Hotel Pullman Bangkok King Power

امتیاز 4.8 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Pullman Bangkok King Power

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

شهر بانوک بیش از 1000 دارد. هر هتل امکانات و خدمات مختلفی را برای گردشگران ارائه می دهند تا همواره با هم در رقابت باشند. هتل Pullman Bangkok King Power توانسته با ارائه خدمات و امکانات با کیفیت جزء 80 هتل برتر شهر باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا با هتل Pullman Bangkok King Power بیشتر آشنا شوید.

از نظر گردشگران تور بانکوک که قبلا در این هتل اقامت داشته اند، بهترین و جذاب ترین بخش هتل Pullman Bangkok King Power رستورانش است. هتل دارای رستورانی بزرگ، لوکس و شیکی می باشد که سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام را برای گردشگران سرو کرده و گردشگران می توانند وعده صبحانه که به صورت رایگان سرو می شود را در اتاق ها نیز سفارش دهند.

وعده های ناهار و شام شامل انواع غذاهای محلی، دریایی، اروپایی و بین المللی می باشند که بهترین کیفیت را دارند. همچنین لازم به ذکر است وعده های پیش غذا و دسر به صورت سلف سرویس ارائه می شوند و گردشگران جهت استفاده از آن ها محدودیتی نخواهند داشت.

هتل دارای کافی شاپ نیز می باشد. کافی شاپ محیطی بزرگ و لوکسی است که امکانات مختلفی هم ارائه می دهد. گردشگران می توانند انواع نوشیدنی های محلی، گرم، سرد و برخی از نوشیدنی های بین المللی را به صورت رایگان سفارش داده و با استفاده از رایانه های تعبیه شده در کافی شاپ، به گشت و گذار در اینترنت و کارهای غیره بپردازند.

لازم به ذکر است همه روزه برنامه ها، جشن ها، موسیقی های زنده و مراسم های مختلفی در کافی شاپ هتل Pullman Bangkok King Power برگزار می شود و گردشگران می بایست جهت شرکت در این برنامه ها هزینه جداگانه پرداخت کنند.

هتل استخری روباز دارد که دارای چشم انداز بوده و مناسب تمام سنین می باشد و در کنار آن، میز سرو انواع نوشیدنی های بین المللی هم وجود دارد. همچنین هتل دارای کلوپ سلامتی بزرگ نیز می باشد که به چندین بخش تقسیم می شود:

بزرگترین قسمت کلوپ سلات را باشگاه بدنسازی هتل تشکیل می دهد. گردشگران تور بانکوک می توانند از تمامی دستگاه های مدرن ورزشی به صورت رایگان استفاده کرده و با هزینه جداگانه از مربی بدنسازی هم برخوردار شوند.

در قسمت دیگر سالن آرایشی و پیرایشی واقع شده است که خدمات زیبایی مختلفی را به صورت رایگان و یا با هزینه جداگانه برای گردشگران ارائه می دهد. همچنین خدمات ماساژ کامل بدن هم به صورت رایگان ارائه می شود اما گردشگران جهت برخورداری از خدمات ماساژ اسپا، حمام ترکی، سونا و جکوزی می بایست هزینه جداگانه پرداخت نمایند.

هتل Pullman Bangkok King Power دارای 354 اتاق می باشد که لطف ساختمانی برج مانند، تمامی اتاق ها دارای چشم انداز زیبا از شهر هستند. اتاق ها مجهز به امکانات مختلفی مانند سیستم های سرمایشی، گرمایشی، سرویس های بهداشتی و حمام لوکس، مبلمان، تخت خواب، تلویزیون دیواری و یخچال بوده و به لطف وجود سیستم های اعلام حریق، گردشگران می بایست جهت استعمال انواع دخانیات به اتاق های مجزای هتل مراجعه کنند.

گردشگران در اتاق ها از خدمات نظافت روزانه اتاق ها و روم سرویس 24 ساعته به صورت رایگان برخوردار می شوند اما جهت استفاده از خدمات لاندری، خشکشویی و اتوشویی می بایست هزینه جداگانه پرداخت شود.

از امکانات و خدماتی که به صورت رایگان برای گردشگران ارائه می شود می توان به اینترنت پرسرعت بی سیم در تمامی نقاط هتل و اینترنت کابلی در اتاق ها به صورت رایگان، پارکینگ اختصاصی، صندوق امانات در لابی و اتاق ها، خدمات فکس و فوتوکپی اشاره کرد. همچنین گردشگرانی که با خود کودک به همراه دارند می توانند با پرداخت هزینه جداگانه از وعده غذایی مخصوص کودکان و خدمات نگهداری از کودک هم بهرمند شوند.

 

از خدمات با هزینه جداگانه هم می توان به خدمات وی آی پی، ترانسفر فرودگاهی، شاتل سرویس، دستگاه خودپرداز، تیکت سرویس و خدمات تور اشاره کرد.

در ادامه گردشگران تور بانکوک که قصد دارند در سفر به این شهر، هتل Pullman Bangkok King Power را برای اقامت انتخاب کنند خوب است با فاصله هتل تا برخی از نقاط شهر آشنا شوند:

کمتر از 100 متر تا تئاتر Aksra و مجموعه کینگ پاور.

300 متر تا BTS-Victory Monument.

400 متر تا موزه Suan Pakkad Palace.

500 متر تا Victory Monument.

600 متر تا BTS-Phaya Thai و Shibuya 19.

همچنین فاصله هتل Pullman Bangkok King Power تا فرودگاه بین المللی Don Mueang 19.1 کیلومتر و تا فرودگاه Suvarnabhumi 24.2 کیلومتر می باشد.

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است