Hotel Hirad

امتیاز 3.9 از 5 | از 87 کاربر
هتل Hirad تفلیس
هتل Hirad تفلیس
اتاق های هتل Hirad تفلیس
اتاق های هتل Hirad تفلیس
اتاق های هتل Hirad تفلیس
اتاق های هتل Hirad تفلیس
اتاق های هتل Hirad تفلیس تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Hirad

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر

هتل های تفلیس در انواع مختلفی هستند؛ هتل های 5 ستاره و لوکس تا هتل های 1 ستاره که بسیار کم هزینه و به صرفه هستند. در این بخش از سایت لحظه آخر قصد داریم هتلی تک ستاره را معرفی کنیم که می توانید با هزینه ای بسیار مناسب در آن اقامت پیدا کنید. هتل هیراد تفلیس نام این اقامتگاه است، در ادامه اطلاعات بیشتری در این زمینه ارائه می دهیم.

امکانات هتل Hirad

از امکاناتی که در هتل هيراد تفليس وجود دارد و گردشگران تور گرجستان می توانند مورد استفاده قرار دهند فضای سبز زیبا، آشپزخانه مشترک، میز مخصوص نوشیدنی، لابی، خدمات خانه داری، خشکشویی، صندوق امانات، خدمات بار، اتاق چمدان، اینترنت رایگان و پارکینگ رایگان می باشد. باغ این هتل بسیار دل انگیز و زیبا بوده و انتخابی عالی برای صرف یک نوشیدنی دلچسب می باشد. خوب است بدانید که در هتل صبحانه هم به طور روزانه سرو می شود.

اتاق های هتل Hirad در تفلیس

اتاق های موجود در این مکان دارای تهویه مناسب، تخت های معمولی، تلویزیون، یخچال، لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی می باشد که گردشگران تور تفلیس امکان بهره بردن از آن ها را دارند.

فاصله هتل از مکان های تفریحی شهر

- باغ وحش تفلیس 3.4 کیلومتر

- تئاتر روستاولی 6 کیلومتر

- کاخ ورزش 2.2 کیلومتر

- میدان قهرمانان 3 کیلومتر

- میدان آزادی تفلیس 7 کیلومتر

- فرودگاه بین المللی تفلیس 23 کیلومتر

قوانین هتل Hirad تفلیس

1. ساعت ورود به هتل 12 و ساعت تحویل دادن آن ها تا 10 صبح می باشد.

2. ورود حیوانات خانگی ممنوع است.

3. در این مکان باید پول نقد به همراه داشته باشید.

4. اقامت خردسالان (تا 3 سال) رایگان و از 3 تا 6 سال نیم بها است.

همان گونه که اشاره کردیم این هتل انتخاب مناسبی برای گردشگران تور تفلیس اقشار کم درآمد جامعه بوده تا آن ها هم بتوانند از امکانات هتل بهره مند شوند.

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

سوالات متداول

نظرات کاربران

  • قاسمی قاسمی 1398/08/25
    15 نفر پسندیدند
    من کاملا از اقامتی که توی این هتل داشتم راضی بودم، هم هتلش خوب بود و رفتار کارکنانش مناسب بود و هم موقعیت مکانی خیلی خوبی دشات و راحت می تونستیم بریم هرجای شهر و بگردیم. نسبت به این که هتل پایین رده ای هست تمیز و مرتبم بود. مهم ترین حُسنی ام که داره اینه که قیمت منصفانه ای داره و برای کسایی که مدت زیاید رو توی هتل نمی گذرونن خیلی مناسبه.
  • محمدزاده محمدزاده 1398/08/16
    10 نفر پسندیدند
    هتل خوبی نیست و هیچ امکاناتی نداره البته اگه بخوایم منصفانه نگاه کنیم، هتلش 1 ستارست و نمیشه انتظار زیادی ازش داشت. اگرچه هیچ امکانات خاصی ارائه نمیدن ولی قیمت خیلی مناسبی داره و برای کسایی که نمیخوان هزینه زیادی کنن بریا اقامت، میتونه انتخاب نسبتا خوبی باشه. البته از مبحث امکاناتش که بگذریم رفتار کارکنانی که توی هتل هستن، با مسافرا خیلی محترمانست و اتز این نظر شان مسافر حفظ میشه.