Hotel Royal Orchid Sheraton

امتیاز 4.5 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Royal Orchid Sheraton

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

هتل Royal Orchid Sheraton نیز یکی از لوکس ترین هتل های پنج ستاره بانکوک است که در کرانه های رودخانه چائوپرایا واقع شده و برای دسترسی مسافران خود به ایستگاه تاکسی، سرویس حمل و نقل توسط قایق را به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار داده است. قرارگیری هتل Royal Orchid Sheraton در نزدیکی رودخانه چائوپرایا، باعث شده مسافران هتل شاهد منظره و چشم انداز زیبایی از داخل اتاق ها باشند. دکوراسیون شیک، تجهیزات و خدمات رفاهی با کیفیت و مناسب و همچنین موقعیت مکانی مناسب هتل Royal Orchid Sheraton، این مجموعه را به انتخابی خوب برای اقامت مسافران تبدیل کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این هتل در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.
2 استخر روباز و سرپوشیده، 4 رستوران لوکس، اتاق کنفرانس 2600 متری با تجهیزات و دکوراسیون شیک و غیره از جمله امکانات رفاهی این مجموعه اقامتی لوکس است. مسافران تور بانکوک می توانند با بهره گیری از امکانات مذکور و اقامت در اتاق های شیک و مجهز این هتل، اقامت خوشی را در سفر بانکوک برای خود رقم بزنند. ساختمان هتل Royal Orchid Sheraton دارای 726 اتاق مجزا است که همگی دارای پنجره های سراسری از سقف تا کف بوده و از طریق آن ها منظره چشم نوازی قابل رویت است. فضای داخلی همگی اتاق های هتل Royal Orchid Sheraton نیز از سبک دکوراسیون مدرن و خلاقانه زیبایی برخوردار هستند. همچنین لازم به ذکر است که در این هتل اتاق های خانوادگی و همچنین اتاق های ماه عسل برای مسافران تعبیه شده و قابلیت پاسخگویی به نیاز هر نوع مسافری را دارا می باشد.
از امکانات موجود در اتاق های این مجموعه می توان به یخچال کوچک داخل اتاق، ماهواره، چای ساز و قهوه ساز، خدمات آرایشی – بهداشتی، سرویس بهداشتی، صندوق امانات، سیستم تهویه هوا، تلویزیون، تلفن و غیره اشاره کرد.
امکانات هتل Royal Orchid Sheraton
همان طور که پیشتر نیز اشاره کردیم، در این اقامتگاه بسیاری از امکانات رفاهی پیشرفته و با کیفیت در اختیار مسافران تور بانکوک قرار گرفته است. به طور مثال میهمانان محترم می توانند در رستوران های لوکس این هتل، سه وعده غذایی صبحانه، نهار و شام خود را صرف کرده و از غذا های سنتی و بین المللی آن لذت ببرند.
از دیگر ویژگی های خوب هتل Royal Orchid Sheraton می توان به لابی بزرگ و لوکس آن اشاره کرد که ظرفیت میزبانی از تعداد زیادی مسافر را دارا بوده و خدمات بسیاری را در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهد. از جمله این خدمات می توان به پذیرش 24 ساعته، رزرواسیون، میز تور، تهیه بلیط، تبدیل ارز، دستگاه خودپرداز، صندوق امانات و غیره اشاره کرد.
از دیگر امکاناتی که اقامت کنندگان می توانند در این هتل از آن ها بهره مند شوند می توان به امکانات تفریحی و ورزرشی متعدد آن اشاره کرد. این امکانات شامل اجرای موزیک زنده در هتل، تجهیزات تنیس، انواع ماساژ، مرکز تناسب اندام، مرکز سلامت و آبگرم، خدمات اسپا، صندلی و چتر خورشیدی، سونا، جکوزی و غیره.
سایر امکانات عمومی هتل: امکان سرو صبحانه در اتاق، اسنک بار، خدمات مخصوص معلولین و افراد ناتوان، پارکینگ، سرویس ترانسفر فرودگاهی، خدمات تاکسی سرویس، خدمات نگهداری کودک با پرداخت هزینه اضافی، خدمات خشکشویی، کافی نت با ارائه خدمات همچون کپی، پرینت و فکس، فروشگاه، گیفت شاپ، روم سرویس و غیره.
یکی دیگر از نکات مثبتی که هتل Royal Orchid Sheraton به یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت گردشگران تبدیل کرده، پرسنل و خدمه مجرب آن هستند که در نهایت احترام به ارائه خدمات به مسافران مشغول هستند. لازم به ذکر است که کارکنان هتل چند زبانه بوده و قابلیت تکلم به 9 زبان زنده دنیا دارا هستند.
زبان مکالمه کارکنان: آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، ژاپنی، هلندی، تایلندی، پرتغالی و چینی.
قوانین هتل Royal Orchid Sheraton
از جمله قوانین موجود در هتل رویال ارکید شراتون که گردشگران مستلزم رعایت آن ها هستند می توان به موارد ذیل اشاره کرد:
ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است به همین دلیل مسافران باید از به همراه داشتن حیوان خانگی در هتل خودداری نمایند.
سیگار کشیدن در اتاق های این مجموعه ممنوع بوده ولی یک اتاق سیگار برای استفاده مسافران تعبیه شده است.
ساعت تحویل اتاق های رزرو شده: 15:00.
ساعت تخلیه اتاق های رزرو شده: 12:00.
فاصله هتل تا مراکز گردشگری معروف بانکوک
فاصله تا موزه خانه جیم تامپسون: حدود 4.6 کیلومتر (16 دقیقه با ماشین)
فاصله تا معبد بودای طلایی بانکوک: حدود 5.5 کیلومتر (26 دقیقه با ماشین)
فاصله تا بازار شناور بانکوک: حدود 14.6 کیلومتر (31 دقیقه با ماشین)
فاصله تا فرودگاه سووارنابومی: حدود 34.1 کیلومتر (حدود 47 دقیقه با ماشین

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است