Hotel Big Boss

امتیاز 4.1 از 5 | از 87 کاربر
هتل بیگ باس
پذیرش هتل بیگ باس
پذیرش هتل بیگ باس

امکانات Hotel Big Boss

اتاق چمدان
اتاق سیگار
آسانسور
اطفاء حریق
اعلام حریق
پارکینگ
پذیرش
تاکسی سرویس
ترانسفر
تهویه هوا
حمل چمدان
خدمات اتاق
خدمات پزشکی
رستوران
فروشگاه
کافی شاپ
کرایه خودرو
لابی
لاندری
نت در اتاق
نت در لابی
نظافت اتاق

هتل ۴ ستاره بیگ باس وان در سال ۲۰۱۹ در کشور ترکیه، شهر وان تاسیس شد. این هتل یکی از هتل های وان قرار است و همین موضوع باعث توجه گردشگران و اقامت در این هتل شده است. همچنین هتل بیگ باس به مکان‌های تفریحی و مرکز خریدهای شهر وان بسیار نزدیک است. این هتل امکاناتی همچون تورهای تفریحی برای گردشگران و اینترنت رایگان و پارکینگ مناسب و البته رایگان برای مسافران دارد.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

خدمات هتل بیگ باس وان

هتل دارای امکاناتی مانند حمام، سرویس بهداشتی، کمد، تلویزیون، امکانات سرمایشی و گرمایشی و صندوق امانات است. در ضمن این هتل امکاناتی نظیر قهوه ساز، چای ساز و روم سرویس بوده و هتل واجد کافه و تهیه انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، رستوران و طبخ انواع غذاهای محلی ندارد. اینترنت، پارکینگ و همچنین صبحانه هتل بیگ باس وان رایگان است. هتل بیگ باس خدمات نظافتی، تاکسی سرویس، خشک‌شویی و استخر ارائه نمی‌دهد. به همین خاطر تضمینی برای نظافت محوطه هتل و اتاق‌ها وجود ندارد.

اتاق های هتل بیگ باس وان

هتل بیگ باس وان دارای ۴۷ اتاق است که امکانات رفاهی خوبی را برای مسافران فراهم می‌کند. علاوه بر این، تهویه مطبوع در اتاق‌های آن وجود دارد. فضای اتاق‌ها و متراژ آن‌ها محدود است. استعمال دخانیات (سیگار) در اتاق‌ها ممنوع بوده، اما جای مخصوصی در هتل برای این کار وجود دارد. اتاق‌های این هتل دارای تخت‌های ۱ تا ۳ نفره است.

رستوران هتل بیگ باس وان

داخل هتل، رستوران نقلی کوچکی با ظرفیت حداقلی ۶۰ نفر وجود دارد که انواع و اقسام غذاهای ترکی در آن سرو می‌شود. در کافی‌شاپ آن نیز دسرهای لذیذ و نوشیدنی‌های گرم و سرد گورایی ارائه می‌شود.

فاصله هتل بیگ باس وان از مکان های شهر وان

حدود نسبی فاصله هتل تا مکان‌های تفریحی نزدیک به شرح ذیل است:

  • قلعه وان حدودا ۵ کیلومتر
  • موزه وان حدودا ۱ کیلومتر
  • فرودگاه وان حدودا ۶.۵ کیلومتر
  • فاصله نسبی تا بازار محلی‌ها ۴۰۰ متر
  • فاصله نسبی تا مسجد وان ۷۰۰ متر
  • تا تئاتر وان فاصله نسبی حدودا ۹۰۰ متر
  • تا هفت کلیسا فاصله نسبی حدودا ۱۱ کیلومتر است.

قوانین هتل بیگ باس وان

این هتل در ساعت ۱۴ اتاق‌ها را تحویل می‌دهد و در ساعت ۱۲ اتاق‌ها باید تخلیه شوند. استعمال سیگار در هتل بیگ باس وان قدغن است.

تورهای مرتبط

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است