Hotel Minotel Barsam Suites

امتیاز 4.8 از 5 | از 100 کاربر
Hotel Minotel Barsam Suites
Hotel Minotel Barsam Suites
Hotel Minotel Barsam Suites
Hotel Minotel Barsam Suites
Hotel Minotel Barsam Suites
Hotel Minotel Barsam Suites
Hotel Minotel Barsam Suites تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Minotel Barsam Suites

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

کشور ارمنستان با داشتن جاذبه های توریستی و طبیعت زیبای خود همه ساله پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر نقاط دنیا می باشد. این کشور به ویژه به یکی از مقاصد گردشگری برای ایرانیان تبدیل شده است و ایرانی های زیادی برای گذراندن تعطیلات و گردش و تفریح به همراه خانواده به ارمنستان سفر می کنند. اگر شما هم قصد سفر به این کشور دیدنی را دارید و به دنبال یک هتل مناسب و به صرفه با امکانات مطلوب می گردید، ما پیشنهاد ویژه ای برای شما داریم. هتل 4 ستاره ی  Minotel Barsam Suites با خدمات و تسهیلات رفاهی متعددی که برای میهمانان خود فراهم می کند، بی شک اقامتی به یاد ماندنی و لذت بخش را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این هتل در مرکز شهر ایروان قرار گرفته و از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است. با اقامت در این هتل می توانید به سادگی به انواع مراکز تفریحی و تجاری و جاذبه های توریستی دسترسی پیدا کنید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر با هتل Minotel Barsam آشنا شویم:

امکانات و خدمات هتل آپارتمان Minotel Barsam

کارکنان میز پذیرش هتل مینوتل برسام ایروان، به صورت 24 ساعته از مسافران استقبال کرده و آن ها را به اتاق هایشان راهنمایی می کنند. همچنین میز گردشگری در لابی هتل به شما در خرید انواع تورهای گردشگری مشاوره می دهد. لابی هتل فضایی دنج و راحت برای استراحت کردن است؛ اینترنت رایگان در لابی و در اتاق های هتل قابل استفاده می باشند. علاوه بر این هتل مینوتل برسام دارای کافی نت نیز می باشد و در صورت نیاز می توانید به آن مراجعه کرده و امور اینترنتی خود را انجام دهید. چنانچه با خودروی شخصی به ایروان سفر کرده اید، پارکینگ رایگان هتل در اختیار شما قرار داده می شود و دیگر نیازی نیست نگران امنیت خودروی خود باشید. افزون بر این خدمات تاکسی سرویس نیز در همه ساعات شبانه روز برای شما فراهم می باشد.

خدمات شاتل فرودگاهی با پرداخت هزینه اضافی ارائه می شود. هتل مینوتل برسام دارای دستگاه ATM می باشد و مهم تر از آن شما می توانید مبادلات ارزی خود را در صرافی هتل به آسانی انجام دهید. هتل Minotel Barsam دارای اتاق جلسات بوده و برای برگزاری جلسات کاری مناسب می باشد. خمدات خشکشویی و لباسشویی در این هتل ارائه می گردد و اگر در حین سفر لباس هایتان کثیف شدند می توانید با مراجعه به بخش لاندری آن ها را به خدمه ماهر و با تجربه هتل بسپارید و در سریع ترین زمان ممکن، سالم و تمیز تحویل بگیرید. هتل مینوتل برسام مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی و سیستم اعلام حریق بوده و در تلاش است تا آسایش میهمانان را به بهترین نحو ممکن فراهم کند. خدمات مراقبت از کودک در این هتل وجود دارد تا والدینی که همراه فرزند کوچک خود سفر می کنند، بتوانند ساعاتی را با خیال راحت به گردش، تفریح یا خرید بپردازند. 

