Hotel Pullman Bangkok Grande Sukhumvit

امتیاز 4 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Pullman Bangkok Grande Sukhumvit

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

هتل Pullman Bangkok Grande Sukhumvit از هتل های 5 ستاره و لوکس بانکوک است و از معدود هتل هایی می باشد که در ازای هزینه ای رقابتی، امکانات و خدمات مناسبی را برای گردشگران ارائه می دهد و به لطف این موضوع، هتل Pullman Bangkok Grande Sukhumvit جزء برترین و محبوب ترین هتل های بانکوک به حساب می آید.

از نظر گردشگران تور بانکوک که پیش‌تر در این هتل اقامت داشته اند، یکی از بهترین و جذاب ترین قسمت های هتل Pullman Bangkok Grande Sukhumvit، رستورانش می باشد. رستوران هتل دارای محیطی لوکس، بزرگ و به همراه چشم انداز زیبا از شهر است که سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام را برای گردشگران سرو می کند. وعده صبحانه در هتل رایگان است و گردشگران می توانند وعده را در اتاق ها نیز سفارش دهند.

رستوران برای دو وعده ناهار و شام انواع غذاهای دریایی، اروپایی، محلی و بین المللی را با کیفیت مطلوب سرو می کند و در کنار آن، میز دسر و پیش غذا نیز به صورت سلف قرار دارد که استفاده از آن محدودیتی برای گردشگران ندارد. لازم به ذکر است در اکثر روزها، موسیقی زنده در رستوران نیز برگزار می شود.

در کنار رستوران، کافی شاپ واقع شده است. گردشگران تور بانکوک در کافی شاپ هتل Pullman Bangkok Grande Sukhumvit می توانند انواع نوشیدنی های محلی، سرد و گرم را به صورت رایگان سفارش دهند اما جهت سفارش انواع نوشیدنی های بین المللی و بهرمندی از خدمات ساعات خوش می بایست هزینه جداگانه پرداخت نمایند.

هتل دارای استخری روباز است که به صورت 4 فصل بوده و مناسب تمامی سنین می باشد. در کنار استخر، سونا و جکوزی قرار دارد که گردشگران می بایست جهت استفاده از آن ها هزینه جداگانه پرداخت کنند. همچنین هتل دارای کلوپ سلامتی بزرگ است که بخشی از آن باشگاه بدنسازی و بخش دیگر خدمات ماساژ هتل قرار دارد.

گردشگران در قسمت باشگاه بدنسازی می توانند در صورت نیاز و با پرداخت هزینه جداگانه، از مربی تخصصی بدنسازی هم برخوردار شوند. در قسمت خدمات ماساژ، انواع ماساژ بدن در کنار خدماتی برای بانوان به صورت رایگان ارائه می شود اما گردشگران جهت برخورداری از خدمات ماساژ اسپا می بایست هزینه جداگانه پرداخت کنند.

اتاق های هتل به لطف موقعیت هتل، دارای چشم انداز زیبایی از شهر می باشند و در کنار آن، از امکانات مناسبی مانند سیستم های تهویه مطبوع، تخت خواب، تلویزیون دیواری، یخچال، مبلمان، سرویس بهداشتی و حمام مجهز به امکانات مختلف برخوردارند. گردشگران می توانند به صورترایگان از خدمات نظافت روزانه اتاق ها روم سرویس 24 ساعته بهرمند شوند اما جهت استفاده از خدمات لاندری، اتوشویی و خشکشویی می بایست هزینه جداگانه پرداخت شود.

در ادامه به سایر امکانات و خدمات هتل اشاره می کنیم:

زمین تنیس، صندوق امانات در لابی و اتاق ها، اینترنت پرسرعت بی سیم در تمامی نقاط هتل، پارکینگ اختصاصی، ارائه خدمات و امکانات برای معلولین، زنگ بیداری و اتاق های مجزا جهت استعمال انواع دخانیات به صورت رایگان.

خدمات وی آی پی، ترانسفر فرودگاهی، شاتل سرویس، سوئیت های خانوادگی، فکس و فوتوکپی، تهیه بلیط نقاط دیدنی شهر، دستگاه خودپرداز، صرافی، تیکت سرویس و خدمات تور با هزینه جداگانه.

همچنین گردشگران تور بانکوک که کودک به همراه دارند می توانند با پرداخت هزینه جداگانه، از وعده غذایی کودکان و خدمات نگهداری از کودک هم برخوردار شوند.

در ادامه به فاصله هتل تا برخی از نقاط شهر اشاره می کنیم:

100 متر تا ایستگاه MRT-Sukhumvit و موزه Kamthieng House.

200 متر تا Soi Cowboy و مرکز سلامت Asoke.

300 متر تا The Esxape Hunt Experience و Citibank Bangkok.

400 متر تا شهر کره ای ها.

700 متر تا Sukhmvit Soi 11.

همچنین فاصله هتل Pullman Bangkok Grande Sukhumvit تا فرودگاه بین المللی Don Mueang 20.7 کیلومتر و تا فرودگاه Suvarnabhumi 21 کیلومتر می باشد.

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است