Hotel Marco Polo Hostel Tbilisi

امتیاز 4.1 از 5 | از 105 کاربر

امکانات Hotel Marco Polo Hostel Tbilisi

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
تاریخچه هتل مارکو پلو هوستل :
Marco Polo Hostel Tbilisi، هتلی 3 ستاره و شبانه روزی می باشد که در منطقه امتاتسمیندا واقع شده و در مرکز شهر تفلیس قرار دارد. هتل مارکو پلو هوستل تنها 200 متر از سالن اپرا تفلیس و تئاتر باله فاصله دارد. ميهمانان عزيز Marco Polo Hostel Tbilisi می توانند از اتاق هاي راحت لذت ببرند. این هتل دارای اتاق های فوق العاده تمیز می باشد. کارکنان و پرسنل مجرب و آموزش دیده هتل مارکو پلو هوستل از میهمانان و گردشگران  تور تفلیس به گرمی، میهمان نوازی می کنند و از اینکه به میهمانان در ترتیب دادن سفرهای شهری و دادنن توصیه های تفریحی کمک کنند خوشحال می شوند. کلیه اتاق های Marco Polo Hostel Tbilisi دارای یک تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس بهداشتی مشترک و حمام مشترک همراه با حوله می باشند. این اقامتگاه پیاده، یک فاصله 400 متری تا تئاتر روستاولی دارد. همچنین هتل مارکو پلو هوستل تا میدان آزادی 1.1 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی تفلیس 15 کیلومتر با ماشین فاصله دارد. گردشگران و مسافرانی که  تور گرجستان را برای سفر انتخاب می کنند باید بدانند که منطقه امتاتسمیندا انتخاب بسیار مناسبی برای گشت و گذار، پیاده روی شهری و همچنین خوردن غذاهای محلی می باشد. کلیه کارکنان و پرسنل مجرب و آموزش دیده این اقامتگاه به زبان های فارسی و انگلیسی تسلط داشته و با میهمانان و گردشگران صحبت می کنند.
مشخصات عمومی :
وضیعت دید هتل : خیابان - چشم انداز شهر
تعداد اتاق ها : 11 اتاق
لیست اتاق های :
اتاق های Marco Polo Hostel Tbilisi از لحاظ نوع اتاق و حداکثر ظرفیت دارای اتاق های خوابگاهی مختلط همراه با 6 تخت خواب تک نفره، اتاق های خوابگاهی همراه با 4 تخت خواب همراه با امکانات ویژه که هر کدام شامل: صبحانه رایگان و اینترنت رایگان می باشند.
امکانات و خدمات :
هتل مارکو پلو هوستل امکانات رفاهی متنوعی را مانند: سیستم تهویه مطبوع، اتاق غیر سیگاری، فروشگاه و مغازه، پنکه، لوازم اتو، سرویس اتاق، صندوق امانات، تلویزیون در لابی، اتاق چمدان، خدمات بیدار کردن از خواب، میز جلو 24 ساعته، سرویس لاندری، نظافت روزانه، رستوران، اینترنت رایگان شامل می شود.
رستوران و کافی شاپ :
هتل مارکو پلو هوستل دارای 1 مجموعه رستوران می باشد که درآن انواع غذاهای آسیایی، اروپایی و محلی تفلیس برای میهمانان و گردشگران تور گرجستان سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی و در 3 وعده صبحانه، ناهار و شام بوده و پارکینگ آن نیز در دسترس نمی باشد.
فاصله هتل تا مقاصد گردشگری تفلیس :
فاصله Marco Polo Hostel Tbilisi تا سالن کنسرت تفلیس 0.9 کیلومتر، میدان آزادی 1.1 کیلومتر، سیرک تفلیس 1.6 کیلومتر، کاخ ریاست جمهوری 1.6 کیلومتر، میدان قهرمانان 1.6 کیلومتر، اپرا و تئاتر باله تفلیس 0.2 کیلومتر، کلیسای جامع سنت جورج 1.9 کیلومتر، کلیسای جامع سامبا 1.9 کیلومتر، باغ گیاه شناسی تفلیس 2 کیلومتر، ایستگاه مرکزی قطار تفلیس 2.4 کیلومتر، ایستگاه مترو روستاولی 0.4 کیلومتر، سینما روستاولی 0.7 کیلومتر، تئاتر روستاولی 0.4 کیلومتر، آکادمی ملی علوم گرجستان 0.3 کیلومتر و فرودگاه بین المللی تفلیس 14.6 کیلومتر با ماشین می باشد.
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است