Hotel Taht Palace

امتیاز 4.4 از 5 | از 44 کاربر
هتل تات پالاس وان
تات پالاس وان
رزرو هتل تات پالاس وان
عکس هتل تات پالاس وان

امکانات Hotel Taht Palace

نت در اتاق
اتاق ماساژ
بدنسازی
فروشگاه
تاکسی سرویس
خدمات اتاق
استخر
سونا
اعلام حریق
رستوران
لابی
آسانسور
کافی شاپ
پذیرش
زمین بازی
جکوزی
کرایه خودرو
نظافت اتاق
حمل چمدان
اتاق چمدان
اطفاء حریق

هتل تحت پالاس Taht Palace یکی از بهترین هتل‌ های وان بوده که دارای امکانات بسیار خوب و مناسبی برای مسافران این شهر است. این هتل در مجموع دارای ۱۰۰ اتاق بوده و ۳ ستاره نیز دارد. از جمله مهم‌ترین امکانات این هتل می‌توان به خدمات اتاق و رستوران این هتل اشاره نمود. بنابراین اگر شما از دسته افرادی هستید که علاقه‌مند به تنظیم قرار ملاقات در هتل هستید، می‌توانید از رستوران تحت پالاس استفاده کنید.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

رزرو آنلاین هتل تحت پالاس

اگر شما از دست افرادی هستید که علاقه بسیاری به سفر با تور به شهر وان ترکیه را دارید می‌توانید در هتل‌های تحت پالاس این شهر اقامت داشته باشید. امکان رزرو آنلاین اتاق در این هتل وجود داشته و میهمانان می‌توانند با مراجعه به سایت این هتل، اتاق مد نظر خود را رزرو نمایید.

ویژگی های هتل تات پالاس

هتل تحت یا تخت پالاس دارای امکانات بسیار زیادی بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به بار و سالن نشیمن عمومی آن اشاره نمود که اغلب افراد قادر هستند از آن‌ها استفاده نمایند. به علاوه در این هتل امکانات دیگری همچون پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق و اینترنت بی سیم یا وای فای رایگان وجود دارد. به علاوه از جمله مزایای هتل تحت پالاس می‌توان به فاصله کم آن با مکان‌های گردشگری همچون موزه وان و تئاتر دولتی وان اشاره نمود، این دو مکان تنها ۳۰۰ متر با هتل تحت پالاس فاصله دارند.

به علاوه اگر میهمانان کار‌های اداری داشته باشند، این هتل خدماتی را در این راستا به این افراد ارائه می‌دهد که این خدمات شامل ارائه روزانه روزنامه، وجود دستگاه فکس و فتوکپی و دستگاه ATM یا خودپرداز اشاره نمود. در اتاق‌های این هتل نیز تجهیزات و امکانات رفاهی بسیاری همچون تلویزیون صفحه تخت، شبکه‌های ماهواره‌ای، کتری برقی، سشوار و میز اشاره نمود. همچنین در برخی از اتاق‌های این هتل، تراس زیبایی وجود دارد. در این هتل صبحانه در بوفه سرو می‌شود و میهمانان هتل تحت پالاس قادر هستند با پرداخت هزینه از خدماتی همچون لباسشویی،خشکشویی، اتو استفاده نمایند.

اتاق های هتل تات پالاس

در هتل تحت پالاس شهر وان ترکیه، در حدود ۱۰۰ اتاق وجود دارد، که این اتاق‌ها دارای امکانات بسیاری همچون تراس، تلویزیون صفحه تخت، کتری برقی، شبکه‌های ماهواره‌ای و سشوار هستند.

فاصله هتل تات پالاس از مکان‌های شهر وان ترکیه

به‌طور کلی دسترسی به مکان‌های شهر وان از هتل تحت پلاس بسیار راحت بوده و مهمانان می‌توانند با طی کردن مسافت ۳ کیلومتر به ایستگاه اتوبوس و با طی کردن مسیری در حدود ۸ کیلومتر به نزدیک‌ترین فرودگاه یعنی فرودگاه وان دسترسی پیدا کنند.  البته یک راه ساده‌تر نیز برای دسترسی به فرودگاه وان وجود داشته و آن استفاده از شاتل فرودگاهی هتل تحت پالاس است. همچنین فاصله برخی از مکان‌های دیدنی و گردشگری شهر وان که مسافران و گردشگران می‌توانند در تور وان از آنها دیدن کنند، با هتل تحت پالاس به شرح زیر است:

  • فاصله هتل تحت پالاس از موزه بزرگ وان: ۳ دقیقه پیاده روی
  • فاصله هتل تحت پالاس از موزه وان: ۴ دقیقه پیاده روی
  • فاصله هتل تحت پالاس از قلعه وان: ۵.۳ کیلومتر
  • فاصله هتل تحت پالاس از هفت کلیسا: ۱۱ کیلومتر
  • فاصله هتل تحت پالاس از فرودگاه فریت ملن: ۱۷ دقیقه پیاده روی

قوانین هتل تات پالاس

به‌طور کلی هتل تحت پالاس وان نیز همچون سایر هتل‌ها دارای قوانین خاصی بوده که میهمانان ملزم به رعایت آن‌ها هستند. یکی از مهم‌ترین قوانین این هتل، ممنوعیت ورود حیوانات به این هتل است.

تورهای مرتبط
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است