Hotel Iashvili

امتیاز 4.9 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Iashvili

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره

برای اقامت در شهر تفلیس گزینه های زیادی پیش روی مسافران و گردشگران این شهر توریستی قرار دارد که می توانند براساس مشخصات آن اقامتگاه، تصمیم گیری کرده و نسبت به رزرو اتاق در هر یک از آن ها اقدام نمایند. یکی از هتل آپارتمان هایی که امکان اقامت را در اختیار مسافران قرار می دهد، هتل آپارتمان Iashvili واقع در خیابانی به همین نام است. هتل آپارتمان Iashvili یکی از هتل آپارتمان های سه ستاره و مجهز تفلیس بوده که در تمام روز های سال میزبان گردشگران تور گرجستان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این مجموعه اقامتی در ادامه با ما همراه باشید.
لیستی از امکاناتی که هتل آپارتمان Iashvili در اختیار مسافران قرار داده است به شرح زیر است: اینترنت بی سیم رایگان، سرویس شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، لابی، تلویزیون و تلفن و مبلمان در لابی، سرویس رزرواسیون 24 ساعته در لابی، باغ، دستگاه خودپرداز، سالن آرایش و زیبایی، سیستم تهویه مطبوع هوا و غیره. گردشگران ایرانی تور تفلیس توجه داشته باشند که پرسنل این هتل علاوه بر زبان گرجی، به زبان های روسی و انگلیسی نیز مسلط هستند. لازم به ذکر است که در این اقامتگاه نیز مانند تمام هتل های در سراسر دنیا، برای تحویل و تخلیه اتاق ها و دیگر مسائل قوانینی وجود دارد که در ادامه اشاره کوتاهی به آن ها خواهیم کرد:
تحویل و تخلیه اتاق های هتل به ترتیب در ساعات 13:00 و 12:00 صورت می گیرد.
ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است.
سیگار کشیدن در اتاق های هتل ممنوع است.
اطلاعات اتاق های هتل آپارتمان Iashvili
در این هتل آپارتمان واحد های اقامتی متعددی در اختیار مسافران تور تفلیس قرار دارد. این اتاق ها در یک نوع آپارتمان در طبقه همکف (Apartment - Ground Floor) به مسافران ارائه می شود که مشخصات و امکانات آن ها نیز به شرح زیر است.
Apartment - Ground Floor: ظرفیت گنجایش 5 نفر بزرگسال، مجهز به 4 تخت یک نفره توئین در اتاق خواب ها و یک مبل تخت خواب شو در اتاق نشیمن، دارای مساحت 60 مترمربعی.
امکانات: چای ساز، حمام اختصاصی، وان، تلویزیون، تلفن، تهویه مطبوع، لوازم آرایشی و بهداشتی، آشپزخانه مجهز، اتو، یخچال کوچک داخل اتاق، ماهواره، ورودی اختصاصی، مبلمان، میز غذاخوری، کمد لباس، تراس، چشم انداز باغ و اینترنت بی سیم رایگان.
فاصله هتل آپارتمان Iashvili تا معروف ترین جاذبه های گردشگری تفلیس
پیشتر نیز در این مقاله اشاره کردیم که هتل آپارتمان Iashvili در محله لاشویلی تفلیس واقع شده و تا حدودی دسترسی مناسبی به اماکن مهم و جاذبه های گردشگری این شهر دارا می باشد. در این بخش این موضوع را مفصل تر بررسی کرده و فاصله اقامتگاه را تا این اماکن در اختیار مسافرین محترم قرار می دهیم:
فاصله تا میدان آزادی تفلیس: حدود 500 متر
فاصله تا ایستگاه مترو میدان آزادی: حدود 500 متر
فاصله تا سینما روستاولی: حدود 700 متر
فاصله تا باغ گیاه شناسی تفلیس: حدود 700 متر
فاصله تا پل صلح تفلیس: حدود 900 متر
فاصله تا کلیسای سنت جورج: حدود 1 کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین المللی تفلیس: حدود 14.1 کیلومتر
فاصله تا تئاتر روستاولی: حدود 1 کیلومتر
فاصله تا کلیسای متخی: حدود 1.2 کیلومتر
فاصله تا تئاتر اپرا و باله تفلیس: حدود 1.2 کیلومتر
فاصله تا کلیسای سمبا: حدود 1.7 کیلومتر
فاصله تا سالن کنسرت تفلیس: حدود 2.1 کیلومتر
فاصله تا میدان قهرمانان تفلیس: حدود 2.8 کیلومتر
فاصله تا باغ وحش تفلیس: حدود 3 کیلومتر

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است