Hotel Royal Sky

امتیاز 4.6 از 5 | از 87 کاربر
هتل Royal Sky
هتل Royal Sky
هتل Royal Sky
منظره هتل Royal Sky
هتل Royal Sky
سرویس بهداشتی هتل Royal Sky
سرویس بهداشتی هتل Royal Sky تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Royal Sky

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

در شهر تفلیس جاذبه های گردشگری بی نظیری وجود دارد که سلیقه ای خاص را می طلبد؛ اگر قصد دارید به این شهر دوست داشتنی سفر کنید "هتل رویال اسکای تفلیس" انتخابی مناسب است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم. رویال اسکای تفلیس هتلی 4 ستاره و خوب است که فضایی دلنشین دارد؛ روبروی هتل فضای سبز دل انگیزی وجود دارد که نمایی از درختان سر به فلک کشیده و دریاچه را نمایش می دهد و تماشای آن هر گردشگری را به وجد می آورد.

امکانات عمومی هتل royal sky تفلیس

از امکانات خوبی که در این هتل وجود دارد و گردشگران تور تفلیس می توانند مورد استفاده قرار دهند باغ، مبلمان فضای باز، تراس، اتاق بازی، تور دوچرخه سواری، رستوران، میز مخصوص سرو نوشیدنی های بین المللی، اینترنت رایگان، خدمات ماساژ، پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاهی، سالن تناسب اندام، صندلی ماساژ، خدمات نگهبانی، نگهداری چمدان ها، اینترنت، واکس کفش، میز تور، صبحانه بوفه، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، لباسشویی، صندوق امانات، خشکشویی، فتوکپی، تهویه مناسب، فروشگاه، کرایه اتومبیل، اتاق های خانوادگی، اتاق های غیرسیگاری و لابی می باشد. در رستوران هتل انواع غذاهای گرجی و آمریکایی سرو می شود. کارکنانی که در این هتل مشغول به فعالیت هستند علاوه بر زبان مادریِ خود، به زبان انگلیسی هم کاملا تسلط دارند.

اتاق های هتل رويال اسكاي تفليس

اتاق هایی که در این هتل وجود دارد، چشم اندازی از دریاچه را به نمایش می گذارند که بسیار دلپذیر است. این اتاق ها مجهز به امکاناتی همچون تهویه مطلوب، محل نشیمن، یخچال، کمد لباس، بالکن، تلویزیون صفحه تخت، تخت های استاندارد، سشوار، حمام اختصاصی با دوش مخصوص، آشپزخانه و لوازم آرایشی و بهداشتی می باشند و گردشگران تور گرجستان می توانند از آن ها بهره ببرند. در این هتل 18 واحد اقامتی مجزا وجود دارد و توریست های تور تفلیس بنا بر شرایطی که دارند می توانند هر یک را انتخاب نمایند.

قوانین هتل رویال اسکای گرجستان

1. ساعت تحویل گرفتن اتاق ها 14 و ساعت تحویل دادن آن ها 13 می باشد.

2. همراه داشتن حیوانات خانگی غیرمجاز است.

3. در هتل پول نقد به همراه داشته باشید.

فاصله هتل رویال اسکای از جاذبه های گردشگری

- باغ وحش تفلیس 11 کیلومتر

- تئاتر روستاولی 13 کیلومتری

- فرودگاه بین المللی تفلیس 19 کیلومتر

- میدان آزادی 6.4 کیلومتر

- سیرک تفلیس 4.9 کیلومتر

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

سوالات متداول

نظرات کاربران

  • شهاب شهاب 1398/08/09
    17 نفر پسندیدند
    هتل رویال اسکای تفلیس بیشتر شبیه به مسافر خانه ایرانیه تا یه هتل 4 ستاره در تفلیس! متاسفانه چند ساله پیش بدون داشتن اطلاعی به این هتل رفتیم، هتل رویال اسکای در یکی از دور افتاده ترین بخش تفلیس بدون داشتن تابلو و نشانی نصب شده. تنها مکان نزدیک به این هتل فرودگاه بین المللی بودکه حدود 40 دقیقه راهه، تنها ویژگی خوب این هتل دستشویی ایرانیز شده بود چون که دستشویی های گرجستان شلنگ آب برای نظافت رو نداره اما این هتل استثناء از هتل های دیگر این ویژگی رو داشت.در کل اگر برای تفریح یا خوش گذرونی به این هتل میرید اصلا پیشنهاد نمیکنم.