Hotel Iveria Inn

امتیاز 4 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Iveria Inn

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

در سفر به تفلیس، هتل ها و اقامتگاه های زیادی وجود دارد که هرکدام امکانات و خدماتی را ارائه می دهند. یکی از هتل های 4 ستاره محبوب این شهر Iveria Inn Hotel است که علاوه بر ارائه امکانات و خدمات مناسب، یکی از هتل های زیبا و شیک تفلیس نیز می باشد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی Iveria Inn Hotel بپردازیم.

تفلیس، پایتخت گرجستان، یکی از مقاصد گردشگری محبوب در دنیا است که جزء پرطرفدارترین شهر ها در میان گردشگران ایرانی است. سالانه میلیون ها گردشگر به تفلیس سفر می کنند که این شهر برای ارائه خدمات اقامتگاهی به آن ها، هتل های مختلفی را در نقاط مختلف شهر در نظر گرفته است که هرکدام با دریافت مبالغی، امکانات و خدماتی را برای مشتریان خود ارائه می دهند.

هتل Iveria Inn Hotel در خیابان Tsulukidze واقع شده است که به موجب آن، گردشگران تور تفلیس که قصد اقامت در این هتل را دارند دسترسی مناسبی به برخی از مکان های دیدنی شهر نظیر Sambe Cathedral، کلیسای متخی، قصر ریاست جمهوری و غیره دارند. همچنین لازم به ذکر است این هتل تا مترو تفلیس فاصله کمی دارد تا گردشگران به نقاط مختلف شهر نیز دسترسی داشته باشند.

در ادامه به برخی از امکانات و خدماتی که Iveria Inn Hotel برای گردشگران تور تفلیس ارائه می دهد اشاره می کنیم:

ارائه سروسی اینترنت پرسرعت بی سیم در لابی و اتاق ها، 95 اتاق که با توجه به امکاناتی که دارند، میانگین 35 الی 93 دلار برای هرشب اقامت در آن ها میبایست پرداخت نمود و دارای امکانات مدرن سرمایشی و گرمایشی نیز می باشند، خدمات لاندری، روم سرویس 24 ساعته، پارکینگ اختصاصی برای گردشگرانی که قصد استفاده از وسایل نقلیه شخصی جهت تردد در شهر دارند، ترانسفر فرودگاهی و رستورانی با ارائه غذاهای محلی، دریایی و غیره با کیفیت بالا در کنار میز سرو انواع نوشیدنی های بین المللی.

تورهای مرتبط
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است