Hotel AVANI Atrium Bangkok

امتیاز 4.3 از 5 | از 101 کاربر

امکانات Hotel AVANI Atrium Bangkok

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

بانکوک هتل های لوکس زیادی دارد اما اگر قصد دارید در سفر به بانکوک در یکی از بهترین هتل های 4 ستاره بانکوک اقامت داشته باشید که امکاناتی فراتر از سایر هتل های 4 ستاره ارائه می دهد، AVANI Atrium Bangkok می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی AVANI Atrium Bangkok بپردازیم.

بانکوک، پایتخت تایلند، یکی از توریستی ترین شهر های دنیا می باشد که به لطف جاذبه های گردشگری، طبیعت سبز، معابد و سواحل بی نظیر، سالانه میزبان میلیون ها گردشگر از سراسر دنیا می باشد بانکوک برای ارائه خدمات اقامتگاهی به گردشگران خود، صد ها هتل در نقاط مختلف شهر در نظر گرفته است که هرکدام امکانات و خدماتی را برای گردشگران تور بانکوک ارائه می دهند.

AVANI Atrium Bangkok در خیابان Petchburi Road واقع در منطقه Huai Khwang قرار دارد که به موجب آن، گردشگرانی که قصد اقامت در این هتل را دارند می توانند به برخی از جاذبه های گردشگری شهر مانند معبد وات آران، گرند پالاس بانکوک، معبد کوه طلایی، موزه خانه کامتینگ و غیره دسترسی مناسبی داشته باشند.

در ادامه به برخی از امکانات و خدماتی که AVANI Atrium Bangkok برای گردشگران تور بانکوک ارائه می دهد اشاره می کنیم:

ارائه سرویس اینترنت بی سیم و کابلی پرسرعت در لابی و اتاق ها، 568 اتاق برای افراد غیر سیگاری و مجهز به امکانات مدرن سرمایشی و گرمایشی در کنار خدماتی مانند روم سرویس 24 ساعته، خدمات لاندری و غیره، دو استخر روباز و سرپوشیده به همراه خدمات ماساژ اسپا در کنار میز سرو انواع نوشیدنی های بین المللی، اتاق ملاقات، خدمات کنفرانس، خدمات ترانسفر فروگاهی، پارکینگ اختصاصی برای گردشگرانی که قصد استفاده از وسایل نقلیه شخصی جهت تردد در شهر دارند، باشگاه بدنسازی مجهز به دستگاه های مدرن ورزشی و رستورانی بزرگ و لوکس با سرو انواع غذاهای محلی، دریایی و غیره با کیفیت بالا.

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است