Hotel Royal Palace

امتیاز 4.1 از 5 | از 150 کاربر
Hotel Royal Palace
Hotel Royal Palace
Hotel Royal Palace
Hotel Royal Palace
Hotel Royal Palace
Hotel Royal Palace
Hotel Royal Palace تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Royal Palace

نت در اتاق
بدنسازی
تاکسی سرویس
خدمات اتاق
استخر
رستوران
لابی
آسانسور
کافی شاپ
پذیرش
زمین بازی
کرایه خودرو
نظافت اتاق
حمل چمدان
اطفاء حریق

هتل رویال پالاس در سال 2020 افتتاح شده است. این هتل 4 ستاره می باشد. هتل Royal Palace یکی از هتل‌ های وان است که در مرکز شهر واقع شده است. این قضیه مزیت مهمی برای این هتل محسوب می‌شود.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

امکانات و خدمات هتل Hotel Royal Palace وان 

از امکانات خوب هتل Royal Palace می توان به مرکز تناسب اندام و سالن و باغ مشترکی وانا دور اشاره کرد.

لیست امکانات این هتل به صورت زیر می باشد:

اینترنت رایگان در اتاق، بدنسازی، فروشگاه، تاکسی سرویس، خدمات اتاق، اعلام حریق، رستوران، لابی، آسانسور، کافی شاپ، پذیرش، زمین بازی، کرایه خودرو، نظافت اتاق، حمل چمدان، اطفاء حریق و استخر

اتاق های هتل آپارتمان Hotel Royal Palace وان ترکیه

سوئیت لوکس دو نفره

دارای یک تخت دو نفره، یک اتاق نشیمن، میز جداگانه و حمام با دوش رقص باران باران یا حمام و دوش همراه است. اتاق ها دارای امکانات کامل هستند. تلویزیون صفحه تخت، Wi-Fi، امکانات SPA COLLECTION، تهویه مطبوع، سشوار، گاوصندوق، مینی بار و امکانات رایگان قهوه و چای از امکانات این اتاق می باشد. مساحت آنها 40 تا 55 متر مربع است. ویوی این اتاق ها به دریا یا کوه می باشد. هزینه اتاق ها برای هر شب 450 دلار است.

سوئیت لوکس تک اتاق

دارای یک تخت دو نفره، یک اتاق نشیمن، میز تحریر جداگانه و حمام با دوش رقص باران بارانی یا حمام و دوش است. اتاق ها دارای امکانات کامل هستند. تلویزیون صفحه تخت، Wi-Fi، امکانات SPA COLLECTION، تهویه مطبوع، سشوار، گاوصندوق، مینی بار و امکانات رایگان قهوه و چای از امکانات این اتاق می باشند. مساحت این اتاق ها 35 تا 45 متر مربع است. دید این اتاق ها نیز به دریا یا کوه می باشد. تخت این اتاق کویین قرار داده شده است. ظرفیت 2 نفر می باشد. هزینه سوئیت لوکس برای هر شب 350 دلار است. 

اتاق هنری مجلل تک اتاق لوکس

دارای یک تخت دو نفره، یک اتاق نشیمن، میز تحریر جداگانه و حمام با دوش رقص باران باران یا حمام و دوش است. اتاق ها دارای امکانات کامل هستند. امکانات این اتاق ها تلویزیون صفحه تخت، Wi-Fi، امکانات SPA COLLECTION، تهویه مطبوع، سشوار، گاوصندوق، مینی بار و امکانات رایگان قهوه و چای می باشد. ظرفیت اتاق 2 نفر و مساحت آن 35 تا 45 متر مربع است. هزینه رزرو برای هر شب 350 دلار می باشد.

Premium Double Room Suite 

دارای یک تخت دو نفره، یک اتاق نشیمن، میز جداگانه و حمام با دوش رقص باران باران یا حمام و دوش است. اتاق ها دارای امکانات کامل هستند. تلویزیون صفحه تخت، Wi-Fi، امکانات SPA COLLECTION، تهویه مطبوع، سشوار، گاوصندوق، مینی بار و امکانات رایگان قهوه و چای از امکانات این اتاق می باشد. مساحت اتاق ها 35 تا 40 متر مربع و هزینه آن برای هر شب 400 دلار است.

Premium Double Room Suite

دارای یک تخت دو نفره، یک اتاق نشیمن، میز جداگانه و حمام با دوش رقص باران باران یا حمام و دوش است. اتاقها دارای امکانات کامل هستند. از امکانات ای اتاق به تلویزیون صفحه تخت، Wi-Fi، امکانات SPA COLLECTION، تهویه مطبوع، سشوار، گاوصندوق، مینی بار و امکانات رایگان قهوه و چای می توان اشاره نمود. مساحت اتاق ها بین 35 تا 40 متر مربع می باشد. هزینه هر شب اتاق با این مشخصات 400 دلار برای هر شب محاسبه می شود. این اتاق ها مناسب 2 نفر است.

Premium Single Room Suite

سوئیت دارای یک تخت دو نفره، یک اتاق نشیمن، میز جداگانه و حمام با دوش رقص باران است. اتاق ها دارای امکانات کامل هستند. تلویزیون صفحه تخت، Wi-Fi، امکانات SPA COLLECTION، تهویه مطبوع، سشوار، گاوصندوق، مینی بار و امکانات رایگان قهوه و چای از امکانات دیگر این اتاق می باشند. مساحت اتاق ها 25 تا 30 متر مربع و هزینه آن برای هر شب 250 دلار است. این اتاق مخصوص یک نفر می باشد.

بوفه صبحانه برای اتاق ها رایگان است. تمامی اتاق ها مجهز به تراس می باشند.

فاصله هتل آپارتمان Hotel Royal Palace از مکان های مهم وان

  • فاصله هتل تا استخر و پارک آبی کاگداس آکوا: ۱.۴ کیلومتر
  • فاصله هتل تا مسجد یولو کامی: ۳.۴ کیلومتر
  • فاصله هتل تا موزه اورارتو: ۵.۰ کیلومتر
  • فاصله هتل تا قلعه وان: ۶.۳ کیلومتر
  • فاصله هتل تا خانه گربه ها: ۱۴.۵ کیلومتر
تورهای مرتبط
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است