Hotel Grand Hills Yerevan

امتیاز 3.6 از 5 | از 80 کاربر
Hotel Grand Hills
Hotel Grand Hills
Hotel Grand Hills
Hotel Grand Hills
Hotel Grand Hills
Hotel Grand Hills
Hotel Grand Hills تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Grand Hills Yerevan

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره

هتل گرند هیل ایروان از جمله هتل آپارتمان های لوکس شهر ایروان ارمنستان محسوب می شود. این هتل در فاصله بسیار نزدیک به کوه است. این موضوع این اجازه را به ساکنین این هتل می دهد تا حس های جدیدی را تجربه کنند. گرچه این هتل بر روی تپه ای با منظره کوه سالک بنا شده اما این موضوع به معنای دور بودن این هتل از شهر نیست چرا که هتل گرند هیل ارمنستان تنها 6 کیلومتر با میدان جمهوری ایروان فاصله دارد. مدرن و لوکس بودن هتل، مناظر زیبای هتل، فضایی برای پیاده روی عصرگاهی و غیره همه از جمله دلایلی است که سبب می شود تا گردشگران بین المللی و داخلی این هتل را به منظور اسکان انتخاب کنند. البته این هتل دارای امکانات مخصوص به خود است که در ادامه سایت لحظه آخر بیشتر در مورد آن توضیح داده است پس تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

خدمات رفاهی هتل گرند هیل ایروان

هتل، در فرایند سفر و رزرو تور، جزو مهم ترین آیتم ها محسوب می شود. تمام هتل های سراسر دنیا به فراخور سطحی که دارند در صدد فراهم نمودن بهترین امکانات برای مسافران خود بر می آیند که هتل گرند هیلز نیز از این قاعده مستثنی نیست. سه ستاره بودن هتل گرند هیل ایروان بیانگر امکانات لوکس این هتل است که از جمله امکانات رفاهی این هتل می توان وجود سه استخر، اینترنت پر سرعت رایگان، امکان تماس های محلی کاملا رایگان، سالن بار، رستوران، پارکینگ رایگان و غیره اشاره کرد. در کنار امکانات رفاهی گفته شده خدمات رفاهی مانند پذیرش 9 صبح تا 10 شب برای پذیرش گردشگر و ارائه خدمات خانه داری 12 ساعته از جمله امکاناتی برشمرده می شود که خدمات رفاهی این هتل را تکمیل می کند. یکی از امکانات هتل Grand Hills ایروان فراهم کردن بستر تور های گردشگری ایروان است در این تور ها که امکان بازدید از اماکن دیدنی ایروان وجود دارد که می توان علاوه بر لذت بردن از جاذبه های گردشگری سوالات حول جاذبه گردشگری را از مترجمان مسلط به زبان روسی و انگلیسی پرسید.

آنچه که به عنوان یکی از امکانات رفاهی و فضای تفریحی برای گردشگران بین المللی و داخلی جذاب تلقی می شود وجود سه استخر در یک هتل است. گردشگران می توانند مطابق با میل خود از استخر روباز و سرپوشیده مجهز به سونا و جکوزی استفاده کنند. در واقع هتل گرند هیل ارمنستان دارای یک استخر روباز با شرایط آفتاب گیری و دو استخر مجزا کاملا مجهز است. هم چنین وجود دو رستوران با فضای متفاوت و منوی متنوع برخی از گردشگران را مشتاق می کند تا هتل گرند هیل ایروان را به منظور اسکان انتخاب کنند چرا که منظره رستوران این هتل بسیار چشم نواز و با هوایی مطبوع است.

هم چنین در بخش کوچکی از این هتل بازار کوچکی واقع شده است و ساکنان می توانند در جای جای هتل از اینترنت پر سرعت برخوردار باشند. منظره زیبای کوه سالک شرایطی را برای گردشگر فراهم می کند که بتواند از تراس شخصی هتل نهایت لذت را ببرد. در کنار تمامی امکانات رفاهی گفته شده جالب است بدانید که اتاق افراد سیگاری از افراد غیر سیگاری جدا در نظر گرفته شده است. وجود فضایی برای برگزاری کنفرانس و سخنرانی از دیگر ویژگی های این هتل محسوب می شود. در کنار تمام مزایا و امکانات گفته شده باید بدانید که این هتل دارای دستگاه های عابر بانکی است که از دو کارت اعتباری Mastercard، UnionPay پشتیبانی می کند.

اتاق های هتل آپارتمان گرند هیل ایروان

هتل های ایروان تنوع زیادی دارند و پیدا کرردن هتلی که کیفیت و خدمات خوبی ارائه دهد کار سختی است. بر اساس تحقیقات هتل Grand Hills ایروان که در منطقه نورک - مرعش واقع شده دارای سه ساختمان می باشد که در ساختمان اصلی هفت اتاق با یک پنت هاوس و شش اتاق خانوادگی کاملا لوکس قرار گرفته است. به طور کلی این هتل دارای 11 اتاق مهمان، 6 ویلا و 5 اتاق کاربردی می باشد. هزینه اسکان در هر یک از اتاق ها وابسته به امکانات هر بخش متغیر است اما بر اساس آخرین بررسی ها هزینه یکی از اتاق های لوکس هتل گرند هیل ارمنستان حدودا 2 الی 4 میلیون وابسته به تعداد نفرات، امکانات اتاق و غیره می تواند متفاوت باشد. در این هتل علاوه بر امکانات اتاق های خاص همه اتاق ها دارای امکانات یکسان هستند که از جمله این امکانات می توان به حمام شخصی، وان، سردوش های هیدروماساژ، مینی بار، لوازم آرایشی رایگان، لاندری روزانه، سیستم پرده هوشمند، گاوصندوق خصوصی، تلویزیون LED، دمپایی رایگان و غیره اشاره کرد.

فاصله هتل آپارتمان گرند هیل از مکان های مهم ایروان

منطقه قرارگیری هتل نقش مهمی در انتخاب آن توسط گردشگران دارد همان طور که پیشتر گفته شد هتل گرند هیل ارمنستان بر روی تپه ای با منظره ای از کوه سالک واقع شده که این عامل سبب شده تا این هتل فاصله نسبتا متوسطی از اماکن و قسمت های مهم شهر داشته باشد. دوستانی که قصد انتخاب هتل گرند هیل ایروان را دارند جدول زیر در خصوص فاصله هتل تا اماکن مهم شهر برای آن ها بسیار کمک کننده است.

  • فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی زوارتنوتس: 12.3 کیلومتر
  • فاصله هتل تا فرودگاه ایگدیر: 60.3 کیلومتر
  • فاصله هتل تا کلیسای جامع سنت گرگوری: 5 کیلومتری
  • فاصله هتل تا موزه تاریخ ارمنستان: 6 کیلومتر
  • فاصله هتل تا تئاتر اپرا و باله ارمنستان: 6 کیلومتر
  • فاصله هتل تا میدان جمهوری: 6 کیلومتر
  • فاصله هتل تا دانشگاه دولتی ایروان: 5 کیلومتر
  • فاصله هتل تا باغ وحش ایروان: 4 کیلومتر
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است