مناسب‌ترین گزینه برای خود را انتخاب نموده و میل کنند. از دیگر امکانات رفاهی قابل توجه خدمات و امکاناتی است که برای معلولین در نظر گرفته شده و می‌تواند آن‌ها را در استفاده بهتر از امکانات کمک کند‌.

رستوران عینالی

سواحل آنتالیا - قبل از رزرو تور آنتالیا با زیباترین سواحل آن آشنا شوید.

سوشی کوکویاکی

در رستوران آسیایی سوشی کوکویاکی انواع غذاهای دریایی سرو می‌شود و می‌تواند برای کسانی که عاشق این نوع از غذا هستند، گزینه‌ای عالی محسوب شود. سوشی‌های این رستوران دقیقا مطابق ذائقه ایرانیان پخته می‌شود و به شما این امکان را خواهد داد که از بین انواع سوشی، بهترین نوع آن را انتخاب نمایید. اغلب منو غذاهای این رستوران را غذاهای ژاپنی، آسیایی، گیاهی تشکیل می‌دهد و همچنین شما می‌توانید انواع غذاهای حلال نیز میل نمایید. طراحی داخلی رستوران سوشی کوکویاکی به گونه‌ای است که می‌توان هم فضای سرپوشیده را برای میل غذا انتخاب نمود و هم از فضای باز استفاده کرد. اگر زمان کافی برای رفتن به این رستوران را ندارید می‌توانید از خدمات بیرون‌بر آن استفاده کنید.

سوشی کوکویاکی

بهترین رستوران هتل‌ های آنتالیا

آنتالیا به دلیل جاذبه‌های گردشگری زیادی که دارد از بیشتری توریست نیز برخوردار است و به همین دلیل هتل‌های مختلفی برای پذیرایی و اسکان گردشگران تدارک دیده است. در اغلب این هتل‌ها سعی می‌شود امکانات رفاهی مختلفی به مسافران ارائه شود تا رضایت آن‌ها را به صورت کامل کسب کرد و لحظات خوبی برایشان رقم زد. در همین راستا هتل‌ها دارای رستوران‌های با کیفیت بالایی هستند تا بتوانند در وعده‌های غذایی مختلف از میهمانان خود پذیرایی کنند که در ادامه به چند مورد از بهترین‌ این رستوران‌ها اشاره خواهیم داشت.

رستوران هتل اوتانتیک (Otantik)

رستوران اوتانتیک در هتلی با همین نام واقع شده است که در مرکز شهر قرار دارد و دارای فضایی بسیار دلنشین با طراحی داخلی چوبی است. منو این رستوران شامل انواع غذاهای اصیل ترکی و بین‌المللی می‌شود و می‌تواند پاسخگوی نیاز همه افراد با ذائقه‌های مختلف باشد. همچنین اگر شما جزو افراد گیاه‌خوار هستید نیز می‌توانید وعده غذایی خود را از منو ویژه رستوران انتخاب کنید و از طعم بسیار عالی آن لذت ببرید. البته نکته منفی رستوران اوتانتیک طبخ نکردن غذاهای حلال است که حق انتخاب را از مسلمانان خواهد گرفت. 

رستوران هتل اوتانتیک

شهر آنتالیا | همه چیز درباره آنتالیا؛ از زبان و فرهنگ تا آب و هوا و قوانین آنتالیا 

رستوران هتل پاتیو بیستو (Patio Bistro)

هتل پودینگ مارینا که در مرکز شهر آنتالیا واقع شده است سالانه میزبان تعداد زیادی گردشگر می‌باشد و جزو بهترین هتل‌های آنتالیا محسوب می‌شود. رستوران پاتیو بیستو نیز در این هتل واقع شده که فضایی کاملا روستایی و محلی دارد و در آن انواع غذاهای سنتی ترکیه‌ای سرو می‌شود. در این رستوران نیز علاوه بر فضایی که برای نشستن در داخل ساختمان وجود دارد فضایی در محیط باز دارد که می‌تواند در روزهای تابستانی آنتالیا گزینه بسیار مناسبی برای میل وعده‌های غذایی باشد. البته باید گفت برای ذائقه‌های مختلف نیز غذاهای مدیترانه‌ای و بین‌المللی در نظر گرفته شده تا بتوان به بهترین نحو نیز از افراد پذیرایی نمود.

رستوران هتل آسکا لارا (Aska Lara)

از دیگر گزینه‌های بسیار عالی در سفر به آنتالیا، اقامت در هتل آسکا لارا و استفاده از رستوران آن است. در این رستوران امکان سفارش انواع غذا و خوراک برای شما فراهم خواهد بود که هر کدام آن‌ها دارای طعمی بسیار دلپذیر است و می‌تواند لحظاتی ناب برای شما فراهم آورد. از ویژگی‌های منحصر بفرد منو رستوران آسکا لارا ذکر مواد آلرژی‌زا استفاده شده در غذا است که برای افرادی که دارای حساسیت هستند بسیار کمک‌کننده خواهد بود. 

