هتل د - وان

امتیاز 4.3 از 5 | از 0 کاربر
هتل د وان
ساحل اختصاصی
اتاق خواب
استخر
سرویس بهداشتی

امکانات هتل د - وان

پارک آبی
بدنسازی
نت در لابی
اتاق ورزش
لاندری
ماهواره
استخر
رستوران
لابی
آسانسور
کافی شاپ
گاو صندوق
پذیرش
تهویه هوا
آرایشگاه

هتل d van در ترکیه یکی از هتل‌ های وان است که در عین پنج ستاره باکیفیت بودن اقتصادی نیز به حساب می‌آید. این هتل به ‌تازگی افتتاح شده و در میان گردشگران از محبوبیت بسیاری برخوردار است. این هتل امکاناتی شامل همچون استخر روباز و رستوران و پارکینگ رایگان می‌شود. در این هتل 25 اتاق همراه با امکااتی مانند یخچال وجود دارند. هر زمان که بخواهید می‌توانید چای و قهوه را سفارش دهید. وعده صبحانه در این هتل رایگان سرو می‌گردد. این هتل از موقعیت قرارگیری خوبی برخوردار است به همین دلیل به اماکن دیدنی شهر وان دسترسی آسانی دارد.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

خدمات هتل d van وان

این هتل نیز مانند دیگر هتل‌ها برای رفاه مسافران خود امکانات ویژه‌ای را در نظر گرفته که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کرم‌های آرایشی و بهداشتی و دمپایی برای هر اتاق
  • صبحانه‌های رایگان باکیفیت
  • کارکنان مسلط به سه زبان ترکی، عربی و انگلیسی
  • قابلیت نگهداری از حیوانات

اتاق ‌های هتل d van وان  

این هتل ۲۵ اتاق را در خود جای داده که به‌صورت هر روزه نظافت خواهند شد. این اتاق‌ها شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته و سه تخته می‌شوند. همچنین امکانات بهداشتی مانند کرم‌های بهداشتی و آرایشی و دمپایی‌ها و امکانات سرگرمی مانند تلویزیون ماهواره‌ای و اینترنت نیز در این اتاق‌ها برای رفاه بیشتر در نظر گرفته‌اند. 

تفریحات هتل d van وان

این هتل با داشتن از رستورانی عالی و منویی با غذاهای بسیار باکیفیت و لذیذ همه روزه در حال ارائه خدمات به مسافران است. صبحانه در این رستوران به‌صورت رایگان سرو می‌شود؛ اما نیاز است تا جهت صرف نهار و شام هزینه‌ای را پرداخت نمایید. همچنین می‌توانید از رستوران‌های اطراف غذاهای متفاوتی را سفارش دهید.

فاصله‌ هتل d van وان از اماکن دیدنی شهر وان

فاصله‌ هتل دیوان از موزه شهر وان ۵۰۰ متر، از خانه‌های قدیمی ۶ کیلومتر، از تئاتر ایالتی در حدود ۱۰ دقیقه به‌صورت پیاده‌روی، از استادیوم شهر آتاتورک ۴/۲ کیلومتر، از بازار پنیر فروشی 6 دقیقه به‌صورت پیاده‌روی و در نهایت فاصله‌ این هتل تا مسجد بزرگ وان حدودا ۸ دقیقه به‌صورت پیاده‌روی خواهد بود.  

رزرو آنلاین هتل d van وان

برای رزرو این هتل تنها کافیست تا از طریق سایت‌های معتبر برای رزرو اتاق مورد نظر خود اقدام نمایید. در ادامه تعداد نفرات را نیز وارد کنید. از نظر هزینه اقامت نیز این هتل اتاق‌ها را با مناسب‌ترین هزینه در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

قوانین هتل d van وان

جهت تحویل اتاق مورد نظر می‌بایست راس ساعت ۱۴ در هتل حضور داشته باشید و برای تخلیه اتاق قبل ساعت ۱۲ اقدام نمایید. این هتل برای پذیرش حیوانات خانگی نیز محدودیتی را در نظر نگرفته است. همچنین حداقل سن برای رزرو اتاق ۱۸ سال است.

تورهای مرتبط
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است