Hotel Lebua at State Tower

امتیاز 4.2 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Lebua at State Tower

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

هتل lebua at State Tower جزء برترین هتل های 5 ستاره بانکوک است که در خیابان Slim Road واقع شده است. هتل lebua at State Tower به لطف ارائه بهترین سوئیت های خانوادگی، گردشگرانی که به صورت گروهی به بانکوک سفر می کنند می توانند این هتل را به عنوان بهترین اقامتگاه انتخاب کنند.

گردشگران تور بانکوک با اقامت در هتل lebua at State Tower، در تمام نقاط هتل از اینترنت پرسرعت بی سیم که به صورت رایگان ارائه می شود برخوردار خواهند بود. هتل دارای 357 اتاق بوده و به لطف موقعیت هتل، اتاق ها دارای چشم انداز زیبایی از شهر می باشند و همچنین، تمامی اتاق ها مجهز به امکانات مختلفی مانند رایانه جهت دسترسی به اینترنت، دستگاه های قهوه ساز و چای ساز، یخچال، تلویزیون، سرویس های بهداشتی و حمام لوکس و غیره هستند و گردشگران می توانند از خدمات نظافت روزانه اتاق ها و خدمات روم سرویس 24 ساعته به صورت رایگان و خدمات لاندری، اتوشویی و خشکشویی با هزینه جداگانه برخوردار شوند.

هتل lebua at State Tower دارای رستوران لوکس و بزرگی می باشد که از نظر گردشگران، جذاب ترین و بهترین قسمت هتل است. رستوران در دو محیط سرپوشیده و روباز از گردشگران پذیرایی می کند. رستوران سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام را ارائه می دهد که وعده صبحانه به صورت رایگان بوده و گردشگران می توانند وعده صبحانه را در اتاق ها نیز سفارش دهند.

وعده ناهار و شام توسط مجرب ترین سرآشپزان سرو می شود. هتل نظارت سختگیرانه ای برای غذاها و مواد اولیه به خرج می دهد که باعث شده حتی گردشگران از نقاط دیگر شهر هم در رستوران هتل lebua at State Tower غذاهای مختلفش را میل کنند. گردشگران می توانند مراحل طبخ و آماده شدن غذا را از نزدیک مشاهده کرده و در جلوی آن، از میز سلف سرویس وعده های پیش غذا و دسر به صورت نامحدود استفاده نمایند.

هتل دارای کافی شاپ نیز می باشد و گردشگران می توانند انواع نوشیدنی ها را در آن سفارش دهند.کافی شاپ محیطی لوکس و بزرگ داشته و با هزینه جداگانه، همه روزه در جشن ها و برنامه های هیجان انگیزی که در کافی شاپ برگزار می شود نیز شرکت کنند.

از امکانات و خدمات رایگان هتل lebua at State Tower می توان به ارائه امکانات و خدمات برای معلولین، پارکینگ اختصاصی، صندوق امانات در لابی و اتاق ها، استخر روباز و 4 فصل به همراه خدمات ماساژ کامل بدن و باشگاه بدنسازی در کلوپ سلامت هتل اشاره کرد و لازم به ذکر است گردشگران می توانند در صورت نیاز، از مربی تخصصی بدنسازی هم برخوردار شوند.

در میان خدمات با هزینه جداگانه هم می توان به خدمات عروسی و سوئیت های ماه عسل، ترانسفر فرودگاهی و شاتل سرویس، سونا، جکوزی و خدمات ماساژ اسپا، دستگاه خودپرداز، تیکت سرویس و خدمات تور اشاره کرد.

همچنین با پرداخت هزینه جداگانه می توان از وعده غذایی مخصوص کودکان و خدمات نگهداری از کودک بهرمند شد.

در ادامه گردشگران تور بانکوک که قصد دارند در هتل lebua at State Tower اقامت داشته باشند خوب است با فاصله هتل تا برخی از نقاط شهر آشنا شوند:

100 متر تا بیمارستان Lerdsin.

400 متر تا Oriental Pier و سفارت فرانسه.

500 متر تا BTS-Saphan Pier و Sathorn Pier.

600 متر تا BTS-Surasak و پل Taksin.

700 متر تا Wat Yannawa و معبد Sri Mariamman.

فاصله هتل lebua at State Tower تا فرودگاه بین المللی Don Mueang 24 کیلومتر و تا فرودگاه Suvarnabhumi 25.5 کیلومتر می باشد.

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است