Hotel Ani Plaza

امتیاز 4.3 از 5 | از 107 کاربر
Hotel Ani Plaza
Hotel Ani Plaza
Hotel Ani Plaza
Hotel Ani Plaza
Hotel Ani Plaza
Hotel Ani Plaza
Hotel Ani Plaza تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Ani Plaza

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

ایروان یکی از شهرهای توریستی و محبوب ارمنستان می باشد که سرشار از جاذبه های گردشگری است و سالانه پذیرای مسافران بسیاری می باشد. شاید شما هم قصد سفر با تور ایروان را داشته باشید و به دنبال یک هتل مناسب و مدرن بگردید پس با ما همراه باشید تا با یکی از بهترین هتل های ایروان با نام هتل چهار ستاره آنی پلازا آشنا شوید.

معرفی هتل آنی پلازا ایروان

هتل آنی پلازا، هتلی چهار ستاره و محبوب در شهر ایروان است و قدمتی بلند دارد. این هتل در سال 1970 به بهره برداری رسیده و در زمان خودش بزرگترین هتل در کشور ارمنستان بوده است. لازم به ذکر می باشد که این هتل بار ها مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته و از لحاظ ساختمانی مشکلی ندارد. آنی پلازا و هتل های کوچک ترِ آنی سنترال و آنی گراند در واقع جز مجموعه هتل های زنجیره ای هستند که در میان گردشگران بسیار معروف و مطلوب می باشند. 

این هتل زیبا در 1000 متری میدان مشهور جمهوری واقع شده است و این موضوع یک مزیت بزرگ برای هتل پلازا محسوب می شود چرا که میدان جمهوری ایروان، پر از جاذبه های گردشگری و مرکز خرید های بزرگ بوده که برای گردشگران بسیار جذاب است. هتل آنی پلازا دارای 262 واحد اقامتی با کیفیت و مطلوب می باشد و امکانات بسیاری را برای رفاه مهمانان در هتل فراهم کرده است. این هتل چهار ستاره، خدماتی عالی در اختیار مهمانان خود قرار می دهد و توانسته که رضایت و خشنودی بسیاری از گردشگران خود را جلب کند.

امکانات و خدمات هتل آنی پلازا ایروان

پرسنل مجربی که در این هتل مشغول به کار هستند، خدمات را با خوشرویی به صورت بیست و چهار ساعته برای مهمانان مهیا می کنند و اخلاق گرم و مهمان نواز پرسنل، حتما برای شما هم خوشایند خواهد بود. خدمات ارزی در لابی هتل وجود دارد و لازم نیست نگران این مورد باشید. نظافت هتل روزانه انجام شده و اتاق ها همیشه تمیز و بهداشتی هستند. اگر هم به دنبال یک راهنمای گردشگری می گردید که در سفرتان به ایروان راهنمایی تان کند، می توانید از خدمات هتل در این مورد استفاده کنید.

  • یک فروشگاه سوغات هم در هتل واقع شده تا مهمانان دسترسی راحتی به خرید سوغات داشته باشند.
  • یک مرکز اسپا و سلامتی در آنی پلازا قرار گرفته تا آن دسته از مهمانان که این موارد برایشان بسیار اهمیت دارد، خیالشان راحت بماند.
  • از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر سرپوشیده اشاره کرد که بعد از یک گردش حسابی در ایروان، شنا و آب تنی در این استخر بسیار خوشایند خواهد بود. سونای مجهز و خوبی هم در کنار این استخر وجود دارد و همین چنین خدمات ماساژ برای مهمانان فراهم شده است.
  • اگر تناسب اندام برایتان مهم است و نگرانید که سفر منجر به خراب شدن برنامه های تان شود، باید بگوییم که یک مرکز تناسب اندام مجهز در هتل آنی پلازا وجود دارد که برای تمامی مهمانان قابل استفاده است.
  • یک پارکینگ رایگان هم برای گردشگرانی که از قبل جا رزرو کرده باشند، مهیا می باشد. سالن های همایش هم برای اشخاصی که بخواهند، آماده است.