رستوران هتل آسکا لارا (Aska Lara)

رستوران ایرانی در آنتالیا؛ بهترین رستوران ‌های ایرانی آنتالیا

همانطور که به آن اشاره کردیم آنتالیا می‌تواند انتخابی عالی برای ایرانیان هنگام سفر باشد؛ زیرا هم دارای امکانات تفریحی بسیار زیادی بوده و هم برای ورود به آن نیازی به دریافت ویزا نخواهد بود. در همین راستا هتل‌های زیادی اقدام به ارائه غذای ایرانی به مسافران هستند تا بتوانند امکانات خوبی را برای آن‌ها فراهم کنند. البته نمی‌توان کیفیت غذاهایی که در این رستوران‌ها پخته می‌شود را با غذاهای اصیل ایرانی مقایسه کرد اما ما در ادامه به بهترین رستوران‌های ایرانی آنتالیا اشاره ای خواهیم داشت.
رستوران لارزوتا (La Rosetta)
یکی از رستوران‌های بین‌المللی آنتالیا که در منطقه بلک واقع شده و غذاهای ایرانی زیادی نیز در آن طبخ می‌شود رستوران لارزوتا است. این رستوران به دلیل کیفیت بالایی که در غذاهای خود دارد و همچنین قیمت بسیار مناسب آن‌ها از محبوبیت زیادی نیز بین گردشگران برخوردار بوده و اغلب جزو رستوران‌های شلوغ آنتالیا محسوب می‌شود. البته می‌توان گفت منو این رستوران بسیار متنوع بوده و می‌توان غذاهای گیاهی و ایتالیایی بسیار دلچسبی نیز در آن پیدا کرد. بهتر است قبل از رفتن به رستوران لارزوتا یک میز برای خود رزرو کنید و سپس مراجعه نمایید.

رستوران حافظ آنتالیا (Hafez)

یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌هایی آنتالیا که قدمتی ۱۵ ساله دارد رستوران حافظ است. این رستوران توسط چند ایرانی در آنتالیا تاسیس شد و در آن انواع غذاهای ایرانی و ترکیه‌ای به مشتریان ارائه می‌شود. برخورد بسیار صمیمی کارکنان و نحوه سرویس‌دهی بسیار عالی باعث شده ایرانیان بتوانند به راحتی هر غذایی که دوست دارند سفارش دهند و از محیط رستوران لذت ببرند. رستوران حافظ دارای دو فضای سر بسته و سر باز برای پذیرایی از میهمانان است که شما می‌توانید در هر کدام این محیط‌ها که ترجیح می‌دهید بنشینید و سفارش خود را ثبت کنید.

برترین رستوران های آنتالیا

کافه بهار (Bahar Cafe)

اگر برای صرف وعده غذایی خود دنبال یک رستوران دنج و آرام هستید بهتر است به مرکز شهر رفته و کافه بهار را انتخاب کنید. در این کافه علاوه پخت انواع غذاهای اصیل ترکی و مدیترانه‌ای، غذای ایرانی نیز پخته می‌شود که دارای طعمی بسیار دلپذیر بوده و می‌تواند شما را یاد حال و هوای ایران بیندازد. علاوه بر کیفیت بالا، قیمت غذاها نیز بسیار مناسب بوده و می‌تواند به شما در صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر خود کمک فراوانی داشته باشد. 

کافه بهار آنتالیا

سخن آخر

آنتالیا را می‌توان بهترین انتخاب برای سفر همراه خانواده دانست؛ زیرا دارای تفریحات مختلف آبی و طبیعی است و می‌تواند برای اعضای مختلف خانواده سرگرم‌کننده باشد. اما مهم‌ترین بخش هر سفری شکم‌گردی آن است که بهتر است برای هر وعده غذایی خود در آنتالیا رستورانی با کیفیت انتخاب کنید. ما در این مقاله اقدام به بررسی بهترین رستوران‌های آنتالیا کردیم تا بتوانیم شما را در انتخاب این رستوران کمک کنیم. بهتر است قبل از مراجعه به هر رستورانی برای رزرو میز اقدام کرده و از دارا بودن جای خالی برای نشستن اطمینان خاطر حاصل کنید. در رستوران‌های آنتالیا امکانات رفاهی زیادی ارائه می‌شود تا بتوان در آن‌ها به راحتی غذا سفارش داد و در کنار خانواده خود لحظات خوبی را صرف کرد.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
بهترین زمان سفر به پوکت | مناسب ترین زمان دیدن الماس تایلند
بهترین زمان سفر به پوکت | مناسب ترین زمان دیدن الماس تایلند
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.9 از 5 | از 101 کاربر