Hotel Le Meridien Bangkok

امتیاز 4 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Le Meridien Bangkok

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه
تاریخچه هتل Le Meridien Bangkok 
هتل Le Meridien Bangkok که یک هتل 5 ستاره می باشد، از لوکس ترین و مدرن ترین هتل های کشور تایلند است. این هتل در منطقه سیلوم شهر توریسیتی و زیبای بانکوک واقع شده و در سال 2008 توسط شرکت Le Meridien در بانکوک ساخته شد.
مشخصات هتل Le Meridien Bangkok
ساختمان اصلی هتل Le Meridien Bangkok دارای 24 طبقه بوده که از 282 اتاق مجزا تشکیل شده است. اتاق و سوئیت های این هتل داران انواع مختف با متراژ، ظرفیت و چشم انداز های گوناگون بوده و از این حیث به 7 دسته تشکیل می شود.
اتاق های Vista and Vista Plus Rooms: 
این اتاق های لوکس دارای متراژ 36 متر مربع بوده و در طبقه هشتم هتل Le Meridien Bangkok قرار دارند. طراحی و دیزاین این اتاق ها از معماری مدرن مینیمالیستی بهره برده و دارای دکوری منحصر به فرد می باشد. این اتاق ها از طریق پنجره های سرتاسری چشم اندازی زیبا به درون شهر دارد. 
ظرفیت این اتاق ها سه نفره بوده به طوری که می تواند 2 بزرگسال با 1 بچه یا 1 بزرگسال با 1 بچه و یا 3 بزرگسال را میزبانی کند.
تخت های این اتاق به صورت دو عدد تخت یک نفره و یک عدد تخت دو نفره می باشد.
اتاق های Vista Premier:
این اتاق ها دارای متراژ 37 متر مربع بوده و ظرفیت آن سه نفره می باشد. از امکانات این می توان به Wi-Fi رایگان،امکانات Spa و تناسب اندام، تهویه مطبوع، تلویزیون Flat Screen و تلفن اشاره کرد.
اتاق های Vista Executive:
این سوئیت ها دارای متراژ 36 الی 37 متر مربع بوده و دارای ظرفیت 3 نفره می باشد. از این نوع اتاق ها در حال حاضر به تعداد 51 اتاق موجود است. از امکانات این می توان به Wi-Fi رایگان،امکانات Spa و تناسب اندام، تهویه مطبوع، سرو صبحانه در اتاق، سالن استراحت، تلویزیون Flat Screen و تلفن اشاره کرد.
اتاق های Circular room:
اتاق های Circular room دو نفره بوده و دارای متراژ 36 متر مربع می باشد.
این سوئیت ها از خاص ترین دکوراسیون برخودار هستند و فقط به تعداد 11 عدد از آن ها در هتل موجود است. از ویژگی های منحصر به فرد این اتاق ها، تخت خواب های گرد و دایره ای شکل است که فضای رمانتیکی در محوطه ایجاد کرده است. از امکانات این می توان به Wi-Fi رایگان،امکانات Spa و تناسب اندام، تهویه مطبوع، سرو صبحانه در اتاق، سالن استراحت، نوشیدنی های رایگان، تلویزیون Flat Screen و تلفن اشاره کرد.
سوئیت های Avantec Suite:
این سوئیت ها از متراژ بالاتری نسبت به دیگر اتاق ها برخوردار است و دارای مساحت 78 متری است.
تعداد اتاق های Avantec Suite در هتل، 32 عدد می باشد.
از امکانات این می توان به Wi-Fi رایگان،امکانات Spa و تناسب اندام، اتاق خانوادگی، تهویه مطبوع، DVD/CD Player، سرو صبحانه در اتاق، سالن استراحت، نوشیدنی های رایگان، تلویزیون Flat Screen و تلفن اشاره کرد.
سوئیت های Avantgarde Suite:
Avantgarde Suite ها بزرگ ترین اتاق های این هتل هستند و دارای مساحتی حدود 165 متر مربع می باشند. این اتاق ها بیشتر برای اقامت های طولانی مدت و برای گردشگران دسته جمعی و یا خانواده های پر جمعیت در نظر گرفته شده است. از امکانات این می توان به Wi-Fi رایگان،امکانات Spa و تناسب اندام، اتاق خانوادگی، تهویه مطبوع، DVD/CD Player، سرو صبحانه در اتاق، سالن غذاخوری، سالن استراحت، نوشیدنی های رایگان، تلویزیون Flat Screen و تلفن اشاره کرد.
سوئیت Grande Avantgarde Suite:
اتاق Grande Avantgarde Suite که از آن فقط به تعداد یک عدد در هتل موجود می باشد متراژ 165 متری داشته و دارای 3 کاناپه تلویزیون 42 اینچی، حمام با وان بزرگ به همراه دو دوش می باشد. این سوئیت تمام امکانات اتاق های دیگر را شامل می شود.
امکانات هتل Le Meridien Bangkok
استخر سر پوشیده و رو باز، نگهداری کودک، پارکینگ، محای مخصوص سیگار کشیدن، گاوصندوق، یخچال فریزر، کیت لوازم بهداشتی، واکس کفش، سالن کنفرانس، پرسنل چند زبانه، امکانات خشکشویی، آسانسور، تراس های مخصوص آفتاب گرفتن به همراه صندلی آفتاب گیر و غیره.
زمان تحویل دادن و تحویل گرفتن اتاق های رزرو شده در هتل Le Meridien Bangkok نیز به شرح زیر است: 
تحویل دادن 12:00
تحویل گرفتن 15:00
هتل Le Meridien Bangkok در منطقه تجاری بانکوک و در نزدیکی بازار پاتونگ قرار داشته و میزبان گردشکران تور بانکوک می باشد.
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است