Hotel Elite World Van

امتیاز 3.8 از 5 | از 133 کاربر
تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Elite World Van

نت در اتاق
ترانسفر
مراقبت کودک
اتاق ماساژ
بدنسازی
نت در لابی
کافی نت
فروشگاه
میز بیلیارد
پارکینگ
تاکسی سرویس
لاندری
خدمات اتاق
ماهواره
استخر
سونا
اعلام حریق
رستوران
لابی
آسانسور
کافی شاپ
گاو صندوق
نمازخانه
اتاق جلسه
آمفی تأتر
میز تور
پذیرش
جکوزی
امکانات ویژه معلولین
خدمات فکس
سالن زیبایی
تهویه هوا
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
تهیه بلیط
آرایشگاه
هتل Elite World Van یکی از زیباترین هتل‌ های وان ترکیه است که طراحی منحصر به فردی دارد. این هتل 5 ستاره همچون کاخی زیبا می باشد که اقامت در آن بسیار لذت بخش است. کارکنانی که در بخش پذیرش مشغول به کار هستند، به صورت شبانه روزی آماده پذیرش میهمانان هستند و آن ها در هر ساعتی از شبانه روز که به هتل برسند می توانند وسایل خود را به امانات و انبار چمدان هتل بسپارند. بعد از این که پذیرش شما انجام شد، توسط کارکنان مربوطه به سوی اتاق خود هدایت می شوید. هنگامی که وارد لابی هتل می شوید با معماری و طراحی چشم نواز آن روبرو می شوید که بسیار جذاب است.
محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

امکانات هتل Elite World Van

از جمله امکانات و خدماتی که در هتل Elite World Van برای رفاه حال گردشگران در نظر گرفته شده عبارت اند از : تبدیل ارز، خدمات تور، کافی نت، مرکز تجاری، اتاق کنفرانس، خشکشویی، اتاق های غیرسیگاری، اتاق های سیگاری، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، لابی، اینترنت رایگان، میز مخصوص سرو نوشیدنی های بین المللی، سوئیت های وی آی پی، روزنامه، صندوق امانات، آسانسور، تجهیزاتی برای افراد ناتوان، آرایشگاه، حمام سنتی، خدمات نگه داری از کودکان و رستوران. در رستوران های این هتل مجلل که "تپه اوجاک باشی" و "الیت" نام دارند، شما گردشگران تور وان می توانید از انواع غذاهای ترکی، بین المللی و رژیمی برای وعده های صبحانه، ناهار و شام بهره ببرند. همچنین یک کافی شاپ به نام کامپانی در هتل Elite World Van وجود دارد که دکوراسیونی کلاسیک داشته و انتخابی مناسب برای رفع خستگی روزانه می باشد. گردشگران تور ترکیه می توانند در این مکان انواع نوشیدنی های گرم و سرد را سفارش دهند و در کنار کیک های دلچسب یا اسنک های لذیذ میل نمایند.همچنین گردشگران تور وان می توانند به منظور سرگرمی از تفریحات موجود در هتل Elite World Van بهره ببرند و از آن ها لذت ببرند. این امکانات تفریحی عبارت اند از: استخر سرپوشیده، سونای خشک، باشگاه بدنسازی و استخر کودکان.
در این هتل اجاره اتومبیل هم امکان پذیر می باشد و گردشگران تور وان می توانند با اجاره خودرو خودشان مسافت لازم را تا جاذبه مورد نظر بپیمایند و سپس به گشت و گذار در سطح شهر بپردازند.

اتاق های هتل الیت ورلد وان

در هتل Elite World Van به طور تقریبی 230 اتاق وجود دارد که هر یک بنا بر تعداد تخت هایی که دارند، متراژهای گوناگونی دارند. این اتاق ها مجهز به امکانات خوبی از قبیل: تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطلوب، گاوصندوق، چای ساز، قهوه ساز، یخچال، حمام اختصاصی با دوش مخصوص، لوازم آرایشی و بهداشتی، سشوار، میز کار، تلفن، خدمات خانه داری و کمد لباس است. انواع اتاق های موجود در هتل Elite World Van به شرح زیر هستند:
  • سوئیت های 57 متری
  • اتاق های اکسکیوتیو با متراژ 26 متر
  • سوئیت کینگ با متراژ 127 متر
  • سوئیت استاندارد با متراژ 28 متر

مقررات هتل الیت ورلد وان

بر اساس مقررات هتل، ورود حیوانات خانگی به داخل فضای عمومی غیرمجاز می باشد و ورود به هتل در ساعت 14 و خروج از آن در ساعت 13 انجام می شود. کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، ترکی و فارسی تسلط دارند و از این طریق با میهمانان ارتباط برقرار می کنند. برخی از جاذبه های گردشگری که در اطراف هتل Elite World Van وجود دارند موزه وان (800 متری)، مرکز خرید استار پیازا (1 کیلومتر)، فروشگاه کیلر (300 متر)، استادیوم آتاتورک (1.2 کیلومتر)، مرکزخرید تورکواز ای وی ام (1 کیلومتر)، دانشگاه یوزونجوییل وان (21 دقیقه) و سالن نمایش وان استیت (1.2 کیلومتر) می باشند. همچنین فرودگاه فرید ملن وان در 7 کیلومتری و ایستگاه اتوبوس در 1.7 کیلومتری این هتل مجلل واقع شده است. 
تورهای مرتبط

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. سمیرا شاملو سمیرا شاملو 1402/09/25
    0 نفر پسندیدند
    انتظاری که از یه هتل 5 ستاره داشتم برآورده نکرد به نظرم باید تلاششون رو بیشتر بکنن
  2. سعید بابا خانی سعید بابا خانی 1398/09/11
    16 نفر پسندیدند
    هتل اراگلد وان هتل خوبیه اما به نه به اندازه یه هتل 5 ستاره! ناگفته نماند که هتل های وان اصلا خوب نیستن و در مقایسه با هتلای دیگه ی وان هتل بسیار لوکس و خوبیه، من به خاطر شغلم زیاد به وان سفر می کنم و تقریبا اکثر هتلا رفتم اما بینشون هتل اراگلد وان هتل بسیار خوبی بود که هم امکانات نسبتا خوبی داشت مثل تبدیل ارز توو خود هتل خدمات تور،آرایشگاه و.. رستوران خیلی خوبی هم داشت که انواع غذاهای ترکی با کیفیت خوب و خوشمزه سرو می شد. من چون تنها بودم اتاق اکسکیو تیو رو رزرو کردم فکر می کنم کوچک ترین اتاق بود حدود 25 متر با یک تخت و امکانات کاربردی در کل هتل بدی نبود و راضی بودم.
  3. مهتاب بخشی مهتاب بخشی 1398/07/17
    12 نفر پسندیدند
    من به همراه یکی از دوستانم که کمی توی حرکت ناتوان هست رفته بودیم این هتل، شنیده بودم تجهیزات و امکانات خیلی خوبی برای افراد ناتوان در نظر گرفتن توی این هتل به همین خاطر این مکانو انتخاب کردم ولی وقتی رفتیم چیز خاص و ویژه ای ندیدیم. اگر می خواستیم بریم جایی که این امکانات پیش پا افتادرو داشته باشه، می رفتیم یه هتل 4 ستاره پول خیلی کمتری ام می دادیم. از یه سری چیزاشم که می خواستیم استفاده کنیم می گفتن باید هزینه جدا پرداخات بشه. اتاقای 2 تختشم خیلی خاص نبودن و در حد هتلای 4 ستاره بود.