Hotel montana

امتیاز 4.3 از 5 | از 81 کاربر
هتل مونتانا وان
هتل مونتانا وان ترکیه
هتل مونتانا در وان
اتاق های هتل مونتانا وان
رستوران هتل مونتانا وان

امکانات Hotel montana

نت در اتاق
نت در لابی
پارکینگ
خدمات اتاق
لابی
پذیرش
کرایه خودرو
نظافت اتاق
تهویه هوا
اتاق سیگار

یکی از بهترین و مقرون‌به‌صرفه ترین هتل‌ های وان با پذیرش مسافران و گردشگران زیاد؛ هتل Montana است، به دلیل قرارگیری در کنار دریاچه معروف وان این هتل طرفداران خاص خودش را پیدا کرده است. همچنین هتل مونتانا بسیار شیک و با طراحی بی‌نظیر، دارای لابی بسیار بزرگ بوده که می‌تواند مسافران را از همان لحظه ورود میخکوب خود کند. در سال 2020 بعد از نابود کردن ویروس کرونا هتل  Montana افتتاح شد. فاصله 3.5 کیلومتری هتل Montana Hotel Van از فرودگاه وان و امکانات متنوع و سرگرم کننده این هتل، نظر خیلی‌ها را به خود جلب کرده است. اینترنت در این اقامتگاه رایگان بوده، دارای پارکینگ اختصاصی رایگان و پذیرش این هتل 24 ساعته است. پرسنل هتل می‌توانند به زبان‌های ترکی، فارسی، انگلیسی، فرانسه با مسافران خود صحبت کنند. در هتل مونتانا وان ترکیه احساس امنیت کامل دارید و می‌توانید با خانواده و دوستان خود با آرامش کافی به استراحت خود بپردازید.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

انواع اتاق‌های هتل مونتانا

اتاق‌های بسیار خوب و آرامش بخش هتل مونتانا وان می‌تواند اقامتی راحت و لذت‌ بخش را برای شما فراهم کند. این هتل با داشتن 40 اتاق، که هر اتاق به طور اختصاصی دارای تخت و روتختی بسیار تمیز و مرتب است و در کنار تخت چراغ‌خواب کوچکی قرار گرفته که می‌توانید توسط آن نور اتاق خود را به دلخواه تنظیم کنید.
شبکه‌های ماهواره‌ای، تلویزیون که برای سرگرمی مسافران بوده و تلفن نیز برای ارتباط‌گیری با پذیرش موجود است. اتاق‌های این هتل زیبا دارای پنجره‌های بزرگ با منظره‌ای عالی که با نصب پرده‌ها توانسته نور اتاق را به حد نرمال خود برساند؛ همچنین شما با رفتن به اتاق دچار قطعی اینترنت نمی‌شوید و می‌توانید تا آخرین لحظه از اینترنت رایگان خود بهره کافی را ببرید. انواع اتاق‌هایی که می‌توانید در این هتل رزرو کنید شامل موارد زیر هستند:

  1.  اتاق استاندارد سه نفره
  2.  اتاق استاندارد دو نفره
  3.  اتاق خانوادگی با گنجایش ۴ نفر
  4.  اتاق استاندارد تک نفره

رستوران هتل مونتانا وان ترکیه

هتل مونتانا دارای یک رستوران است که علاوه‌بر صرف صبحانه در رستوران، می‌توانید صبحانه خود را به صورت منحصر‌به‌فرد و اختصاصی در اتاق خود میل کنید. همچنین انواع محصولات وان به صورت سلف سرویس از ساعت7:00 الی 10:30 سرو می‌شود.

آدرس و مکان‌ های نزدیک به هتل مونتانا در وان

آدرس هتل مونتانا وان در  Hafiziye, Kazım Karabekir Bulvarı, Mah NO:110/1, 65100 İpekyolu/Van, Turkey 
هتل مونتانا در 3 کیلومتری دریاچه زیبای وان، در 950 متری پایانه مسافربری اتوبوس این شهر قرار دارد که این موقعیت عالی باعث شده گردشگران، این هتل را به عنوان یک گزینه خوب انتخاب کنند. همچنین فراموش نشود که هتل Montana Hotel Van این امکان را به مسافران و گردشگران و به‌طور کلی مهمانان خود می‌دهد که ورود حیوانات خانگی با وزن کمتر از 5 کیلوگرم آزاد است و می‌توانید با خیال راحت با حیوان خانگی خود در این اقامتگاه لوکس استراحت کنید.

  • فاصله هتل مونتانا تا مکان‌های دیدنی وان
  • فاصله هتل مونتانا تا قلعه وان: 5.1 کیلومتر
  • فاصله هتل مونتانا تا موزه وان: 3.8 کیلومتر
  • فاصله هتل مونتانا تا میدان بش یول وان: 1.7 کیلومتر
تورهای مرتبط
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است