Hotel Kale Gold

امتیاز 4.3 از 5 | از 105 کاربر
hotel Kale Gold
hotel Kale Gold
hotel Kale Gold
hotel Kale Gold
hotel Kale Gold
hotel Kale Gold

امکانات Hotel Kale Gold

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره

هتل کاله گلد (Kale Gold) یکی از هتل های ترکیه است که سالانه تعدادی از گردشگران این هتل را برای اقامت خود در وان انتخاب می کنند. هتل کاله گلد هتلی 3 ستاره در وان است و با توجه به 3 ستاره بودن این هتل می توانید اقامت معمولی و ساده در این هتل داشته باشید. از جمله امکانات هتل نام برده شده می توان به رستوران، پذیرش مناسب، برخورد مناسب کارکنان، حمل وسایل، مبلمان، اینترنت، روم سرویس، لاندری، سرویس دهی اتاق ها و تلویزیون اشاره کرد. انتخاب این هتل برای افرادی که به دنبال اقامتی با امکانات معمولی اند مناسب است.

کاله گلد
وان در اکثر نقاط خود دارای اغلب ویژگی های منطقه ای برای جذب افرادی که به دنبال مقاصد مختلف تفریحی-سرگرمی، فرهنگی، تاریخی، و تجاری-بازرگانی هستند، است. همین امر موجب شده سالانه گردشگران بسیاری تور وان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند. اگر شما نیز قصد سفر با وان به این منطقه را دارید می توانید برای اقامت خود هتل (کاله گلد) را انتخاب نمایید. وان دارای انواع جاذبه های طبیعی، جاذبه های فرهنگی و جاذبه های ویژه است که می تواند هر گردشگری را مجذوب خود کند.
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

سوالات متداول

نظرات کاربران

  • جاسم نادری جاسم نادری 1398/07/03
    12 نفر پسندیدند
    برای کسی که هدفش از سفر به این شهر، گشت و گذار و دیدن جاذبه های گردشگریه، این هتل انتخاب مناسبیه به نظرم چون خیلی راحت می تونید برید داخل شهر و هر طرفی که دوست دارید برید و ببینید. اگرم بخواید برید جاهای دورتر، نزدیکی هتل تاکسی داره می تونید از اونا استفاده کنید و راحت برید مکان مورد نظرتون، البته خوبه که بدونید قیمت تاکسی گرون تر از اتوبوس هست که این موضوع همه جای دنیا وجود داره. اگرم بخواید با اتوبوس برید، ایستگاه اتوبوس یه کمی از هتل فاصله داره ولی خب به صرفه تره.
  • زهرا سادات موسوی زهرا سادات موسوی 1398/06/31
    10 نفر پسندیدند
    این هتل قیمت نسبتا مناسبی داره و این مهم ترین دلیلی بود که ما کاله گلد رو برای سفرمون انتخاب کردیم. البته اینم باید بگم که نسبت به اینکه یه هتل 4 ستارست، خیلی مجهز نیس ولی خب قطعا به همین دلیل قیمتش بهتره و قشرهای متوسط هم می تونن اونو برای اقامت انتخاب کنند. به نظرم اتفاقا یه سری از هتلای 4 و 5 ستاره امکانات اضافه ای دارن که پولشو ازمون میگیرن ولی ما هیچ وقت از اونا استفاده نمی کنیم پس فایده ای نداره. من که از اقامتم نسبتا راضی بودم و چیزی که برام مهم بود این بود که چون همسرم به خرید کردن علاقه ای نداره، خودم راحت می تونستم برم مرکز خریدای اطراف و خریدای خودمو انجام بدم و بعدشم راحت برگردم.
  • فرزانه زرگری فرزانه زرگری 1398/06/31
    12 نفر پسندیدند
    به نظرم کاله گلد یه هتل آپارتمان عادیه که در حد هتل 4 ستاره نیست، هتلای 4 ستاره خیلی از امکاناتی رو دارن که تیو این هتل اونارو نمی بینید، در واقع این هتل نصف امکانات هتلای 4 ستاره دیگ رو نداره. حتی یه تفریح مناسب یا سالن ورزشی هم نداشت که بتونیم تایم آزادمونو توی اون بگذرونیم و سرگرم بشیم. من انتظار بیشتری از همچین هتلی داشتم ولی هی کدوم مهیا نبود از طرفی چون رزرو انجام شده بود، چاره ای نداشتم و باید تا پایان سفر همین هتل میموندم و تحمل می کردم ولی تجربه شد که دفعات بعدی اینجارو انتخاب نکنم.
  • تارا صالحی تارا صالحی 1398/06/27
    17 نفر پسندیدند
    دوست من بعد از این که 2 سال تصمیم داشت بره وان و دریاچه این شهر رو از نردیک ببینه، پارسال بالخره این سفر رو تونست انجام بده، هتلی ام که انتخاب کرده بود بره، همین هتل بود. من ازش راجع به هتل پرسیدم کلی تعریف و تمجید می کرد و می گفت با وجود اینکه تای زیادی رو توی هتل نبوده ولی خیلی مجهز و خوب بود. از همه بیشتر از تمیز بودن اتاقاش تعریف می کرد و می گفت خیلی مرتب بوده و این که به طور مرتب برای تمیز کردن و تعویض لوازم بهداشتی به اتاق مراجعه می کردن. همچنین این که می گفت توی اتاقا میز کار هست و برای کسی مثل دوست من که دلش می خواست کاراشم حین سفر انجام بده خیلی مناسب بود.