Hotel Diamond House

امتیاز 3.6 از 5 | از 101 کاربر

امکانات Hotel Diamond House

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
در قلب شهر ایروان و در خیابان آرام (Aram Street) هتلی چهار ستاره و لوکس به نام هتل Diamond House قرار دارد. این هتل در سال 2014 میلادی به منظور ارائه امکانات و خدمات رفاهی به مسافران و گردشگران تور ایروان احداث گردیده است. هتل Diamond House با قرارگیری در مرکز شهر ایروان و بهره مندی از موقعیت مکانی و دسترسی خوب به اماکن تفریحی و گردشگری، انتخاب خوبی برای اقامت گردشگران تور ارمنستان به شمار می آید. اگر به دنبال یک اقامتگاه مجهز و مناسب در شهر ایروان هستید، پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید تا با هتل Diamond House آشنا شوید.
مشخصات هتل Diamond House
ساختمان هتل Diamond House از 52 واحد اقامتی تشکیل شده که در فضایی تمیز، امن و مجهز پذیرای مسافران و میهمانان می باشند. تمامی اتاق ها از طرحی دکوراسیون کلاسیک و زیبا بهره مند بوده و با برخوداری از انواع امکانات رفاهی مدرن اقامت خوشی را برای مسافران به ارمغان می آورد. در ادامه لیستی از امکانات مشترک داخل اتاق های هتل را شرح خواهیم داد: لوازم آرایشی – بهداشتی، تلویزیون، ماهواره، یخچال، تلفن، سیستم تهویه هوا، امکانات مخصوص افراد ناتوان، میز تحریر، چای ساز، صندوق امانات، حمام اختصاصی با وان، کمد لباس، سیستم سرمایشی و گرمایشی و غیره.
امکانات هتل Diamond House
در این هتل چهار ستاره امکانات رفاهی متعددی به مسافران عرضه می شود. اینترنت Wi-Fi پر سرعت رایگان، پارکینگ اختصاصی رایگان، سرویس شاتل فرودگاهی رایگان و رزرواسیون 24 ساعته در بخش پذیرش از جمله بهترین امکانات این هتل هستند.
استخر روباز و سرپوشیده، حمام ترکی، خدمات اسپا، باشگاه بدنسازی، مرکز سلامت و آبگرم، سونا، خدمات کرایه دوچرخه، خدمات ماساژ و غیره از جمله امکانات تفریحی و ورزشی این اقامتگاه می باشند.
سایر امکانات عمومی هتل: تراس، رستوران، کافی شاپ لوکس، میز تور، خدمات تهیه بلیط، لاندری، کافی نت، اتاق جلسه و ملاقات، فروشگاه، سالن زیبایی و آرایش، سیستم تهویه مطبوع هوا، روم سرویس روزانه و غیره.
زبان مکالمه کارکان: انگلیسی، روسی و رومانیایی.
قوانین هتل Diamond House
گردشگران عزیز توجه داشته باشند که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع بوده و باید از به همراه آوردن حیوان خانگی به هتل خودداری نمایند. همچنین گفتنی است که سیگار کشیدن در اتاق های هتل دیامند هاوس ممنوع بوده و بدین منظور محوطه ای مخصوص در هتل تعبیه شده است.
ساعت تحویل اتاق های رزرو شده: 14:00
ساعت تخلیه اتاق های رزرو شده: 12:00
فاصله هتل تا مراکز گردشگری ایروان
موزه خانه هومانس تومانیان: حدود 480 متر
مسجد کبود ایروان: حدود 640 متر
تئاتر اپرا و باله ارمنستان: حدود 640 متر
لاورز پارک ایروان: حدود 800 متر
موزه سرگئی پاراجانف: حدود 800 متر
موزه تاریخ ارمنستان: حدود 800 متر
میدان جمهوری ایروان: حدود 800 متر
ایستگاه مترو میدان جمهوری: حدود 960 متر
گاسگاد ایروان: حدود 1.2 کیلومتر
کلیسای گریگورلوساوریچ مقدس: حدود 1.6 کیلومتر
موزه نسل کشی ارامنه: حدود 1.6 کیلومتر
باغ وحش ارمنستان: حدود 5.28 کیلومتر
 
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است