Hotel Kipiani Apartment

امتیاز 4.9 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Kipiani Apartment

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر

برای اقامت گردشگران و مسافران در سفر به شهر تاریخی و توریستی تفلیس، گزینه های بسیاری وجود دارد. برخی از اقامتگاه ها بسیار لوکس و پر هزینه و برخی از آن ها معمولی و کم هزینه است. ما در این مقاله می خواهیم به معرفی اقامتگاهی بپردازیم که اتاق های آن بسیار مجهز و نقلی است و در عین حال هزینه هر شب اقامت در آن مناسب و مقرون به صرفه است. این اقامتگاه هتل آپارتمان Kipiani Apartment است. هتل آپارتمان Kipiani Apartment در شهر تفلیس و در محله دیمیتری آن واقع شده و همه روزه میزبان گردشگران تور تفلیس است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این هتل آپارتمان در ادامه با ما همراه باشید.
ویژگی های هتل آپارتمان Kipiani Apartment
هتل آپارتمان Kipiani Apartment دارای اتاق های متعددی است که همه آن ها، مجموعه از ویژگی ها و خدمات مشترکی را شامل می شوند. اتاق های این هتل آپارتمان Superior Apartment نام دارند و همگی شامل یک اتاق نشیمن و یک اتاق خواب هستند. اتاق نشیمن دارای دو کاناپه تخت خواب شو بوده و اتاق خواب آن نیز مجهز به یک تخت کوئین می باشد. از دیگر امکانات اتاق های هتل آپارتمان Kipiani Apartment می توان به تلویزیون، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، تراس، آشپزخانه، قالیچه، حمام، سرویس بهداشتی و غیره.
فاصله هتل آپارتمان Kipiani Apartment تا اماکن مهم
• میدان آزادی: 0.5 مایل
• سالن کنسرت تفلیس: 0.8 مایل
• باغ گیاه شناسی تفلیس: 0.9 مایل
• کاخ ریاست جمهوری: 0.9 مایل
• کلیسای سنت جورج: 1 مایل
• کلیسای سمبا: 1.2 مایل
• میدان قهرمانان تفلیس: 1.3 مایل
• باغ وحش تفلیس: 1.4 مایل
• فرودگاه بین المللی تفلیس: 9 مایل
امکانات و قوانین هتل آپارتمان Kipiani Apartment
علاوه بر امکانات موجود در اتاق ها، این هتل آپارتمان شامل یک سری امکانات عمومی است که برای رفاه گردشگران و مسافران تور تفلیس در نظر گرفته شده است. در ادامه به ذکر برخی از امکانات آن می پردازیم:
اینترنت Wi-Fi رایگان، پارکینگ اختصاصی رایگان، خدمات ویژه معلولین و افراد ناتوان، منظره داخل حیاط، سرویس شاتل فرودگاهی با پرداخت هزینه مازاد، میز تور، اتاق های خانوادگی، سیستم تهویه مطبوع و غیره. گردشگران و مسافرانی که در سفر به تفلیس در هتل آپارتمان Kipiani Apartment اقامت می کنند توجه داشته باشند که سیگار کشیدن در اتاق های هتل و آوردن حیوانات خانگی به هتل ممنوع و غیر مجاز است. همچنین گردشگران تور گرجستان برای تحویل اتاق های رزرو شده می توانند از ساعت 16:00 اقدام کرده و تا ساعت 13:00 مهلت دارند نسبت به تخلیه اتاق اقدام کنند.

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است