Hotel SO Sofitel Bangkok

امتیاز 4.8 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel SO Sofitel Bangkok

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

به جرئت هتل SO Sofitel Bangkok می توان یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های شهر بانکوک به حساب آورد. هتل SO Sofitel Bangkok تنوعی از امکانات و خدمات را با بهترین کیفیت برای گردشگران ارائه می دهد و گردشگران می توانند تجربه اقامتی متفاوت را در این هتل تجربه کنند.

اتاق ها یکی از قسمت های جذاب هتل هستند. هر اتاق دارای موضونی خاص بوده و گردشگران می توانند اتاق با موضون دلخواه خود را انتخاب کنند و همچنین، به لطف موقعیت هتل که در کنار پارک Lumphini واقع شده است، اتاق ها دارای چشم انداز بی نظیری از شهر و طبیعت سبز دارند. تمامی اتاق ها مجهز به سیستم های سرمایشی و گرمایشی مدرن، صندوق امانات، یخچال، تلویزیون دیواری، سرویس های بهداشتی و حمام بوده و گردشگران تور بانکوک به لطف وجود سیستم های اعلام حریق می بایست جهت استعمال انواع دخانیات به اتاق های مجزای هتل مراجعه کنند.

لازم به ذکر است در تمامی اتاق ها رایانه قرار داشته و گردشگران علاوه بر بهرمندی از اینترنت پرسرعت بی سیم و کابلی به صورت رایگان، می توانند وعده صبحانه خود را در اتاق ها نیز سفارش دهند. همچنین خدمات روم سرویس 24 ساعته و نظافت روزانه اتاق ها هم به صورت رایگان ارائه می شود اما گردشگران می بایست جهت استفاده از خدمات لاندری، خشکشویی و اتوشویی هزینه جداگانه پرداخت کنند.

رستوران هتل SO Sofitel Bangkok در دو محیط روباز و سرپوشیده آماده پذیرایی از گردشگران است. محیط سرپوشیده دارای دکوراسیونی لوکس و شیک بوده و محیط باز هم دارای چشم انداز زیبا از طبیعت و شهر می باشد. رستوران سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام را برای گردشگران سرو می کند که وعده صبحانه به صورت رایگان بوده و وعده های ناهار و شام دارای پیش غذا و دسر به صورت سلف سرویس هستند که گردشگران بابت استفاده از آن ها محدودیتی ندارند.

هتل دارای کافی شاپ نیز می باشد. کافی شاپ فضایی بزرگ و لوکس داشته و در کنار سرو انواع نوشیدنی های محلی، گرم، سرد و بین المللی، همه روزه برنامه ها و جشن های مختلفی هم برگزار می کند که گردشگران تور بانکوک می بایست هزینه جداگانه جهت شرکت در آن ها پرداخت کنند.

هتل استخر روباز دارد که در پشت بام واقع نشده و در طبقات بالای هتل قرار دارد که به لطف آن، دارای چشم انداز زیبا از شهر و طبیعت سبز می باشد. گردشگران می بایست جهت استفاده از خدمات سونا، جکوزی و غیره به کلوپ سلامت هتل مراجعه نمایند. کلوپ سلامت شامل چندین بخش است که بزرگترین قسمت آن را باشگاه بدنسازی تشکیل می دهد.

گردشگران در باشگاه بدنسازی از تمامی دستگاه های مدرن ورزشی می توانند به صورت رایگان استفاده کرده و در صورت نیاز، با پرداخت هزینه جداگانه مربی تخصصی بدنسازی داشته باشند. در کنار باشگاه، سالن ماساژ واقع شده است و گردشگران در محیطی به چشم انداز زیبا از طبیعت می توانند از خدمات ماساژ بدن به صورت رایگان، خدمات ماساژ اسپا، حمام ترکی، سولار، سونا و جکوزی با هزینه جداگانه برخوردار شوند.

هتل برای معلولین امکانات و خدماتی را به صورت رایگان ارائه می دهد و برخی از امکانات آن، بطور پیشفرض در اتاق ها نصب شده اند. همچنین گردشگرانی که با خود وسایل نقلیه شخصی هم به همراه دارند می توانند از پارکینگ اختصاصی هتل هم به صورت رایگان برخوردار شوند.

لازم به ذکر است گردشگران هم که کودک به همراه دارند می توانند با پرداخت هزینه جداگانه از خدمات نگهداری از کودک، وعده غذای مخصوص کودکان و کتابخانه کودکان برخوردار شوند.

در ادامه به سایر امکانات و خدماتی که هتل SO Sofitel Bangkok ارائه می دهد اشاره می کنیم:

اجاره دوچرخه و خودرو با هزینه جداگانه، ساعات خوش، دستگاه خودپرداز، ترانسفر فرودگاهی و شاتل سرویس با هزینه جداگانه، خدمات وی آی پی، فروشگاه، تیکت سرویس، خدمات تور، صرافی و پذیرش 24 ساعته.

در ادامه به فاصله هتل تا برخی از نقاط شهر اشاره می کنیم:

100 متر تا سفارت آلمان.

20 متر تا ایستگاه متروی MRT-Lumphini.

400 متر تا Goethe-Institue Thailand.

500 متر تا MoonBar Bangkok.

600 متر تا پارک Lumphini، Alliance Franciase Bangkok و سفارت استرالیا.

900 متر تا Silom Soi 2.

همچنین فاصله هتل SO Sofitel Bangkok تا فرودگاه بین المللی Don Mueang 22.6 کیلومتر و تا فرودگاه Suvarnabhumi 22.7 کیلومتر می باشد.

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است