Hotel IOTA Tbilisi

امتیاز 4.5 از 5 | از 101 کاربر

امکانات Hotel IOTA Tbilisi

رستوران
پارکینگ
آسانسور
کافی شاپ
نت در اتاق
ترانسفر
مراقبت کودک
بدنسازی
نت در لابی
کافی نت
دستگاه ATM
فروشگاه
فضای سبز
تاکسی سرویس
لاندری
ماهواره
سونا
اعلام حریق
رستوران
لابی
اتاق جلسه
آمفی تأتر
آرایشگاه
گرجستان به دلیل دارا بودن جاذبه های گردشگری فراوان یکی از کشور های توریستی ‏جهان محسوب می شود و سالانه ایرانیان زیادی با تور گرجستان به این کشور سفر می ‏کنند از این رو در این مقاله قصد داریم به معرفی یکی از هتل های این کشور می ‏پردازیم. 
هتل‎ IOTA Hotel Tbilisi ‎‏(‏‎ ‎آیوتا تفلیس) هتلی 5 ستاره است که در پایتخت گرجستان ‏یعنی شهر تفلیس واقع شده است. این هتل لوکس امکانات متعدد و با کیفیتی را در ‏اختیار مسافران خود قرار می دهد و توانسته امتیاز 5/8 از 10 را کسب کنید.  
اتاق های هتل ‏IOTA Hotel Tbilisi ‎‏(‏‎ ‎آیوتا تفلیس): 
این هتل 90 اتاق دارد که در 8 نوع مختلف طبقه بندی می شوند که عبارتند از اتاق های ‏IOTA king‏ (یک تخت دو نفره)، ‏cozy‏ (2 تخت یک نفر)، ‏solo lucky‏ (یک تخت یک ‏نفره)، ‏single room-dissability access‏ (1 تخت یک نفره)، ‏corner room‏ (2 تخت یک ‏نفره)، ‏terrace lux‏ (2 تخت یک نفره)، ‏IOTA twin‏ (2 تخت یک نفره) و ‏teracce room‏ ‏‏(یک تخت دو نفره بزرگ). 
همچنین لازم به ذکر است در هریک از اتاق های این هتل امکانات متعددی نظیر ‏سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، یخچال، تلوزیون صفحه تخت، ماهواره، حمام، ‏سرویس بهداشتی، سرو صبحانه، روم سرویس و غیره وجود دارد برخی از اتاق ها دارای ‏بالکن و تراس نیز هستند. 
امکانات هتل‎ IOTA Hotel Tbilisi ‎‏(‏‎ ‎آیوتا تفلیس): 
همانطور که پیش تر گفتیم امکانات زیادی در این هتل به مسافران و گردشگران تور ‏تفلیس ارائه می شود برخی از این امکانات عبارتند از لابی، وای فای رایگان در تمام نقاط، ‏باغ اختصاصی، پذیرش 24 ساعته، پارکینگ رایگان، صندوق امانات و غیره. 
فضای سبز موجود در این هتل زیبایی آن را دو چندان کرده است. همچنین رفتار مودبانه ‏پرسنل و تسلط آن ها به سه زبان روسی، گرجستانی و انگلیسی باعث شده تا این هتل ‏از محبوبیت زیادی نزد گرشگران تور گرجستان برخوردار باشد. 
دسترسی هتل‎ IOTA Hotel Tbilisi ‎‏(‏‎ ‎آیوتا تفلیس): 
این هتل در مرکز شهر تفلیس قرار دارد و دسترسی به آن بسیار آسان می باشد فاصله ‏هتل از برخی نقاط مهم شهر تفلیس به شرح زیر می باشد: 
از ‏rustaveli theatre‏ حدود 1 کیلومتر 
از فرودگاه بین المللی تفلیس حدود 17 کیلومتر  
از میدان آزادی تفلیس حدود 500 متر 
از ‏pushkin park‏ حدود 400 متر 
از ‏botanical garden‏ تفلیس حدود 500 متر. 
رستوران ها و کافه های هتل‎ IOTA Hotel Tbilisi ‎‏(‏‎ ‎آیوتا تفلیس): 
این هتل دارای دو رستوران می باشد که هر یک از آن ها غذا های با کیفیتی سرو می ‏کنند در منوی این رستوران ها انواع غذاهای محلی تفلیس و همچنین انواع غذاهای ‏بین المللی به چشم می خورد.  
به طور کلی این هتل با توجه به امکاناتی که ارائه می دهد و قیمت مناسبی که دارد ‏انتخاب خوبی برای اقامت در تفلیس می باشد  
اگر قصد سفر با تور تفلیس و اقامت در این هتل را دارید باید بدانید که ورود حیوانات ‏به این هتل ممنوع می باشد.  
‏ 

تورهای مرتبط

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است