هتل Minotel Barsam ایروان همچنین دارای یک سالن بدنسازی و باشگاه ورزشی نیز می باشد که شما می توانید ساعاتی از روز را در آن مشغول ورزش شوید. در این هتل اتاق های ویژه ای برای سیگار کشیدن تعبیه شده اند اما در سایر نقاط هتل سیگار کشیدن مجاز نیست. رستوران هتل مینوتل برسام با انواع و اقسام غذاهای خوشمزه و لذیذ از میهمانان خود پذیرایی می کند. منوی متنوع غذاهای این رستوران توسط سرآشپزهای چیره دست و با مواد درجه یک طبخ شده و سرو می شوند. در ضمن هتل مینوتل برسام صبحانه رایگان به صورت بوفه نیز ارائه می دهد و نوشیدنی های خوش طعم بار هم در دسترس شما هستند. کافی شاپ هتل با میان وعده های پر انرژی و نوشیدنی های سرد و گرم، محل مناسبی برای استراحت کردن بعد از یک روز طولانی است. پس از گردش در شهر و تفریح در کنار خانواده یا دوستان حتما سری به این کافی شاپ بزنید و خستگی ازتن به در کنید.

خدمات خانه داری و روم سرویس در هتل مینوتل برسام توسط خدمه مجرب و خوش برخورد انجام می گیرد. این هتل 4 ستاره دارای فروشگاه سوغاتی و مرکز خرید نیز می باشد و اگر فرصت نکردید به بازارهای داخل شهر بروید، می توانید در سریع ترین زمان ممکن از فروشگاه هتل دیدن کرده و هر چه که لازم دارید خریداری کنید.

اتاق های هتل آپارتمان Minotel Barsam

هتل مینوتل برسام مجموعا دارای 50 اتاق می باشد که همگی دارای کفپوش هستند و با کاناپه و تخت های نرم مبلمان شده اند. با رزرو این اتاق ها می توانید اقامتی راحت و خاطره انگیز داشته باشید. علاوه بر این برخورداری اتاق ها از سیستم سرمایشی و گرمایشی، امکان اقامت در آن ها را در همه فصول سال ممکن می سازد و جای هیچ گونه نگرانی نخواهد بود.

همه واحدهای اقامتی با رنگ های گرم و روحیه بخش دکوراسیون شده اند و فضای دل انگیز و چشم نوازی را پدید آورده اند. تمامی این اتاق ها مجهز به کتری برقی، سرویس بهداشتی، لوازم بهداشتی و حمام اختصاصی دارای دوش و سشوار هستند. با اقامت در اتاق های هتل مینوتل برسام بی شک می توانید خاطرات تکرار نشدنی را برای خود و خانواده تان رقم بزنید و از سفر خود بی نهایت لذت ببرید. 

ساعت تحویل اتاق ها 14 بعد از ظهر و ساعت تخلیه اتاق ها 12 ظهر می باشد. همچنین لازم به ذکر است به همراه داشتن حیوانات خانگی دراین هتل ممنوع می باشد.

فاصله هتل آپارتمان Minotel Barsam از مکان های مهم آنکارا

همانطور که گفتیم، هتل مینوتل برسام در مرکز شهر قرار گرفته و به اکثر مراکز مهم شهر اعم از اماکن تفریحی و مراکز خرید دسترسی راحتی دارد. این ویژگی به عنوان یک امتیاز مثبت برای هتل Minotel Barsam به شمار می آید. در زیر نام تعدادی از مکان های مهم شهر به همراه فاصله دقیق آن ها تا هتل ذکر شده است: 

  • باغ وحش ایروان: 7.2 کیلومتر

  • کلیسای سنت: 0.7 کیلومتر

  • موزه کاسکاد ایروان: 4.5 کیلومتر

  • پارک آبی ایروان: 6.2 کیلومتر

  • میدان جمهوری: 0.5 کیلومتر

  • مسجد آبی ایروان: 0.9 کیلومتر

  • موزه ماتناداران: 4.4 کیلومتر

  • مرکز خرید دالما: 3.4 کیلومتر

  • مرکز خرید روسیا: 0.5 کیلومتر

  • بازار گومی شوکا: 1 کیلومتر

  • فرودگاه بین المللی زوارتنوتس: 10 کیلومتر

  • گالری ملی هنر ارمنستان: 0.4 کیلومتر

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است