کافی شاپ و رستوران هتل آنی پلازا ایروان

این هتل رستوران و کافی شاپ هایی بسیار با کیفیت و مطلوب دارد که همواره به بهترین نحو، انواع غذا، نوشیدنی ها و دسر ها را برای مهمانان خود سرو می کنند. رستوران هتل در روز، با سرو صبحانه هایی خوش طعم و ارمنستانی به صورت بوفه ای، به پیشواز مهمانان خود می رود و روزی جذاب را برایشان آغاز می کند. در باقی وعده ها، غذا هایی متنوع و خوشمزه با انواع بین المللی و ارمنی در رستوران هتل آماده شده و در اختیار مهمانان قرار می گیرد.  در بار و کافی شاپ هتل، انواع نوشیدنی های محلی و مللی سرو می شود و باعث خشنودی گردشگران می شود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید مواد اولیه تهیه غذا مثل انواع گوشت و لبنیات، در رستوران این هتل از مزارع متعلق به آنی پلازا دریافت شده و کاملا محلی و بهداشتی می باشند. در هتل آنی پلازا، خدماتی عالی و مطلوب فراهم آمده تا اقامت مهمانان کاملا جذاب و مطلوب باشد.

اتاق های هتل آنی پلازا

همان طور که اشاره شد، این هتل 262 واحد اقامتی مختلف و تمیز دارد و رنگ هایی گرم در اتاق ها به کار رفته تا انرژی مثبت در محیط جریان داشته باشد. واحد های این هتل، با موکت های نرم و لطیف فرش شده و احساس راحتی و آرامش را برای تان به وجود می‌آورند. این اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون و ماهواره، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میز مطالعه، مینی بار، تلفن، صندلی های راحتی و امکانات این چنینی است. 

حمام های اختصاصی به همراه پک بهداشتی در تمامی اتاق ها وجود دارد. هتل آنی پلازا دارای انواع اتاق ها است تا بتواند نیاز همه ی مشتری های خود را تامین کند. اتاق های هتل شامل اتاق های استاندارد یک تخته، اتاق استاندارد دو تخته، اتاق لوکس دو تخته، اتاق آنی کینگ، سوئیت جونیور، سوئیت پانوراما و سوئیت خانواده می شود که هر کدام دارای امکانات و خدمات خاصی می باشند. برخی پنجره های این هتل، چشم اندازی رو به کوه ماسیس ایروان دارند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این کوه، سمبل ارزشمندی برای ارمنی ها به شمار می‌آید. 

مطمئن باشید که در اتاق های این هتل، اقامتی آرام و خوشایند خواهید داشت و بعد از آن، این هتل را برای سفر های تان به ایروان رزرو خواهید کرد.

فاصله هتل آنی پلازا از مکان های مهم ایروان

همان طور که گفته ‌شد، این هتل از موقعیت جغرافیایی بسیاری مطلوبی برخوردار است و دسترسی شخص به اغلب مکان های گردشگری ایروان بسیار راحت می باشد. در ادامه به فاصله هتل تا برخی از مکان های مهم ایروان اشاره خواهیم کرد :

  • فاصله هتل تا میدان جمهوری: 1000 متر
  • فاصله هتل تا پارک پیروزی: 3000 متر
  • فاصله هتل تا موزه تاریخ : 850 متر
  • فاصله هتل تا کلیسای کاتولیک: 130 متر 
  • فاصله هتل تا موزه ماتناداران: 1000 متر
  • فاصله هتل تا پارک عشاق:  1300 متر
  • فاصله هتل تا مسجد کبود: 1300 متر 
  • فاصله هتل تا ایستگاه قطار: 4000 متر 
  • فاصله هتل تا فرودگاه ایروان: 13000 متر
تورهای مرتبط

نظرات کاربران

  • darabi darabi 1402/10/20
    1 نفر پسندیدند
    نکته قابل توجه این هتل اینه که پارکینگ نداره و این برای کسایی که با ماشین شخصی سفر می کنن، مشکل سازه.
  • ساحل ساحل 1402/10/20
    1 نفر پسندیدند
    این هتل استخر روباز نداره که برای تابستان ضعف بزرگیه بنظرم این هتل برای زمستان مناسبه. در ضمن باشگاه هم داره ولی تردمیل نداره باشگاهش..