Hotel Ramada Plaza Bangkok Riverside

امتیاز 3.6 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Ramada Plaza Bangkok Riverside

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

هتل Ramada Plaza Bangkok Riverside یکی از اقامتگاه های بسیار لوکس شهر بانکوک می باشد و گردشگران بسیاری این هتل را برای اقامت در بانکوک انتخاب می کنند اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید و هتل Ramada Plaza Bangkok Riverside را برای اقامت در بانکوک در نظر گرفته اید، در ادامه با تیم لحظه آخر همراه باشید تا این هتل 5 ستاره را به شمار معرفی کنیم.

هتل Ramada Plaza Bangkok Riverside دارای موقعیت مکانی بسیار مناسبی بوده و در نزدیکی جاذبه هایی نظیر پل تکسین، پل راما و غیره واقع شده است و گردشگرانی که این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند دسترسی بسیار آسانی به نقاط مهم شهر خواهند داشت.

خوب است بدانید که بیش از 20 نوع اتاق مختلف در این هتل وجود دارد که ظرفیت اغلب آن ها 4 نفر (2 بزرگسال و 2 کودک) می باشد و هر یک از آن ها امکانات مختلفی را در خود جای داده اند و گردشگران تور بانکوک می توانند با توجه به امکانات و ظرفیت موجود در اتاق ها، گزینه مناسب خود را انتخاب کنند.

امکاناتی نظیر استخر شنا، اسپا، کلاس های یوگا، اتاق ماساژ، سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، رستوران، کافه، باشگاه کودکان، اینترنت پر سرعت رایگان، پارکینگ رایگان، دستگاه خودپرداز، میز تور، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، فروشگاه، مرکز کرایه خودرو، اتاق کنفرانس، سرویس شاتل رایگان، لاندری و غیره در این هتل وجود دارند و گردشگران با استفاده از آن ها می توانند اقامتی بسیار راحت و رویایی را تجربه کنند.

گردشگران تور بانکوک باید توجه داشته باشند که حیوانات خانگی اجازه ورود و اقامت در این هتل را ندارند. همچنین لازم به ذکر است که ساعات چک این و چک اوت اتاق های این هتل به ترتیب 14:00 و 12:00 می باشد.

امیدواریم اطلاعات این مقاله در سفر با تور بانکوک برای گردشگران این شهر مفید واقع شود.

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است